kukren Posted June 27, 2009 Share Posted June 27, 2009 Zdravim vsechny vespolek, zajimaly by me Vase nazory na subj., konkretne ohledne 1,9 PDI, 96 kW, 5st manual, ale rovnez i obecne na SuperBa I. Prochazel jsem si forum, ale nikde jsem nenasel na toto tema zminku. Vlasnte nasel na foru Fiabie, ale tam byla rec o 1,4 Pokud toto tema jiz bylo nekde probirano, ale prehledl jsem jej, tak se omluvam za OT. Diky kukren Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
super(b)man Posted June 27, 2009 Share Posted June 27, 2009 Ahoj. Měním co 80tis km a dávám tam origo olej,je to sice darda,ale stojí to za to a je to znát... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kukren Posted June 28, 2009 Author Share Posted June 28, 2009 Ahoj.Měním co 80tis km a dávám tam origo olej,je to sice darda,ale stojí to za to a je to znát... Ahoj, diky za info. A jak jsi prisel k tem 80t ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
seler Posted June 28, 2009 Share Posted June 28, 2009 (edited) Pokud není problém nemění se, je to trvalá nápln, snad pro klid duše po 300tisících... Jinak jsem se spíš setkal s tím, že při častých výměnách se vyskytne netěsnost a může docházet k únikům oleje... Zkontrolovat, případně dolít.. Edited June 28, 2009 by seler Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
super(b)man Posted June 28, 2009 Share Posted June 28, 2009 Ahoj,diky za info. A jak jsi prisel k tem 80t ? To je pouze zvyk,měl jsem před tím A6 Quattro a tam to bylo nutné kvůli samosvornému diferáku a výměna byla co 80tis. Taky mě napadlo,dělat to každé rozvody,ale zvyk je zvyk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Peny Posted June 28, 2009 Share Posted June 28, 2009 Měnil sem ho ve 145 tisících,protože mě šlo při nižších teplotách dost špatně řadit.Po výměně se to o dost zlepšilo a při tom sem ještě namazal plastovou kulisu. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ace ventura Posted June 28, 2009 Share Posted June 28, 2009 Pokud můžeš taky vyměnit, za ty peníze to stojí a i u mě byla hlavně za nízkých teplot změna k lepšímu Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dodo-Kolín Posted June 29, 2009 Share Posted June 29, 2009 (edited) Neměnil bych. Možná asi v takovém intervalu (300tis.) co píše seler. Jinak převodové oleje jsou natolik kvalitní a odolné, že není třeba výměny. Pokud se tedy neděje s převodovkou (diferákem) něco nestandartního. To Ti dřív spíš odejde motor, než převodovka... Edited June 29, 2009 by Dodo-Kolín Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
super(b)man Posted June 29, 2009 Share Posted June 29, 2009 Neměnil bych. Možná asi v takovém intervalu (300tis.) co píše seler. Jinak převodové oleje jsou natolik kvalitní a odolné, že není třeba výměny. Pokud se tedy neděje s převodovkou (diferákem) něco nestandartního. To Ti dřív spíš odejde motor, než převodovka... No s tím motorem bych to neviděl tak žhavě,PD 96kw jsou vážně držáky,čili je třeba se postarat i o převodovku Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dodo-Kolín Posted June 29, 2009 Share Posted June 29, 2009 Pokud není únik oleje neřešit. Kontrolovat jen hladinu a jezdit a jezdit.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Romejn Posted November 21, 2009 Share Posted November 21, 2009 Ahojda.Mám 2,5tdi 120kw 6kvalt.Mám problem někdy zařadit 2ku.když jezdím jen na krátko tak pohoda ale delší cesty se někdy projeví že mi nejde dát dvojka jako by tam nebyla.Muže to bejt tím olejem že je tam třeba málo.? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Romejn Posted November 24, 2009 Share Posted November 24, 2009 Jakím zpusobem se dá zjistit kolik tam mám oleje v převodovce,je tam nějakej kontrolní šroub nebo něco takového? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ace ventura Posted November 24, 2009 Share Posted November 24, 2009 Je tam z boku nalévací otvor. Je to zároveň kontrolní - hladina na překap. Ale nejspíš bude zátka pro hlavici XZN. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Romejn Posted November 25, 2009 Share Posted November 25, 2009 Super diky,o víkendu na to mrknu.Ale asi nechám ten olej vyměnit pro klid duše. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
rsrsrs Posted June 15, 2010 Share Posted June 15, 2010 potreboval by som poradit aky olej ide do prevodovky 2.5 tdi superb 2003 114kw v mazacom plane castrol som nasiel taf-x ale je to 6qalt tak nie som si isty ci to tam mozem dat... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ace ventura Posted June 15, 2010 Share Posted June 15, 2010 do podélného 6. kvaltu radí jen originál olej, viz. dieselpower Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
lada Posted July 5, 2010 Share Posted July 5, 2010 (edited) Me zacala chrastit (hučet) převodovka po výměně spojky za 1 hmot spojku.Ted jsem se podival pod auto na převodovku a je cela od oleje asi nekde prosakuje olej.Asi jim v servisu spadla na zem nebo co ale to už se nedozvim.+ tam jsou nejaky diry se zavity nechybi tam něco ?? viz.foto + je tam si i kosek odštíplej ale to neni videt.je to bohužel nekvalitní foto Edited July 5, 2010 by lada Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Roy Jones jr. Posted November 30, 2013 Share Posted November 30, 2013 Zdravím. Kde se dá zjistit jaký převodový olej do Superb 1.9tdi,PD,74kW a kolik se ho tam vejde? Díky Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Doktorone Posted November 30, 2013 Share Posted November 30, 2013 stáhni si dílenskou příručku, tam je to napsaný, myslim, že 2,25l , ale mrkni na to, je tam myslim i ten typ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Airman64 Posted November 30, 2013 Share Posted November 30, 2013 Mrkni na mé příspěvky už sem to tu psal asi 5x :-D vše potřebné .... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
rusta Posted February 23, 2015 Share Posted February 23, 2015 Cau, chci vymenit olej v prevodovce (1.9tdi 96kW, 5 rychlosti) a nevim kde se nachazi vypousteci a napousteci sroub a kolik se toho oleje tam dava? Nedelal jste to nekdy? Nejake rady Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tim 35 Posted February 23, 2015 Share Posted February 23, 2015 2,25l oleje třeba od Castrolu CASTROL 75W-90 TRANSAXLE ,šroub je na levé straně převodky nalévací a zároven kontrolní u poloosy ,vypouštěcí dole na dně.Potřebuješ klíč ,je to takový torx s dírou obchod třeba Triga MF MP 1053-548 T30023 3357 552,10 Kč Před vypustěním zahřat olej jízdou jízdou! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
rusta Posted February 25, 2015 Share Posted February 25, 2015 2,25l oleje třeba od Castrolu CASTROL 75W-90 TRANSAXLE ,šroub je na levé straně převodky nalévací a zároven kontrolní u poloosy ,vypouštěcí dole na dně.Potřebuješ klíč ,je to takový torx s dírou obchod třeba Triga MF MP1053-548 T30023 3357 552,10 Kč Před vypustěním zahřat olej jízdou jízdou! Supr diky :-) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
maybe25 Posted March 4, 2015 Share Posted March 4, 2015 Ahojda.Mám 2,5tdi 120kw 6kvalt.Mám problem někdy zařadit 2ku.když jezdím jen na krátko tak pohoda ale delší cesty se někdy projeví že mi nejde dát dvojka jako by tam nebyla.Muže to bejt tím olejem že je tam třeba málo.? S tou 2 to mam taky tak, zmenilo sa to po vymene? budem to musiet urobit zrejme Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kingdave Posted September 27, 2016 Share Posted September 27, 2016 Taky by mě zajímalo,zda-li se po výměně převodového oleje změnilo řazení druhého stupně k lepšímu? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.