Jump to content
slovacik

Zásterky

Recommended Posts

Máte na aute predné a zadné zásterky?

Nepoškodí sa tým nejak antikorózna ochrana auta? (vŕtanie otvorov)

Edited by slovacik

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oplati sa to dat z estetickeho a praktickeho hladiska? Si myslim ze to bude chranit miesta za kolesami

Edited by slovacik

Share this post


Link to post
Share on other sites

To tady budou zase hádky, tady je k nim všeobecný odpor. Z estetického jistě ne. Z praktického asi ano, ale to je volba každého. Uvidíš v zimě pokud teda nějaká bude, jestli kila nalepené a zmrzlé břečky na podvozku a omlácené prahy od posypu jsou to pravé ořechové, ale nevím kde jezdíš a co u vás sypou. Po prvním dešti jsem třeba na Rapida zástěrky hned dal a výrazně se snížilo zašpinění vozu. Za O1 i F1 tahám vleky, takže z praktického hlediska minimálně zástěrky v zadu nezbytnost. Na O1 je mám komplet a prahy jsou furt pěkné a koroze nikde protože prostor předních zástěrek čistím. Tož tak.

  • Upvote 4

Share this post


Link to post
Share on other sites

Souhlas.

Stačí se projet po dálnici za děště a rozpoutá z peklo a to vše proto že nesjou povinné a výrobce by to zruinovalo.

To nemluvím o zadním nárazníku přímo za zadním kolem, mám ho celý otřískaný od kamínků.

Máš li auto za své a na delší dobu jednoznačně ano...

 

Edited by zwan
  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

"Lapače nečistot" si dokupuji na každé auto. I na to poslední už je mám dokoupené a nechám si je tam hned namontovat. Přece jen to trochu omezí zasvinění auta od humusu na silnici.

Navíc se mi tam esteticky spíš líbí

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tak to se divím, tolik souhlasů, asi máte taky auta za své a ne jen na dva roky.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ty na Scalu jsou celkem minimalistické tak je otázka jak moc pomůžou na místně. Každopádně mě to na F3 od ostrých kamínků pomohlo dost. Na léto sundávám a ten rozpínací špunt jde snadno sundat i bez zničení.

@ben06kde se dá kdyžtak náhradní sehnat pro všechny případy?

Share this post


Link to post
Share on other sites

niekedy to možno fungovalo , dnes sú také malé že je to esteticky odporné a nefunkčné ... mal som zásterky /aj veľké na OII/ a nepomohlo to ničomu , opieskovaný zadný nárazník aj spojler , vpredu prahy ... drží sa za nimi blato a najhoršie je že vpredu odierajú lak blatníka 

Share this post


Link to post
Share on other sites
V 5. 9. 2019 na 11:17, ben06 napsal:

Lze, hlavu uštípneš a koupíš za pár korun nový nejtek

Tyjo já ho někde Stratil na zadku tak jsem to nahradil stahovací páskou kterou jsem  tou dírou prostrcil. Nenapadlo mě že se dá koupit...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Za těch skoro 50 let co jezdím, jsem měl vždycky na autě zástěrky a můžu jen doporučit. Investice minimální, funkčnost maximální.

  • Upvote 3

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tiez som zvazoval 8rokov dozadu zasterky na 1. Astru J, no pochopil som preco to nemci maju zakazane. Aby sa blbci hlavne na dialnici nelepili na fest zozadu. Uz len preto z hladiska bezpecnosti som ostal zastanca bez zasteriek. 

Edited by csabac
  • Upvote 1
  • Downvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
před 16 hodinami, synek.morava napsal:

Za těch skoro 50 let co jezdím, jsem měl vždycky na autě zástěrky a můžu jen doporučit. Investice minimální, funkčnost maximální.

To tady budeme příznivci jen my dva, ti mlaďoši vidí jen estetično a parádu. (Já tahám navíc za svými auty vlastní vleky takže bez diskusí ano pro zástěrky).

 

csabac> Jezdit bez nich je bezpečnější? To je zase teorie k zasmání! A navíc od dob co se jezdí bez zástěrek všichni se jen diví, že ty skla dnes nic prý nevydrží, proč? Asi dříve létaly vzduchem menší šutry.

Edited by ben06
  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

@csabac   Mohol by si presnejšie dať zdroj, odkedy majú Nemci zakázané zásterky a podrobnejšie o bezpečnosti bez zásteriek .....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zdroj musim pozriet. Ked som hladal 8 rokov dozadu som to niekde nasiel. Bezpecnost. Bez zasterok zasieras okno za tebou iducemu pri rychlej jazde na 30m aj. Ak nie je totalny blvec, nebude sa lepit na teba ani natolko ako keby si zasterky nemal. Rocne najazdim 50-60t km, z toho viac ako polovica dialnica. Kym som mal auto, co malo zasterky, bolo ovela viac somarov co bolo za mnou. Co sa skla tyka neriesim, hradi poistovna. Zial pri tom najazde mam sklo kazdy rok 1 ci 2x trafene. Samo, nie na dialnici, kedze tie sa u nas solia a okresky sutruju.

  • Downvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tak ono upřímně, před těmi 50lety (nechci se nikoho dotknout) to smysl mělo, to byli zástěrky opravdu zástěrkami až skoro po silnici. Ale ty dnešní atrapy toho stejně moc nezachrání... Ale ať si každý dá na auto co chce, je to jeho věc a zodpovědnost :)

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

@csabac  Koľko najazdíš ročne je irelevantné. Ten zákaz ma zaujíma. Švagor je v Nemecku 38 rokov a na nič také si nespomína. Chcem ho poučiť.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozriem sa na to, ked budem mat cas. Som to hladal roky dozadu a nejak som sa k tomu dostal vtedy k tejto info. Musim to preverit.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...