Hlavní panel
Oblíbený obsah
Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 04/06/13 ve všech sekcích
-
3 body
-
3 body
-
Můžu říct, že ten můj bedňák je váhou malinko pod OIII, 63kW a brzda to ROZHODNĚ není. Ani při plném naložení se neztrácí. Jasně chce to rozvahu při určitých manévrech, ale taky nejsem vemeno,vím co jsem kupoval. U OIII bych přimázl třeba za 77kw a ambienta+paket. Obchodník cukne na ceně a máš solidní brko. Ovšem to jde i u Rapa a stydět bych za něj, mít ho jak prioritní kategorii auta nestyděl. Já jsem na pořádný zadky tak mám co mám :kol-28:2 body
-
Kazdy si kope na svem pisecku....pro nas je Skodovka v naproste vetsine jasna volba a prodeje v cesku tomu odpovidaji. Pro kolegu francouze je Skodovka neco podradneho a jejich automobilky ve Francii jasne prevladaji. A svete div se, i Rapid i to C Elysse si sve spokojene zakazniky naslo. Ovsem pokud to clovek nevyzkousi, muze jen placat. Zeptej se lidi co maji Rapida a C Elysse a pak porovnavej...ovsem tady bych se spise zameril na OIII :-)2 body
-
U 4x4 technicky to inak ani nejde, takže viacprvková u 4x4, u Škodovky vždy , už od čias O1.1 bod
-
vtipálku originál škodovácky : : škoda nenabízí 96kW verzi byla provedena úprava na mém softwaru co byl nahrán v servise ŠA pro jistotu ten poslední abych se vyhnul dalším přehrávání v případě servisního zásahu ze strany ŠA. Jinak mě to po známosti nestálo nic ale i tak bych za to víc jak 5tic nedal jinak uprávy z 55kW -->>> do 70kW bych se rozhodně nebál pawouk: jede to božsky1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
to rapidka- u Rapida, věř, že časem oceníš odklopnou celou zadní stěnu a ne jen víko jako u tolikrát pro úzký prostup u fabie sedan. Měl jsem dalece větší auto jako služební(A6ku) a i tam byl problém nacpat složený kočárek a to do clia vleze jen to mskne. Dále se nemíním bavit o dalece vyšším pocitu "auta" .A taky preference měkkého korábu a nebo auta co se nebojí dálnice. Téma TSI ne TSI už nebudu řešit. Testů a srovnání je dost na netu, viz auto.cz(ty ber s velkým odstupem-je to jako primácký autosalon)... http://www.auto.cz/skoda-rapid-vs-citroen-c-elysee-peugeot-301-72927/foto?foto=51 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
to manfroto- dělal sis reálné porovnání? Komplet? Ne jenom cenové? Shrnutí- elysse a 301- zadní víko jako na FI sedan, Rapid celá záď, frantíci volant jen výškově, anatomie ovládání s obrovskýma rezervama a ostatní nepopisuju. Motory jsou téma č.2, ale opět se na to díváš "JEN" cenou a nevidím reálný důvod proč by se rap neprodal líp jak ti kučiska z Francie. Nic proti Francii nemám(osobně máme clio), ale za mne rozhodně na to že jsou z Francie moc krásy nepobrali.1 bod
-
1 bod
-
S tou cenovou politikou a "nasazením" laťky je převelice složité. Na trhu je vždy někdo "měřítkem" pro kvalitu, úroveň, image a v neposlední řadě cenu. Ta je nejjednoduším měřítkem pro prvotní porovnání a nejčastější slovo u všeho porovnání je "předražený". To znamená co?. Např OIII s cenou vyšší kolem 15ti% je předražená oproti např H30? Ostatní musí být s cenou jinde. Představte si kolik by těch Háček prodali, být na stejné, né-li vyšší peníze. Možná ze zoufalství by to někdo koupil... Dělám nějaký čas v obchodu a je to +- neustále pro tradiční domácí značky a toto jsem řešil neustále jak to, že domácí je dražší než dovozová. Právě proto že je dovozová. Jistá doba (myšleno za totáče) dovolovala využívat hladu trhu pro nastřelení cen do nehorázných hladin a vláda trhu po roku 1989 ukázala jak to musí být. S přestřelených cen jsme se vyléčili. Pro příklad to bylo třeba u Clia, roky cca 1998 kdy stálo o 20% víc jak felina potom nastejno jak fabka. Za feliny do clia šli ti co ocenili pozink, vyšší komfort, ale v době fabie bylo clio nastejno a museli s cenou dost dolů. A prodeje šly dolů taky. Dnes je situace ve spoustě věcí jiná, ale ten "vůdce" trhu je vždy jeden a podle něj se musí ostatní jen jen jen a jen měřit. A k tomu co se to ještě některýma porovná napříč kategoriím nového auta a nějaké předváděčky či čeho už zavání přemýšlením o osobě vlastní. Stejně by se dalo napsat za cenu např mého nového krabicáčka koupím 8 let starého proprděného tuarega co má 300tis km a je to to nej co se nejsvětější svátostí. Každý má právo volby, názoru, ale zároveň nikdo není povinný aby poslouchal, resp četl pořád dokola něco podobného.1 bod
-
1 bod
-
Jezdím jak jezdím a parkuji jak parkuji. Když mě zastaví za přestupek tak nevidím důvod se o něčem dohadovat a přiznám se. Je to holt riziko když děláš přestupek. A jestli na to nemáš koule se přiznat, když něco provedeš a ještě tě u toho načapají, tak nejsi chlap. Za dobu co jezdím mě zastavili mnohokrát a dokonce jsme se několikrát zasmáli, zanadávali, stěžoval jsem si, když mi to přišlo jako šikana ale rozepisovat se tady nebudu. Každý ať si to přebere podle svého.1 bod
-
Zarachtá to na cca 2s po štarte, hlavne pri čiastočne vychladnutom motore (napr. po cca 1h státí), to je však len príznak predĺženej reťaze, prípadne benzínom zriedeného oleja. Tiež je dobré nestáť ani v miernom kopci len so zaradenou rýchlosťou, potom môže tlak reťaze pomaly uvolniť napinák a ten sa po štarte nestihne tak rýchlo naplniť, obzvlášť ak je olej teplejší a teda redší. Ak to rachtá cca 5s alebo viac, tak je najvyšší čas na výmenu reťaze a napináku. To Tavič: Treba povedať, že dnes je u ľubovoľnej značky "ošizené téměř vše, co ošidit lze", doba zmenila a noví mladí konštruktéri sa maximálne spoliehajú na počítačové simulácie a nové výrobky navrhnuté s maximálnym nasadením CAD/CAM majú minimálne rezervy, maximálne tak na vykrytie štatisticky potvrdených tolerancií pevnosti použitých materiálov, potom stačí drobný defekt materiálu a sypú sa nám turbá, rozvodové reťaze, vstrekovače, čerpadlá a podobné hlúposti, bez ktorých sa obišli ešte nedávno vyrábané motory, navyše tie boli starými Pánmi konštruktérmi obvykle predimenzované (pre istotu). Sekundárnym efektom šetrenia materiálom na všetkých možných a nemožných miestach je nižšie tlmenie rôznych zvukov a pazvukov vznikajúcich pri činnosti motora. Samotnou kapitolou je firmware, kde sa bežne flashujú vo výrobe nedorobené verzie s tým, že prehrajú ďalšou odladenejšou verziou FW v rámci garančnej prehliadky, v priebehu roku mám už 3 verziu FW. Taktiež je častá absurdná snaha "ošetrovať" nedostatky mechanickej konštrukcie softvérovou cestou, ako je napr. pozvoľnejší nástup momentu po 24W6 na zamedzenie rázov v bloku motora a vysokotlakom palivovom čerpadle.1 bod
-
1 bod
-
když pominu skutečnost, že ten airbrush je asi povedenej...tak musím konstatovat, že za A se to na to auto bets nehodí..za B se nehodí ani k barvě a za C určitě bych si nedal obrázek motorky na auto1 bod
-
1 bod