Přejít na obsah

Motor 2.0 TDI


32 témat v tomto fóru

  1. Motor 2.0 TDI 103 kW 1 2 3 4 5

    • 103 odpovědí
    • 128.1k zobrazení
  2. Motorový olej

    • 13 odpovědí
    • 11.9k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 363 zobrazení
  3. Modro bílý kouř.

    • 0 odpovědí
    • 625 zobrazení
    • 1 odpověď
    • 1.1k zobrazení
  4. Motor cuká a chcípá

    • 1 odpověď
    • 1.1k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 702 zobrazení
    • 1 odpověď
    • 1.4k zobrazení
    • 5 odpovědí
    • 3.6k zobrazení
    • 101 odpovědí
    • 87.6k zobrazení
  5. P0471 - OBDll

    • 1 odpověď
    • 4.2k zobrazení
  6. VAG 16683 + 18434

    • 0 odpovědí
    • 2.7k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 3.2k zobrazení
    • 3 odpovědi
    • 5.3k zobrazení
    • 5 odpovědí
    • 10k zobrazení
  7. Motor, vstřiky, turbo?

    • 3 odpovědi
    • 4.3k zobrazení
  8. Čidlo teploty paliva, chladící kapaliny

    • 0 odpovědí
    • 2.9k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 2k zobrazení
  9. Padá do nouzáku

    • 9 odpovědí
    • 10.4k zobrazení
  10. Rozvody

    • 4 odpovědi
    • 2.9k zobrazení
  11. Mazání motoru 2.0. BSS

    • 14 odpovědí
    • 17.7k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 2.4k zobrazení
  12. Problém s výkonem

    • 16 odpovědí
    • 10.3k zobrazení
    • 8 odpovědí
    • 7.9k zobrazení
  13. Těžký start motoru

    • 3 odpovědi
    • 3.8k zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • Z 12V zástrčky ti aktivní sub určitě nepojede, respektive pokud by se to zázrakem povedlo, výkon subu by byl minimální a pojistky by lítaly. Já měl v předFL (2020) aktivní sub od JBL (BassPro2). Napojil jsem to přes zadní repro, napájení na baterku s přepěťovou pojistkou a přimontoval na zadní sedačky.. auto se krásně klepalo
    • Diskutujeme zde o problematice DPF filtru v motorových jednotkách, kde se první potíže s nespalitelným popílkem v keramické vložce začínají objevovat přibližně při nájezdu 380 000 km. Pokud měl dotyčný problémy s DPF už při 240 000 km a vyloučilo se spalování nadměrného množství oleje nebo závada na vstřikovačích, je zřejmé, že došlo k poškození samočisticí funkce samotného filtru. V takovém případě vyčištění filtru nepřinese prakticky žádný efekt. Navíc je patrné, že auto značně kouří, což poukazuje na vážnější problém (popraskaná vložka?).   Druhovýroba DPF filtrů není efektivní, to je obecně známý fakt. Pokud je motor ve správné kondici a vstřikovače fungují bezchybně, instalace zcela nového originálního filtru problém s kouřením vyřeší.   Cena 46 tisíc korun za originální filtr je ve skutečnosti přiměřená, protože pokud se vyvarujete chyb, jako je natankování benzínu do nádrže nebo mechanické poškození filtru, máte jistotu, že váš vůz nepřispívá k emisím karcinogenních látek, čímž chráníte nejen sebe, ale i své okolí. Navíc je velmi pravděpodobné, že originální filtr vydrží po celou zbývající životnost vozidla.   Alternativou by mohla být druhovýroba za přibližně 20 tisíc korun plus náklady na práci. Ovšem za dva roky bude dotyčný s největší pravděpodobností řešit problém s emisemi znovu. Tyto filtry jednoduše neplní svou funkci a zároveň ohrožují zdraví řidiče i jeho okolí. Z mého pohledu nedává ani ekonomický smysl investovat do levné náhražky z kordieritu, pokud tedy není cílem vůz co nejdříve prodat.
    • mas na to cistenie pisomnu zaruku ? aku dlhu ? uz si to tam reklamoval a co ti povedali ?  
    • Svítí ti podsvícení panelu ovládání oken a zámků na vnitřní straně dveří? Říkáš že jsi kontroloval kabelový svazek, jak jsi tu kontrolu provedl? Vizuálně, nebo multimetrem?
    • Samozřejmě si to můžeš pouštět i ve své garáži, to ti nikdo nebere. Jen je je jasný, že v uzavřeném prostoru to smrdět bude, když to spaluje benzín  .   A ještě k tématu: Pokud se parkuje venku, tak je cítit mírný zápach jen u pravého podběhu (kde je NT), jinak je to (za mě) poznat jen podle hluku, který je dost podobný tomu (spíš nižší), jako když dobíhá sahara v létě...  
×
×
  • Vytvořit nový...