Presne tak, vo Fabiach nie je zo stránky jazdného komfortu iná alternatíva motoru ako toto "rodinné turbo", doma som mal HTP + TDI, tiež som sa zviezol s 1.4MPI, potom 1.2TSI a bolo rozhodnuté, hoci som pôvodne mal voči ďalšej 1.2 predsudky. Pravdou je, že v tedy ešte reťaze nikto neriešil, len niekto z fóra mal nové turbo. Ako konštruktér som si vedomý, že dokonalé riešenie neexistuje, no tu sa mi zdá, že tú reťaz a jej pôvodné skladanie navrhol "hustý" konštruktér, ktorému ešte riadne nestihla vyschnúť pečiatka na diplome. Inak správne navrhnutá ozubená reťaz je geniálne technické riešenie, no pomerne častým neduhom dneška je počítačová simulácia, kde sa spravidla zanedbajú chyby vzniknuté vplyvom nedokonalosti výrobnej technológie, napr. zmeny tvaru segmentu vplyvom tlaku reálneho strihového nástroja (musí byť vždy o čosi menší ako matrica) alebo jeho "opotrebenia".
Ak napíšeš o Felícii z roku 1998, tak napíš, že je 1.6MPI, lebo 90% je 1.3MPI a tá reťaz má, inak mnohých zneistíš, nakoľko je často Felícia braná ako synonymum 1.3MPI.