Přejít na obsah

Elektrika

Kabeláž, klima, topení, el.spotrebiče, alternátor, centrál, alarmy, GSM+GPS, VAG, airbagy, parkasistenty..


2072 témat v tomto fóru

  1. Imobilizér pin

    • 3 odpovědi
    • 1.4k zobrazení
    • 4 odpovědi
    • 8.3k zobrazení
    • 7 odpovědí
    • 6k zobrazení
    • 4 odpovědi
    • 1.3k zobrazení
    • 4 odpovědi
    • 3.1k zobrazení
    • 23 odpovědí
    • 63.7k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 960 zobrazení
    • 13 odpovědí
    • 7.7k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 980 zobrazení
    • 1 odpověď
    • 16.4k zobrazení
    • 272 odpovědí
    • 131.1k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 1.7k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 1.1k zobrazení
    • 3 odpovědi
    • 1.8k zobrazení
  2. Blinkry

    • 18 odpovědí
    • 3.9k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 1.4k zobrazení
    • 9 odpovědí
    • 6.7k zobrazení
  3. Proud teče z alternatoru

    • 4 odpovědi
    • 1.6k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 2.5k zobrazení
  4. Automatická světla 1 2

    • 39 odpovědí
    • 30.9k zobrazení
    • 4 odpovědi
    • 1.8k zobrazení
    • 12 odpovědí
    • 54.4k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 748 zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 998 zobrazení
    • 1 odpověď
    • 804 zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • [URL=https://datingnow.site]Local Ladies Tonight in Your Town[/URL]
    • Dobrý deň.nemal niekto nahodou taký problém s turbom že po naštartovaní sa točia pekne lopatky a po čase sa spomalia a už len sem tam sa roztočí a vypíše chybu ESP alebo nízky prietok vzduchu.octavia 1,2tsi 77kw
    • rs tam ma v normalnom narazniku naletovanu tu listicku , vyzera to ako u ciganov  
    • Kluci jaky je rozdil u natazniku faceliftu? Lisi se treba bezna verze od sportlinu a RS, jen tim spodkem. Slo bynkouoit spodek z  RS nebo sportlinu a nacvaknout na behna naraznik? A jak to je s maskou? Jsounstejny tvary a rozdil jen v barve, chromu? Mam chrom a libila by se mi cerna.  Krytky radaru jsou zamenne?
    • Caute, mozno budem zas otravovat ale opat otazka pre majitelov motorov CRMB. Nevsimli ste si ze ked vonkajsia teplota vzduchu klesne pod 2 stupne tak sa vam DPF rychlejsie plni? v zime som schopny spravit maximalne 270km medzi regeneraciami po okreskach a 200km po dialnici (nevymyslam si ale je to tak). Ked som pozoroval ako rychlo sa plni DPF tak paradoxne namerana hodnota naplnenia sadzami sa oproti teplejsim dnom nezvysila ale vypocitana hodnota ide 2-3x rychlejsie a vsimol som ze ze nezalezi na zatazi ale na otackach (v lete pri dialnicnej rychlosti 130 a 2200ot sa plni na 6 priblizne 30-40mg/km a rovnako na 5, ale ked sa teplota znizi tak ta ista trasa na 6 sa plni 80mgúkm a na 5 az 100mg/km). Katalyzator je funkcny a pri ustalenej jazde zacne postupne namerana hodnota sadzi klesat. Podotykam ze spotreba nesla o velmi vyssie ako sa schladilo a vstrekovace funguju spravne (odskusane  a otestovane na stolici). EGR ventily sa pri zmene teploty nijak nezmenia a pracuju rovnako akoby bolo teplo alebo aj -3 stupne. Pre zaujimavost v lete dokazem ist bezne 400km medzi regeneraciami na dialnici a na trase Banska Bystrica-Praha (550km) som dokazal ist z domu s cerstvo zregenerovanym DPF bez regeneracie (namerana hodnota sadzi bolo v prahe 10g a vypocitana 22,7 (uz by zacalo regenerovat)
×
×
  • Vytvořit nový...