Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 04/07/13 ve všech sekcích

  1. Zdar chlapi, s MPíčkem v Rapidu jsem měl možnost se svézt a velice mile mě to překvapilo, pokrok od HTP v jedničkový fabii (47 kw) je fakt velice znát, jak v projevu, dynamice i hlučnosti (zřejmě je rapid lépe odhlučněn), docela jsem čuměl Pro člověka, který jede po dálnici maximálně parkrát za rok (rozuměj výjimečně) a není zvyklý na více dynamickou jízdu bude tenhle motor 100% stačit. Prostě normální přibližovadlo s dostačující dynamikou. Popravdě mě to trošku vždycky udiví, jak se tenhle motor začne vždycky na fórech podhodnocovat-hlavně kvůli tomu, že u ostatních značek mají základní motory s podobným výkonem a kolikrát i horší dynamikou-třeba dneska jsem si četl test v SM - CLIO Grandtour - 1.2, 54 kW, zrychlení 15,4 s. A je kvůli tomu terčem posměchu? Myslím že ne. Ale u škodovky si na tenhle motor každej ukazuje prstem a už zdálky říká - naložíš tři lidi, něco dáš do kufru a do kopce to budeš tlačit tak tyhle povídačky neberte tak úplně vážně. Jasně, je to nejslabší motorizace, není to žádnej závoďák, ale budu se opakovat-na normální ježdění s minimem dálnic naprosto stačí. Kdo nevěří svezte se, taky jsem byl hodně překvapen
    4 body
  2. Za mě sraz také super Jen ještě bych brala více toho sluníčka A také jsem ráda, že jsem se tam tak nějak chytila ze začátku jako jediná žena
    2 body
  3. Sraz SUPER, už se těším na další.
    2 body
  4. bohužel se dnes VŠ studuje jen kvůli papíru. Znalosti a praxe nikoho nezajímají. Ale "těším" se na dobu, kdy na pracovním trhu bude přehršel titulovaných absolventů VŠ, kteří nebudou umět nic a budou sedět na úřadu práce; tak jako tomu je ve Španělsku
    2 body
  5. Ještě jsem našel 2 fotky v GoPro A chcete video z příjezdu na sraz?
    1 bod
  6. no tohle spíš vypadá, jako když tam to auto někdo hodně opatrně naaranžoval.
    1 bod
  7. panove sraz byl super, bylo to naprosto super... mc2uba, hod plz zas fotky pres uloz to nebo neco podbneho, diky... R-Pin, na muj motor si zapomnel, to ti nezapomenu!!!
    1 bod
  8. Souhlasím s Maverickem, jsem také bývalý majitel FI 47kW a veliká spokojenost. Osobně se spíše pozastavuji nad těmi, kteří jezdí do a z práce 5km, ale nutně musejí mít TDI. Na městský provoz a okresní silnice bude 1.2MPI, myslím si, dostačující.
    1 bod
  9. V Etce je shortmotor 1.2 TSI 63/77 kW za 144 000 Kč. "X" (nejspíš repasovaný ?) shortmotor za 54 000 Kč.
    1 bod
  10. Ja budu mit moznost se svezt v Rapidu s 1.2 MPi za cca dva tydny, sam jsem zvedav. Mel jsem FI combi s HTP 47kW a dodneska nedam na to auto/motor dopustit.
    1 bod
  11. Vyměnit žarovku za ledku samozřejmě jde bez problemu. V noci tam bylo malo vidět po otevření kastlíku, i když se používá málo , tak jsem ji vyměnil za ledku. Vypadá to určitě lépe.
    1 bod
  12. Dnes jsem byl na Autosalonu v Brně(mimochodem nacpat všechny ty auta do jedne jedine haly byl opravdu napad ),tak tam byla pravě firma co předělava auta na lpg a byl tam přestavěny Rapid 1.2Tsi a tim zpusobem že to přivstřikuje benzin na chlazeni a vychazi to podle nich na 1,5 litru benalu na 100 km.Pak to jde udělat ještě jinak aby to jezdilo jen na lpg ale cena přestavby je 70 tis,takže takova přestavba nema žadny smysl.Ja osobně bych to do Tsi určitě nerval,ten motor ma dost problemu na benzin natož ještě do toho rvat lpg.Nemam nic proti lpg,jsem jeho přiznivce ale ne v tomto motoru,prostě se to ekonomicky nevyplati...
    1 bod
  13. atnarfus: no, ale jak Kia, tak I30 v druhých generacich obě nejsou špatná auta a s tou zárukou taky hodně záleží na přístupů servisu, vše je to o lidech a o domluvě, tím předchozím příspěvkem jsem chtěl říct, že škdovce by taky slušela záruka 5let, neboť dnes jí má už kde jaká automobilka, ale to mi neovlivnímě to může ovlivnit jedině VW...
    1 bod
  14. Vyhrivane trysky ohrivaji samy sebe, vodu co protika ne, neni to prutokovy ohrivac. Zbytecnost to ale urco neni.
    1 bod
  15. Chci jen všechny ty, kteří hodlají sundavat tapecy ze dveří upozornit, že by se Fufalem zmíněná "vidlička" opravdu hodila, protože běžnými nástroji je velice otížné ony známé bílé kulaté příchytky vypáčit. U některých se mi podařilo sundat tapecy vyháknutím úchytů ze zmíněných příchytek, tyto však tvrdošíjně zůstaly vězet ve dveřích a následné vypáčení příchytek např. šroubovákem bylo velice pracné. Následkem příliš těsného uchycení příchytek v otvorech rámu dveří, došlo ve dvou případech k prasknutí plastových držáků tapeců, které půjdou jen těžko opravit. K prasknutí držáků došlo také proto, že jsem tapecy sundaval venku, v zimě, kdy je plast křehčí a tím náchylnější k poškození. Takže ještě jednou doporučuji zvýšenou opatrnost při sundavání tapeců. Připomínám to také proto, že tento neměkčený a myslím, že i na pohled nepříliš estetický plastový výlisek stojí 5500Kč!
    1 bod
  16. S těma recenzema bych byl velmi opatrný. jsou tak z 99,5% tendenční a to buď mega hanící a nebo mega vyschvalující. Není nad praxi a co se např týká TSI motorů, tak o tom hodně slyším a vím, z toho megakvanta prodaných o Pawoukovi, KonGovi, pár blijících tady a mne samotném koho znám o problémech takového ražení. Ostatním, kterým se zmíním že ho mám tak všichni "jo to jsem slyšel že je super" a jak se "vybliju" tak nevěří svým uším.... Osobně si myslím a zkušenosti s řáááááááááááádkou aut je to i o tom daném kousku co se natrefí. Díly pro firmy vyrábí pár výrobců a kdyby se šlo do extrémutak se ty díly i potkají napříč firmama. Sem tam se na tipcaru ukáže TSI s hodně pře 100000 km a co tu bylo řečí jak se to v 50ti kousne a nebo co. U mne ten můj střeček tím pádem "už" přesluhuje(54000).
    1 bod
  17. Pozor, neni pravda, ze od FII jsou vsechny motory HTP s ctyrventilovou hlavou, tedy 12V. Tato zmena nastala tusim az v prubehu MR 2012, rozhodne po FL.
    1 bod
  18. Presne tak, MPI u Rapida neni nic jineho nez generacni stav motoru HTP. Ono je to stejne zavadejici - motor HTP je technicky MPI, oznaceni HTP bylo jen marketingovou hříčkou. Konec koncu, kdyz Skoda uvedla 3 valec dnes bezne znamy jako HTP, sama ho na autech oznacovala jako MPI. Prvni FI s timto motorem mely na zadi jeste oznaceni motorizace 1.2 MPI, az nasledne se zmenilo na 1.2 HTP a posleze s faceliftem od MR 2005 pouze na HTP. HTP znamena High Torque Performance, coz melo vyjadrovat, ze tento motor ma na svuj objem vysoky tocivy moment.
    1 bod
  19. Nic opotřebovaného není,dělá to i na novém autě.Na F1 to nedělalo, zřejmě proto,že má trochu jiný sklon čelního skla a jinak řešenou hranu sloupku.A to že to dělá jen u řidiče ,je celkem logické.Kdyby byly stěrače na autě opačně a stíraly na druhou stranu,dělalo byto zase jen u spolujezdce.
    1 bod
  20. Dnes jsem si byl do ní sednout, byla to Elegance a to rádio co tam bylo jsem nestačil zírat. Nějaký Swing ale tak hnusnou věc jsem dlouho neviděl. Obrovská masa materiálu tlačítka jako v Dacii, ale co mě dorazilo byl ten displej, byl velký jako na mých digitálkách v roce 1985
    1 bod
  21. Uz jsem si rikal, ze jsem snad jediny blazen, ktery pro prespani pouziva svoje auto Tak tedy.. Fabie II combi, r.v. 09, 1.4, LPG. Pro vetsi soukromi jsem nechal zatmavit skla. Nyni si porizuji autobox, paac vzhledem k provedene uprave, mista pro bagly vyrazne ubylo. Take mam v planu zakoupeni difuzoru na zadni skla, jelikoz spime pri otevrenych oknech. Tak kdyz zacne prset, abychom je porad nemuseli zavirat. Na miste rezervy je umistena nadrz na LPG, tak doufam, ze nahradni kolo se mi vejde do boxu. Pripadne dotazy zodpoviim .)
    1 bod
  22. Priatelia, Zimné pneumatiky sú najlepšie čo najužšie, ktoré pripúšťa výrobca, kvôli mernému tlaku (hmotnosť na plochu), guma sa lepšie zahryzne do snehu a drží. Z tohto pohľadu sú 205/55/R16 výborné, hoci majú menší priemer. Budete mať kvôli menšiemu obvodu kola väčšiu spotrebu, ale na druhej strane sa spotreba trochu znižuje kontaktnou plochou, tak to nakoniec nie je také strašné. Myslím, že aj typický rozmer 215/60/R16 je určite z hľadiska jazdných vlastností dobrý, ale určite by som si na auto nedal široké zimné pneumatiky. Rozmer 225/50/R17 ani nie je prípustný ako zimná pneumatika a iba šialenec by také niečo na auto namontoval, šmýkalo by sa to na snehu. Treba pripomenúť aj to, že v rozmere 205/55/R16 (rozmer pre Golf V, Touran, Altea, Leon, O2 a odvodené autá) je bohatý výber za výhodnejšie ceny, zatiaľ čo 215/60/R16 stojí viac. V zime nebudete jazdiť na hranici maximálnej konštrukčnej rýchlosti auta, na snehu sa jazdí pomaly, málokedy to ide viac ako 80km/h, a aj na suchej vozovke môže čakať prekvapenie, takže úplne vám stačí rýchlostný index H (do 200km/h). Upozorňujem, že pri testoch ADAC a podobne uvádzajú, že na maximálnej rýchlosti sa niektoré pneumatiky poškodia už po pár minútach. Čiže s pneu s indexom H by som išiel tak maximálne do 180km/h, čo u nás nemáte asi kde okrem Slovakiaringu alebo okruhov v ČR. Čím vyšší rýchlostný index, tým je obvykle pneumatika tichšia kvôli lepšiemu vyváženiu. Do 100km/h to aj tak nepoznáte. Pozor na hmotnostný index, 205/55/R16 sú potrebné s indexom 94, čiže jedná sa o tzv. XL pneumatiky, t.j. odolnejšie. Pneu s nižším hmotnostným indexom sú lacnejšie, ale neodporúčam na tom šetriť. Keď plne naložíte auto, budete rozbehnutí a vletíte do nejakého výmoľa, pravdepodobnosť že to pneu vydrží je väčšia so správnym hmotnostným indexom, hoci kto jazdí sám v aute bez nákladu, tak mu to určite pôjde aj s hmotnostným indexom 91. Univerzálne letné-zimné pneu sú marketingový trik. Robia sa z dvoch zmesí, jedna má správne vlastnosti v lete, a druhá v zime. Reálne sa asi na tom pokojne dá jazdiť, ale ja by som si to na auto nedal. Hociktoré zimné pneumatiky, aj nekvalitné, sú vždy lepšia voľba ako vybrať sa na sneh alebo zamrznutú cestu na letných pneumatikách. Ich zmes je pri záporných teplotách tak tvrdá, že brzdná dráha je omnoho dlhšia a na snehu, tam vás neudržia. Poznám ľudí, čo šetrili lebo nemali na zimné pneu, no a v zákrute potom rozbili predok auta na prvom snehu, čo vyšlo mnohonásobne viac ako zimné kolesá. Čo sa týka výrobcov, ktorýkoľvek renomovaný výrobca je dobrý, a testy nájdete napr. na www.auto.cz - zorientujete sa podľa poradia a hviezdičiek, a potom si vyberiete napr. na www.aaa-pneu.cz podľa peňaženky. Ja kupujem pneumatiku z prvých piatich v teste, pozerám aj na cenu. Už roky a stovky tisíc km jazdím na Dunlop Wintersport SP 3D a dávam to na všetky autá, sú prístupné aj cenovo. Mal som aj Sava Eskimo, Matador MP55, a pod. a bol som s nimi spokojný. Do snehu je dobrá hrubá vzorka, na naše cesty je treba pozerať aké vlastnosti má pneumatika na mokrej vozovke, lebo naše cesty sú viac mokré ako zasnežené. Ak si necháte pneumatiky dodať mechanikom alebo nebodaj v značkovom servise, rátajte, že vás to vyjde viac. Čo sa týka ETčka, nesúhlasím s názorom že ET50 je horší ako ET45. Mám na Tourane ET50, a keď som vymenil na Yeti z letných ET45 na zimné na plecháčoch ET50, auto jazdí fantasticky podobne ako Touran. S ET45 bolo vyslovene hravé, no mne vyhovuje oboje, niekedy na dlhšej ceste ocením aj to, že drží lepšie stopu a nemusím tak pozorne držať volant ako pri hravých kolách 225/50/R17 s ET45. Nezabudnite si dať kolesá v polovici sezóny prevážiť a dávajte pozor na to, aby vám na disku po jazde na špinavej ceste nezostal posypový materiál, to môže rozhádzať vyváženie kolesa. Vtedy stačí vyčistiť. Do pneumatiky stačí dať vzduch a kontrolovať ho. Pneumix, dusík a podobne je fajn, ale zbytočne za to platíte, vzduch je zadarmo a obsahuje 80 percent dusíka tak či tak. Pozor aby ste si nedali do plechových diskov skrutky s kónickou hlavou (ktoré boli na neoriginálnych hliníkových diskoch). Do plecháčov idú pologuľaté skrutky, a tie sa používajú aj na originálnych hliníkových diskoch. Veľa šťastia na cestách!
    1 bod
×
×
  • Vytvořit nový...