Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 01/17/14 ve všech sekcích

  1. Tady je na některé příspěvky škoda a chyba reagovat.
    2 body
  2. jak jsem jel domu, tak prselo, takze uz to mam zase spinavy, no to bych se po...
    1 bod
  3. Stiskem tlačítka se spouští startovací sekvence a ta si jiz hlídá jestli žhavit nebo ne.
    1 bod
  4. kokto máš O III? nemáš...., neteoretizuj podle návodu... prostě to na žhavení počká... věř tomu...
    1 bod
  5. Mně tak 30s na max vedro jak cip pak vypínám.
    1 bod
  6. super, s casem pocitam... to uz vidim zejtra kokto jestli bude nekde nejakej marast na ceste, jak nas predjede a bude pred nama klickovat, aby toho na nas co nejvic nahazel...
    1 bod
  7. Tak autíko mi přivezeno "pod nos". Díl vyměněn. Rozdíly v provedení silentbloku ukázány. Rozdíl je v provedení lůžka. Lůžko je mj. utlumeno pryží, a tak nemá co o co klepnout. Jedině až ta pryž "odejde", což nepředpokládám. Dále dle specifikace pryže "H" je silentblok tužší oproti původnímu. Samozřejmostí je, že já odevzdal "briketu" a bylo mi vráceno autíko umyté, vysáté a teď vzhůru do ulic, ať ho zase ušpiním :-)
    1 bod
  8. prinses si svuj olej ne, auto mas stejne po zaruce i po kulanci...
    1 bod
  9. Právě nyní si servisní technik přijel ke mne pro Rapídka a odvezl si ho na výměnu silentbloku. Na dotaz sdělil, že původní mění za zcela nový, inovovaný označený číslem 6RF199555H. Jak bude vyměněno, tak mi autíko doveze znova "před nos". Odpoledne podám raport o průběhu opravy a následném testu na "klepací" cestě. Jen na okraj. Kdo nebude reklamovat teď v zimě, tak na jaře a v létě nic nezreklamuje, jelikož původní silentblok při teplotách nad cca 15°C neklepe. Alespoň ne mne.
    1 bod
  10. Taky nemůžu souhlasit s vormenem...mě to tam směle klepe jak datel hlavou o strom ... jen čekám, až se to nějak rapidně zhorší a až vyjde nový díl, pak postavím auto k salonu, nechám vymrznout a jedu zaklepat s technikem
    1 bod
  11. tak vyměnit kus za kus z fleku. I když, s tím bych se nemoh ukázat nejen u zákazníků, ale ani v naší ulici. To bych měl do týdne kontrolu z finančáku
    1 bod
  12. Taky bych něco sfouknul. Úprava dělaná před 4lety, bržděno minulý rok, najeto cca 100tis.km po úpravě, a za lidovější peníze. I s brzdou za 11tis. Graf zde
    1 bod
  13. 2/2013 jsem také řešil dilema jestli koupit SII nebo OIII . Zprvu jsem byl rozhodnut pro OIII , ale po zkušebních jízdách (na salonu měli pouze 1.2 TSI a 1.6 TDI ) jsem začal pochybovat . Přišli mi hlučné , zvlášť od zadní nápravy na děravé silnici . Nadšený jsem byl asi jen z brzd , ty mne opravdu překvapily . Je to jen můj subjektivní názor , ale proti mojí stávající OII mne jízda OIII ničím zvlášť nenadchla. Interiér je jistě modernější , ale že by byl proti OII mnohem kvalitnější a hodnotnější to rozhodně nemůžu říct. Prostě OIII je pro mne krásné auto , ale je dost zasaženo snahou o úspory. Ono to , že je v základu o cca 80 000.- levnější než OII ( při uvedení na trh ) se podle mne muselo projevit. Náhodou jsem dostal do ruky akční nabídku pro SII , kde vlastně bylo pro mne vše podstatné ( xenony , dvouzonová klima , výhřev sedaček )již v základní verzi a díky i větší poskytované slevě než na OIII vycházel najednou SII o dost laciněji. A po zkušební jízdě bylo rozhodnuto. Proti OIII jsem si připadal "jako v bavlnce". Navíc mne SII připadl jako mnohem poctivěji a nešizeně udělané auto. Po skoro roce svého rozhodnutí nelituju , jen by mne asi trochu zamotala hlavu OIII RS TDI , která mne přijde jako skvělá nabídka , ale s ní jsem neměl možnost se projet , tak nemohu posoudit. Berte to jako můj názor , zvlášť to srovnání OII a OIII odporuje všem srovnávacím testům v časopisech , tak mne za něj nekamenujte.
    1 bod
×
×
  • Vytvořit nový...