Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 09/14/11 ve všech sekcích

  1. Supeeeeeer ! Dávám za 1 ! Moc se mi líbí, hlavně krásnej jednoduchej interiér s čištými liniemi a nepřaplácanej tlačítkama jak kosmická loď. Opravdu vytříbený design. Ať si kdo chce co chce říká, že je Škodovka konzervativní (viz diskuze na news-webech), že nic nového v designu nepřinesla. A třeba BMW nebo MB konzevativní nejsou (pominu-li jejich nová e-auta)? Jinak jelikož je na spadnutí sedan pro Indii (a asi ostatní Asii), je nadmíru jasné, že skelet + dveře pro POPULAR budou upravený ze stávajícího Pola Sedan a čumák a zadek budou asi mít podobný, i když pro seriovku upravený, design jako MissionL. A světla asi nebudou s těma diodama a denním svícením, ale obyč. žárovková, zadní jakbysmet - nízké náklady jsou jasný cíl. Tvary prolisů na dveřích u prahů a výřezy blatníků jsou si s Polem Sedan velice podobný. Proštudujte si špionážní fotky a porovnejte. Náprava je jasná OI+R+Polo o tom už není sporu.
    1 bod
  2. Takže, bol som za technikom, potvrdil, že to bude snímač na kompresore a ak by to nepomohlo, tak bude treba celý kompresor. Rozhodol som sa vyskúšať ten snímač a ak to nepomôže, tak to nechám tak. Veď ona chladí, len nie hneď po zapnutí. Kompresor vymením až keď prestane úplne chladiť. Ďakujem všetkým za príspevky. Dám vedieť či pomohlo vymeniť ten snímač.
    1 bod
  3. Vyskusal som na svojej ako by mohla vyzerat ta Rallye green na ORS (Fabia sluzila ako vzor) BTW: viete niekto nieco o odtieni STEEL GRAY - vraj tiez pre RS...(Mala by byt podobna na sivu Platin)
    1 bod
  4. No ono s tou přední nápravou je to tak, že málokdy odejde lidem s originál 16" gumami, protože tloušťka pneumatik dostatečně odpruží nebezpečné vibrace. Taky je to znát, nejsou cítit žádné nerovnosti vozovky, jen se to tak majestátně pohupuje. Při přesednutí ze Superba s 16" koly například do Felicie si myslíš, že sedíš na trakaři. Naproti tomu "frajerské" 17" nebo dokonce 18" zlikvidují lehčenou přední nápravu poměrně rychle, protože izolují proti nerovnostem vozovky podstatně méně (z vlastní zkušenosti se to nedá srovnat a taky mi to strhávalo dost razantně volant ve vyjetých kolejích, až jsem se toho chvílema lekal. Prostě žádné cigárko v jedné ruce a pár prstů levačky na volantu, jinak jsi skončil v poli ). Samozřejmě je to dané kvalitou silnic, kde člověk jezdí. Jinak, co se týče náhradních dílů, ve srovnání s jinými zahraničními značkami, jsou náhradní díly jedny z nejlevnějších. Osobně mám motor 1.9 TDI a vyhovuje mi, spotřeba, jak už tu někdo taky psal, s vypnutou klimatizací okolo 4,7 až 5l /100 mimo město, se zapnutou v létě asi o půl až litřík víc. Mám najeto 100 000 a jednou mi měnili turbo a před pár měsíci mi odešel alternátor, ten jsem si měnil sám za neoriginál zalevno a zatím šlape dobře. Rozvody (hlavně práce) je dražší než u Oktávky, protože se musí u většiny typů přirozebrat celej předek (ti, co maj originál přípravky jen dají dlouhý šrouby a posunou přední stěnu o pár čísel dál, aby se k tomu dostali. Ale stejně musí nárazník a spodní kryty motoru pryč). Neaut. servisy to dělaj tuším do 10 tisíc, v autorizovaném servisu mi řekli za normální servisní prohlídku spojenou s výměnou rozvodů přes 20 tisíc (teď nevím, jestli to bylo 23 nebo 26)... Olej - měnil jsem teď - Castrol 5l balení za cca 1100,- a ještě ti litr zbyde na dolejvání. Filtr originál se dá sehnat cca do 300,-. Zase je nutný sundat spodní kryty motoru, jinak se nedostaneš k výpustnému šroubu, takže bez ničeho doma se to nedá, chce to aspoň nájezd (nebo jednu stranu auta na vysokém chodníku), aby ses pod to dostal a pak na vypouštění sjedeš na rovinu.
    1 bod
  5. Ahoj, 96kW PD je dobrý motor, spotřeba 5 až 6l při normální jízdě, 1,8T je taky velmi bobrý i když na těžkého superba je skoro slabá, spotřeba cca 7 až 8,5 při běžné jízdě, měl jsem jak 1,9 tak 1,8T v passatu B5,5,nyní mám supa 2,8 a ten chod motoru je prostě krásný, spotřeba cca 9 až 11l. 1,9TDI 96kW, odcházejí spojky včetně setrváku,cena cca 30000kč, vstřikovače 16000kč/ks, jinak klasika přední náprava. 1,8T odcházejí turba,zapalovací moduly,jinak spolehlivý motor, je potřeba čistit sítko mazacího čerpadla a myslím, že výrobce doporučuje výměnu čerpadla po cca 180000km, cena čerpadla cca 6000kč + práce,musí dolů nápravnice,aby se nechalo sundat vana motoru. Ceny,které uvádím jsou ve značkovém servisu a jsou orientační,aby tady na mně někdo neútočil. Jinak díly na škodovky a VW mohu zajistit za rozumné ceny
    1 bod
  6. co sa tyka toho plechoveho - ryncaveho zvuku, je to normalne, robili to aj ine fabie s tymto motorom. teda ci to je normalne, to osobne neviem, ale robilo to zatial kazde auto s 1.2 TSI motorom. a spotreba, teraz mam priemerne 6.8 - vacsina jazdena po meste. Pri 80km/h tempomat rovinka - 4.3 - 4.5 cca. pri 100km/h 5l, pri 110 5.3 - 5.5l, pri 130km/h 6.5-7l. po meste sa da ist za 5.5l, ked sa ide konstante bez semaforov/alebo iba zopar/ na 4-5ke 60 km/h. Pri kratkych trasach a vacsine semaforov a kolonach 8.5-9l. pri beznej premavke v BA v centre to je tak za 7-8. Spotreba sa mi zda tomu uz adekvatna, zase necakajte, ze to TSI ma spotrebu ako diesel. samozrejme je to dost subjektivne a zalezi kto ide aku trasu a mnozstvo faktorov. Ked sa to nahana, tak si to zobere aj 10l. /nahananim myslim vytacanie do 4500 ot+ a pod., jazdu 160km/h+ na dialnici a podobne. Nedavno som jazdil s Golfom VI 1.6TDI CR 105k a priemernu spotrebu som mal 6.5 - ale to bolo vyslovene jazdene iba po meste a v dost hustej premavke. Cez vikend idem 500km trasu a budem sa snazit ist co najviac EKO s tym, ze zas nebudem brzda v premavke, tak uvidime kolko to urobi na trase BA - KE pri dodrziavani limitov, dialnica max 110km/h, mimo 90-100 km/h a mesto do 60. dam vediet. inak neviem ako to je s tou nadrzou, pretoze dnes som bol stvrt dielika pred rezervou, a do nadrze som natlacil iba 35l. inak auto uz ide normalne, a od poruchy som najazdil zatial 1200km, nakolko som jazdil aj s inym. keby tam nieco bolo, uz by sa to prejavilo. ale koniec koncov ako vsetci, aj ja mam 4 roky zaruku, takze som rad.
    1 bod
  7. bikeone, tak snad příště nemusíš machrovat, že víš, když nic nechceš, nebo nemůžeš říct. Nepiš prostě nic a hotovo. Na diskusním foru se snad diskutuje, ne? A o autorizovaných servisech mám své mínění (podpořené vlastními nedobrými zkušenostmi...).
    0 bodů
  8. Už se montují ty přepracované rozvody. Podrobnosti vím, ale nepovím.
    -1 bodů
  9. Jednou provždy miklisku: Upravené Polo Sedan (Lauretta) pro Indii a A-Entry jsou dvě různá auta!! Už to sakra pochop a nešiř tady pořád dokola a dokola hlouposti! Už někdy v květnu jsem ti to důrazně vysvětloval, teď to potvrdila i Škoda a stále ti to nestačí. Takže ještě jednou a polopatě: Polo Sedan upravené pro potřeby Škody (Lauretta) nabíhá ještě tento rok v Indii A-Entry je zcela nový model, který se bude dělat v provedení Škoda a Seat (Toledo) a počátek výroby je 22KT 2012 A-Entry má výrazně delší rozvor, je to (pro Evropu a Rusko) liftback a později přijde i combi
    -1 bodů
  10. Bohužel povědět nesmím, jedná se o interní informace a v podstatě je vám tato informace jako uživatelům zcela k ničemu. Pokud máte s autem problém, je vašim úkolem navštívit autorizovaný servis a žádat nápravu. Informace jak a co škoda auto mění a konstruuje nepatří na diskusní fóra.
    -1 bodů
×
×
  • Vytvořit nový...