Dnes som zisťoval cenu nezávislého kúrenia aby som eliminoval následky "vylepšeného" FW, t.j. absurdnú spotrebu studeného motora a benzín v oleji, držte si klobúky, bolo to rovných 12% z nadobúdacej ceny môjho auta, alebo 17,5% z ceny základnej fabie, teda cca 1500€. Váhová skúška ktorú som si zaplatil a absolútne neodráža bežnú prevádzku (vypustený teplý motor, naliaty zvážený olej, 300km (+ďalších 32€ za benzín) a ďalšie váženie) ukázala miernu spotrebu oleja, hoci som ho mal predtým už o 1,5l viac. Údajne je to bežný prejav jázd na krátke trasy so studeným motorom, ku*va, veď preto som si do mesta kúpil benzín a nie naftu. Tiež som si nekupoval auto pre to, aby som šiel pri -25°C 5km pešo. Tak váham či si nemám kúpiť za 500€ na zimu aj karburátorového Favorita (ušetrím 1000€ ), kde som nikdy nemal podobný problém, aby boli súdruhovia z MB spokojný.