Přejít na obsah

Motor 2.0 TDI


35 témat v tomto fóru

  1. Motor 2.0 TDI 103 kW 1 2 3 4 5

    • 103 odpovědí
    • 133.4k zobrazení
  2. Motorový olej

    • 13 odpovědí
    • 12.4k zobrazení
  3. Průsak oleje

    • 0 odpovědí
    • 343 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 260 zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 862 zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 714 zobrazení
  4. Modro bílý kouř.

    • 0 odpovědí
    • 839 zobrazení
    • 1 odpověď
    • 1.2k zobrazení
  5. Motor cuká a chcípá

    • 1 odpověď
    • 1.3k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 1k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 1.8k zobrazení
    • 5 odpovědí
    • 4.2k zobrazení
    • 101 odpovědí
    • 90.1k zobrazení
  6. P0471 - OBDll

    • 1 odpověď
    • 4.9k zobrazení
  7. VAG 16683 + 18434

    • 0 odpovědí
    • 3.1k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 3.4k zobrazení
    • 3 odpovědi
    • 5.6k zobrazení
    • 5 odpovědí
    • 10.5k zobrazení
  8. Motor, vstřiky, turbo?

    • 3 odpovědi
    • 4.6k zobrazení
  9. Čidlo teploty paliva, chladící kapaliny

    • 0 odpovědí
    • 3.3k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 2.1k zobrazení
  10. Padá do nouzáku

    • 9 odpovědí
    • 11.5k zobrazení
  11. Rozvody

    • 4 odpovědi
    • 3.1k zobrazení
  12. Mazání motoru 2.0. BSS

    • 14 odpovědí
    • 18.3k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 2.6k zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • ahoj, aktuálně řeším problém se Škoda Fabia 2 1.9 TDi 77kw bsw problem se seřízením základního nastavení uhlu natočení volantu, neřešil někdo? Zkoušel jsem to přes vcds, a nejsou přístupné skupiny na adaptaci.  Specifikace auta-     Model Skoda Fabia II Rok vyroby 2009 Motor 1.9 TDI (77 kW) Rizeni TRW  dil c. 6R0 423 156 Snimac uhlu volantu G85 , funkcni (reaguje na pohyb) ESP (stabilizacni system) Ano (auto ma jednotku ESP s Abs      Senzor G85 umisteni V jednotce ESP (ABS/ESP modul) Spiralovy kabel Overeny, nastaveny na nulu (vodovahou)  
    • Ahojte, je mi blbé psát po dvou letech do vlákna, ale dořešili jste to nějak? Já měl auto v autorizáku,kde mi kodovali nové kliče (všechny jsem ztratil = kompletní výměna + překodování jednotky). Šefici mi to ale vrátili přesně bez bluetooth (ani nemám v nabídce a předtím šel od 2016 co ji mám) bez navigace, hlasového ovládání a bez možnosti si zvolit profil jízdy (VRS tlačítko - RS bez modu RS je poměrně ... ) sice jsem úkon reklamoval a nejspíš to někdy vyřeší , ale ted na to koukají jak pat a mat a tak bych si to rád zkusil opravit sám - nemáte někdo zkušenost? Většinou to píše že je možné otevřít aktivačním klíčem ale u něčeho to nepíše nic , jen se to prostě neaktivuje. Diag chyby žádný nehlasí
    • Zdravím, chcem poprosiť o radu. Na Felícii mi nejde otvoriť kufor. Skúšali sme už aj stláčať ten cuplík dole na zámku aj sme dali dole tapacír a stlačili tam ten pliešok. Vôbec s tým ale nejde pohnúť. Ďakujem za radu. 
    • Mohu se zeptat, co to bylo nakonec za problém? Mám podezření na úplně stejnou závadu. Děkuji za odpověď
    • Prostě mívám klíček v kufru pro moje pohodlí. Odemykám/zamykám auto aplikací. Po odemčení jen sednu a jedu.. Kamarád mi říká, že je zvláštní, že aplikace dovolí zamknout auto s klíčkem uvnitř  Edit: Asistence funguje na jedničku. Zámečník u auta do hodiny od prvního telefonátu s asistencí. Otevřeno měl sperhakem za 5 minut. Cena 4.000. Platí Škoda
×
×
  • Vytvořit nový...