Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Motor

Agregát, spojka, převodovka, oleje, paliva, chiptuning...

  1. Zahájeno uživatelem martkawa,

    Ahoj lidi, ta moje mrcha má najeto 150tis km.Spojka je stále origoš,ale zabírá stále relativně dole.Horší je,že při rozjíždění si musim trochu pohrát se spojkou abych se vyhnul vibracím(myslim,že se tomu říká kobercování) a taky se mi zdá,že u zahřátého motoru je to trochu horší??!! Myslel jsem na dvouhmotovej setrvák,ale na volnoběh to běží vpoho,tak nevim??!! PLS poradte.

    • 3 odpovědi
    • 3,2tis zobrazení
  2. Zahájeno uživatelem martkawa,

    Ahoj lidi, ta moje mrcha má najeto 150tis km.Spojka je stále origoš,ale zabírá stále relativně dole.Horší je,že při rozjíždění si musim trochu pohrát se spojkou abych se vyhnul vibracím(myslim,že se tomu říká kobercování) a taky se mi zdá,že u zahřátého motoru je to trochu horší??!! Myslel jsem na dvouhmotovej setrvák,ale na volnoběh to běží vpoho,tak nevim??!! PLS poradte.

  3. Zahájeno uživatelem Tomas Pergler,

    pri jizde mi trochu luplo u motoru a od te doby byly vibrace volantu a hlucnejsi motor (pocitove zevnitr auta); vysvetleni ze servisu: "vibrace přenášející se na karoserii- sdělujeme, že se jedná o závadu vytržený šroub držáku motoru na pravé straně z bloku motoru /tudíž zničený a dále nefunkční závit v bloku motoru/ a následné vylomení samotného držáku motoru." jake jsou moznosti toto resit? podle servisu je to na vymenu celeho motoru a to se mi nezda. Motor ma pritom najeto 45tisic a krome toho uchyceni mu nic neni, takze kdyz pominu naklady je to i z tohoto hlediska pro me nepochopitelne. pokud to pomuze zkusim dodat fotky do patku. Predem diky vsem za rady. Jinak j…

    • 5 odpovědí
    • 3,2tis zobrazení
  4. Zahájeno uživatelem RemyZero,

    Zdravim všechny z fora... Setrvák už pomalu klepe na dveře smile.gif a tak bych ho potřeboval vyměnit. Mám převodovku DSG a tak by mi zajímalo co všechno se tam musí měnit. Jestli stačí zakoupit jenom samotný setrvák a co mi hodně zajímá, jestli se musí při výměně vypustit olej z převodovky DSG. Díky moc za radu a jestli jste to někdo dělal, tak na jakou cenu to tak všechno přijde, jak v autorizovaném servisu, tak u nějakého soukromníka.

    • 6 odpovědí
    • 3,7tis zobrazení
  5. Zahájeno uživatelem joe4090,

    Zdravím všechny příznivce. Koupil jsem si Oktuli 2.0TDI - a chtěl bych vědět názory a popř. zkušenosti uživatelů.... Jde o to že v našem městě funguje velká dopravní firma která "svoji" naftu i prodává - berem do ní naftu do firemních náklaďáků ale jezdí na ní i autobusy z celého okresu - je totiž nejlevnější a nikdy jsme neměli s "kvalitou nafty problém" tudíž se ptám je možno tuto naftu lít i do oktule popř. s přidáním VIF?? má někdo s podobným případem zkušenosti a bral nějkdo naftu "no name" .. vím že o tom bylo už mnoho napsáno i na tomto foru ale nic podobnýho jsem nenašel..možná to je i blbej dotaz tak moc nekamenovat...díky všem za reakce...j.

    • 11 odpovědí
    • 2,8tis zobrazení
  6. Zahájeno uživatelem karlos3,

    Tak měsíc před vánocema měnil můj řidič na svém vlastnim Golfu-V 1.9TDi 77kw rozvody a předtim pořád laboroval jestli má vyměnit jen samotnej řemen nebo komplet i z vod.pumpou,už si tu z něj kluci dělali srandu že je šetřílek.....no nějakej jeho kamarád automechanik mu řekl at vymění jen řemen že dle příruček od výrobce se kladky a pumpa mění až při druhé výměně,(což je sice pravda,ale nikdy bych to já osobně neudělal),......no tak na něj dal a vyměnil jen řemen. Dnes ráno mi volal že to je v prd.li že mu Golf ráno naskočil nějak podivně na 3.válce a ještě v něm rachotilo,tak to chcípnul a když to chtěl zkusit podruhé tak se jen protočil a natvrdo zabouchal a už nešel a …

  7. Host MichalF
    Zahájeno uživatelem Host MichalF,

    Co na to rikate ? Planuje nekdo neco takoveho ?

    • 37 odpovědí
    • 10,6tis zobrazení
  8. Zahájeno uživatelem Fire,

    Hledám hledám nedaří se... jakou spotřebu mají 02 4x4 ??? Tdi 1.9 a 2.0 TDi ?? + Scout? děkuji

    • 25 odpovědí
    • 5,8tis zobrazení
  9. Zahájeno uživatelem havca,

    Zdravim vsechny a prosim o pomoc. Nejsem odbornik, pouze uzivatel. Nyni asi pred mesicem za zacalo stavat a ted uz bezne pokazde, ze pri dojizdeni k nejakemu mistu a naslednemu snizovani rychlost na jakykoliv rychlostni stupen, auto vydava pod 2000ot takovy divny zvuk, i pri jemnem simrani plynu kolem 2000ot a jak to klesa pod 2000ot hlavne kolem 1600 a min se to zacne uplne znatelne prijevovat takovym mirnym hucenim a jakoby ne plynulym chodem motoru nebo takyovym jako zadrhavanim a je lepsi vymacknout spojku. neni to ale pripad vylozeneho cukani auta, je to jine. A pak dalsi vec, pri rozjizdeni, ac pri rychlem nebo i pomalem s dlouhym drzenim spojky to jakoby trha ne…

    • 6 odpovědí
    • 4,6tis zobrazení
  10. Zahájeno uživatelem Luke288,

    http://www.autohificlub.cz/forum/10/1044263/#bottom nejdřív jsem taky myslel, že si z nás dělá prdel, ale podle fotek už to tam nějak nacpal...

  11. Zahájeno uživatelem cosby,

    převzato z DF. Je to sice z VW-T4,ale u OII se tenhle problém vyskytl také,u prvních 2,0 TDi,kdy se roztrhl setrvák a rozbil převodovku.

    • 6 odpovědí
    • 5tis zobrazení
  12. Zahájeno uživatelem XXXGAMES,

    AHOJ CHTEL JSEM SE ZEPTAT MAM O2 RS TDI NAJETO 20000KM,A PRI RAZENI ME DE STUHA PAKA NA RYCHLOSTI(NEKDY Z TUHA NEKDY HLADCE)SPOJKA TAKY JDE TAK NEJAK DIVNE PRIDE MI TO JAK KDYBYCH MEL NAJETO TAK 130 000KM NEMATE S TIM NEKDO ZKUSENOST NECHCE SE MI JIT REKLAMOVAT NECO CO JAKOBI FUNGUJE DEKUJI

    • 3 odpovědi
    • 2,4tis zobrazení
  13. Zahájeno uživatelem Tazyy,

    Zdravím Vás pánové, potřeboval bych poradit... Asi 1/2 roku zpět jsem při jízdě šlápnul na spojkový pedál a ten mi zůstal dole. Nešlo vyřadit ani vůbec nic. Až motor chcipnul pak šlo normálně řadit. Takže jsem auto dotáhl na servisu a čekal co to bude. Přemýšlel jsem čím to mohlo být a vzpomněl jsem si na to, že jsem před nedávem dolíval destilku do baterky a lehce jsem to přelil (pár kapek vyteklo), tak mě napadlo, že směs kyseliny a destilky mi mohla prožrat váleček spojkového pedálu (nebo jak se tomu správě říká...). Nejdříve mi vyměnili komplet hadice, které tam vedou kapalinu a dali mi to s tím, že to je ok. Neujel jsem s tím ani 50 km a zase totéž... Takže jsem jim …

    • 2 odpovědi
    • 3,8tis zobrazení
  14. Zdravim Vas Toto je moj prvy prispevok. Hladal som nejake "zive" forum, kde mi mozu poradit s mojim problemom. Dufam, ze je tu dost ochotnych ludi, ktori sa vyznaju vo veci, a pomozu mi. Mam octaviu II 2.0 TDI 6st. manual. Asi pred tromi dnami som zacul pri startovani signal z palubneho pocitaca - asi 5 sekundove pipnutie. Na displayi nebolo napisane nic. Potom, ked som isiel parkovat, som si vsimol, ze po zaradeni spiatocky nefunguju parkovacie senzory - ani na displayi radia sa nezobrazoval obrys auta so zobrazenim vzdialenosti k prekazke... Este v ten den som si vsimol, ze mi zacina blbnut radenie jednotky a spiatocky. Proste tam obcas nemozem jednotku a spiatocku z…

    • 3 odpovědi
    • 7,8tis zobrazení
  15. Zahájeno uživatelem 4maa,

    Má niekto skúsenosti s výfukovými splodinami v interiéri na OCTAVII II 1,9TDi? Tento problém registrujem možno po výmene turba (ale je možné, že to s tým nesúvisí, nakoľko v tom čase som jazdil bez kúrenia a ochladilo sa až neskôr). Auto má manuálnu klimatizáciu, úplne obyčajné ovládanie kúrenia. Pokiaľ otočím ovládač teploty kdekoľvek do červeného - začnú do interiéru prúdiť výfukové splodiny. Jazdím s tým už dlhšie tak, že je ovládač kúrenia úplne v modrom (studený vzduch) - tak sa mi to zdá byť so vzduchom OK. Kúriť sa nedá, lebo sa idem z tých splodín otráviť. Tak jazdite v týchto mrazoch bez kúrenia...(dosť blbé najmä na dlhšiu trasu, zima...., zahmlievajú sa o…

  16. Zahájeno uživatelem OndřejN,

    Dobrý den, mám dotaz na zkušenosti s tímto palivem (100 okt.) u OC II 1,6, u které je doporučen 95 ev. 91. Není problém jiná rychlost hoření v horších hodnotách emisí při kontrole před STK? Dík za odpověď.

    • 62 odpovědí
    • 9,1tis zobrazení
  17. Zahájeno uživatelem wolfspitz,

    Zdravím všechny a ptám se jestli používáte dvoutaktní olej do nafty, nebo jen třeba VIF. Přidávání je velice důležité hlavně u CR motorů. Jaké máte zkušenosti? Info: http://www.auto-treff.com/bmw/vb/showthrea...threadid=156131 http://www.auto-treff.com/bmw/vb/showthrea...threadid=145766 http://www.auto-treff.com/bmw/vb/showthrea...threadid=194452

    • 10 odpovědí
    • 8tis zobrazení
  18. Zahájeno uživatelem Fanda008,

    Ahoj lidi, mám OII 2.0TDi, 2005, najeto 135000Km, čas od času mi blbne převodovka a to tak, že nejde zařadit jednička. Teda spíš nejde dořadit. Jako kdyby tam bylo něco gumového co brání dořazení. Prostě to tam nezapadne. Pokud řadící páku přidržím tak to nevypadne a drží a rozjedu se. Jinak "přes zuby" vypadne. Ostaní rychlostní stupně jdou zařadit bez závad. Problém je že to nedělá pořád. Třeba 5 dní to blbne a pak 14dní v pořádku a tak dokola Měl jsem to v servisu (AutoZítka Sukorady) rozebrali převodovku, zkontrolovali a nic mechanického nenašli. Lana po odpojení z převodovky jdou lehce takže chyba je někde v převodovce. Nesetkal se už někdo z Vás už s takovým p…

  19. Zahájeno uživatelem reinxed,

    Co říkáte na power box. Dnes jsem zjistil , že ho tam mám. Jaké jsou Vaše názory? O II 2.0 TDI 103 KW

    • 51 odpovědí
    • 10,8tis zobrazení
  20. Zahájeno uživatelem karlos3,

    Tak oni ty řetěz.rozvody zas nejsou tak bezúdržbový jak píšou nebo jak jsme si mysleli.........dle mechaniků z autor.servisu VW,AU,SK prej mám být rád za řemenové rozvody.Ty se sice musej měnit v pravidelných intervalech,ale když to prej tak vemou tak je to pořád méně náročnější na servis než ty řetězový. Prý ty řetěz.rozvody jsou prakticky řetěz + dva automat.napínaky kterej ten řetěz svíraj a tím ho pořád napínaj,ale ale....ten řetěz když se vytáhne nad určitou mez po nějakých km kde už ty napínaky nemaj dostatečnou sílu ho stáhnout tak se rozsvítí kontrolka elektroniky motoru,motor zkočí do nouz.programu na dojetí a musej se taky vyměnit....prý ted tam už s tímto zač…

    • 30 odpovědí
    • 30,6tis zobrazení
  21. Zahájeno uživatelem Krapik,

    mam octavii MR2005 2,0 TDI sedan, original 140PS když přidám plyn (v kroutaku) nabo zpomaluji z vyžší rychlosti auto se cele neprijemne chveje deje se to hodne kolwm 2000 otacek a 100KM/H,,,, nechal jsem vyvážit kola tim to není... nechal jsem komplet vymenit brzdy ale tim to take neni,,, prijde mi ze to jde odnekud od motoru,,, ve skodovce rikali rikali ze to bude nejspis setrvák na spojce ze proste odcházi... mate s tim nekdo skusenost??? dela to take nikomu ???? diky za kazdou radu....

    • 10 odpovědí
    • 6,2tis zobrazení
  22. Zahájeno uživatelem sakal88,

    Caute, pri pridavani/uberani plynu nico skripe, intenzita sa mierne zosilni ak sa motor zahreje. Zvuk je trochu oneskoreny asi 0,5s po tom co pridam plyn. Cudne je, ze si to raz zaskripe aj po tom co vypnem motor, ako keby sa nieco vracalo do zakladnej polohy. Presiele som celu O2 sekciu a nic podobne som neasiel tak som zalozil novu temu. dikes majo

    • 1 odpověď
    • 2,6tis zobrazení
  23. Zahájeno uživatelem kemar,

    Dvouhmotnostní setrvačník, jak funguje

    • 18 odpovědí
    • 11,8tis zobrazení
  24. Zahájeno uživatelem Hany,

    Pri prerazeni, behem te 0,5 sec. se ozyva takovy jakoby pisklavy zvuk, mozna se mi to jen zda, nebo to delaji zimaky... Doufam, ze mne nekdo nerekne, ze je to turbo, asi bych se z toho uz picnul. H.

    • 33 odpovědí
    • 10,9tis zobrazení
  25. Zahájeno uživatelem PavelO,

    Zdravím všechny, tak se mi po třech týdnech co jsem koupil Octavii II 1.9 PD 77Kw rok výroby 6/2005 projevila první a podstatná zavada.... Auto má najeto udajně 100000km, ale musím s ním ještě na diagnostiku. Na volnoběh se se z motoru ozývá hodně slyšytelně klapání a motor se i víc třepe než před tím, Ten rachot se stupňuje když akceleruji, je to hoodně slyšet. Po sešlápnutí spojky se to zklidní a když ji pustím je to tam zas, ale někdy si to sedne a klid. Byl jsem s tím servisu a verdikt zněl ......VYSYPANÝ SETRVÁK a pujde na výměnu i spojka.... Taková levná oprava.... Už jste se s tím setkali????

    • 2 odpovědi
    • 2,5tis zobrazení

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.