Přejít na obsah

Motor 2.0 TSI


16 témat v tomto fóru

    • 4 odpovědi
    • 492 zobrazení
  1. Launch Control

    • 4 odpovědi
    • 589 zobrazení
    • 6 odpovědí
    • 1.6k zobrazení
    • 31 odpovědí
    • 36.5k zobrazení
    • 3 odpovědi
    • 3.7k zobrazení
    • 3 odpovědi
    • 1k zobrazení
  2. Kryt motoru 2.0TSI 1 2 3

    • 51 odpovědí
    • 12k zobrazení
  3. 2.0tsi a 0w20 1 2 3

    • 52 odpovědí
    • 15.7k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 890 zobrazení
  4. Chiptuning

    • 15 odpovědí
    • 8.4k zobrazení
  5. Zvuk turba

    • 2 odpovědi
    • 2k zobrazení
  6. Plniaci tlak turba

    • 1 odpověď
    • 2.1k zobrazení
    • 14 odpovědí
    • 8.9k zobrazení
  7. Piskanie z motora

    • 11 odpovědí
    • 5.8k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 3.3k zobrazení
  8. Výroba 2.0 TSI

    • 4 odpovědi
    • 3.7k zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • Pomohlo mi vymazat chyby přes VCDS a po novém nastartování otočit volantem na jeden doraz a držet dokud nepípne auto, potom otočit do druhého dorazu a opět držet dokud nepípne. Potom mi to začalo fungovat a zmizeli chyby. Ze začátku jsem dělal chybu, že jsem nedržel volant dost dlouho v krajních polohách. Kalibrace přes VCDS mi také nešla.
    • Nedá, je potřeba buď jáma, zvedák, anebo my máme udělané schody na zahradu, na které najedu, vlezu pod auto a sundám kryt (ten jde pěkně, drží na čtyřech místech). Nesmí tam být žádná koroze.
    • U fl se start generátorem 1.5tsi dsg stačí párkrát otevřít dveře a nechat svítit ne lampičky, ale ty barevny listy a rozsvítí se displeje. Sice jsem pak nastartoval, ale vyběhnou ti všechny možný závady systémů než si minimálně delší jízdou tu 12V baterku dobiješ…
    • Já to hlášení na zapomenutý mobil v nabíjecí přihrádce slyším, ale je to hodně potichu. Nenašel jsem, jak to hlášení zesílit, protože bez soustředění to lehce přeslechnu.
    • Podle dílenské příručky těžko - musí se sundat kryt nádrží. 
×
×
  • Vytvořit nový...