Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Motor 2.0 TDI

  1. Zahájeno uživatelem marty14,

    Čau Superbáci,mám příležitost koupit Superb I s motorem 2,0tdi 103kw ,tak se chci zeptat na nějaké zkušenosti s tímhle motorem..auto má najeto nějakých 150t. km a je to rok výroby 2006..předem díky za odpovědi

  2. Zahájeno uživatelem vojta_sk,

    Mam Superba 2.0 TDI 103kW a nechal jsem si vyndat DPF. Tam kde mi to dělali říkali, že by se měl hned vyměnit olej a už tam nedávat Longlife, ale plnou syntetiku. Co vy na to?

    • 13 odpovědí
    • 12,4tis zobrazení
  3. Zahájeno uživatelem Noxx,

    Mohl bych poprosit o radu, co může způsobovat průsak oleje na manžetě - viz přiložené fotky? Auto mi v průběhu cca roku a cca 20t km hodila na dálnici 3x hlášku chyba EPC a v posledních možná dvou měsících byl cítit zápach spalin v kabině, který se četností výskytu stupňoval. Dnes jsem v motorovém prostoru objevil ten průsak. Nejsem odborník, tak prosím laicky :-). Děkuji.

  4. Zdravím, mám problém se připojit k ECU. Jediné co reaguje je jen originální VCDS. To mi je ale k ničemu, protože potřebuji naměřit emise a tam se k autu nepřipojí.

    • 0 odpovědí
    • 280 zobrazení
  5. Zahájeno uživatelem martin.324,

    Dobrý den Superb 2,0TDI PD 103KW 2007 = stejné jako Passat či A4/A6 = (motor podélně) Jak prosím na spodní šroub alternátoru, který se opře do chladiče a nejde ven. Alternátor po 300.000 km OFF D-Ě-K-U-J-I Martin

    • 2 odpovědi
    • 1tis zobrazení
  6. Zahájeno uživatelem sirhenrik,

    Zdravím lidičky, byl by někdo z okolí Orlové, Havířov, Karviná ochotný mi udělat nový vlnovec na supu 2.0 TDI bss. Než půjdu do servisu.... Někdo kdo už to dělal??? Edit : (Po výměně nového DPF) dnes po 2 týdnech jízdy, když jsem vyjížděl z práce tak mi vyskočila chyba dpf na maxidotu, a poté chyba spirály a motor do dílny, a při výčtu chyba 18434. Ale podotknu, nechápu že cca po týdnu mi začalo auto regenerovat moc často, tzn třeba i 5x denně, samozřejmě jsem regeneraci nechal dokončit.... Divné.... Teď auto nejede, chybu v diag nejde vymazat, jakmile smažu objeví se hned znova. Takže informace k dílum , výměna hadic do dpf, výměna čidel, lambda, senzory…

    • 2 odpovědi
    • 788 zobrazení
  7. Zahájeno uživatelem hucul2003,

    Zdravím, chci se zeptat, mám Superba 1 2.0TDI 103kw BSS. Mám vykuchany DPF filtr, zaslepený egr, vše přes diagnostiku vymazáno. A občas mi to kouří bílo-modře. Olej menim co 10k. Olej nežere ani vodu. Díky za pomoc

    • 0 odpovědí
    • 880 zobrazení
  8. Zahájeno uživatelem beda.hlava,

    Dobrý den, mám dotaz jestli někdo nevíte. Když jsem napíchl auto, zobrazí se 1. a 4. P0674 P0671 žhavící obvod chybná funkce. Vyměnil jsem žhavičky a zase hned odešly. Vyměnil jsem řídící jednotku žhavící svíčky a dělá to pořád. Když žhavý 1 a 4 tak žhavý pořád, dokud neodejde svíčka. U 2 a 3 se po chvíli žhavení vypne, jsou v pořádku, nevíte někdo co s tím? Děkuji

    • 1 odpověď
    • 1,2tis zobrazení
  9. Zahájeno uživatelem Jajida,

    Dobrý den prosím o radu. Máme škoda Superb I, 2.0 TDI...po výměně motoru auto začalo cukat a je jedno v jakých otáčkách a většinou na volnoběh chcípá. Teď mi dokonce chcíplo i na dvojku v rychlosti kolem 20 km/h. Bohužel diagnostika nic neukáže. Děkuji

    • 1 odpověď
    • 1,3tis zobrazení
  10. Zahájeno uživatelem MatejLiga,

    potrebujem poradiť ako na výmenu chladiča u škoda superb 2.0tdi 103kw 2007rocník

    • 1 odpověď
    • 1,1tis zobrazení
  11. Dobrý deň, Na aute som mal spotrebu úplne v poriadku cca od tých 6-6,5L/100Km, následne mi auto začalo cukať pri nízkych otáčkach, zistil som že to bolo EGR tak som ho zaslepil a jazdil som tak, spotreba sa znížila na cca 5L/100Km, auto lepšie ťahalo a necukalo. Ale aj vtedy mi občas aktuálna spotreba kolísala bolo tam 0.5L/hod ale počas jazdy keď som vyradil veľa razy tam bolo aj cez 1L/hod, hovorím samozrejme o aktuálnej spotrebe čiže /hod videl som že to asi není v poriadku ale nebolo to nič strašné, čiže neriešil som to. Následne som vymenil rozvody boli asi po 160tisíc km menené. Pri rozobratí som si všimol že napínacia kladka bola povolená nebola v tom strede ako …

    • 1 odpověď
    • 1,8tis zobrazení
  12. Zahájeno uživatelem sirhenrik,

    Zdravím, poprosím Vás o menší rady týkající se výčtu chyb diagnostiky a celkově nevím si rady...Snad se někdo z vás setkal s podobnými chybami. 1. problém mám s válci a jejich zapalování 2. něco s DPF filtrem 3.a více.....malé věci :D výčet 1 zapalovací svíčky Takže auto startuje dobe, i v zimě, snad táhne ( netuším jestli tam je opravdu plný výkon, ale jede to jak prase, trošku víc to hulí, když jedu na plno při 3.ce a 4.ce, a jinak žhaviče jsem měnil všechny před měsícem, stejně se ta chyba objevila zas( poznatek po resetování chyb řj, 1-2 dny nic, další den ráno přijdu do auta, cca 10 -15 celsia a víc otočím klíčkem a h…

  13. zdravím,mám krátce Supíka 2tdi a rozsvítila se mi kontrolka žhavení-motor do dílny,podle mně jde o doplnění aditiva do filtru pev. částic. dnes jsem natankoval plnou,a kontrolka zhasla,tak si přeju,abych to nemusel hned řešit,protože naplnit nádržku aditivem/prý 4litry/,by mě vyšlo na 8500kč,a to se mi fakt nechce... tak buď se to srovnalo natankováním a vyčištěním filtru,nebo se to objeví znova.přitom naplnění aditivem u Peugeota nebo citroenu stojí prý kolem 3tis kč,jen zase nevím,jestli se jedná o tu samou kapalinu...napíše někdo svou zkušenost nebo podobně,myslím,že tohle řeší asi dost majitelů 2tdi...

  14. Zahájeno uživatelem Alister W.,

    Zdravím Vás všechny, pro začátek jsem tížen časem proto nemůžu procházet celé fórum. Budu muset navštívit servis a před tímto krokem byl rád věděl váš názor. Před zhruba dvěma měsíci se mi vyměňovali ramena v předu. Už před tím jsem měl problém (podle servisu) s turbem. Že by bylo zapotřebí repasu. Od té doby jsem se k tomu ještě nedostal. Každopádně od návštěvy servisu mi zůstal jistý problém poklesu výkonu. Někdy auto táhne cca stejně někdy málo (1-3 cajk, od 4-6 slabě). Předevčírem mi vyskočila kontrolka chyby motoru s poznámkou emisí a návštěvou servisu. Napojil jsem si koupené OBDll které mi vyhodilo tuto hlášku P0471 exhaust pressure sensor range/ perfo…

    • 1 odpověď
    • 5tis zobrazení
  15. Zahájeno uživatelem IW1977,

    Moc všechny zdravím a prosím o radu. Superb 2007, 2.0 TDI, najeto cca 210.000. V létě zjištěna prasklina vlnovce výfuku s únikem "sazí" do motorového prostoru ... auto jelo v pohodě, jen si při zátěži jakoby odfouklo nějaký přetlak...jednou při potřebě zrychlení auto přestalo táhnout, úplně zvadlo a rozblikala se kontrolka žhavení s tím, že po nějaké době blikat přestala a auto pak zas jelo vesměs normálně, ale nijak jsem ho v té době nehonil. V servisu vyměnili vlnovec, všechny filtry a olej, no a když jsem jel auto projet, tak nad cca 2,500 otáček to samé ... bez tahu a rozblikané žhavení ... auto na VAGU vyhodilo 16683 Kapacita plnícího turbokompresoru nedostatečná ...…

    • 0 odpovědí
    • 3,2tis zobrazení
  16. Zahájeno uživatelem Radek Vácha,

    Dobrý den, potřebuji doplnit aditivum do nafty pro DPF, noriginál je SATACEN25,jako náhradu jsem našel Walker EOLYS176, ale je jich víc druhů, máte s tím někdo zkušenost......?

    • 0 odpovědí
    • 3,5tis zobrazení
  17. Zahájeno uživatelem Superbíček,

    Ahoj,na jaře mi odešel motor kvůli olejovému čerpadlu.Po výměně motoru(stejného typu),spojky,repas:turba,vstřiků mi přijde,že auto už nemá takový odpich,je možné,že ten chip nebude spolupracovat s touto sestavou a muselo by se to znova nachipovat? Pak jsem se chtěl zeptat jaké máte zkušenosti s firmami ohledně chipu a zda jste to zvedli více jak nad 125Kw na seriové díly. A poslední otázka,zda máte někdo zkušenost s firmou MAXPOWER,je odkaz na forum(nahoře v levo).

    • 3 odpovědi
    • 5,7tis zobrazení
  18. Dobrý den, Mám S1 2.0tdi 103kw Před nedávnem sem měnil celou spojku a zárověn sem nechal vyměnit termostat(teplota se houpala). Auto už teplotu drží, pokud tedy nejedu dálniční rychlosti, nad 120km/h se začne přehřívat, když sjedu během dvou minut jdeteplota do normálu.(To jsem zjistil až dnes) Ale tak po dvou dnech, co jsem vše měnil a ještě sem nevéděl že se auto přehřívá jsem zapl i topení, a vůbec netopí, chrlí to furt jen studený vzduch. Hadice jsou horké. V servisu mi řekli, že by to mohlo být servomotorkem který naklápí klapku regulace topení. Ale nemůže to mít vše nějakou spojitost? Nějaká přicvaklá hadice nebo něco? Špatné zapojení?…

    • 5 odpovědí
    • 10,5tis zobrazení
  19. Zahájeno uživatelem Laksaa,

    Zdravím Mám na vás zkušenější dotaz....V mém superbu 2.0 TDI 103kw r.v.2006 nastal následující problém - auto se začlo klepat netáhlo byl jsem s tím v servisu a bylo mi řečeno, že jsou KO vstřiky...asi měsíc jsem čekal na auto a poté co byli repasované vstřiky auto jelo jako nové. Asi po pěti dnů zas nastal problém. Znova vyběhla kontrolka motoru blikající žhavení a auto se třepe jako by se mělo rospadnout. Mezi otáčkama 1,5 až 2,5 se celé chvěje kucká jako by se mělo rozpadnou, jakmile otáčky dosáhnou 3tis a plus jede normálně ale jak je níž opět se třepe chveje kope...Zajímavostí je, že když se auto nastartuje ujede bez problému a jakýchkoliv potížích vzdálenost kl…

    • 3 odpovědi
    • 4,7tis zobrazení
  20. Zahájeno uživatelem Sicco,

    Zdravím, chtěl bych se zeptat jestli by někdo neporadil. Diag hlásí špatné čidlo Teploty paliva, koupil jsem nové, ale v nabídce at se dívám kdekoliv jsou jen 2pin zatímco já mám 4 pin, mohu použít vzhledově totožné čidlo na chladící kapalinu které je 4pin? Tohle trochu nechápu jak se může stát? Další problém mám s telotou na budíkách, která je stále 0, test akčních členů proběhne vpořádku, ručka se pohybuje nakonec a zpět, takže předpokládám špatné Teplotní čidlo. Ale nemohu ho v motoru najít, na spodní tlusté hadici do chladiče je nějaké čidlo, je také 4pin, ale má modrou barvu a stříbrnou plochou hlavu - podle katalogu by to měl být Termospínač …

    • 0 odpovědí
    • 3,3tis zobrazení
  21. Zahájeno uživatelem Duben88,

    Zdravím chci se zeptat mám Superba2 a straci se mi chladící kapalina ale neunika když povolím víčko tak spatky nátlakuje vodu spatky a zas dobré nevíte co to může být? Dík za rady.

    • 0 odpovědí
    • 2,1tis zobrazení
  22. Zahájeno uživatelem Patton,

    Zdar, mám takový problém s autem. Když je venku vedro kolem 30°C tak mi motor padá do nouzáku. Je to vždy mimo město a po ujetí aspoň 30km. Vždy se to stane kdyý je v tahu. Najednou se rozbliká kontrolka žhavení a chyba P0299 Pohonná jednotka. Po vypnutí a zapnutí jedu normálně dál. Někdy to padá často někdy méně. Ale když je venku chladno nepadá do nouze vůbec. Auto bylo na diagnostice a nic nenalezno vše přezkoušeno a funkční. Tak fak nevim.

    • 9 odpovědí
    • 11,7tis zobrazení
  23. Zahájeno uživatelem Hitmann47,

    ahojte chtšl jsem poprosit, zitra nechavam měnit olej a filtry, to je v pohodě, ale do měsíce musím nechat udělat rozvody, už budu mít najet 90 tisic na těchto:), chci se zeptat jestli někdo neví přibližně cenu a vše to zahrnuje mam 2.0 tdi rok 2008, najeto 325 tisíc a vše šlape pěkně děkuji moc

    • 4 odpovědi
    • 3,2tis zobrazení
  24. Zahájeno uživatelem durons,

    Ahoj chlapi, prosil bych radu, jak se mám rozhodnout. Mám Superba 2.0 BSS, r.v. 2006. Nedávno mi na D1 přestal mazat. Po odtahu do servisu a rozebrání bylo zjištěno: stržený náhon na čerpadlo, tím pádem zadřený turbo. Rozebrání motoru a kontrola třecích částí. Cena cca 60.000,- Kč. Motor měl najeto 87.000km. Že neměl 100.000 km, tak to nakonec stálo polovic. Slyšel jsem, že tyto motory jsou hodně problémové, co se týče tohoto náhonu na čerpadlo mazání, filtru pevných částic a vůbec je to nepodarek. Teď je auto podle servisu v pořádku, ale má divný zvuk. Kdo má prosím zkušenosti, poraďte jest-li to prodat?

  25. Zahájeno uživatelem lovec31,

    Ahojte...takze...pride do auta...otocim klucik nastartujem...piip...servis nini...zacala blikat kontrolka zhavenia...auto nemalo ziadny vykon...ale ziadny...vypnem auto...znova start..auto nastartovalo a hned zdochlo...kontrolka zhavenia blikala...nastastie to bolo na chate...odpojil som baterku.na 10 min...pripojil a auto nastartovalo...prisiel som az domov cca 80km a hodil na vcds...tam bola nasledovna chyba 17082 Snimac.referencneho.napeti.c P0698 000 preruseni mi pomoct kde a v com je chyba? Dakujem

    • 1 odpověď
    • 2,7tis zobrazení

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.