Přejít na obsah

Podvozek

Nápravy, tlumiče, pružiny, kola...


1173 témat v tomto fóru

  1. Vůle v řízení

    • 4 odpovědi
    • 2.6k zobrazení
    • 3 odpovědi
    • 2.2k zobrazení
  2. Zimmermann vs Brembo

    • 19 odpovědí
    • 42.3k zobrazení
  3. fabia 1.4. 50kW

    • 2 odpovědi
    • 2.3k zobrazení
    • 5 odpovědí
    • 2.6k zobrazení
  4. vyfuk fabia rs

    • 2 odpovědi
    • 5.4k zobrazení
  5. POŠKRÁBANÉ DISKY

    • 5 odpovědí
    • 3.6k zobrazení
    • 24 odpovědí
    • 5.1k zobrazení
    • 7 odpovědí
    • 3.7k zobrazení
  6. bubnove brzdy

    • 9 odpovědí
    • 3.4k zobrazení
    • 12 odpovědí
    • 5k zobrazení
    • 26 odpovědí
    • 29.4k zobrazení
  7. Brzdy - ABS - problém 1 2

    • 39 odpovědí
    • 22k zobrazení
  8. Vadnutí brzd

    • 12 odpovědí
    • 8.4k zobrazení
    • 15 odpovědí
    • 10.7k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 3.4k zobrazení
    • 18 odpovědí
    • 13.9k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 1.5k zobrazení
    • 3 odpovědi
    • 3.8k zobrazení
    • 8 odpovědí
    • 3.9k zobrazení
  9. křupání z leve strany

    • 6 odpovědí
    • 5.4k zobrazení
    • 3 odpovědi
    • 3.6k zobrazení
    • 5 odpovědí
    • 4.5k zobrazení
  10. jake zadni tlumice

    • 12 odpovědí
    • 3.8k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 7.5k zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • Výměna na záruku?    Nepsal sem, že si idiot, ale že nemůžeš čekat výdrž baterie jako dřív. Časy, kdy baterie vydržela dvanáct patnáct let a jízda 300 km znamenala plnou baterii sou pryč.   Uvidíš jak dlouho ti vydrží ta nová.
    • Zdravim. Spravny nazov pre ventil N82 by bol blokovaci ventil kurenia. Mal som rovnaku chybu na VCDS. Ventil je tam kvoli emisiam, teda je zatvoreny aby sa motor skor zohrial (nepúšťa chlad. kvapalinu do radiatora kurenia) . Bohuzial povodny ventil po 10 tich rokoch sa pridrel. Nastastie ostal v otvorenej polohe, nakolko prepustal chladiacu kvapalinu cez pomocne elektricke cerpadlo do radiatora kurenia a zaroven cez turbo (chladenie turba po vypnuti motora). Pre spravne chladenie turba som dnes ventil N82 vymenil. Na VCDS po skusobnej jazde vsetko v poriadku. Da sa vymenit aj doma, len potrebujete svorky na stiahnutie hadic na vodu. 
    • Axton A530, ale ten sa uz nevyraba. Su novsie, nesledujem to, takze prilis neporadim...   Ten set bude sediet, ale ak nechces zasahovat do kabelaze, budes potrebovat pravdepodobne nejaky adapter: https://www.ahifi.sk/adaptery-k-repro-konektoru-skoda/
    • Ještě poznatek z Německé dálnice teď z víkendu. Venkovní teplota 35 st. C. Souvislá jízda v rychlosti cca 160 - 180 km/h - teplota vody se nemění, teplota oleje max 108 st. C. Pak na odpočívadle jsem chvíli motor nevypínal, dokud to nekleslo pod 100. Bylo to cca 5 minut.
    • Vloni jsem měl pocit, že chladí míň, tak jsem to teď dával kontrolovat. Chladivo OK, ale říkali, že mi promazali kompresor. Jede teď skvěle.
×
×
  • Vytvořit nový...