Motor
Agregát, spojka, převodovka, oleje, paliva, chiptuning...
Podfóra
362 témat v tomto fóru
-
Ahoj lidi, ta moje mrcha má najeto 150tis km.Spojka je stále origoš,ale zabírá stále relativně dole.Horší je,že při rozjíždění si musim trochu pohrát se spojkou abych se vyhnul vibracím(myslim,že se tomu říká kobercování) a taky se mi zdá,že u zahřátého motoru je to trochu horší??!! Myslel jsem na dvouhmotovej setrvák,ale na volnoběh to běží vpoho,tak nevim??!! PLS poradte.
-
- 3 odpovědi
- 3,2tis zobrazení
-
-
-
Ahoj lidi, ta moje mrcha má najeto 150tis km.Spojka je stále origoš,ale zabírá stále relativně dole.Horší je,že při rozjíždění si musim trochu pohrát se spojkou abych se vyhnul vibracím(myslim,že se tomu říká kobercování) a taky se mi zdá,že u zahřátého motoru je to trochu horší??!! Myslel jsem na dvouhmotovej setrvák,ale na volnoběh to běží vpoho,tak nevim??!! PLS poradte.
-
- 1 odpověď
- 1,7tis zobrazení
- 1 sledující
-
-
pri jizde mi trochu luplo u motoru a od te doby byly vibrace volantu a hlucnejsi motor (pocitove zevnitr auta); vysvetleni ze servisu: "vibrace přenášející se na karoserii- sdělujeme, že se jedná o závadu vytržený šroub držáku motoru na pravé straně z bloku motoru /tudíž zničený a dále nefunkční závit v bloku motoru/ a následné vylomení samotného držáku motoru." jake jsou moznosti toto resit? podle servisu je to na vymenu celeho motoru a to se mi nezda. Motor ma pritom najeto 45tisic a krome toho uchyceni mu nic neni, takze kdyz pominu naklady je to i z tohoto hlediska pro me nepochopitelne. pokud to pomuze zkusim dodat fotky do patku. Predem diky vsem za rady. Jinak j…
-
- 5 odpovědí
- 3,2tis zobrazení
-
-
Zdravim všechny z fora... Setrvák už pomalu klepe na dveře smile.gif a tak bych ho potřeboval vyměnit. Mám převodovku DSG a tak by mi zajímalo co všechno se tam musí měnit. Jestli stačí zakoupit jenom samotný setrvák a co mi hodně zajímá, jestli se musí při výměně vypustit olej z převodovky DSG. Díky moc za radu a jestli jste to někdo dělal, tak na jakou cenu to tak všechno přijde, jak v autorizovaném servisu, tak u nějakého soukromníka.
-
- 6 odpovědí
- 3,7tis zobrazení
-
-
Zdravím všechny příznivce. Koupil jsem si Oktuli 2.0TDI - a chtěl bych vědět názory a popř. zkušenosti uživatelů.... Jde o to že v našem městě funguje velká dopravní firma která "svoji" naftu i prodává - berem do ní naftu do firemních náklaďáků ale jezdí na ní i autobusy z celého okresu - je totiž nejlevnější a nikdy jsme neměli s "kvalitou nafty problém" tudíž se ptám je možno tuto naftu lít i do oktule popř. s přidáním VIF?? má někdo s podobným případem zkušenosti a bral nějkdo naftu "no name" .. vím že o tom bylo už mnoho napsáno i na tomto foru ale nic podobnýho jsem nenašel..možná to je i blbej dotaz tak moc nekamenovat...díky všem za reakce...j.
-
- 11 odpovědí
- 2,8tis zobrazení
-
-
Tak měsíc před vánocema měnil můj řidič na svém vlastnim Golfu-V 1.9TDi 77kw rozvody a předtim pořád laboroval jestli má vyměnit jen samotnej řemen nebo komplet i z vod.pumpou,už si tu z něj kluci dělali srandu že je šetřílek.....no nějakej jeho kamarád automechanik mu řekl at vymění jen řemen že dle příruček od výrobce se kladky a pumpa mění až při druhé výměně,(což je sice pravda,ale nikdy bych to já osobně neudělal),......no tak na něj dal a vyměnil jen řemen. Dnes ráno mi volal že to je v prd.li že mu Golf ráno naskočil nějak podivně na 3.válce a ještě v něm rachotilo,tak to chcípnul a když to chtěl zkusit podruhé tak se jen protočil a natvrdo zabouchal a už nešel a …
-
- 46 odpovědí
- 22,4tis zobrazení
- 1 sledující
-
-
Co na to rikate ? Planuje nekdo neco takoveho ?
-
- 37 odpovědí
- 10,6tis zobrazení
-
-
Hledám hledám nedaří se... jakou spotřebu mají 02 4x4 ??? Tdi 1.9 a 2.0 TDi ?? + Scout? děkuji
-
- 25 odpovědí
- 5,8tis zobrazení
-
-
Zdravim vsechny a prosim o pomoc. Nejsem odbornik, pouze uzivatel. Nyni asi pred mesicem za zacalo stavat a ted uz bezne pokazde, ze pri dojizdeni k nejakemu mistu a naslednemu snizovani rychlost na jakykoliv rychlostni stupen, auto vydava pod 2000ot takovy divny zvuk, i pri jemnem simrani plynu kolem 2000ot a jak to klesa pod 2000ot hlavne kolem 1600 a min se to zacne uplne znatelne prijevovat takovym mirnym hucenim a jakoby ne plynulym chodem motoru nebo takyovym jako zadrhavanim a je lepsi vymacknout spojku. neni to ale pripad vylozeneho cukani auta, je to jine. A pak dalsi vec, pri rozjizdeni, ac pri rychlem nebo i pomalem s dlouhym drzenim spojky to jakoby trha ne…
-
- 6 odpovědí
- 4,6tis zobrazení
-
-
-
-
převzato z DF. Je to sice z VW-T4,ale u OII se tenhle problém vyskytl také,u prvních 2,0 TDi,kdy se roztrhl setrvák a rozbil převodovku.
-
- 6 odpovědí
- 5tis zobrazení
-
-
AHOJ CHTEL JSEM SE ZEPTAT MAM O2 RS TDI NAJETO 20000KM,A PRI RAZENI ME DE STUHA PAKA NA RYCHLOSTI(NEKDY Z TUHA NEKDY HLADCE)SPOJKA TAKY JDE TAK NEJAK DIVNE PRIDE MI TO JAK KDYBYCH MEL NAJETO TAK 130 000KM NEMATE S TIM NEKDO ZKUSENOST NECHCE SE MI JIT REKLAMOVAT NECO CO JAKOBI FUNGUJE DEKUJI
-
- 3 odpovědi
- 2,4tis zobrazení
-
-
Zdravím Vás pánové, potřeboval bych poradit... Asi 1/2 roku zpět jsem při jízdě šlápnul na spojkový pedál a ten mi zůstal dole. Nešlo vyřadit ani vůbec nic. Až motor chcipnul pak šlo normálně řadit. Takže jsem auto dotáhl na servisu a čekal co to bude. Přemýšlel jsem čím to mohlo být a vzpomněl jsem si na to, že jsem před nedávem dolíval destilku do baterky a lehce jsem to přelil (pár kapek vyteklo), tak mě napadlo, že směs kyseliny a destilky mi mohla prožrat váleček spojkového pedálu (nebo jak se tomu správě říká...). Nejdříve mi vyměnili komplet hadice, které tam vedou kapalinu a dali mi to s tím, že to je ok. Neujel jsem s tím ani 50 km a zase totéž... Takže jsem jim …
-
- 2 odpovědi
- 3,8tis zobrazení
-
-
Zdravim Vas Toto je moj prvy prispevok. Hladal som nejake "zive" forum, kde mi mozu poradit s mojim problemom. Dufam, ze je tu dost ochotnych ludi, ktori sa vyznaju vo veci, a pomozu mi. Mam octaviu II 2.0 TDI 6st. manual. Asi pred tromi dnami som zacul pri startovani signal z palubneho pocitaca - asi 5 sekundove pipnutie. Na displayi nebolo napisane nic. Potom, ked som isiel parkovat, som si vsimol, ze po zaradeni spiatocky nefunguju parkovacie senzory - ani na displayi radia sa nezobrazoval obrys auta so zobrazenim vzdialenosti k prekazke... Este v ten den som si vsimol, ze mi zacina blbnut radenie jednotky a spiatocky. Proste tam obcas nemozem jednotku a spiatocku z…
-
- 3 odpovědi
- 7,8tis zobrazení
-
-
Má niekto skúsenosti s výfukovými splodinami v interiéri na OCTAVII II 1,9TDi? Tento problém registrujem možno po výmene turba (ale je možné, že to s tým nesúvisí, nakoľko v tom čase som jazdil bez kúrenia a ochladilo sa až neskôr). Auto má manuálnu klimatizáciu, úplne obyčajné ovládanie kúrenia. Pokiaľ otočím ovládač teploty kdekoľvek do červeného - začnú do interiéru prúdiť výfukové splodiny. Jazdím s tým už dlhšie tak, že je ovládač kúrenia úplne v modrom (studený vzduch) - tak sa mi to zdá byť so vzduchom OK. Kúriť sa nedá, lebo sa idem z tých splodín otráviť. Tak jazdite v týchto mrazoch bez kúrenia...(dosť blbé najmä na dlhšiu trasu, zima...., zahmlievajú sa o…
-
- 4 odpovědi
- 5,5tis zobrazení
- 1 sledující
-
-
-
Zdravím všechny a ptám se jestli používáte dvoutaktní olej do nafty, nebo jen třeba VIF. Přidávání je velice důležité hlavně u CR motorů. Jaké máte zkušenosti? Info: http://www.auto-treff.com/bmw/vb/showthrea...threadid=156131 http://www.auto-treff.com/bmw/vb/showthrea...threadid=145766 http://www.auto-treff.com/bmw/vb/showthrea...threadid=194452
-
- 10 odpovědí
- 8tis zobrazení
-
-
Ahoj lidi, mám OII 2.0TDi, 2005, najeto 135000Km, čas od času mi blbne převodovka a to tak, že nejde zařadit jednička. Teda spíš nejde dořadit. Jako kdyby tam bylo něco gumového co brání dořazení. Prostě to tam nezapadne. Pokud řadící páku přidržím tak to nevypadne a drží a rozjedu se. Jinak "přes zuby" vypadne. Ostaní rychlostní stupně jdou zařadit bez závad. Problém je že to nedělá pořád. Třeba 5 dní to blbne a pak 14dní v pořádku a tak dokola Měl jsem to v servisu (AutoZítka Sukorady) rozebrali převodovku, zkontrolovali a nic mechanického nenašli. Lana po odpojení z převodovky jdou lehce takže chyba je někde v převodovce. Nesetkal se už někdo z Vás už s takovým p…
-
- 4 odpovědi
- 2,6tis zobrazení
- 1 sledující
-
-
-
Tak oni ty řetěz.rozvody zas nejsou tak bezúdržbový jak píšou nebo jak jsme si mysleli.........dle mechaniků z autor.servisu VW,AU,SK prej mám být rád za řemenové rozvody.Ty se sice musej měnit v pravidelných intervalech,ale když to prej tak vemou tak je to pořád méně náročnější na servis než ty řetězový. Prý ty řetěz.rozvody jsou prakticky řetěz + dva automat.napínaky kterej ten řetěz svíraj a tím ho pořád napínaj,ale ale....ten řetěz když se vytáhne nad určitou mez po nějakých km kde už ty napínaky nemaj dostatečnou sílu ho stáhnout tak se rozsvítí kontrolka elektroniky motoru,motor zkočí do nouz.programu na dojetí a musej se taky vyměnit....prý ted tam už s tímto zač…
-
- 30 odpovědí
- 30,6tis zobrazení
-
-
mam octavii MR2005 2,0 TDI sedan, original 140PS když přidám plyn (v kroutaku) nabo zpomaluji z vyžší rychlosti auto se cele neprijemne chveje deje se to hodne kolwm 2000 otacek a 100KM/H,,,, nechal jsem vyvážit kola tim to není... nechal jsem komplet vymenit brzdy ale tim to take neni,,, prijde mi ze to jde odnekud od motoru,,, ve skodovce rikali rikali ze to bude nejspis setrvák na spojce ze proste odcházi... mate s tim nekdo skusenost??? dela to take nikomu ???? diky za kazdou radu....
-
- 10 odpovědí
- 6,2tis zobrazení
-
-
Caute, pri pridavani/uberani plynu nico skripe, intenzita sa mierne zosilni ak sa motor zahreje. Zvuk je trochu oneskoreny asi 0,5s po tom co pridam plyn. Cudne je, ze si to raz zaskripe aj po tom co vypnem motor, ako keby sa nieco vracalo do zakladnej polohy. Presiele som celu O2 sekciu a nic podobne som neasiel tak som zalozil novu temu. dikes majo
-
- 1 odpověď
- 2,6tis zobrazení
-
-
Dvouhmotnostní setrvačník, jak funguje
-
- 18 odpovědí
- 11,8tis zobrazení
-
-
Pri prerazeni, behem te 0,5 sec. se ozyva takovy jakoby pisklavy zvuk, mozna se mi to jen zda, nebo to delaji zimaky... Doufam, ze mne nekdo nerekne, ze je to turbo, asi bych se z toho uz picnul. H.
-
- 33 odpovědí
- 10,9tis zobrazení
-
-
Zdravím všechny, tak se mi po třech týdnech co jsem koupil Octavii II 1.9 PD 77Kw rok výroby 6/2005 projevila první a podstatná zavada.... Auto má najeto udajně 100000km, ale musím s ním ještě na diagnostiku. Na volnoběh se se z motoru ozývá hodně slyšytelně klapání a motor se i víc třepe než před tím, Ten rachot se stupňuje když akceleruji, je to hoodně slyšet. Po sešlápnutí spojky se to zklidní a když ji pustím je to tam zas, ale někdy si to sedne a klid. Byl jsem s tím servisu a verdikt zněl ......VYSYPANÝ SETRVÁK a pujde na výměnu i spojka.... Taková levná oprava.... Už jste se s tím setkali????
-
- 2 odpovědi
- 2,5tis zobrazení
-