Přejít na obsah

Elektrika

Kabeláž, klima, topení, el.spotrebiče, alternátor, centrál, alarmy, GSM+GPS, VAG, airbagy, parkasistenty..


2070 témat v tomto fóru

    • 2 odpovědi
    • 1.4k zobrazení
  1. Zhasinajuci motor...

    • 0 odpovědí
    • 1.4k zobrazení
    • 3 odpovědi
    • 1.4k zobrazení
  2. Svorkovnica pre HB4

    • 0 odpovědí
    • 1.4k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 1.4k zobrazení
  3. Stálý výstup 12V

    • 1 odpověď
    • 1.4k zobrazení
    • 4 odpovědi
    • 1.4k zobrazení
    • 4 odpovědi
    • 1.4k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 1.4k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 1.4k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 1.4k zobrazení
  4. vymena xenaelectron

    • 0 odpovědí
    • 1.4k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 1.4k zobrazení
  5. Zotretie okna

    • 0 odpovědí
    • 1.4k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 1.4k zobrazení
  6. Climatronic obcas nechladi

    • 1 odpověď
    • 1.4k zobrazení
    • 3 odpovědi
    • 1.4k zobrazení
  7. Auto elektro servis

    • 0 odpovědí
    • 1.4k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 1.4k zobrazení
  8. Konektory xenonů

    • 5 odpovědí
    • 1.4k zobrazení
    • 3 odpovědi
    • 1.4k zobrazení
  9. Úpravy na OII 08

    • 0 odpovědí
    • 1.4k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 1.4k zobrazení
  10. CD navigace

    • 1 odpověď
    • 1.4k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 1.4k zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • @Kroun1 Buď jsou tak velké rozdíly v motorech a my máme toho "černého Petra" nebo máme srovnání s výrazně lépe reagujícími motory, proto ostatním majitelům to chování přijde normální (což ale nechápu u auto novinářů co se projeli se spoustou aut). Elektromotůrek u automatu dodá více kroutícího momentu a tu "prodlevu" co máme my zřejmě eliminuje + automat prostě rychle podřadí a auto vyrazí..   Mam najeto 4tisíce a subjektivně mám pocit, že se reakce motoru o něco zlepšily, přímé srovnání nemám, Focus už je pryč. Prodleva na stlačení pedálu pořád je, jen se zkrátila. Do 2,5tis otáček auto reaguje velmi vlažně, aby se rozjelo, je potřeba ho vytočit. Žena jezdí na pětku i po dálnici, protože má pocit, že auto nejede a že ho na šestku dusí.   Možnost změny jízdních režimů je buď za příplatek nebo ve vyšších výbavách. Je to tohle tkačítko v liště     
    • Už jsem najel přes 1000 km a smazaná chyba (grilované kuře) se znovu neobjevilo.  Dnes diagnostika a vše OK. Tak asi jenom spontální  chyba. Tak jezdím vesele dál
    • Nechýba - roztopil by sa teplom od výfuku preto sa nemontuje. Na niektoré motorizácie sa ani nevôjde kvôli tlmiču výfuku. Pokiaľ viem montoval sa na menšie motory (1.0 tsi prípadne stará 1.6 tdi)
    • Když na to má vliv přidání/ubrání plynu, a spojka, tak mně to pořád připadá na klouby poloos. Píšeš, že jsou měněny. Vnitřní i vnější? Já jsem kdysi měl něco podobného na Feldě. Zvedl jsem auto, a pozvedl nápravu u kola, aby bylo nad zemí, ale v normální jízdní poloze. Ne svěšeno jako při výměně kola. Zakvedlal jsem kolem, a ozvalo se, odkud zvuky vychází. Byl to vnější kloub u jednoho kola. U mě to ještě mělo vliv, podle rychlosti.  
    • Já bych se v tématu o pružinách držel tohoto zadání a netahal sem další věci jako ramena a stabilizátory. Taky to podle mě není téma o srovnávání jízdních vlastností Škodovek s ostatními modely koncernu.
×
×
  • Vytvořit nový...