Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Motor

Agregát, spojka, převodovka, oleje, paliva, chiptuning...

  1. Zahájeno uživatelem ferous84,

    Potreboval bych radu. Pri seslapnuti spojky huceni prestane a kdyz spojku uvolnim tak se ozve mirne huceni.Je to z prevodovky nebo lozisko ve spojce? Dekuju za pomoc.

    • 4 odpovědi
    • 5,8tis zobrazení
  2. Zahájeno uživatelem Sponty,

    Zdravím, dnes mi začalo auto cukat při rozjezdu na 1. rychlostní stupeň. Když je spojka v záběru tak ještě OK, ale když jí už skoro pustím tak to zacuká a auto se celý zaklepe, je to docela nepříjemný. Dost sem tady o tom četl a hodně se tu píše, že to dělá, když odchází setrvačník, ten ale na volnoběh když si poslechnu motor vůbec nebouchá. Mám najeto zatím 75tis km tak mi to přijde docela brzo, nemůže to být třeba jenom spojka (lamela) ? Jedná se o 1.9TDI 77kw 2007rv., sem druhý majitel, je to auto po ženský, koupeno v Německu, tak že by to bylo po ní takhle, že s tím neuměla jezdit ? Zítra s tím jedu do servisu k mému mechanikovi, aby se s tím projel a podíval se na to…

    • 2 odpovědi
    • 10,3tis zobrazení
  3. Zahájeno uživatelem luttor,

    Zajímá mně které auto rv.cca 2005+ má vyšší vnitřní hlučnost, nejlépe přímo od majitelů kteří měli možnost srovnat jízdu. V testu na auto.cz se jim zdá 2.0 tdi kultivovanější a na autorevue.cz zase 1.9tdi něž 2.0tdi tak kde je pravda ?

      • Pozitivní
    • 12 odpovědí
    • 5,4tis zobrazení
  4. Zahájeno uživatelem Krejdy,

    Zdravím, mám takový problém neshoduje se mi spotřeba udávaná na pal. PC a skutečná podle tankování a ujetých km na spotřeby.cz. Rozdíl je o cca 1,2 l/100km a to se mi zdá celkem dost. Jedná se o motor 1.9 TDi 77 kW s DSG. Spotřeba dle PC je cca 6l/100km a skutečná 7.2 l/100km. Tím že jezdím povětšinou město a dálnice tak mi ta spotřeba ani nepřijde moc vysoká, ale ten rozdíl se mi zdá celkem dost. Nevíte někdo co s tím? Nebo čím by to mohlo být? Motor mám nachipovaný na cca 99 kW. Za rady a zkušenosti děkuju...

    • 16 odpovědí
    • 3,7tis zobrazení
  5. Zahájeno uživatelem Relic,

    zdravim dnes som skusal motor 1.9 tdi bxe 2007 170000km a vsimol som si pri preradovani rychlosti ked pustam plyn a stlacam spojku tak motor by mal podla vsetkeho stichnut lebo klesaju otacky ale tu ten motor este ako keby sam pridal zavrcal cize ako keby som dal medziplyn ale iba tak slabucko ani otackomer neskocil vysie ale otacky a pak stichol cize zacali klesat otacky. je to normalne alebo je tam nejaka chyba?

    • 3 odpovědi
    • 2,4tis zobrazení
  6. Zahájeno uživatelem lubann,

    CHTEL JSEM SE ZEPTAT JESTLI SE DA DODELAT 6 U 1,9TDI 77kw ?KOUPIL BYCH SI 2,0 ALE JAK JSEM TADY CETL TAK JSOU S NIM PROBLEMY TAKZE RADEJI 77kw.

    • 52 odpovědí
    • 34,2tis zobrazení
  7. Zahájeno uživatelem Sponty,

    Mám problém při řazení 5. převodového stupně, jako kdyby se tam tomu moc nechtělo, ale když trochu zatlačím tak tam zapadne a při vyšláplé spojce na další pokusy už to jde v pohodě. Nevíte v čem by mohl být problém ? U jiných rychlostí to nedělá, jenom u 5. Doufám že to nebude nic vážného. Předem díky za rady.

    • 1 odpověď
    • 1,4tis zobrazení
  8. Zahájeno uživatelem jozinc,

    Zdravím.Jsem vlastník škoda oktávia2 1,9Tdi,77kw dsg,rv.2007. Mám problém s motorem a převodovkou.Vše pracuje jek má,ale od turba jde špatnej tlak-dáva jen 1000, turbo je jak nové,a zkoušeli sme i druhé, a bylo to stejné,vyměnili jsme váhu vzduchu+čidlo,a pořád nic. auto prostě umřelo. Dál mám problém s převodovkou,řadí-spíš neřadí,až při 4000ot. Dík Jožin Znojmo

    • 0 odpovědí
    • 1,3tis zobrazení
  9. Zahájeno uživatelem OCKAL,

    Ahoj kluci.Jsem tu poprvé.Mám menší problém se spojkou.O II 1,6 MPI 2007. Najeto 89000 km.Při nastartovaném motoru v neutrálu se po prudkém pustění spojky ozve kovové. cvaknuti.Při pomalém ne.Jinak spojka funguje v pohodě.Chci se zeptat jestli to nekomu u teto motorizace dělá tyky nebo je to normální.Dík

    • 2 odpovědi
    • 2,5tis zobrazení
  10. Zahájeno uživatelem Prokyss,

    Zdravím všechny, kdo by mi mohli poradit a předem se omlouvám, že zakládám téma kvůli tak omšelé věci. Mám možnost koupit oktávku 1.9 TDI 77kw, r.v. 2008. Provozovaná byla na LL oleje, má najeto 63 tisíc. V servisce má jeden záznam ve 30 tisících, v 60 000 nic, tzn. že přetahuje maličko přes 3 tisíce kilometrů. Myslíte, že je to hodně vážná věc? Důvod nekupovat? Na něco se zaměřit, co by mohlo poukazovat na poškození popřípadě? Díky moc! prokyss

    • 11 odpovědí
    • 2,9tis zobrazení
  11. Zahájeno uživatelem Tamaguci,

    Zdravím, zvažuji koupi Okty ve čtyřkolu a nějak nevím co si o této kombinaci mám myslet. Projel jsem si předokolku(4x4 se prostě jako předváděčka nevyskytuje) v této motorizaci s pětikvaltem a vcelku spokojenost. Ale co ve čtyřkolce? Je to přeci jenom trochu těžší, jiná převodovka atd...... . Osedlal to už někdo? díky a sry jestli to tu někde je, ale prostě jsem to nenašel PS:Umí Haldex4 furtohrab i na zpátečku?

    • 6 odpovědí
    • 10,3tis zobrazení
  12. Zahájeno uživatelem tengler,

    Zdravím! Mám OII model 2005, 2.0 TDI, 92000 km. Cca před rokem mi měnili spojku a setrvačník a od té doby mám se spojkou následující problém. Při rozjedu na 1ku, když je spojka v poloze, kdy ještě úplně nezabírá (tedy prokluzuje), přenášejí se do karesorie nepříjemné vibrace, někdy se celé auto doslova třese . Není to vždy úplně stejné, ale nějaká míra vibrací je tam cítit skoro vždy. Do spojkového pedálu se vubrace nepřenáší. Nejvíce je to znát při popojíždění v kolonách, kdy se neustále člověk rozjíždí s minimem plynu nebo popjíždí po centimetrech jen na volnoběh. Původně jsem myslel, že je utržený nějaký silentblok, ale po několika návštěvách servisu jsou prý silentblo…

    • 3 odpovědi
    • 3,8tis zobrazení
  13. Zahájeno uživatelem VajcoI,

    Všechny zrdavím, pořídil jsem Oct Kombi 2.0 TDI DSG, 2006, 120000km a při prudké akceleraci se ozývá náhodně přerušované hučení od motoru. Pokud přidávám plynule "lehká noha" tak je všechno v pořádku, ale jak na to šlápnu, tak se to začne ozývat. Je to takový kovový zvuk, jako když točíte pokličkou na hrnci... nevim jinak jak to popsat. Dík za rady.

    • 2 odpovědi
    • 3,6tis zobrazení
  14. Zahájeno uživatelem tomiczech,

    Ahoj hoši našel jsem na netu věc která mě zaujala a tak jsem udělal malý propočet a uvedení do věci. ktere mě nadchlo.Začíná pátrání po acetonu - CH3COCH3 informace o acetonu a jeho davkovani, ucinnost na benzinova a naftova paliva ZDE Aceton=Propanon neboli Dimethylketon- CH3COCH3 je bezbarvá kapalina specifického zápachu, hořlavá, ve vodě rozpustná; směs par s kyslíkem je výbušná. Teplota varu 56°C, teplota tání -94°C. Vysvětlivky k obrazku : ABC-ruzne druhy benzinu, D - diesel Z obrázku vyjde optimálně 2-3 oz na 10 Gallonů všechny typy benzinové Jednoduše převedeme ze 2 oz na 58 ml acetonu, které se ředí s 10 gallony což je 37,85l Po přepočtení potřebujem…

    • 60 odpovědí
    • 29,1tis zobrazení
  15. Zahájeno uživatelem PeldaX,

    Ahojte, sice sem tu hledal ale nic se mi nepodarilo najit. Pokud tu neco takoveho je predem se omlouvam... Chtel sem se zeptat: Pri vypnuti motoru se mi stava, ze motor chvilku neprijemne huci nebo jakoby hvizdne(tak 3 vteriny). Jakoby unikal vzduch. Stane se to tak 50/50. Kamarad si poridil taky O2 ale 2.0TDi a tomu to dela taky ale az tak 15sek po vypnuti auta. Rekli mu pri prodeji ze je to vcelku bezne a ze to nema zadny vliv na provoz ale uz nerekli co to zpusobuje. Abych pravdu rekl uz sem si toho vsiml u vice O2. Nasla by se nejaka dobra duse, ktera vi co s tim? Mockrat diky Mam 1,9 77kw, ale jak sem psal dela to i u 2.0 103kw

    • 6 odpovědí
    • 16,4tis zobrazení
  16. Zahájeno uživatelem jirka1022,

    Zdravim škodováky, začala mi prokluzovat spojka u 1,9 TDI 77kW @ 99 kW. Jakou doporučujete koupit a kde?? LUK nebo SACHS?? Mám nechat setrvák a vyměnit jenom lamelu s přítalčákem, nebo koupit rovnou sadu včetně jednohmoty?? NEbo koupit dvojhmotu?? Díky

    • 5 odpovědí
    • 2,8tis zobrazení
  17. Zahájeno uživatelem jurika,

    dobry mam skodu octavii 1.9TDI 77Kw 2005 mam problem kdyz jedu normalne dopredu auto brzdi normalne, ale kdyz couvam brzdovy pedal po druhem seslapnuti stvrdne jak beton a auto nebrzdi jako kdyby nebylo nenastartovane.... potreboval bych radu dekuju Jirka

  18. Zahájeno uživatelem Clint,

    Musím souhlasit, že TDI dnes žádná výhra není. Nejen že dražší ručení, ale řepka v naftě -tudíž vstřiky (jeden stojí 22tis), filtry pevných částic, zamrzání nafty, hluk motoru (i když CR jsou na to lépe než PD), později topěj atd...navíc mnohdy i stále dražší pořizovací hodnota. No já sám jsem měl TDI a i když tankoval u benzíny a dával aditiva, zamrznul jsem při mínus 23. A filtr byl novej. Dnes jsem konsultoval tu naftu a CR motory ve škodovce a servisák mi povidal, že i třikrát tam měl do sto tisíc km auto na vstřiky. Tak kde je potom ta výhoda nižší spotřeby? Navíc rozvody u TSI řetez, což je také jakási úspora. "bohužel jsem to měl rozepsané, sorry"

  19. Zahájeno uživatelem banicek,

    Zdravím všechny, měl bych dotaz. Přítelkyně má služební Octavii 1,2TSI. Stala se jí taková věc. Zaparkovala a nevyřadila úplně zpátečku a motor byl na volnoběh a šla se podívat ven kolik má ještě místa.Když vyšla ven z auta, byla hodně překvapená hlukem v motoru (jako by něco drhlo). Asi po 2. min. motor vypla. Pořádně vyřadila a vše bylo O.K. To, že zpátečka nebyla úplně vyřazená si nevšimla. Mám dotaz jestli se mohla tímto poškodit spojka. Jsem laik. Díky za odpovědi.

    • 1 odpověď
    • 3,5tis zobrazení
  20. Zahájeno uživatelem ondriso,

    ako dlho ? ja ked idem velmi kludnou jazdou a popritom si kurim do auta, kym rucicka vyleze na 90stupnov tak to trva aj 20km... hovorim kludna jazda na tempo 110... ako ste natom vy?

    • 41 odpovědí
    • 11,9tis zobrazení
  21. Zahájeno uživatelem atletmar,

    Ahoj, měl bych na Vás prosbu a také bych se rád o Vás dozvěděl nějaké nové zkušenosti. Jedná se mi o chování k autu v zimě a to hlavně při startování studeného motoru 2,0 TDI, 103 kW. Slyšel jsem, že motor by neměl dlouho klapat na prázdno a hned sednout a rozjet se, a držet ho v nízkých otáčkách a netočit, až se motor zahřeje. Druhá verze je zase, že motor nechat cvhíli zahřát a pak vyjet. Můžete mi poradit co je lepší a nebo aspoň sdělit vaše zkušnosti jak to děláte? Vždy když dojedu, nechám auto klapat na volnoběh, pak až vypnu. Díky za rady a vaše zkušenosti. M.

    • 5 odpovědí
    • 3tis zobrazení
  22. Zahájeno uživatelem koss4ever,

    Zdravím, mám ereso a vydává mi divný štěrkající zvuk. Když stojím např na parkovišti mám nastartováno a neutrál a puštěný spojkový pedál tak něco chrastí, po zešlápnutí spojkového podálu to utichne. Je možné že to je spojkové ložisko ?

    • 2 odpovědi
    • 3tis zobrazení
  23. Zahájeno uživatelem Bolis,

    Zdravím, před týdnem jsem koupil jetou OII, 1.9(77Kw). Najeto 140000km. Za celý týden normálního ježdění jsem se hodně těžko dostával se spotřebou pod 6l. Na dálnic při 120km/h jsem byl někde na 6,2. Je mi ale celkem divný, že když si na palubáku přepnu průměrnou spotřebu na tu druhou (dlohodobou) hodnotu, tak tam mám 5 litrů, dnes se mi to po tom týdnu zvedlo na 5,1. Nechápu, jak ten "někdo" přede mnou mohl jezdit za 5 litrů. Napadlo mě, jestli si třeba kluci v tom bazaru nepůjčili dobrou váhu vzduchu a nedali tam nějakou špatnou. Myslíte, že by to mohlo být ono? Zkusím zajet do škodovky a požádat je, aby mi změřili hodnoty co dává váha.

  24. Zahájeno uživatelem Saman,

    Zdravim, dneska se mi poprvy v zivote stalo, ze sem si splet` hadice a zastrcil hubici od Natural 95 do myho TDI (to jsem nekde cet, ze to splest nelze, ze jsou nekompatibinilni pistoje a nemeli by jit zastrcit) . Nastesti jsem si toho vsimnul celkem rychle, a vzal "jen" 5.5l. Pred tim tam bylo vic jak pulka nadrze. Zbytek nadrze jsem docerpal zase naftou. Vzhledem k 55l nadrzi tam je teda ~10% benzinu. Myslim, si, ze by to mel motor prezit, planuju po kazdym znatelnym ubytku docerpat (doufam ze naftou ), jen bych to mel rad potvrzene od znalcu. Diky.

    • 5 odpovědí
    • 2,3tis zobrazení
  25. Zahájeno uživatelem achiles,

    stala se mi takova neprijemnost s mim RSem. pri jizde po rovine v male rychlosti (cca 20km/h) se z niceho nic zablokovali kola a ja zustal stat uprostred silnice. pri pokusu o rozjezd jsem zjistil, ze se dopredu nepohnu, do zadu jsem popojel asi tak o pul metru. nasledne jsem se pri jizde do predu zablokoval uplne, ze s autem slo hybat cca 10cm dopredu/dozadu a pak kola zastavi cuknutim celym motorem. z pod motoru vytekal olej, nebo spis takova bila emulze, jako by tam byla voda (ale mozna je to byly nejake hodne jemne spony?). auto se zastavilo na tom nejnevhodnejsim miste, kde se vozovka zuzovala a ja blokoval docela provoz. Dodavam, ze spojka/nespojka, auto bylo proste…

    • 9 odpovědí
    • 11,1tis zobrazení

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.