Přejít na obsah

Exteriér

Karosérie, nárazníky, světla, doplňky...


608 témat v tomto fóru

    • 76 odpovědí
    • 91.4k zobrazení
    • 3 odpovědi
    • 1.7k zobrazení
    • 5 odpovědí
    • 2.4k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 2.2k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 1.1k zobrazení
  1. Zástěrky na OII 1 2 3 4 5

    • 110 odpovědí
    • 37.5k zobrazení
    • 9 odpovědí
    • 5k zobrazení
  2. Poškozený lak

    • 4 odpovědi
    • 1.5k zobrazení
    • 3 odpovědi
    • 2.4k zobrazení
    • 44 odpovědí
    • 10.8k zobrazení
  3. Přestavba klasické OII na scouta 1 2 3

    • 59 odpovědí
    • 32.4k zobrazení
    • 4 odpovědi
    • 3.3k zobrazení
    • 440 odpovědí
    • 64.4k zobrazení
    • 4 odpovědi
    • 1.8k zobrazení
  4. Podsvícení znaku škoda

    • 0 odpovědí
    • 2.6k zobrazení
    • 4 odpovědi
    • 1.5k zobrazení
    • 6 odpovědí
    • 4.2k zobrazení
  5. žlutá barva

    • 1 odpověď
    • 1.8k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 1.6k zobrazení
  6. oprava světel nad SPZ

    • 3 odpovědi
    • 3.2k zobrazení
    • 15 odpovědí
    • 6.4k zobrazení
    • 10 odpovědí
    • 16.8k zobrazení
    • 8 odpovědí
    • 4.1k zobrazení
  7. Vystrikani dutin

    • 14 odpovědí
    • 18.6k zobrazení
  8. Gumy na rámu dveří

    • 11 odpovědí
    • 3.7k zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • Chladiaci systém je čistení originál chémiou podľa TPI na výplach po G13 a následne aj inou chémiou.   K tej záťaži, ak idem po diaľnici, tak po 20km je teplota permanentne  medzi 118-125. to že klesne pri dákom stupáku na tých 118 je úplne mimo a tie teploty pre olej, motor ok nebudú. Takže 700km cestu s tým ja reálne nevidím.   Diagnostiku prinesie zajtra kolega a prebehnem life data a údaje. Otázne je, že to čidlo čo pracuje s PC auta bude ukazovať teplotu oleja aj na diagnostike. Takže teplota výpovednú hodnotu nedá. Tie tlaky áno. Samozrejme nechcem minúť 10 tisíce, ale rád by som to auto mal funkčné najbližšie 2r. (100k km)
    • A instalace rs volantu je stejna jak u volantu O3?
    • Jestliže máš vyměněnou chladící kapalinu, voda se neztrácí, resp jak píšeš, nemíchá se s olejem, auto normálně topí (obě stran výdechů topí stejně) tak si myslím, že řešíš úplně zbytečnou věc. To znamená, že chladící systém jako takový je v pořádku. Evidentně chladící systém oleje funguje - když říkáš, že při vyšší zátěži teplota klesá. Chladící okruh oleje má dva stupně a neshledávám v tomto závadu. Můžeš vyměnit komplet chladič oleje, případně snímač teploty(a hladiny oleje) oleje ve vaně, olejové čerpadlo, vyčistit sací koš ve vaně atd, ale nemyslím, že něčeho dosáhneš. Bude tě to stát desetitisíce, abys zkusil vyřešit zvýšení teploty oleje o 10°C. V diagnostice, případně přes přípravek(u některých aut to jinak nešlo) se může nechat ověřit tlak oleje v určitých fázích běhu motoru a případně teplota oleje(ta by měla být přes diagn).  V případě závady na mazání se systém ozve zcela bezpečně.  PS: přepni si ukazatel na spotřebu, tam tě nebude třeba tak drásat. Joke 😁  
    • Nevím co máš za infotaiment a zda máš i přední senzory. Já mám Amundsen+ a bez předních sentorů. Zvuk senzorů mohu vypnout přes displej. Rapidy s předními senzory na to mají i tlačítko pod klimatronikem (druhé tlačítko zleva). Toledo by to mohlo mít myslím obdobně. 20250611_120112.mp4
    • zdravím,a co zkusit vyčistit chlad.systém pomocí chemie,mělo by to pomoct.nebude to asi tak cenově náročné jak měnit chladič.a měnít častěji chl.kapalinu.
×
×
  • Vytvořit nový...