Hlavní panel
Oblíbený obsah
Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 01/08/13 ve všech sekcích
-
Hovna za půl mega, hmm, taky dobrý. Když si zvykneš na určitou úroveň výbavy a ani nemusí být "v plný palbě", nechce se ti slevovat. Tak proč nějaký ACTIVE? I kdyby to byla funglovka. A to netoužím po nějakých fičurách typu Lane assistant, asistent únavy a jiných podobných ptákovin...Navíc, po zkušenostech s tehdy (v roce 2010) novým motorem 1.2 TSI, bych si raději nějaký ten pátek počkal.2 body
-
mc2uba: Nesouhlasím s tebou: 1) Sice Hyundai nemám rád, no poměr cena/užitek je někde jinde. Zpracování je slušné, v mnoha případech nabízí dokonce měkčené materiály tam, kde Octavia už ne (jízdní vlastnosti, design, apod. neberme teď v potaz) 2) Co je v OIII v 21. století za vysokou výbavu? Konkurence nabízí už léta to, co OIII a mnohdy dokonce více (už jen blbost jako je hlídání mrtvého úhlu mohla Octavia dostat). Navíc kolikrát samostatně, či v základu, ne v balíčku za příplatek 65 tisíc(!) ,abych si nechal toho Columbuse šlohnout... A že je v základu tolik systémů, vč. ESP? Nic, než předpisy EU, nikoli dobrá vůle Škodovky 3) Já osobně Audi rád nemám. Ale to jen tak naokraj. Jinak malý příklad: Před cca. 8 lety jsem si koupil 127cm plazmu za něco přes 50 tisíc Kč. Dnes seženeš takovou televizi za 20 tisíc (čili odhadem o 60% levněji), máš tam Full-HD a další věci, které v té době nikdo nenabízel. O šíři okrajů kolem obrazu nemluvě. Doba jde tolik dopředu, že není na části těchto systémů za nižší částky nic neobvyklého - ba naopak, docela to trvalo... 4) Raději bych měl na výběr pořádné motory s přiměřeným objemem a tím přiměřenou spotřebou a přiměřenou životností, než maloobjemové nesmysly, nadopované výkonem a 60 turby, který po zatížení kufru ztrácí dech a brzy se na něm něco po****. Navíc Octavia roste a těžkne, no stálé zatvrdnutí na dieselu se 105 koňmi, navíc s "benefitem" v podobě snížení objemu mi jako pokrok vůči váze a velikosti auta nepřijde. 5) Octavia III = Golf 7. To když na Trabant přilepím kufr a Mercedesu jej useknu, Trabant bude spadat do lepší třídy, neboť je větší? Pro mě osobně je například ten kufr k ničemu - pokud chci kufr, koupím si kombi. Jen tahám velikost a váhu s sebou. Ano, designově se mi hatchbacky líbí asi nejméně, no za tu cenu bych neváhal. Rapid je kočkopes všech starých dílů a s Golfem nemá společného nic, než koncern.. 6) Škodovka to má "dobře vymyšlené" (neberme v potaz to, že při tom řazení do tříd zaspali vůči konkurenci o několik let / desetiletí) co se rozdělení do tříd týče. Ale co je dobře vymyšleného na Rapidu, to tedy vážně nevím - a zjevně to neví většina zákazníků, neboť Rapid se vůbec, ale vůbec neprodává. Než dát tolik peněz za patlaninu s tvrdým interiérem a spekulativními tvary, raději připlatím pár tisíc za nové auto, neporovnatelné s Rapidem (G7, nebo OIII) .. Zde je hlavní problém v tom, že Škodovka měla výjimečné postavení před komunisty - tehdy byla Škoda pojmem. Po komunistech ji VW sice zachránil a jedná se o slušná auta, no je to pořád "jen Škoda" a toto se nezmění. Škodovka se ze svých modelů snaží dělat prémiová auta vysokou cenou a strohou výbavou s vysokými cenami příplatků, to však nestačí. Pokud se chci pochlubit, řeknu "pod barákem mi stojí BMW". Nebo "pod barákem mi stojí Mercedes". Když někam přijdu a hrdě prohlásím "pod barákem mi stojí Škoda", všichni se mi leda tak vysmějí. Nechápejte mě špatně - Škoda je dobré auto, to ne, že ne a mám tuto značku docela rád. Rád tak, že auto dostanu zdarma od firmy a není špatné. Sám bych však neměl sebemenší důvod, proč si to auto kupovat - za tu cenu to pro mě není nic prémiového a výbava je prostě vtipem pro české zákazníky (firmy), na které Škodovka spoléhá. Pochybuji, že by v zahraničí nabývala stejně sociální výbavou, jako v ČR s tak drahými příplatky. A například verze Ambition mi v případě OIII vážně nedává smysl. Opět jen můj názor - nechci se s tebou hádat, zkrátka jsem jen reagoval. PS: Má slova se naplňují: Auto má hezkou barvu a hezký interiér, no na výše publikovaných fotkách auto stojí na 17" a už tak stojí opět jako koza a kola jsou velmi malá a neuvěřitelně "vcuclá". 15" a 16" budou katastrofální...No holt, mě, jakožto potencionálnímu zákazníkovi, velmi pomůže, že při prezentaci auto mělo distanční podložky, stáhnuté pružiny, 18" kola se sportovním podvozkem, plnou nádrž a řidiče za volantem, aby hezky sedělo........2 body
-
Mně se líbí, jak u nás lidi za bezpečnostní prvky nedají v naprosté většině ani korunu. Ale v základu by je chtěli strašně moc. A ještě jedna poznámka: je naprosto normální prakticky u všech značek, že se ceny modelů jednotlivých tříd překrývají. To jen tak, až zase někdo začne pyskovat, že se Octavia Elegance 1.8TSI/132kW s DSG a všemi příplatky dostává na XXX tisíc.1 bod
-
Já vám nevím, vy pořád po Škodovce chcete, aby snad byla zadarmo. Vemte si, že O3 je plnohodnotné auto střední třídy a kvalitně spracované. Není to Hundaj nebo něco podobného. Je to plnohodnotné auto s docela už vysokou výbavou. Proč jste nenadávali před 5ti lety na Audi A6, když stálo běžně kolem milionu korun a byla tam technologie, kterou teď dostala Octavia? Dyť Octavie za půl milionu je celkem normální cena. Je, byla a bude to normální cena za takové auto. Nikdy si nikdo nekoupil dobře vybavenou Octu za 400 000 kč a to buďte rádi, že tam teď jsou aspoň TSI motory, páč ty co se dávali předtím 1,4 MPI, 1,6 apod. s Octou skoro ani nehnuly. Tyhle mají aspoň turbo a trochu výkonu, který to auto už rozjedou trochu s úctou. Takže si většina kupovala nafty a nevadilo jim, že za holou Octu v naftě dali 420 000 kč apod. a najednou to vadí? Kdo chce vysokou výbavu, musí počítat s vysokou cenou. Komu stačí základní výbava, tak může plesat, že může mít auto za 400 000 kč, které odveze vaši rodinu, psa i 2 kočárky Nemůžete to srovnávat s G7 je to sice "stejná" třída, ale Golf nemá prostě Kufr a velikostí se bude dát srovnávat spíš s Rapidem hatch a ne s Octou. Samozřejmě Rapid bude výrazně levnější, páč tam je spracování na nižší úrovni. Jinak si myslím, že momentálně to má Škodovka cenově dobře vymyšlené. Kdo chce pidi autíčko do 200 000 kč, tka si koupí Citigo, kdo chce malé, ale už prostornější levné auto, koupí si Fabii, kdo chce prostorné a levné auto, koupí si Rapida a kdo chce "luxusnější" a prostorné auto, jde do Octavie a kdo chce opravdu prostor a luxus, tak si koupí Superba .. cenově jsou od sebe dostatečně daleko a zapadají do ceníků ostatních kvalitních značek Toť můj názor1 bod
-
1 bod
-
Pawouk, to je snad první objektivní porovnání . I tak snad Š-A zareaguje rychleji než to zazdí jak CitiGo nebo Rapa.... Hlavně ty pakety s tím to jde a s tím vůbec, toto za týden, toto včera, dneska ne.....Jako Mercedesácká dovýbava.1 bod
-
Tak jsem si spočítal kolik by mě vyšla OIII 1.4 TSI 103 kW Ambition ve stejné (obdobné) výbavě, jako mám svoji OII 1.4 TSI 90 kW Ambiente = OIII 504 900 Kč, OII 542 600 Kč. Takže z mého hlediska je OIII poněkud levnější. Zlevnila zadní loketní opěrka z 4200 na 1400, zdražilo stínící rolo na zadním okně z 1500 na 3000. Jinak jsou ceny doplňků co mám i na svém autě obdobné.1 bod
-
1 bod
-
No ta priplatkova vybava mi obecne prijde cenove velmi prestrelena. Xenony za 40k a pod. V podstate kdo chce O3 v plne vybave tak stejne musi cekat na L&K, jinak by za to dal tak mega.1 bod
-
.. no, to je také velmi rozumné, dát to pouze v paketu s Columbusem za nějakých 65? tisíc.. Opravdu lidové ceny pro zvýšení bezpečnosti na cestách.....1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
Protoze treba nekdo chce sunset, ale nechce klimosku? Nebo naopak. chce klimosku a nechce sunset i kdyz by to byl magor,kdyby si nekdo koupil klimosku zvlast za ty prachy1 bod
-
1 bod
-
první jízdní dojmy redakce iDNES.cz: http://auto.idnes.cz...31_automoto_fdv k tomu parkovacímu asistentu: fajnová věcička. Pro podélné stání stačí o 1,5 metru větší místo a systém dokonce umí i vyjet. K tomu mu stačí jen 50cm navíc, než je délka auta! Příčný stání: systém auto "nacpe" i do míst, která jsou jen o půl metru širší než vůz. Možná trošku nelogické je to, že se postaví přesně doprostřed místa. Prostě počítač, no Ale co ví málokdo, tak ten systém umí zaparkovat i ŠIKMO! A to až do max. 30°. Takže můžeš nechat auto zaparkovat téměř kamkoliv. Vyjet ale řidič musí vždy sám. Největší smysl má tento systém v kombinaci s DSGčkem, protože stačí jen popouštět brzdový pedál - netřeba přidávat plyn. Řidič však i nadále musí sledovat okolí auta a šlapat na pedály. Tady to je hezky vysvětleno:1 bod
-
Tak predpokladam ze to bude fungovat uplne stejne jako to podelne. Je to fajna vec, zejmena na frajereni pred spolujezdci, kteri netusi ze neco takoveho existuje. Realne to bohuzel zajede jen tam, kde prumerny ridic zajede s jednim prstem v nose a mensi diry, kde uz by to ocenil to neregistruje.1 bod
-
hmm.. to co bych chtěl u O III už je cenově mimo. Kdybych potřeboval ted koupit auto vzal bych Rapida TSI DSG ambitionplus který ted velmi dobrou výbavu a s cenou bych se dostal na 400 s dph. Jinak to stejně pořád porovnávam s Golfem který má opravdu dobrou výbavu v zakladu (339tis) a 3x ročně na dovolenou dám rakev a ušetřím skoro 100tis... Jinak Highline 90kw za 450tis tam dám xenony a slevu a sem na cca 435tis....1 bod
-
Už skoro pět let nabízí Škoda pakety Plus. Část výbavy daného stupně je vyčleněná do balíčku za drobný příplatek a o ten je snížená základní cenovka. To stejné je u Octavie A7, kde je pro Active klimatizace a tonovaná skla za 10 000Kč. Jde vidět, že si touhle politikou škodí sami sobě. Pakety Plus jsou zjevně nad chápání spousty lidí.1 bod
-
no.. Své "+" a "-" jsem uvedl již před nějakým časem a víceméně na tom nic neměním. Že chrom paket bude za příplatek a jen pro Eleganci, to jsem zjevně trefil naprosto přesně - trapné.. Celkově jsem si všiml, že příplatková výbava ZNAČNĚ podražila, neberu-li v potaz naprosto chatrnou výbavu verze Ambition, která vůči Eleganci zkrátka nemá smysl a pominu-li tak také absenci el. ovládaných zadních oken, či absenci dalších 4 repro vzadu (opět trapné), to, co chtějí za parkovací senzory vzadu (které by v případě Octavia Liftback s tou nepřehlednou zádí měly být v rámci bezpečnosti už v základu!), nebo za obyčejný kožený volant (který jsem schopen sehnat za 1900,- se zakázkovým, mnohem pohlednějším obšitím), je opravdu neskutečné. Každý dle svého vědomí a svědomí, každému dle jeho gusta a potřeb, no mít možnost si vybrat a něco kupovat, rozhodně dám přednost prestižnější značně VW a jejímu Golfu, který rovněž nevypadá špatně, jezdí lépe, neboť s sebou nemusím tahat pro mě zbytečný kufr a především jeho základní cena je v poměru k nabízené výbavě mnohem nižší.. .Jo a k povinnému příplatku za Stop-Start systém se opravdu nehodlám vyjadřovat. Vadilo by mi to i v základu, natožtak takto - to bych si jen z principu koupil benzíňák, abych tam tu hovadinu neměl a ještě nemusel připlácet. Opět pro mnohé rejpaly zdůrazňuji: je to jen můj osobní názor, ovšem pro mě žádné překvapení - ve Škodovce si vždy cenily svých modelů, které dle mého za tu cenu nestojí.....1 bod
-
Ono to je podle mne taky kvuli Rapidu. Kdo nepotrebuje tak luxusni auto a chce vybavu a prostor, tak si koupi Rapida ve vyssi vybave, za cenu Octy v zakladu ale kdybych nepotreboval prostor, tak jdu taky radsi do G71 bod
-
Ta zakladni "vyvaba" to je snad spatny vtip.. .. oproti Golfu7 neprodejne.. golf ma dvouzonovou digi-climu v zakladu, Octavia az v Eleganci..tonovany okna- skoda za prplatek, pal pc. -skoda za priplatek, okna v el. vzadu- skoda za priplatek, stopstart - skoda za priplatek, rezervni kolo-skoda za priplatek.. a nelakovany zrcatka a kliky, to uz radsi vubec nekomentuju.. to si snad z cechacku delaji opravdu dobry den Sorry octavia vypada zajimave, ale kdybych mel kupovat auto kolem 350tis.. tak rozhodne radsi Golfa7 nez socku Octavii ... to snad VW dela skodovce schvalne :kol-44:1 bod
-
1 bod
-
Občas to chce také prostudovat témata o stejném motoru v jiných sekcích,např. Fabia II a dozvěděl by ses zhruba toto: "Technická produktová informace 2026741 - Kovové klepání po studeném startu Datum zveřejnění: 10.10.2012 Prodloužený rozvodový řetěz. K prodloužení řetězu může dojít pouze do data výroby motoru 17.6.2011. K modifikaci rozvodů došlo od data výroby motoru 18.6.2011 včetně. Od tohoto data výroby motoru neprovádějte žádné opravy, zaklepání po startu není závadou." nebo toto: "Technická produktová informácia zverejnená 24.9.2012 Kovové klepanie po studenom starte, kovové hluky z oblasti rozvodov: Predlzeny rozvodovy retaz: K predlzeniu retazu moze dojst iba do datumu vyroby motoru 17.6.2011 K modifikácii rozvodov doslo od datumu vyroby motora 18.6.2011 Od tohoto datumu vyroby motora nevykonavajte ziadne opravy, zaklepanie po startu neni zavadou." ... Takže teoreticky bys tam měl mít ještě starší verzi řetězu.1 bod