Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 10/24/13 ve všech sekcích

  1. jestli se to nerozbilo jak to každý ráno zvedáš a spouštíš když měníš pneu
    3 body
  2. Lukasy79: Málem jsem se počůral smíchy s tím Manfrotem.
    2 body
  3. Toto je tady na foru samozřejmě známo již nějakou dobu. Ovšem jen pro ty,co to tady zevrubně pročítají. Kdo se drží jen svého nového typu/modelu auta,tak na to nemusí vůbec narazit. No a proto se tady objevují stejné odkazy,příspěvky,debaty, atd. S tím se dá těžko něco udělat. Je to daň za členění fora podle jednotlivých typů škodovek atd.. A copak jsi tam našel?
    1 bod
  4. Kokto,už ať máš doma škodárnu,nebo se z toho zblázníš,pokud se ovšem dřív nezblázníme my z Tebe !! Hlavně ne bílý combi v naftě.....
    1 bod
  5. Projezdi ty peníze...
    1 bod
  6. Ale funguje, staci si odmazat tecku na konci.. http://www.kalibrace.info/tlak.html
    1 bod
  7. No, ono tie otázky nie sú zlé, ale už ich dávaš podľa mňa neskoro. Aspoň vzhľadom na to, že auto máš už kúpené. Čo sa týka zabiehania, je to napísané v užívateľskej príručke, prvých 1000-1500 km motor nevytáčať do vysokých otáčok. Či má zabiehanie nejaký zásadný vplyv ťažko povedať, každopádne skúsenosti sú také, že spotreba pri každom motore po čase začne trochu klesať, tj. čerstvý motor má vždy vyššiu spotrebu, ako zabehnutý. Inak 1.4 MPI naozaj nie je TSI, toho sa "báť" nemusíš, ale ani keby si kúpil TSI, určite by si nespravil chybu. Motory TSI majú preplňovanie a preto sú výkonnejšie a lepšie sa s nimi jazdí, ale je pravda, že prvé ročníky na tom so spoľahlivosťou neboli najlepšie. Nie že by sa kazili a ostal by si stáť niekde na krajnici, ale pri veľkom počte motorov bolo treba meniť veľmi skoro rozvody, prípadne aj turbo. Dnes sa už ale tento problém nevyskytuje, ak sa pozrieš do sekcie Rapid, tak zistíš že zatiaľ všetky nové TSI-čka slúžia bez problémov, takže vyzerá to tak, že choroba rozvodov a turba je už vyliečená. Čo sa týka 1.4 MPI, je to osvedčenejší motor, vyrába sa už dlhšie a je aj jednoduchší, takže z tohto hľadiska sa dajú oproti 1.2 TSI vyhlásiť nové kusy tohto motora za spoľahlivé. Žiaľ, tak ako pri každom aute, toto nebude platné ak ten motor už bude mať niečo za sebou, lebo ak sa prezrieš toto fórum, tak rieši sa tu dosť problémov s atmosferickými motormi 1.4. Je to dané tým, že už je na trhu dlhé roky, tak niektoré kusy už majú niečo za sebou. Inak vážne a pravidelne choroby ktorých by sa mal báť u nového auta, aktuálna 1.4-ka nemá. Ak sa budeš starať o kvalitnú údržbu, a budeš pravidelne (ideálne trochu skôr ako to je predpísané) meniť prevádzkové kvapaliny, tak určite nebudeš mať dlhý čas žiaden problém s autom.
    1 bod
  8. Já to ovšem číst musím, a jsou to neskutečné bláboly s naprosto šílenou gramatikou. Ušetři nás laskavě od těchto rádoby příspěvků. Evidentně o tom nic nevíš a pokoušíš se tady interpretovat jen nějaké články,kterým moc nerozumíš.
    1 bod
  9. To se někdo pěkně zpotil při jízdě Rapidem
    1 bod
  10. Drizzy mi pomluvil mojí motorizaci Ale je fakt, že 120kW už je vychytanější a spolehlivější. Já musím zatím zaklepat. A co se týká rádií, tak rád poradím, ale jestli si chce někdo auto vybírat podle radia, tak je to vemeno. I když musím uznat, že v mém autě je, resp.bude HiFi za 2/3 ceny auta , tam už bych na to při koupi asi přihlížel Ale v případě Petra Jarose to bylo možná špatně pochopeno, spíš zkoumá možnosti do budoucna a chce ladit HiFi Jinak USB si můžeš dát kamkoli, klidně do sedačky pod prdel, když Ti to udělá radost, dá se to hodit třeba do kastlíku, já to mám v popelníku, ale vídávám to třeba i na palubce nebo u ruční brzdy, to je fuk, dá se s tím hrát a je to to nejmenší...
    1 bod
  11. Už ho prosím niekto zastrelte, to sa nedá čítať (ani gramatika, ani obsah). vikyviky: Nebudem na tie blbosti ktoré si písal reagovať, proste nemám na to energiu. Sám si protirečíš a neuvedomuješ si to, tak nemá zmysel aby som ti tu ja, alebo niekto iný odpovedali a vyvracali alebo upresňovali každú jednu sprostosť, ktorú si napísal. Prosím choď o olejoch mudrovať na http://www.oleje.cz/forum/oleje-cz-f6.html. Len pre tvoju informáciu, všetky tie veci, ako sú long life oleje, a oleje do 1.2 TSI sú tam rozobraté na X stranách. Som si istý, že si tam nájdeš aj nových kamarátov. Ďakujem za pochopenie.
    1 bod
  12. vikyviky... nechci te urazit, ale misto reseni oleju a vsech moznych veci kolem Tveho auta doporucuju si po sobe precist co vyplodis a pripadne si najit doucovani z cestiny,, muzu jen vyplodit to, ze pokud nekdo jezdi 30 let se vsemi moznymi auty v autoskole, olej vzdy meni podle toho, co prikazuje vyrobce, dodrzuje servisni intervaly a nikdy nemel s auty problemy, tak to o necem svedci.. a pokud jde o tebe, men si olej treba kazdou sobotu, pokud nemas co jineho na praci.. papa p.s pise se soudruh...
    1 bod
  13. S těma slevama je to asi tak nějak, jak výše napsal jirkaK, radši jdou třeba pod cenu aby plnili nějaké limity, ale pro zákazníka je to jedno jak to je, hlavní je nabídnutá cena a neznám nikoho kdo řekne: "....radši mi tak velkou slevu nedávejte ať neproděláte" ani neznám nikoho kdo si nebude ochotnej dojet pro auto někam třeba 200-300km když tím ušetří např. 20 nebo 30 tis. Kč
    1 bod
  14. Jak to tu tak pročítám... nevím proč, ale napadá mne otázka... Nemá Manfroto bráchu? Jinak doporučené huštění pneu samozřejmě uvádí výrobce auta, výrobce pneumatiky pak max. tlak. vikyviky: a v tvém příkladu bude mít ta pneu i indexem 88 větší nebo menší tlak než ta s indexem 82?? To je v tvém příkladu docela zásadní údaj, jinak je to příklad nepříklad.
    1 bod
  15. Z výroby to určitě nakřivo být nalepeno určitě být nemohlo, protože veškerý nápisy se na karoserii lepí pomocí takovýho zvláštního držáku
    1 bod
  16. Pak, že prej myslivci jezdí jen v kombajnu
    1 bod
  17. ono to není jen o tom přečíst si závady, ale o zkušennostech, pokud to hází čidlo přehřátí, tak je z 90% závada jinde. 7t za čerpadlo je docela hukot, když čerpadlo jako takové stojí cca 3200 ve škodovce, dejmetomu diagnostika 500,- sundání nárazníku + výměna 1000-1500,-
    1 bod
×
×
  • Vytvořit nový...