Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 06/05/11 ve všech sekcích

  1. -príčinou strácania sa chlad.zmesi u týchto motorov 1,2 TSI 77kw je vodné čerpadlo -teraz v krátkosti prečo...vod.čerpadlo je ovládané podtlakom a chlad.zmes uniká cez podtlakové vedenie do sania..preto nie je vidieť nikde zretelný únik chlad.zmesi..
    1 bod
  2. V pátek jsem byl na výměně oleje po 15.000 km. Hned jsem řekl "preventivně" přijímacímu technikovi o divném zvuku při startování, i když ve skutečnosti se mi to stane tak 1 x za měsíc. Podle jeho zkušeností je typický průběh selhání rozvodů u motoru 1.2 TSI takový, že se ozve kovový zvuk při startování a chrastění trvá klidně několik minut. Prý je to takový rachot, že to málokoho nechá v klidu. Takže u mého vozu to už dál servis neřešil. Jinak si ale prý mohu být jist, že dříve či později ŠA udělá svolávací akci na výměnu řetězu - je to prý hotová věc a otázka není zda, ale kdy.
    1 bod
  3. A kde najdu to potrubý.
    1 bod
  4. Jo a točíš na tom biku 6500rpm. Uvědom si co se stane, když vinou vytahání přeskočí nebo spadne řetízek ze šaltru na biku a co se stane, když přeskočí na rozvodu motoru, kde rotuje asi tak 10-15 kilo hmoty (klika, vačka, část hmotnosti ojnic, setrvačník + spojka) a dalších řádově kilo až dvě vykonává posuvný pohyb tam a zpátky po dráze od několika mm (ventily) až po zhruba 7cm (písty a část ojnic) - to vše až 100x za sekundu ... K tomu si připočítej změny otáček při provozu a při řazení, kolísání teplot až o 120°C (start při -20°C, teplota za provozu klidně přes 100°C)... Na biku ten řetěz má trvale teplotu okolí, neohříváš ho nad nějakých max. 40°C na slunci a pokud nejsi šílenej bajker, tak za mrazu sedíš i s kolem někde v teple. Ještě to chceš srovnávat?
    1 bod
  5. Ať už je to 1,2 TSI nebo 1,4 MPI, hlavně si lidi nezapomeňte dát bílou střechu za šest tisíc, jinak to nebude mít ten pravej šmrnc
    1 bod
  6. 1 bod
  7. MNoo meto zacalo tak pred pul rokem. Proste pri prejezdu vetsi nerovnosti to vrže. Rikal sem si, ze jak je mokro, tak se voda dostava nekam k cepum a vrze ta guma. Divny je, ze se mi zda, ze to po par kilometrch prestane. Jakoby se "odrbala rez z nejakyho mista a kdyz zstavim, tak to do rana zase zrezlo". Po nejaky dobe me to uz dost sralo, tak sem hodil auto na zvedak a jal se hledat co to dela. Zjistil sem, ze zadni uchyty(silentbloky) na ramenou jsou natrzeny.(jsou puvodni "2bodovy") Mam najeto asi 55000km. Tak sem je vymenil. Ted uz skodofka dodava "vicebodovy". Nevim jak to jinak nazvat, proste ta guma v tom plastovym pozdru co se lisuje do drzaku ma vic bodu. http://www.autodilycz.cz/zbozi/p-l-silentblok-spodniho-ramena-zadni-14-12-740/75364/ Tady je to videt. NOOO ale nepomolho to. Takze hledam dal. Zacinam poderivat tlumice.
    1 bod
  8. Hlasuji pro "Vypadá dobře". Ale co jsem četl,tak tohle barevné logo nebude na autech?
    -1 bodů
  9. Píšeš klasika je klasika, ale to logo nefunguje tak dlouho. Maj ho chvilku. Pro mě KLASIKA a nejhezčí logo je tohle:
    -1 bodů
  10. ty první 2. Ty ostatní tam sou kvůli rokům od kdy do kdy byli a jejich vývoji.
    -1 bodů
  11. Tenhle ventil dáš na každej motor. Je jen otázka, jestli bude mít nějakej přínos.
    -1 bodů
  12. Pokoušeli se o to mnozí. Dokonce jeden to chtěl dávat i na motor bez přeplňování s atmosférickým sáním. Ve zkratce a zjednodušeně: Pro montáž potřebuješ přeříznout potrubý za turbem a vložit ho tam. Na to musíš mít nějaký příruby nebo náústek na který to porubý navlíkneš a nějak zajistíš. Důležitý je pořádný zajištění spojů, ať ti to tam nepodfukuje. Je otázka kolik je v motoru místa a hlavně, jestli bude "vidět" požadovanej efekt. Předpokládám, že chceš aby si při ubrání plynu "odfoukl" a bylo to slyšet buď pro tebe do auta nebo pro okolo jdoucí.
    -1 bodů
  13. Pochybuju, že na tohle bude nějakej servis, kde by to pravidelně montovali. Se zárukou ti neporadím, ale pokud by to motoval servis Škoda Auto, tak bys nemusel. To víš, šetří se na všem tak ho tam dávat nebudou. Max tak do RS a eště za příplatek.
    -1 bodů
×
×
  • Vytvořit nový...