Motor 1.6 TDI
1.6 TDi o výkonu 85 kW/115 k
20 témat v tomto fóru
-
Téma, které tu přímo u tyto motorizace chybí a nabízí se. Tak tedy, čeká mě výměna a jaký olej použít? Norma 507 00, 0W-30 nebo 5W-30? Castrol nebo Shell? Vlastní zkušenosti? Preferuji LL s dřívější výměnou. Nějaký konkrétní odkaz uvítám. S díky Dodi :-)
-
-
- 19 odpovědí
- 27,6tis zobrazení
- 1 sledující
-
-
-
Blíží se doba, kdy budu doplňovat AdBlue. Jen tak ze zájmu jsem kouknul po cenách a originál VW balení 5 litů stojí 268,- Kč. Na ČS Benzina u stojanu stojí litr 15,50 Kč. Připadá mi to jako dost velký nepoměr. I přesto, že mi je jasné, že ten plastový kanystr také něco stojí.
-
-
- 69 odpovědí
- 35tis zobrazení
- 3 sledující
-
-
Čtyřválcový naftový motor 1,6 TDI má výkon 85 kW (115 k) a nabízí točivý moment 250 Nm. Díky standardně dodávanému systému SCR se vstřikováním AdBlue a filtru pevných částic splňuje tento motor emisní normuEuro 6d-TEMP. Úsporný vznětový motor je standardně dodáván s manuální šestistupňovou převodovkou.Na přání je k dispozici automatická sedmistupňová převodovka DSG. Objem palivové nádrže u těchto tří benzinových motorů a u motoru TDI činí 50 l.
-
-
- 12 odpovědí
- 12tis zobrazení
-
-
Ahojte, v poslednom období mám problém s vyššou teplotou oleja. v zime sa menil radiator kúrenia a robil celkový preplach chladiacej sústavy po usadeninách z degradovanej G13ke. S oteplením som si všimol, že teplota oleja je vyššia ako bývala v minulosti. Okresky (90-100km/h)- predtým do 100°C-teraz do 110°C/ Diaľnice (130-140km/h) - predtým do 115°C/teraz do 125°C. Minulý týždeň sa robil ďalší preplach chladiaceho systému, ktorý stále vyplavil nečistoty a chladiaca po pol roku bola zase hneda. Teraz je tam G12evo, olej s vodou sa nemieša, ani naopak. Voda sa nestráca, olej - bežná spotreba ako keď bolo auto nové. Okrem toho som doma penou a …
-
-
- 43 odpovědí
- 3,7tis zobrazení
- 2 sledující
-
-
Zdravím pánové , mám takový problém, občas se mi stane, že se rozsvítí kontrolka motoru (1.6 tdi). Někdy je to po natankování ( orlen,euroil ) a někdy třeba po ujeti cca100-200km. Do nafty přidávám aditivum VIF. Auto necuká a jede normálně a ani nepadá do nouzáku. Setkal se s tím už někdo? Nějaký nápad jak se toho zbavit? Diky.
-
- 5 odpovědí
- 1,7tis zobrazení
- 1 sledující
-
-
Jak je to prosím s DPF u Scaly? Jak poznám, že vypaluje? Otáčky mám stále stejné, nikdy jsem si nevšimnou, že se něco děje. Jezdím teď trasy 20 - 25km což je málo. Napíše to něco na maxidotu? Prý se dá diag. změřit hmotnost sází. Zkoušel někdo?
-
-
- 39 odpovědí
- 13,9tis zobrazení
- 3 sledující
-
-
Zatím snad téma není a třeba někomu pomůže. Co jsem vyčetl, tak filtr u nafty se doporučuje měnit 60tis km nebo dva roky. Jelikož mám někdy sporadicky dlouhý start po 0,5 - 1h odstaveného teplého motoru a i ty roky splňuji (32.300km), tak proběhla výměna filtru. Filtry jsem měl ve výběru: Bosch, Mann PU 8028, nebo origo 5Q0 127 177. Vzal jsem origo se slevou za 720 Kč, made in Tunisia. Po vyjmutí mě zarazilo zašpinění jen z jedné strany, asi jak je přívod, tak to ze strany i filtruje. Jinak žádné šponky, voda nebo nic, tak super. A origo filtr také made in Tunisia. Vyčištění nádoby, zalití, vložen nový filtr, zavření. Dále přes PC odvzdušnění…
-
- 0 odpovědí
- 1,9tis zobrazení
-
-
Aku mate spotrebu oleja? Po cca 8t km som dolieval uz 0,5l, co ma dost zarazilo. U predoslych aut som take mnozstvo nedolieval za cely cca 25t km cyklus. Ani za nova, ani po vyssom najazde.
-
-
- 40 odpovědí
- 16,4tis zobrazení
- 1 sledující
-
-
Zdarec, tak po 3 letech se rozsvítila porucha motoru a motor spadl do nouzáku. V diag. jsem vyčetl špatná poloha lopatek turba. Prvně jsem to viděl černě. Metodou pokus/omyl bylo zjištěno, že je zpuchřelá/popraskaná vstupní hadička do turba. Opravil jsem jí, vymazal závadu, ale po chvilce tam byla zase. Po konzultaci se šikovným mechanikem jsem měl prvně vyzkoušet jestli chodí pístek na turbu který natačí lopatky. Rukou chodil hezky volně. Pak jsem měl dát hadičku do huby a zkusit udělat podtlak. Chodil taky. Takže špatnej ventil, který je napojenej na vývěvu motoru. Dělají dva typy. Jeden je zatavenej plastem a "nerozebíratelnej". Druhej m…
-
- 1 odpověď
- 5,3tis zobrazení
- 1 sledující
-
-
Ahojte, už viackrát som si všimol, hlavne teraz v zime, že po studenom štarte počas prvých cca 500m, auto cuká pri rozbehu. Nejde plynule za plynom, ale ako keby prestalo na chvíľu ťahať, zase zabralo, zase prestalo. Ako keby nešlo chvíľu palivo.To šklbnutie nie je výrazne, keďže tie ranné rozbehy sú pomalé a netlačím na pedál veľmi. Cítim to tak 3-4x, kým zrýchlim na 55km/h, dám tempomat a prejdem do najbližšej dediny a tú celú na tempomate. Na tempomate a ani po dedine, keď začnem pridávať už nie je problém. Vždy sú to prvé rozbehy. Ešte doplním, že auto stojí cca 30s na voľnobehu, zapnem výhrevy (sedadlo, okno, PTC). Následne počkám, kým sa otvorí b…
-
-
- 2 odpovědi
- 2,1tis zobrazení
-
-
-
EGR ventil ve Scale, strašák, obavy, prevence, zkušenosti? Osobně mám zkušenost nulovou, tak se rád přiučím.
-
-
- 14 odpovědí
- 7,6tis zobrazení
- 1 sledující
-
-
Ráno pri prvom štarte sa mi začal z auta ozývať kovový zvuk-"cvrlikanie" z motora. Trvá to asi 10 max 15s, v závislosti od zimy. Nestáva sa mi to nikdy počas dňa, keď už auto šlo. Vždy ráno prvý štart. Príde mi to, ako keby niektoré časti treli o seba bez mazania. Olej, všetko skontrolované a v poriadku. Máte niekto podobný prejav motora po studenom štarte, keď auto dlho stojí? Skúsim spraviť nahrávku zajtra ráno a doplniť to sem.
-
-
- 19 odpovědí
- 8,4tis zobrazení
- 1 sledující
-
-
Máte někdo nějakou zkušenost? Vznesl jsem dotaz u "quantumchip", prý není problém z 85kW na 107, 250 Nm na 300Nm. Upravují i chod DSG.
-
-
- 38 odpovědí
- 18tis zobrazení
- 1 sledující
-
-
Zdar lidi, má tento motor nějaké vyložené vady, jaká je jeho spolehlivost? Díky
-
- 7 odpovědí
- 6,3tis zobrazení
- 1 sledující
-
-
Ahoj, poslední dobou, jak je nad 12°C, tak mi občas zastudena (ale i za tepla) trvá někdy startování 4-5 sekund. V zimě se startováním nebyl jediný problém. Nechce se mi věřit, že by po roce a půl byl opotřebený startér... Provozní otáčky mívám tak 2000 - 2500 /min. Jednou týdně italská údržba při oleji zahřátým na 90°C vytočení až k červenýmu poli. Že by EGR? To se mi nechce věřit při mým způsobu ježdění. Máte někdo podobný problém se zdlouhavým startováním?
-
-
- 28 odpovědí
- 8,1tis zobrazení
- 1 sledující
-
-
Tak sem měl na víkend SCALU 1.6 TDI DSG STYLE na 18 kolech a nechápal sem za kolik se s tím dá normální jízdou jezdit.. např Zlín Trenčín Zlín v pátek odpoledne za 3.3 L ..
-
-
- 122 odpovědí
- 28,1tis zobrazení
- 3 sledující
-
-
Zdarec chlapi, byl jsem dloho mimo republiku... Všiml jsem si na 1,6tdi úplně zpuchřelé hadičky ze sání k podtlaku viz obrázek. Díry jak hrom. Omotal jsem to vulkanizační páskou. Už těsní. Otázka zní, k čemu to vůbec je? Žádná závada, chod motoru úplně normalní...
-
- 4 odpovědi
- 3,5tis zobrazení
- 1 sledující
-
-
Dnes som si vsimol, ze mi ubudla chladiaca a mam ju na min. Predtym bola stale na max. To iste som si vsimol i na nahradnej O3, ze mala chladiacu na min. Oba motory su rovnake. Straca sa aj Vam kvapalina? Na predoslych autach som nemal ziadnu stratu a medzi vymenou kvapaliny som dolievat nemusel.
-
-
- 9 odpovědí
- 11,2tis zobrazení
-
-
Kubo pravdu díš. Kontrolku žhavení to fakt má!!! 😳 V životě mi ale nesvítila. Jen když se rozsvítí test palubky tak v levém budíku problikne😀 Jinak bych jí vůbec nezaregistroval. Vám kontrolka svítí před startem??? Už to asi není co bývávalo, kdy se v dízlu čekalo než zhasla.
-
- 9 odpovědí
- 2,9tis zobrazení
-
-
Aky je interval vymeny rozvodov? Je tam klasika, ci retaz? A interval vymeny pumpy? Ma pumpa elektricke dochladzovanie v pripade ked vypne cez start/stop?
-
-
- 1 odpověď
- 2,5tis zobrazení
-