Zapomněl jsem zmínit, že se to dělo převážně v situaci, kdy jsem drknul do konektoru který byl zapojen do auta. Najednou to celé spadlo a opravdu pomáhalo jen auto chcípnout, vystoupit a zamknout. Myslel jsem si, že je špatný konektor v autě, ale když ho používala moje přítelkyně s iPhonem a kabelem od Applu, tak vše fungovalo a nic se neodpojovalo. Zkouším tedy jiný kabel, uvidíme, jestli to pomůže.
Mám nový poznatek. Přítelkyně si půjčila moje auto a připojila si iPhone originálním kabelem a používala Car Play. Vše fungovalo i když do kabelu omylem drkla, nebo s ním jakýmkoliv způsobem manipulovala. Myslím si, že to bude kabelem. Koupil jsem nový kabel od jiné značky, tak uvidíme jak to bude fungovat.
Dekuji za odpověď.
Nejspíše to tak bude, jeste jsem ve svem aute pal.filtr neměnil. Dival jsem s ena videa výměny, a pak jsem se dival poradne a nejspise to byli superb 2, a tam se pridavalo tesneni k filtru a davalu na to "viko" toho drzaku filtru. Viz foto. A ano, u superb 3 to bude jak píšete 😉.
Dekuji
Potom ta cena je jasna. Platis skatulu s logom skoda Ak vies zisti si kto tam original vyraba pre nich. Bude to jedna z tych beznych znaciek co robia brzdy. Ja uz roky preferujem ate po prvovyrobe resp. zimmermani som maval este.
Tak jsem zjistil, kde je zakopaný pes. Když jsem měl auto v servisu tak jsem měl půjčenou O4. A zjistil jsem, že v K2 kompletně chybí podmenu všech digitálních budíků ať je to telefon, rádio, navigace, spotřeba. U O4 po zmáčknutí scrolovacíhi tlačítka budík zezelená a zobrazí se šipky nahoru, dolu, doprava. Stiskem šipky vpravo se dosrane do menu (poslední hovory, změna stanice, změna spotřeby) tato šipka v K2 vůbec není a tak přicházíme o 70% funkcí ovládání na volantu. Aktuálně to reklamuji u Škoda Auto. Technik potvrdil, že pár zákazníků si na toto už stěžovalo.
Nechápu jak toto mohlo projít vývojem.