Přejít na obsah

Ostatní

Co se jinam nehodí a týká se Fábií...


921 témat v tomto fóru

  1. novy clen

    • 3 odpovědi
    • 1.8k zobrazení
    • 14 odpovědí
    • 2.2k zobrazení
    • 28 odpovědí
    • 7.2k zobrazení
  2. OBD II KKL skusenosti

    • 2 odpovědi
    • 2.5k zobrazení
  3. obd.ec.cz

    • 2 odpovědi
    • 2.4k zobrazení
  4. Objem nádrže

    • 23 odpovědí
    • 64.8k zobrazení
  5. obrazky motora 1,4 16V

    • 6 odpovědí
    • 2.7k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 1.9k zobrazení
  6. Ochranna sit - pro psy

    • 21 odpovědí
    • 15.7k zobrazení
  7. Odčerpani benzinu

    • 11 odpovědí
    • 2.7k zobrazení
    • 4 odpovědi
    • 2.6k zobrazení
  8. odkud je tento dil ?

    • 3 odpovědi
    • 2.2k zobrazení
    • 12 odpovědí
    • 4.5k zobrazení
  9. odpojení airbagu

    • 1 odpověď
    • 3.1k zobrazení
  10. Odstranění barvy

    • 3 odpovědi
    • 1.5k zobrazení
  11. Oprava ALU

    • 3 odpovědi
    • 1.9k zobrazení
  12. Oprava šrámu :(

    • 7 odpovědí
    • 2.2k zobrazení
  13. Oprava volantu

    • 6 odpovědí
    • 4.9k zobrazení
    • 4 odpovědi
    • 1.7k zobrazení
    • 6 odpovědí
    • 2.3k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 1.5k zobrazení
    • 4 odpovědi
    • 1.9k zobrazení
    • 12 odpovědí
    • 3.4k zobrazení
  14. Ostrava servis motoru

    • 3 odpovědi
    • 2.7k zobrazení
    • 4 odpovědi
    • 3.5k zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • @DoubleGJargon Exide v návodu akumulátoru na první straně uvádí:
    • "tak kde tá škodovka a XY ďalších výrobcov robí chybu?"  mají to v podstatě nařízené z EU, protože EMISE... tak jako slavný start stop Nízké napětí na autobaterii samozdřejmě spouští sulfataci a ta vede k degradaci baterie
    • Tak a teraz tú o červenej karkulke...   Ešte že jazdí po Európe mnoho užívateľov moderných áut, ktorým je jedno ako ten konšpiračný systém funguje. A čuduj sa svet, ono to funguje.   Ale je jednoduchšie sa riadiť 30 rokov starou teóriou o nárokoch na dobíjanie, keď svet neriešil oleje viskozity 0w20, že štartér nebol tak efektívny a zároveň výkonný aby otočil motorom aj pri nižšom nominálnom napätí, že tie akumulátory nedokázali zo seba dať toľko prúdu v špičke a zároveň fungovať v takýchto externých podmienkách bez problémov ako teraz... a hlavne bolo nepredstaviteľné, že by nabíjanie mohol riadiť počítač s naprogramovaným energy manažmentom dobíjania.   Miesto toho sa tu riadite desatinami čísel napätia akú a % kapacity dobíjania a pritom tie auta jazdia.... tak kde tá škodovka a XY ďalších výrobcov robí chybu? 
    • Tobě bych dopručoval dát auto někomu, kdo tomu rozumí. Tady jsi zatím netrefil aní správnou sekci - toto je Fabia 1 a téma o úplně jiném motoru. Mimochodem, tubo nespíná, nemá totiž vypínač... 
×
×
  • Vytvořit nový...