Přejít na obsah

Ostatní

Co se jinam nehodí a týká se Fábií...


921 témat v tomto fóru

  1. servo řízení

    • 2 odpovědi
    • 2.2k zobrazení
  2. sestaveni zamku

    • 0 odpovědí
    • 1.6k zobrazení
  3. shanim najezdy 1 2 3 4 6

    • 148 odpovědí
    • 11.3k zobrazení
  4. Sháním návod v pdf

    • 3 odpovědi
    • 7.8k zobrazení
    • 10 odpovědí
    • 3.1k zobrazení
  5. Sklapeni sedacek

    • 2 odpovědi
    • 1.7k zobrazení
    • 10 odpovědí
    • 8k zobrazení
  6. skoda fabia 1,9 SDI

    • 2 odpovědi
    • 2.9k zobrazení
  7. Škoda Fabia 1,9 TDi PD

    • 0 odpovědí
    • 1.5k zobrazení
  8. Skoda Fabia 1.2 HTP r2007

    • 3 odpovědi
    • 2.1k zobrazení
    • 8 odpovědí
    • 3.8k zobrazení
  9. Škoda Fabia a výdělek

    • 0 odpovědí
    • 1.6k zobrazení
    • 4 odpovědi
    • 6.1k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 742 zobrazení
  10. Skoda fabia predne svetlo

    • 2 odpovědi
    • 2.5k zobrazení
    • 9 odpovědí
    • 3.8k zobrazení
    • 3 odpovědi
    • 1.4k zobrazení
  11. skoda hrou 1 2

    • 25 odpovědí
    • 7.9k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 1.4k zobrazení
  12. Skoda UK

    • 3 odpovědi
    • 2.2k zobrazení
    • 6 odpovědí
    • 3.1k zobrazení
  13. Skoda-samolepka 1 2

    • 43 odpovědí
    • 5.8k zobrazení
  14. Skrytá vada - záruka

    • 11 odpovědí
    • 2.5k zobrazení
  15. SKUTOCNE KM

    • 10 odpovědí
    • 4.8k zobrazení
  16. SL Tuning 1 2

    • 32 odpovědí
    • 4.7k zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • @DoubleGJargon Exide v návodu akumulátoru na první straně uvádí:
    • "tak kde tá škodovka a XY ďalších výrobcov robí chybu?"  mají to v podstatě nařízené z EU, protože EMISE... tak jako slavný start stop Nízké napětí na autobaterii samozdřejmě spouští sulfataci a ta vede k degradaci baterie
    • Tak a teraz tú o červenej karkulke...   Ešte že jazdí po Európe mnoho užívateľov moderných áut, ktorým je jedno ako ten konšpiračný systém funguje. A čuduj sa svet, ono to funguje.   Ale je jednoduchšie sa riadiť 30 rokov starou teóriou o nárokoch na dobíjanie, keď svet neriešil oleje viskozity 0w20, že štartér nebol tak efektívny a zároveň výkonný aby otočil motorom aj pri nižšom nominálnom napätí, že tie akumulátory nedokázali zo seba dať toľko prúdu v špičke a zároveň fungovať v takýchto externých podmienkách bez problémov ako teraz... a hlavne bolo nepredstaviteľné, že by nabíjanie mohol riadiť počítač s naprogramovaným energy manažmentom dobíjania.   Miesto toho sa tu riadite desatinami čísel napätia akú a % kapacity dobíjania a pritom tie auta jazdia.... tak kde tá škodovka a XY ďalších výrobcov robí chybu? 
    • Tobě bych dopručoval dát auto někomu, kdo tomu rozumí. Tady jsi zatím netrefil aní správnou sekci - toto je Fabia 1 a téma o úplně jiném motoru. Mimochodem, tubo nespíná, nemá totiž vypínač... 
×
×
  • Vytvořit nový...