Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 10/24/12 ve všech sekcích

  1. Při koupi NOVÉHO auta bych TDI neodsuzoval kvůli tomu, že budeš jezdit spíše kratší trasy. Pro rodinu vyber držák 1.6 TDI Common Rail v kombíku, ať jezdíš 10km denně nebo sto. Zbytečně nebazíruj na výbavě a raději si udělej dobrou pojistku. Nevybírej zbytečně metalízu, o kterou se budeš muset neustále starat.
    1 bod
  2. vadná mechanika nebo špatné CD
    1 bod
  3. Já mám naprosto opačnou zkušenost: - Felicie 1.3 se při teplotách pod nulou ohřála na 90° po relativně krátké trase a také řádně topila,navíc si tu teplotu rychle obnovlla po krátkých přestávkách v jízdě - Fabia TSI se mi pod nulou při stejném stylu provozování a stejných trasách neohřeje na 90°C ani za celý den. O teplotě oleje ani nemluvím. A nejsem sám,kolegové mají to samé,akorát o půl roku mladší. Takových majitelů tohoto skvostu je hromada. Všechno jsou to fičury naprd kvůli ekoteroristickým výmyslům a emisím,ve skutečnosti to v zimě žere jak kráva a ještě je v tom zima. Tečka.
    1 bod
  4. Dnes jsem krátce viděl staticky Rapid v základní výbavě a vyzbrojen otřesnými dojmy ostatních jsem čekal otřesné dojmy. Mně se interiér tvarově líbí, plasty jsou s přihlédnutím k zaměření naprosto v pořádku. Určitě jsou výrazně pohlednější a kvalitnější než u Fabie/Roomsteru. Kdo čeká Octaviu, ten je mimo zadání. Počkám ještě na denní světlo mimo salon, to občas hraje dost velkou roli. Narozdíl od asijců a turků naštěstí auto vevnitř nesmrdí (!). Absence krytu kolem sedadla mně nijak nevadí, sedadla jsou pocitově "na kulatá záda", chce to vyzkoušet pořádně. Podélně prostor odpovídá podle očekávání Roomsteru se sedadly v zadní poloze. Subjetivně na úrovni OII je zavírání dveří, včetně kufru. Vzadu je na hlavu místo do doby, dokud se člověk úplně neopře o opěrku, místa je tam na výšku pocitově víc jak v OI (OII liftback neznám). Kupodivu Active na 14kách nevypadá nijak tragicky. Přecejenom ale právě s malýma kolama jde nejvíc vidět, že je to auto na pomezi tříd. S šestnáctkama se mně fakt líbí, zvlášť zezadu nevypadá nijak úzce. Stejně jako na předFL Fabii a Roomsteru jsou otřesné poklice, hlavně ty 15ky. Dost by mě zajímal vzhled s poklicemi Satellite.
    1 bod
  5. Něco nového, nebo spíše staronového o řetězích... Jinak ve stejném čísle je dlouhodobý test na 100 tkm s novým VW Polo, motor bez jakýchkoliv problému s řetězem. Problém měl jen s překousanými zapalovacími kabely od kun. řetězy 1.pdf řetězy 2.pdf
    1 bod
  6. Jestli mas kratke jizdy jen 20% tak je asi lepsi naftak, byt jsem naprosty odpurce naftaku. Urcite bych si je oba projel a koupil ten, co ti bude nejvice vyhovovat. S cim se ti nejlepe pojede, to ti nikdo nez ty sam lepe neporadi.
    1 bod
  7. 1 bod
  8. tak takhle se mi to teda moc líbí
    1 bod
  9. jde to bez problémů, stačí jenom vyměnit budíky....
    1 bod
  10. tak, trochu som photoshopoval
    1 bod
  11. pomuže jen Zeder dalsi zamek pod volant.
    1 bod
  12. Já mam zase toto svícení. Horko těžko jsem sehnal rozměrově světla aby se vměstnaly do mřížky vedle mlhovky. Hlavně na délku. Pak ještě udělat držák do mřížky a napojit. Odkodovat vagem dení svícení přes mlhovky co jsem si aktivoval. Dení svícení bylo samozřejmě s modulem, a to dělá neplechu, při jízdě problikávají světla deního svícení. Modul se odstranil a zapojil jsem to přes relé.
    1 bod
  13. Ne , nic nastavovat nemusíš, jenom přehodit a chybu smáznout diagnostikou. Na vrakálu v Holubicich za něho chtěli 3 litry, takže to nemělo cenu brát použitej.
    1 bod
  14. Tak dneska konečně dorazila klapka, dlouho se zabalená neohřála , hnedka valila na motor. Už to chcípání je kultivovanější. Chyba Vagem se smazla a už je všecko Ok. A teda ještě nakonec jsem vrtnul do spodní části krycího plechu dvojku dírku na odtok oleje jestli se tam někdy zase objeví.
    1 bod
  15. Konečně došlo na demontáž klapky. Po rozebrání samozřejmě taky plná oleje. Vyčištění, ale jak se zdá, to nepomohlo, zřejmě bude v háji nějaká součástka na plošňáku. Motorek po napojení ke zdroji se točil OK, tam problém nebude. Pojistku mě to házelo pořád včerá. Dneska jsem to znova prohlídl a zkusil přeletovat součástky, pojistku to zatím nevyhodilo, klapka se stejně nepohne při zhášení motoru. Dojde zřejmě na koupi New parts.
    1 bod
×
×
  • Vytvořit nový...