Přejít na obsah

ŠKODA KLASIK - www.SKODAKLASIK.cz

Fora

  1. 574
    příspěvků
  2. 111
    příspěvků
  3. ŠKODA 105, 120, 125, 130 a 136 (typ 742 a 746)

    Škoda 742 byla rodina sedanů s motorem vzadu vyrobených společností AZNP Mladá Boleslav v letech 1976 až 1990. Prvními vyrobenými modely byly Škoda 105 S, Škoda 105 L a Škoda 120 L. Škoda 105 S a L byly chudé verze Škoda 120 L.

     

    Vozy Škoda 135 a 136 sice formálně tvoří novou řadu 746, ale z logiky věci jsou zahrnuty pod řadu 742.

    778
    příspěvků
  4. Škoda Favorit

    --

    Puzzle ŠKODA FAVORIT 136 L (1989) - Koupit

     

    2.7k
    příspěvků
  5. 12.4k
    příspěvků


  • Aktuální příspěvky

    • Zdravím, koupil jsem přes známost O3 2016, 1.4 TSI 110kw, manuál, najeto 110k, bouraná v DE zepředu. Doteď jsem jezdil nějakých 15 let výhradně diesel, převážně 2.0 TDI, O2 a O3. Nezdá se mi spotřeba, řekněte mi prosím, jestli je OK nebo ne.   Ve 150 kmh jsem teď dělal průměr kolem 7.6 l/km, zkoušel jsem jet 130 kmh a bylo to nějak 6.8 l/km. Ve městě průměr 8.6 l/km. V podstatě nevidím okamžitou spotřebu pod 4 l, pokud nejedu z kopce. Proti tomu diesel ve 150 kmh dělal 6 l/km na zimních gumach, ve 100 kmh nějaké 3 litry? Tj. bavíme se prakticky spotřeba diesel +2 litry.   Ok, jsou tam zimní gumy Fulda, co tam nechal Němec. Netuším, jestli stojí za něco. Doteď jsem jezdil Continental Premium a Winter contact.   Možná olej? Netuším, kdy byl naposled měněný.   Je možné, že je to přechipované? Jak to mám poznat? Jakože odpich to má slušný a řve to na rozjezdu dost, je to nezvyk dávkovat plyn spíš málo, než víc jako u dieselu.   To auto skoro rok stálo a čekalo na opravu.
    • nevím, kam to dát, ale co s nefunkčním čidlem venkovní teploty? jenom servis nebo i jiná varianta?
    • Za mě DCC - ano.   Mám a naprostá spokojenost. Na dálnici jedině komfort v kombinaci se sportovním (tužším) řízením. Auto je takové gumové a houpavé - pro poklidnou a plynulou jízdu super (v kombinaci s ACC - Travel Assist bych tam asi i usnul). Když jsem to jednou zapomněl vypnout, tak jsem v serpentinách málem skončil v příkopu 🙂
    • Já měl při vynucené  regeneraci cca.630-650°C.To by bylo ok,ale asi bude zanesený + termostat v háji.Začnu termostatem a uvidíme co dál...
    • Jo a jak jsem se holedbal, ze mam DPF ok, tak asi nemam. Pri regenaci za jizdy bohuzel nedosahnu ani 600C. Takze asi katalizator na odchodu. Nicmene stale se mi DFP vypali. Olej nepribyva.  Zatim proste budu jezdit a uvidime. Aktualne najeto 305 tkm. Zaplneni DPF 0,19 l dle VAG Dpf.
×
×
  • Vytvořit nový...