Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Motor 1.9 TDI-PD

  1. Zahájeno uživatelem Bubu2427,

    Jde o O1 4x4...byla servisovaná v autorizovaném servisu celou dobu, takže se o ni snad starali dobře a ještě jsem na nějaké závady s motorem nepřišel. Chtěl bych znát váš názor, prootže jsem se setkal s názory, že ideální je chip při cca. 120000km, potom zase že max. 30 000km a další mi říkal, že je to jedno, tak nevím. Mluvím o chipu,ale myslím tím spíš přehrání mapy nebo jak se to říká.

    • 5 odpovědí
    • 4,4tis zobrazení
  2. Zahájeno uživatelem mvolesko,

    dneska sme konecne odmerili kamosovu oktavku, docela sme se nani vyradili , zvenku vypada jako seriovka pri otevreni motoru taky ale jede docela pekne sprint na 402metru za 13.0 pristi rok snad pod puvodne 100konovka, ted jsou tam pisty a blok ASZ, turbo od andreho, trysky firad HF, IC celohlinik stredi velikost odmerenej vykon na brzde 319koni a 533Nm http://www.mvolesko.cz/OI319k.pdf pri praci pri sprintu

    • 27 odpovědí
    • 7,6tis zobrazení
  3. Zahájeno uživatelem xylocoris,

    Dobrý den, Můj problém začal klepáním motoru a celého auta, ztrácelo výkon. Dojel jsem do servisu kde mi auto napíchli na počítač a vyběhlo jim: chyba číslo 16685: válec 1 zjištěno vynechávání zážehu. Příčina: nízký kompresní tlak, 1. válec nespaluje. Možné projevy: nízký výkon, nepravidelný chod motoru, emise neodpovídají stanoveným normám. Doporučený postup: kontrola kompresního tlaku, kontrola plnění válce, kontrola vstřikovacích ventilů a svíček. Chyba byla sporadická tak ji odstranili, ale po cca 5ti dnech se chyba oběvila znovu. Řekli mi, že neví co stím, a že nejlepší bude si zajet do autorizovaného servisu. Do autorizovaného servisu jsem zajel, tam mi řekli, že …

    • 10 odpovědí
    • 21,1tis zobrazení
  4. Zahájeno uživatelem Tomáš Novotný,

    Zdravím vás tu vespolek mám zájem koupit octu 1 s motorem 1,9 TDI PD 74 KW a chtěl bych vědět jaká řídící jednotka se do tohoto modelu ted montuje.Chtěl bych auto upravit chiptuningem a firma mi napsala,že pokud je ve vozidle jeste EDC 15, ktere se davali k vozum PD 74kW drive, neni uprava problem ,v případě že je tam novější řídící jednotky,ta je vybavena anti-chiptuningovou ochranou,ale prý na tom pracují. od dealere se nic nedozvím....pomůžete mi? dík.

    • 16 odpovědí
    • 5,6tis zobrazení
  5. Zahájeno uživatelem nohic,

    zdravim, mam O1 PD 1.9 74kW 4x4, rv 2003. vyskytl se mi vcera a dnes problem. od vcera vecera jsem parkoval, s autem nikde nejezdil. rano prijdu k autu, chci startovat, ale mel jsem velky problem nastartovat! startnul jsem to az napodruhy, ale hrozne dlouho jsem musel drzet klicek, aby to chytlo. poprvy to nenaskocilo, podruhy jsem drzel klicek dele... napadlo me, ze to bude baterka, ale tu jsem promeril a vypada dobre, ma takove napeti, jake ma mit. nevim cim to je, ze to nechtelo naskocit, ale dela to po delsi dobe, kdy je auto v klidu. pres den uz startuje v poradku. nevim, palivovy filtr jsem menil, akorat jsem si koupil v tescu nejaky prostredek prej na cisteni vst…

    • 3 odpovědi
    • 3,9tis zobrazení
  6. Zahájeno uživatelem soptik1c,

    Dobrý den. Mám problém u Octavie 1.9 TDI PD 96 KW r.v.2003.Nefunguje klápění lopatek turba.Měl jsem to ve znač.servisu a bylo mi řečeno je to nějaká podtlak.pumpa která lopatky natáčí.Údajně se nedá sehnat a musí se vyměnit celé turbo.Jinak lopatky zatuhlé nejsou fungujou dobře. Poradíte mi někdo jestli se to nedá někde sehnat.Ztráta výkonu je děsná skoro se s tím nedá jezdit... Díky

    • 3 odpovědi
    • 3,8tis zobrazení
  7. Zahájeno uživatelem strano,

    Mam diesel 1,9 TDI PD 74 kw a ked sa motor zahreje na pracovnu teplotu tak v nizkych otackach ide na tri valce. Na volnobeh kolisu otacky s tym ze asi vynechava valec a motorom zacne vyrazne klepat. Pri rozbiehani cez spojku bez pridania plynu motor nestiha a zacne poskakovat ako ked ide na tri valce,tak musim pridat plyn do vyssich otacok aby to slo normalne. Pri cuvani to iste. Pri 2000 otackach auto taha bezproblemov...spotreba je stale vyborna, olej nezere, palivovy filter je novy, diagnostika mi nic nevypisuje.

    • 2 odpovědi
    • 3,1tis zobrazení
  8. Zahájeno uživatelem Mopachi,

    Zdravím, mám dotaz ohledně motoru tdi v golfu.Zajímalo by mě kterej motor je pd?Jak to poznam podle kw?Jsou ty motory stejné jako u octavky?Děkuji za odpověď.Vím že je to forum o octaviích ale potřeboval bych radu.Díkec Nechci totiž pd.Mám na vyber r.v.2002 až 2003 ale nevim kterej tdi je pd.Jeden motor má 74kw a druhy 96kw.

    • 6 odpovědí
    • 7,9tis zobrazení
  9. Zahájeno uživatelem soptik1c,

    Ahoj všem. Mám octu 1.9 TDI PD 96KW r.v. 2003. 138000 km.Poslední týden řeším problém na motoru.Okolo 1200 až 1300 ot motor nejde tak jako dřív.Je to jako by mě někdo tahal zpátky.Jakmile se otáčky zvednou k 1800 tak cítím záběr,ale také to není ono.Vyměnil jsem váhu vzduchu.Nejprve velký omyl od Starlinu.Auto jelo líp,ale neskutečně kolísaly otáčky volnoběhu.Následovala výměna za origo Bosch.Volnoběh normál,výkon lepší než před výměnou za Starline,ale stále to není ono.Navíc se stává že než se motor ohřeje vyskočí otáčky na 1200 a pak zase po ohřátí spadnou na normál.Olej měním dle serv.intervalu a naftu tankuju u značkových pump Shell,Agip,Benzina.Poradí někdo jsem z P…

    • 0 odpovědí
    • 2,4tis zobrazení
  10. Zahájeno uživatelem soptik1c,

    Ahoj všem. Mám octu 1.9 TDI PD 96KW r.v. 2003. 138000 km.Poslední týden řeším problém na motoru.Okolo 1200 až 1300 ot motor nejde tak jako dřív.Je to jako by mě někdo tahal zpátky.Jakmile se otáčky zvednou k 1800 tak cítím záběr,ale také to není ono.Vyměnil jsem váhu vzduchu.Nejprve velký omyl od Starlinu.Auto jelo líp,ale neskutečně kolísaly otáčky volnoběhu.Následovala výměna za origo Bosch.Volnoběh normál,výkon lepší než před výměnou za Starline,ale stále to není ono.Navíc se stává že než se motor ohřeje vyskočí otáčky na 1200 a pak zase po ohřátí spadnou na normál.Olej měním dle serv.intervalu a naftu tankuju u značkových pump Shell,Agip,Benzina.Poradí někdo jsem z P…

    • 0 odpovědí
    • 1,7tis zobrazení
  11. Zahájeno uživatelem pedky,

    Vážení kolegové, po malé odmlce jsem tu zase s prosbou o radu, co DĚLAT? Při jízdě se mi někdy rozsvítí kontrolka sepnutí ASR a v tu chvíli motor začne škubat a a když zastavim, kontrolka stále svítí a motor jde na tři válce. Musím vypnout klíčkem a znovu motor natočit a opět se jede v pohodě. Dělá mi to občas. Můžete mi poradit, co to může být a popř. jak toto odstranit??????? MOOC DĚKUJI za každou možnost opravy!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    • 0 odpovědí
    • 2,6tis zobrazení
  12. Zahájeno uživatelem Marty81,

    Dobrý den pánové, dneska jsem se kontroloval olej v mé octavii a k mému překvapení jsem zjistil, že je total černý. Výměna proběhla 20.1.2009. Od té doby do dneška jsem ujel neceelé 2tkm. Myslím, že nen í možné aby ten olej byl po 2tkm tak černý....nebo to možné je? Jinak tam mám Castrol 5W-40 edge. Pro představu přihládám obrázem kde porovnávám dvě kapky daného oleje. Ta světlá je origo nepoužitý a ta druhá kapak je již zmiňovaný vzorek z motoru. Co vy na to.....díky

    • 11 odpovědí
    • 4,3tis zobrazení
  13. Zahájeno uživatelem j.karol,

    Zdravim Vas, chtel jsem se zeptat mam Octavku kombika 4x4 a dostal jsem nabidku ze muzu mit novej motor (81kW a vic) ale nejsem si jist jestli mi tam pujde prevodovka kterou mam 6kv. Nema s tim nekdo zkusensoti? Dekuji za odpovedi a popripadne rady

    • 26 odpovědí
    • 8,9tis zobrazení
  14. Zahájeno uživatelem nohic,

    zdar, vsimnul jsem si jedne veci... kdyz stojim na volnobeh, mam climantronic na rezim auto, tak slyslim od motoru takovy nesoumerny zvuk vrneni... tohle se fakt blbe popisuje, ale asi nekteri vi, co myslim. je to takovy to vrrrr vrrr VRRR vrrr vrrr VRRR vrrr vrrr ... :-D myslim, ze je asi nejaka remenice uz vydrena... ale ktera, nebo je to neco jinyho? jestli to neni nahodou remen na alternatoru, protoze climatronic fakt zere energii jaxvina... na rezim econ me o nedela... nebo napinaci kladka? ...no neni od oleje, tak by mela bejt v pohode... potrebuju to vyresit, dokud mam jeste zaruku na skryte vady ;-D

    • 9 odpovědí
    • 3tis zobrazení
  15. Zahájeno uživatelem michalbc,

    chci se zeptat jak je na tom motor 1,9tdi 96kw pd v octavii I 2004, jake jsou jeho slabe stranky, co je na nem dobreho, cim muze sklamat, co se na nem nejvic sere, jak je na nej narocne sehnat pouzite dily, je stejnej s motorem ze superba, jsou zamenitelne dily z 66kw, 77kw a 81kw? jak je na tom po servisove strance, po kolika se maj delat rozvody, jak je tezke na nem neco delat? krade se kvuli tomu motoru casto cele auto? zkratka se chci o tom motoru neco dozvedet, jsou to sice blbe otazky ale rekl bych ze ke koupi draheho auta dost dulezite. diky za poznatky

    • 2 odpovědi
    • 2,8tis zobrazení
  16. Zahájeno uživatelem FackXxX,

    Čauky, uvažuji, že bych si koupil do své Okty 1,9 TDi PD 74 kW Green filtr do boxu. Nebude mít tento filtr vliv na ztrátu oleje. Známej měl Oktu 1,6i 100 hp a když měl sportovní filtr tak mu to prý žralo víc olej. Tak ho dal pryč.

    • 24 odpovědí
    • 9,6tis zobrazení
  17. Zahájeno uživatelem PatrikBlahutka,

    ahojte mam v servisu auto Octavia 1.9 PD 74kw 4X4 počítač hlásí nepálí první válec,v motoru něco klepe vypadá to neco na hoře bych řekl a hrozně kouří modrý dým,bylo tam rozštotovaný turbo obě vrtulky daly jsme tam druhý a toto to dělá, není možné abydo toho turba něco vletělo z motoru ?

    • 4 odpovědi
    • 3,5tis zobrazení
  18. Zahájeno uživatelem LPG,

    Je toho tu o tomto problému dost ale nenašel jsem přesně tuto závadu.Po nastartování začne ihned blikat žhavení a svítí kontrolka elektroniky motoru.Maxík píše"MOTOR-DO DÍLNY". Brzdový spínač jsem dal nový ale nic. Nevím jestli to může mít souvislost ale rosvítilo se to při delším prohrabávání na sněhové břečce. Všem moc díky za rady.

    • 21 odpovědí
    • 18,6tis zobrazení
  19. Zahájeno uživatelem pavel 16,

    mam skoda octavie 1 1.9tdi-pd 74kw,r.v.2006 poradi te mi co mam delat,pisemi to porad chybu 17570 zkrat na kostru a nejde smazat. uz jsem vymenil cidlo zkontroloval pruchodnost dratu od cidla k jednotce a nechal prehrat softwery ridici jednotky a porad nic.poradite mi.diky

    • 2 odpovědi
    • 4tis zobrazení
  20. Zahájeno uživatelem pedky,

    Zdravím přátelé, skoro po roce, kdy jsem díky Vašim podnětům vyřešil problém u venkovní teploty klimatroniku, mám další. U mazlika začalo zlobit turbo. Při zaberu mu to trvá delší dobu a při tom vydává divné zvuky /něco mezi netěsností výfuku a suchého ložiska\. A spotřeba se taky v průměru o 2 litry zvedla. Pánové,poradíte co s tím? Díky za každou rozumnou radu

    • 2 odpovědi
    • 2,9tis zobrazení
  21. Zahájeno uživatelem DavidSK,

    Vážne uvažujem nad touto výmenou + upravenie chipu k silnejšiemu turbu. Len by som nerád urobil nejaký urýchlený záver. Mám možnosť kúpiť repasované turbo z PD 96kw s redukciou na hadicu od intercolera s polročnou zárukou. Určite po výmene a následnej úprave softveru, auto bude mať podstatne vyšší výkon a to by som nerád, aby auto začalo vďaka tomu priveľmi trpiť, odchádzať nejáké diely. Ak už máte na takejto O1 4x4 takúto výmenu, napíšte prosím ako už dlho tak jazdíte, čo to všetko z autom robí... Aké + a - . Ďakujem

    • 19 odpovědí
    • 15,1tis zobrazení
  22. Zahájeno uživatelem Fire,

    Ahoj, mám oktu PD 74 4x4 6ti kvalt ve výbavě ELEGANCE .. jakou máte spotřebu ???? jak auto upravit pro menší psotřebu ??? jezdím od 6 - 9 litru

    • 80 odpovědí
    • 10,8tis zobrazení
  23. Zahájeno uživatelem foxdivemaster,

    cau chlapi poohlizim se po novem turbu a tak uz bych chtel dat silnejsi a nasel tohle http://ostatni-dily-prislusenstvi.sbazar.c...a-o1653458.html puje na moje TDI PD 74kw kod motoru ATD pokud ne hodite nejake cisla turbin ktere tam napasuju dik

    • 16 odpovědí
    • 3,7tis zobrazení
  24. Zahájeno uživatelem Martin Marada,

    zdravím chlapy, prosím pomoc s následujícím problémem, popíšu do detailu co se mi stalo, asi před 3mi dny sem natankoval do motoru 1.9 TDI PD 96kW skoro do prázdné nádrže 20 litru nafty, dojel sem domu (cca 10km), a už při posledních kilometrech motor strácel na výkonu. Vypl sem motor a znovu sem už nenastartoval, prostě při startování motor nenaskočil, usoudil sem že je špatná nafta a vyměnil sem palivový fitr a dotankoval dalších 30 litrů jiné nafty. Motor se mi podařilo rozběhnout ale podle zvuku a škubání to vypadalo že jede na 3 válce, s vozem sem se rozjel a asi po 500 metrech naskočil čtvrtý válec a motor šlapal naprosto v pohodě. Auto sem pořádně projel a dále s…

    • 11 odpovědí
    • 11tis zobrazení
  25. Zahájeno uživatelem dandyx,

    Nemáte někdo větší info o tomto motoru se 6-ti kvalt. Spořeba, životnost, poruchy, max. ryvhlost, z 0-100km/h. Nikde na webu se o tom nemohu nic dočíst.

    • 22 odpovědí
    • 31,1tis zobrazení

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.