No, ono tie otázky nie sú zlé, ale už ich dávaš podľa mňa neskoro. Aspoň vzhľadom na to, že auto máš už kúpené. Čo sa týka zabiehania, je to napísané v užívateľskej príručke, prvých 1000-1500 km motor nevytáčať do vysokých otáčok. Či má zabiehanie nejaký zásadný vplyv ťažko povedať, každopádne skúsenosti sú také, že spotreba pri každom motore po čase začne trochu klesať, tj. čerstvý motor má vždy vyššiu spotrebu, ako zabehnutý. Inak 1.4 MPI naozaj nie je TSI, toho sa "báť" nemusíš, ale ani keby si kúpil TSI, určite by si nespravil chybu. Motory TSI majú preplňovanie a preto sú výkonnejšie a lepšie sa s nimi jazdí, ale je pravda, že prvé ročníky na tom so spoľahlivosťou neboli najlepšie. Nie že by sa kazili a ostal by si stáť niekde na krajnici, ale pri veľkom počte motorov bolo treba meniť veľmi skoro rozvody, prípadne aj turbo. Dnes sa už ale tento problém nevyskytuje, ak sa pozrieš do sekcie Rapid, tak zistíš že zatiaľ všetky nové TSI-čka slúžia bez problémov, takže vyzerá to tak, že choroba rozvodov a turba je už vyliečená. Čo sa týka 1.4 MPI, je to osvedčenejší motor, vyrába sa už dlhšie a je aj jednoduchší, takže z tohto hľadiska sa dajú oproti 1.2 TSI vyhlásiť nové kusy tohto motora za spoľahlivé. Žiaľ, tak ako pri každom aute, toto nebude platné ak ten motor už bude mať niečo za sebou, lebo ak sa prezrieš toto fórum, tak rieši sa tu dosť problémov s atmosferickými motormi 1.4. Je to dané tým, že už je na trhu dlhé roky, tak niektoré kusy už majú niečo za sebou. Inak vážne a pravidelne choroby ktorých by sa mal báť u nového auta, aktuálna 1.4-ka nemá. Ak sa budeš starať o kvalitnú údržbu, a budeš pravidelne (ideálne trochu skôr ako to je predpísané) meniť prevádzkové kvapaliny, tak určite nebudeš mať dlhý čas žiaden problém s autom.