Mas testovacky, na netu plno recenzi a o teto vade se vedelo. Ja o tom dopredu vedel a dokonce mi ty dcc pro jeden prodejce rozmlouval kdyz jsem koukal po passatu. Sledoval jsem kolem toho nejake informace a proto si vzal 2.0 TSI skladovku protoze se zacla delat az od 9. mesice
Mozna tu vymenu tlumicu zbytecna dramatizujes, je to celkem banalni servisni ukon. Vetsi paseku s rizenim a celym ulozenim ti udela kdyz nekde vymetes nejakou diru.
verva 100 je E10, afaik, a viaceri s nou nemaju dobre skusenosti
(bio-)ETBE tiez nie je ziadny velky zazrak, moze sa usadzovat nieco z toho v nadrzi a vraj ani motor na nu nejde pravidelne, ako ma, preto sa orlenu radsej vyhybam
a o VIFe zase jeden tvrdil, ze sa mu z neho usadzoval v katalyzatore nejaky povlak - tak si vyber
znamy zas tankuje do stareho civica najlacnejsi benzin (bez vifu) a nikdy nemal problem a auto nebolo nikdy pokazene a ma aj rel. nizku spotrebu
samozrejme, vykon slaby a motor teda pravidelne urcite nejde a korozia vsade pritomna
Ahoj, mam superb LaK combi vyrobeno 02/2024. Dnes jsem si převzal auto ze servisu kde mi byly na záruku vyměněny všechny 4 tlumiče za inovované verze a konečně mam podvozek v pořádku, zmizelo 95% bouchání a bubnování, je to naozaj rozdíl. Vše řešeno přes pece o zákazníky přímo s výrobním závodem, jsem naprosto spokojen.
Při studeném motoru po nastartování pár km než se lehce zahřeje motor lehce píská.Po ujetí pár km je již ticho. Není to jako klasický zvuk třeba klínového řemene, je to o dost tižší.
Natočeno i video, má někdo nějaký nápad co to může být?
Auto je pravidelně servisované dle servisního plánu, aktuální nájezd je 211 tis km
PXL_20250121_135638853.mp4