Hlavní panel
Oblíbený obsah
Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 08/12/13 ve všech sekcích
-
1 bod
-
1 bod
-
Cim vic tu svou O3 vidim, tim vice se mi libi. Do stare O2 uz bych se tedy vratit nechtel. Kdyz k O3 poradne nacichnete, tak clovek pochopi ze ten Kaban odvedl velmi dobrou praci. V teto tride pro mne nejhezci auto napric vsema znackama. Jiste rezervy tam jsou, ale nekam se to preci v budoucnu posouvat musi. To ze sou tam ojebany veci neresim, ale design jak uvnitr tak zvenku pro mne super a combi obvzlast. Je to proste cistej lehkej design. Uvnitr velmi svěží. Zatim kdo ze znamych me auto videl, tak smeka. Ale to by jsme tady mohli rozebirat porad dokola. Komu se nelibi at o ni neremca a bavi se o jinych znackach.1 bod
-
1 bod
-
No musím se také přidat... brácha toho sjezdil daleko víc než já,a to jsem s nimi koketoval dříve,než on...(žák lepší učitele ) Osobně nemám moc rád a ani se mi nějak zvlášť nelíbí novodobé železné "antenní" rozhledny jako jsou třeba : Dubecko,Černá Hora,Nisanka,Kozákov avšak antény jsou již i na kamenných : třeba na Tanvaldském Špičáku ovšem jde to i bez antén : Slovanka kamenné jsou prostě kamenné: Bramberk,Černá Studnice,Štěpánka(letos pokračuje rekonstrukce),Kopanina A Petřín nemá jen Praha,ale také Jablonec N / Nisou: na osvěžení doplním něco ze zimy : Smrk1 bod
-
1 bod
-
A samozřejmě nějaká ta zajímavost, či kuriozitka cestou se také najde. Sochy husitských bojovníků na Velkém Chlumu (kopec naproti Malému Chlumu s rozhlednou). A tento artefakt se nachází na Cvilíně u Krnova přímo pod rozhlednou. No a něco pro cyklisty - První české muzeum cyklistiky v Nových Hradech Přívěs pro dítě není novodobým vynálezem Převod kardanem1 bod
-
1 bod
-
Nechápem, akože nevidíš dobre palubku cez deň? To potom nevidíš dobre ani keď vojdeš autom do tunela, alebo do ulice kde tieni veľa stromov. Vybehne ti tam niekto a zrazíš ho, lebo tvoje oči si ešte nezvykli? Nehnevaj sa na mňa, ale tvoj problém musíš riešiť u očného, nie nastavovaním palubnej dosky. Normálne by som to mal na háku, ale si účastníkom dopravy na verejnej cestnej sieti kde sa pohybujem aj ja, a toto je z môjho pohľadu neakceptovateľné.1 bod
-
Pozor kokto, 2.0 TSI v RS má řetězy! Řemen jen 1.2 TSI a 1.4 TSI.1 bod
-
Pokud maš dilema tak se projed o obouma motorama a uvidiš.Ja osobně bych šel do te tsi 77 kw,přece jen ta "šestka" je na dalnici přijemnějši a nějaky konik navíc se hodi vždy,nevim přesně jaky je tam ted cenovy rozdil ale myslim že nebude nějaky drasticky.Jak budeš mit autičko a budeš si řikat proč ja něco nepřiplatil a nevzal 77 kw,bude pozdě a navic myslim že nebudeš mit auto na pul roku nebo rok,takže bych šel do te 77kw1 bod
-
1 bod
-
Verze MR2014 --> je jednoznacne krok spravnym smerem. Jedine, co se mi nelibi, je z meho pohledu devalvace potahu sedacek v bezovem interieru. Kdyz chci bezovy interier, tak chci bezovy a ne říznutý pomerně velkym podilem cerne. Za to palec dolů!1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
Prisla zima a vyhrev na strane vodica si povedal "nebudu to delat"... Je tu x tem ale na O2 ziadna poriadne dotiahnuta do konca co sa tyka vyhrevu, ziadne fotky, ozaj detailny popis... opravte ma ak sa mylim. Pre nas co sa az tak bezne v elektrike aut nevrtame su rady typu "musí se vše proměřit" asi tak na 2 veci,... :-) Tu je par info, rad a fotiek ako na to: - vyhrev sa sklada z 2 casti - decka sedadla a decka operadla. Su spojene do serie - ked v jednej pride k preruseniu vodica, tak nejde cely vyhrev daneho sedadla, druhe sedadlo funguje - ak zrazu prestane fungovat vyhrev oboch sedadiel, moze ze mat na svedomi riadiaca jednotka vyhrevu, ktora je pod sedadlom spolujazdca (mala cierna kocka, ide do nej kabelaz od vyhrevu) - decky operadla a sedadla maju ine konektory, ale da sa to prehodit/preletovat ked ste nahodou kupili jednu a potrebujete druhu - avsak pozor - v decke na sedadle je okrem vyhrev dratu aj termistor, ktory sluzi na regulaciu, tj nemozete pouzit decku operadla na sedadlo - nefungovala by regulacia, vobec by to nehrialo... decka sedadla ma preto 4 pinovy konektor, operadla iba 2 - orig. decky stoja v autoriz. servise necelych 40 EUR/kus, dali by sa pouzit v podstate aj ine - podobneho tvaru/rozmeru, konektor sa da naletovat zo "starej" originalnej Ked vam nejde vyhrev a chcete zistit ktora decka je vadna, robi sa to takto: Musite povolit 4 sroby ktore drzia kolajnice sedadla o karoseriu aby ste da dostali ku kabelazi vyhrevu ktora je pod sedadlom. Treba na to nastavec XZN M10. Pri tejto prilezitosti si pod sedadlom urcite aj krasne povysavate :-) Kabelaz vyhrevu je na fotkach. 1 - hlavna svorkovnica vyhrevu sedadla (4 pinova) 2 - svorkovnica vyhrevu sedadla kde sa seriovo napaja vyhrev operadla (2 pinova) 3 - svorkovnica vyhrevu operadla (2 pinova) Zlta svorkovnica je aibag, ta kde idu 2 modre draty je pas, tie nas nezaujimaju. Co meriate je - pin1 vs. pin1 na svorkovniciach 1 a 2 - to je drat vyhrevu sedadla, nesmie byt preruseny (odpor okolo 50 Ohm) - dva piny svorkovnice 3 - drat vyhrevu operadla, plati to iste - mozete este odmerat odpor NTC termistora - dvojica tensich kablov v svorkovnici sedadla - pri 25 stupnoch by mal mat okolo 10 kOhm +- Este tip: z decky vyhrevu sedadla idu 4 draty, tie ktore su vyhrevny drot su hrubsie, tie co idu do termistrora su tensie, tak to lahko rozonate. Informacie a fotky ktore som uviedol sa tykaju O2 r.v.2005 s vyhrevom prednych sedadiel (od vyroby). Kedze som absolvoval odcalunenie sedadla aj operadla tak sem hodim nejaky popis/fotky.1 bod
-
teda teda... rozum hovori: NEBER ...ale co ked srdce nedovoli, jemu sa rozkazat neda... LASKA je LASKA ako som uz pisal... ...no ked nemas kam pichnut tak pokojne ju vezmi spat ale davaj si pozor aby si mal gule stale ty....1 bod
-
1 bod