Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 03/01/13 ve všech sekcích

  1. No koukám podle tebe by mohli dát dozadu klidně tyč napevno, správně to podat a ovečky jsou spokojené Když to říkají všichni (kdo všichni ?) a hlavně výrobce to mě rozsekalo, co by asi tak měl výrobce tvrdit ? Že to řešení je horší, ale přesto jsme vám ho dali, stejně si to koupíte ? To že nic nepoznáš ty (částečně díky tomu, že nechceš) neznamená, že to platí vždy...
    3 body
  2. Lukasone promiň, nic osobního, ale píšeš otřesně. Přijde mi, jakoby nějaké psychicky narušené dítě sedlo k PC svého táty a zkoušelo tlačítka na klávesnici. Množství smajlíků je naprosto nepřiměřené, což zde již jednou bylo napsáno. Pokud chci něco podstatného zvýraznit, píši tučně, netřeba psát každé druhé nepodstatné slovo za pomoci Caps Locku. Když už ten vykřičník musí být, stačí občas jeden a ne 10 málem za každým slovem. Věta začíná velkým písmenem a končí tečkou (jednou!). A v neposlední řadě, když se sem tam objeví ještě nějaký ten překlep, tvůj text je bez diakritiky s výše uvedeným dokonale chaotický a o ničem nevypovídající. Jinak řečeno: Lidí bez sebeúcty znám plno, piš si jak chceš, ale chceš-li, aby lidé tvůj text četli, projev aspoň tu snahu a piš jako člověk.
    2 body
  3. Včera jsem jel po D1 až za Brno a ta dálnice je tak katastrofální že si nedokážu představit jak na ní funguje ta OIII na osumnáctkách. Já mám balony 17ky a i tak to bylo náročný a jedna díra mě dost rozhodila auto že mi málem vypad volant z ruky. A v okolí Prahy a Říčan jsou silnice tak zdevastovaný že vozidlo budoucnosti bude asi pásový. Osobně tedy nový auto nemám v plánu, na ty dezolátní silnice je ho škoda.
    2 body
  4. dnes jedu po normální silnici 100 dojede mě Volvo bliká jak prdlej a myslí si mu uhnu asi na odbočovací pruh vedoucí na dálnici kam nejedu, o pár kilometrů se sjedeme na světelné křiž.v pruzích vedle sebe, a tak posunkuju na to vetché individum jestli má ještě problém-už ho neměl :-)
    2 body
  5. Já bych jen doplnil, to že plno lidí jezdí 90km/h nevidím v tom jediný problém, já jezdím kolem 95-100km/h a mám spotřebu cca 5.4l na 100. Spíše rovinka a mimo město. Nevidím důvod ,proč huntovat motor někde ve vysokých otáčkách...zvlášť HTP. To si mají ti lidi rovnou koupit vyšší obsah... logika..A když chce někdo jet víc jak 120 mimo město,to je každého věc,ale nikdo nebude někoho zhazovat tím že jezdí 90 mimo město,od toho taky to bylo předepsáno..Spíš chvála těm,kteří to vůbec v dnešní době dokážou dodržet....Dát podlahu a točit to nevím kam a jet jak prase... to umí každý.
    2 body
  6. POZOR změna přátelé! Po důkladném uvážení tentokrát zveme všechny příznivce a majitele značky OCTAVIA, tedy modelů první, druhé a nové třetí řady! Rádi poznáme nové lidi a pokud přijede někdo s trojkovou octávií, rádi si jí podrobně prohlédneme! Dnes se mi podařilo na 4. května od 12:00 zamluvit na Lánech náš moto salónek a privátní parking!
    2 body
  7. přesně tak, otázka je, co je to ta přehledná rovinka, ono pak se najdou třeba takoví kkti, kteří na přehledné, široké silnici nutí auto v protisměru zpomalit a uhnout jim na krajnici, jen aby oni mohli předjet za to bych vraždil prostě máte tu snad nějaké předpisy, tak by se měli aspoň trochu dodržovat
    1 bod
  8. A kolik teda má na té rovince mimo obec jezdit? On někdo něco změnil a už 90-ka neplatí? A proč by pak někoho měl předjíždět když jede tolik kolik má?
    1 bod
  9. Ale tak jasne, ze nemuzes srovnavat sestilitr V8 s s 3.6 u Superba, ani ve zvuku ani v nicem jinem. Ale porad je to o tridu jinde nez mainstreamove piditurbomotory.
    1 bod
  10. Ale no tak, AMG Mercedesy, zejména ty s V8 a V12 motory, to je zvuk ale z úplně jiné planety, než kdy bude mít nějaká škodovka ) Chápu že tu jsou nadšenci, ale někdy by neškodilo vnímat realitu všedního dne:)
    1 bod
  11. aj do Bulharska dojede (z 1650 km 90% dálnice) s průměrnou spotřebou 9,56l/100km LPG, což odpovídá těm benzínovým 8-9. Ale jinak plný souhlas s Blackym
    1 bod
  12. Ano popsal jsi to presne. V tehle motorizaci ma rad tak 100-110 km/h, tak se dostanes se spotrebou k 6l. Je to proste auto na okresky. Nalozis rodinu a jedes za babickou, nebo po krasach ceskeho kraje. Na dalnici se da, do chorvatska dojede, ale v klidu, nebo holt za 8-9l, coz ale taky neni velky peklo. Z krizovatky umi "vystrelit", ale rychle mu dochazi dech. Neni problem tak nasazet 1-2-3-4-5 na 200 metrech. JJ svoje vlakno zaloz. Drzim palce, at je to bez zavad a hlavne zabava pro tebe i rodinku.
    1 bod
  13. Jojo mě se řadici paka nepatrně hýbe dle plynu nejlepe to poznáš jak jedeš s kopce daš uplně bez plynu a pak klidně i mirně přidaš... A citiš to v ruce ...Nepatrné dle mého uplně normální ... Doporučuju ti dvě možnosti :-D :-D 1) nemít ruku na řadící páce a nevědět otom 2) pořidit si automat :-D
    1 bod
  14. 2 Jipol57: U rozdělení na stroje s vnitřním a vnějším spalováním se jedná o TEPELNÉ motory - elektromotor není tepelný motor. Rozdělení motorů na typy s vnitřním a vnějším spalováním se určuje podle toho, jestli se pracovní látka motoru ohřívá v prostoru, kde zároveň vykonává užitečnou práci, anebo mimo něj: http://cs.wikipedia.org/wiki/Motor_s_vnějším_spalováním http://cs.wikipedia.org/wiki/Spalovací_motor (citace: ... Motory s vnějším spalováním U těchto motorů probíhá spalování paliva mimo pracovní prostor motoru. Stirlingův motor parní stroj parní turbína Motory s vnitřním spalováním U těchto motorů probíhá spalování paliva přímo v pracovním prostoru motoru... (následuje výčet - konec citace) Další definice rozdělení motorů (na začátku článku, dál už je jen propagace jednoho druhu motoru s VNĚJŠÍM spalováním): http://kke.zcu.cz/_files/projekty/enazp/VY_02_01_P3.pdf Tudíž "obyčejný" parní stroj je pístový spalovací tepelný motor s VNĚJŠÍM spalováním a obyčejný motor z auta je vznětový ev. zážehový pístový spalovací tepelný stroj s VNITŘNÍM spalováním - zde nerozhoduje jestli to je dvoutakt nebo čtyřtakt. Turbíny jsou z principu svojí funkce vždycky motory s vnějším spalováním - pracovní látka se ohřívá mimo expanzní prostor ať je to turbína parní, nebo plynová (spalovací) - například proudové motory pohánějící letadla nebo turbokompresory na plynovodech. Stejně tak pracovní látka k pohonu turbíny sloužící k přeplňování normálního pístovýho motoru se ohřívá někde jinde než v samotný turbíně - lze klidně říct, že automobilový přeplňovaný motor obsahuje jeden tepelný stroj s vnitřním a jeden s vnějším spalováním... A pořád to bude pravda.
    1 bod
×
×
  • Vytvořit nový...