Přejít na obsah

Motor 2.0 TDI


35 témat v tomto fóru

  1. Motor 2.0 TDI 103 kW 1 2 3 4 5

    • 103 odpovědí
    • 130k zobrazení
  2. Motorový olej

    • 13 odpovědí
    • 12.1k zobrazení
  3. Průsak oleje

    • 0 odpovědí
    • 93 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 175 zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 429 zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 486 zobrazení
  4. Modro bílý kouř.

    • 0 odpovědí
    • 723 zobrazení
    • 1 odpověď
    • 1.1k zobrazení
  5. Motor cuká a chcípá

    • 1 odpověď
    • 1.2k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 814 zobrazení
    • 1 odpověď
    • 1.6k zobrazení
    • 5 odpovědí
    • 3.9k zobrazení
    • 101 odpovědí
    • 88.4k zobrazení
  6. P0471 - OBDll

    • 1 odpověď
    • 4.5k zobrazení
  7. VAG 16683 + 18434

    • 0 odpovědí
    • 2.9k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 3.3k zobrazení
    • 3 odpovědi
    • 5.4k zobrazení
    • 5 odpovědí
    • 10.3k zobrazení
  8. Motor, vstřiky, turbo?

    • 3 odpovědi
    • 4.4k zobrazení
  9. Čidlo teploty paliva, chladící kapaliny

    • 0 odpovědí
    • 3.1k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 2k zobrazení
  10. Padá do nouzáku

    • 9 odpovědí
    • 10.8k zobrazení
  11. Rozvody

    • 4 odpovědi
    • 2.9k zobrazení
  12. Mazání motoru 2.0. BSS

    • 14 odpovědí
    • 18k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 2.5k zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • Já osobně mám při Dčku 950-1000, při Sku 1100-1200 cca. Při vyřazení na N, nebo na P spadnou otáčky na nějakých 850 cca.
    • Ahoj komunita, chcem k tejto téme doplniť moje poznatky. Kto má VCDS a používa V2PartnerProgram_V1099 k tomu loaderu patrí verzia VCDS 23.11 CZ. Novší loader nefunguje správne. Čo sa týka hardware tam je jedna chyba a to kolík 4 a5 má byť GND ale GND je len na 5 kolíku. Tak kto chce aby mu to fungovalo správne musí prepojiť kolíky vo vnútri tak aby boli spojené. To je pre tých ktorý zvládnu rozobrať kábel, kto nie dajte urobiť kamošovi. 
    • Majitelia RS, hovoríte teda, že pri státí so zaradeným D je teda u RS verzie motora neustále motor vytočený na 1100 otáčok?  Ako som písal vyššie, u 140kw dvojlitra to teda štandard rozhodne nie je. Pretože to je to, čo zarazilo aj mňa. Ak je to ale RS feature, potom je to jasné.
    • Vyřešeno. Dělalo to přední ložisko.:)
    • Úspěšný soutěžní speciál Škoda Fabia RS Rally2 dostal pro sezónu 2025 řadu vylepšení, která Škoda Motorsport označuje jako „Packet 25“. Motor vozu má vyšší výkon, k dispozici jsou nové tlumiče, inženýři zvýšili odolnost některých částí a zlepšili i komfort posádky. Tato vylepšení jdou aplikovat i na již provozované vozy Fabia RS Rally2. Fabia RS Rally2 2025 Škoda Motorsport podporuje týmy startující s jeho vozy intenzivně mnoha způsoby. Kromě bohaté servisní podpory připravila závodní divize české automobilky pro letošní rok i technická vylepšení svého závodního speciálu. „Práce na úspěšném rally voze nikdy nekončí. Proto od představení vozu pokračujeme s jeho vývojem. Nová vylepšení […] Článek Fabia RS Rally2 2025 se nejdříve objevil na SKODAHOME.cz. Zobrazit celý článek
×
×
  • Vytvořit nový...