Hlavní panel
Oblíbený obsah
Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 10/16/13 ve všech sekcích
-
Jel jsem v režimu sport celou dobu. Faktem je, že při předjíždění sešlápnu pedál a je tam trochu pomlka, než se odhodlá něco udělat, navíc musel jsem kick down (podřazení o dva stupně), aby opravdu předjetí bylo svižné. Pádla mě nebaví, není to nějak to pravé ořechové. U manuálu si to prostě připravím podle situace a jen šlápnu na plyn v pravou chvíli. Navíc si motor vytočím podle potřeby, případně si nechám kvalt, který se mi zrovna hodí. Pak bych musel furt řadit pádly a to pak zase automatika je mi k ničemu. Navíc v normálním režimu je to prostě nevýrazná jízda, musel bych jezdit stále na sport. Každej na to má jinej pohled, mě manuál vysloveně baví, rád si to ovládám tak jak chci já. Jinak nahoru DSG řadilo opravdu svižně Možná do DSG jednou dorostu, až budu v důchodu jako můj otec, ten si ho te´d rád vychutnává, že nemusí za jízdy nic dělat, jen točit volantem. V práci máme jen samé automaty a jsem z nich nešťastnej.... Cjoctavian: máš pravdu, stalo se mi, že jsem při výjezdu ze zatáčky šlápl na plyn a auto mělo lenivou tendenci zrychlit, musel jsem skutečně přišlápnout víc, aby podřadilo a rozjelo se....což u manuálu prostě už vím, co před zatáčkou fláknout, abych jen šlápl na plyn a auto reagovalo....2 body
-
2 body
-
Chapu, ze je dneska moda zaskrtavat automat. Shodou okolnosti i nekolik mych kolegu onanuje nad tim, jak ho budou mit. Dulezite je mit diesel, automat a elektricke zavirani kufru. Pro promitivni jizdu v kolone po meste je to skutecne pohodlne. Ja mam zkusenosti pouze z Range Roveru "Sport". Ani nevim, co v tom kramu je. Zatim jsem u neho nenasel rezim, ktery by mne vyhovoval. Decko toci 1200 otacek a zvysi je prakticky jenom na plny plyn. Prerazuje nahoru pri klidne jizde naprosto imbecilne, sedmicku radi tusim v padesati. Rezim Sport je o neco lepsi, ale porad neradi tak, jak bych chtel. Poslat otacky k omezovaci zvladne asi za pul hodiny, mezitim se rozmysli, jestli na plyn reagovat. Mam si teda porizovat automat kvuli tomu, abych radil na volantu? A pochybuju, ze by bylo treba DSG o tolik lepsi.1 bod
-
Ač proti "korejcům" celkem nic nemám,tak v tomto punktu musím dát za pravdu Hravcovi. Navíc už je tato debata zase off topic. Nevidím tam nikde nic o cenovém vývoji Octavie,ale jen hádku o dodacích lhůtách ND. V poslední době tady každé vlákno někdo odkloní úplně jinam od jeho původního zaměření. Děláte si v tom bordel SAMI! Pak tady skuhráte,že nejde nikde nic najít.1 bod
-
aha, tak proč kolega co má i20 čekal skoro 14 dní na opravu v autorizovaném servise? důvodem byly nedodané ND (zadní nárazník) a nedostatek kapacit pro opravu... podobně známi s Kiou Ceed - skoro 10 dní čekání.... nicméně nechápu lidi Tvého šikmookého zaměření, co je táhne na fórum o Škodovkách.... to tu chceš prudit nebo co? sorry, ale my se tu rádi prudíme navzájem škodovkáři sami a baví nás to, občas náš pošle Pawouk do řiti, promaže naše poříspěvky, ale vše je ok, ale žluťase nebo škodnou tu nepostrádáme, a maslím že mluvím i za ostatní, když tu pár lidí napsalo, že Hravec ví všechno a nejlíp.... podobně jako nahnilí jabkaři chodí prudit na Nokia fóra a různé konference ... sorry, mě by toto nikdy napadlo páchnout někam, ke "konkurenci" a tlachat tam sračlky.... pěkný den a s Bohem...1 bod
-
Mně se taky líbí, ale je to nuda na entou (novou Octu myslím). K těm nadšeným řečem Kabaně přistupuju fakt s rozvahou.1 bod
-
Dodání náhradních dílů na K a H je blezkurychlé, sklady jsou ve Vídni, Holandsku a Německu. Do 24 hodin je zde cokoliv co je déle ve výrobě. Pouze speciality po zavedení FL verze můžou bejt problém, jenže to je u všech výrobců. Žádná automobilka si v dnešní době nemůže dovolit dlouhé dodací lhůty ND, hned by se to rozkřiklo na netu. Osobně volím auta z dlouhou zárukou, mám v paměti boj se Škodovkou a její tenkrát roční zárukou . Bez znalostí techniky bych neuspěl a to by takhle dopadla většina zákazníků. Ale u K jsem neměl žádnej problém s upatněním záruky. Prostě jinej přístup a vážení se zákazníka.1 bod
-
Hmm, klasický nájezd "130 000 - 150 000". To vždy budí důvěru, zvlášť u naftového RS... Na nákup vezmi někoho, kdo tomu technicky opravdu dobře rozumí - dokáže odhalit zamaskovanou bouračku, stočené kilometry. Nedočetl jsem se nic o servisní knížce - pokud tam je, tak zavolat do posledního uvedeného servisu a zeptat se na auto. Pokud není, je to alespoň pro mě mínus... Plus projet VIN třeba přes www.zkontrolujsiauto.cz - nebo tedy nějakou slovenskou obdobu.1 bod
-
nic na světě není zdarma !!! nicméně znám lidi co mají zkušenosti (nedobré) se zárukou např. u Korejců.... s termíny dodání dílů, dobou servisu a podobně, ale kdo chce kam....1 bod
-
Víš, jako fyziku neohčiješ. Buď tam chceš mít robustní kryt, který vydrží nějaký ten náraz, tak musí být z tlustšího plechu. A čím víc plechu (čím víc železa) tím větší váha. Nechceš váhu? Dej si tam kryt z alobalu. Bude z plechu a bude lehký1 bod
-
Kokto opravdovej orgasumus je rs6 v kombajnu, ale to je jen pro velky kluky:-P ps jednu jsem potkal v Cakovicich pred globusem a ma opravdu monstrozni brzdice jak ve predu tak vzadu...1 bod
-
1 bod
-
Škoda Fabia 1,4MPi rok výroby 2001 kód motora AZE najazdených v Autoškole 612 578 km stále ide ako hodinky . Spojka 2x menená , rozvod 2x , vodná pumpa 1x pri 610 000 km kvapala uz netesnost, chladic 1x, kotuce komplet 3x sada + zaden bubny ...to je asi vsetko z tých hlavných . Servo pôvodné , prevodovka pôvodná. Jaaajjj a okolo 1450-1500 žiakovov sa na nej vystriedalo.1 bod
-
Aha, no nevypadá to nijak přitažlivě, pastelka bude asi lepší.1 bod
-
Právě že na to mluvčí Š-A luxusně reagoval, že děkují Hyundai za reklamu zdarma a lidi ocení opravdu kvalitně dílensky zpracovaná auta co uvnitř vypadají sice strozeji, ale alespoň ne jak autobusy někde v Pakistánu ověšené a olepené cinkrlaty. Světla vytažená přes celý blatník jak ksicht po liftingu a i vnitřek vylepšený spoustou záhybů a ohybů plných chaosu. A to nemusí být jen H a K, ale i Ford Focus je podobná epizoda. Kažý ať si koupí co chce. Vše je otázka vkusu. Mám kamaráda co pojezdil jako já většinu značek aut a oproti mne má výhodu, že není vyloženě nakloněn k Š-A a říká zajímavou myšlenku směrem ke Korejcům. Hyundai kupují ti co se neshrabali na Octávku, ale chějí být frajeři jak mají novou kisnu . A to Jiří doslova žral Peugeota...1 bod
-
VÝMĚNA ŽÁROVKY V ZADNÍM POPELNÍKU Je potřeba mít vyndaný alespoň zadní popelník a výdech vzduchu. Nejlíp i celý zadní panel. Vyjmeme ze zadní strany toho panelu šedý plast se žárovkou viz foto. Problém je v tom že žárovka je tam napevno a není vyměnitelná. Ve škodovce za celý ten plast chtějí 90Kč. byl jsem ochotný to koupit ale neměl to na skladě. Tak jsem si koupil obyčejnou žárovku co je v předním popelníku. Tu starou jsem z toho vytrhl a zahodil. Drátky u nové žárovky jsem vyhnul a zasunul přímo do direk ke konektorům a žárovku zatlačil dovnitř. Vůbec jsem se s tím nepáral. Jen jsem nastavil drátky aby vycházeli na ty konektory a zasunul jí tam. Nepasuje tam přesně, ale drží tam pevně, tak jsem to tak nechal a svítí. žárovka se jmenuje tuším w1,2w někde jsem viděl i značení T5 ale nevím no.. každopádně je stejná jak v předním popelníku kde je vyměnitelná tudíž jsem ji měl s sebou a podle ní jsem je kupoval. VÝMĚNA ŽÁROVKY V PŘEDNÍM POPELNÍKU Nejdříve vycvakneme kryt kolem řadící páky směrem nahoru. Zároveň u toho otevíráme popelník, jinak vytáhnout nejde. Ale to asi každý zná. Potom vyšroubujeme dva šroubky na spodní hraně a jeden šroubek uprostřed přesně nad popelníkem. je potřeba odklopit tu horní clonku která je na pružince, pod ní je vzadu ten šroubek. Potom můžeme popelník vysunout ven a odpojit káblík od zapalovače. žárovka je umístěna v plastové krytce přímo na zapalovači. Celou tu krytku je potřeba oddělat, je tam nacvaklá ze tří stran. Jde hodně blbě ven, nejlepší by bylo vytáhnout celý zapalovač, ale na to jsem nepřišel, nakonec se mi to podařilo vytáhnout. Plastový obal se dá otevřít na dvě části. Vyjmeme žárovku, nahradíme novou a celé dáme dohromady. Opět se špatně nacvakává ten plastový kryt zpět na zapalovač. Chce to použít trochu násilí . No a je hotovo..1 bod