Hlavní panel
Oblíbený obsah
Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 01/20/14 ve všech sekcích
-
4 body
-
Poklice GASPRA pro 15" ocelová kola považuji za nejvíce povedené ze všech poklic, co designovala Škoda. Bohužel jde o "výběhový typ", takže už nedostaly nové provedení loga ŠKODA. Poklice mám na svém RAPIDu, ale původní zelené logo nevypadalo na autě dobře. Původní znak je ale tvarovaný a přímo nalepená 3D samolepka na něm vypadá špatně. Je nutné použít vyrovnávací podložku. Postup výměny: 1. Objednat 3D samolepku s novým logem. Vnější průměr 70mm. Logo použít z verze pr.50mm, aby znak na poklici nevypadal tak humpolácky. Protože je 3D samolepka vyráběna "na zakázku", doporučuju nechat samolepku vytvrdnout tak 14 dnů někde na světle. Jinak se plast, co dělá 3D efekt, může zbortit, protože není většinou vytvrzen. 2. V některé z firem, co řežou plechy laserem objednat podložku z AL tl.1mm o průměru 70mm. Cena cca 6Kč/ks. Nebo handmade výroba. 3. Malým tenkým šroubovákem podebrat kraj znaku na poklici a kraj odehnout. Potom širokým plochým šroubovákem kývavým pohybem, vedeným v ose šroubováku, odstranit původní znak. 4. Původní lepidlo není třeba odstraňovat. Plochu pod znakem (vč. původního lepidla) zdrsnit "šmirglem" a odmastit (TB nebo líh) 5. Zdrsnit rubovou stranu AL podložky na hodně hrubém "šmirglu", odmastit. 6. Podložku ohřát (aby se dala ale udržet v rukou) třeba horkovzdušnou pistolí nebo na elektrickém topení (ETAVIRA). 7. Nanést přiměřené množství tavného lepidla, zaplnit nejdříve středovou prohlubeň a pak spirálově pokračovat až k poslední hraně (cca 1cm od vnějšího průměru znaku). Lepidlo musí vytvořit rovinu. 8. Rychle a rovnoměrně přitlačit AL podložku zdrsněnou stranou do lepidla. 9. Nechat cca 2min zatuhnout. 10. Odmastit, strhnout podkladovou folii z 3D samolepky a nalepit na AL podložku. Postupovat směrem od jednoho okraje, nelepit na plocho (tvoří se bubliny). 11. Hotovo. A na autě:2 body
-
Mně se včera potvrdilo (mám Golf VII Variant 1.6 TDi - předokolku, čili stejná 50l nádrž jako v OIII) , že při dojezdu 0 km se dá do nádrže natankovat po cvaknutí jenom 43 l. Pak po okraj ještě maximálně 3 l. Včera jsem zkoušel (samozřejmě s plným kanystrem) jet dál při dojezdu 0 km. Ujel jsem 40 km, pak už jsem to psychicky :-)) nevydržel. Zkusím příště jet až do úplného vyjetí všeho paliva. Dlě mě by se při dojezdu 0 km (v nádrži je stále asi 7 l) mělo dát dojet určitě 100 km. Pak dám vědět.2 body
-
Motor pouzivej klidne od 1600ot, hosi vy uz resite kraviny. Mame 2 1.8tsi v automatu, ten si bruci klidne i na 1400 a v poradku, najezdeno u obou neco malo pres 70 tis. Rozum do hrsti a jestli si myslis priteli, ze budes jezdit nad 2 tis ot, ze te tato detska nemoc nepostihne, pletes se a spotrebu budes mit jak na supu 3,6 a vykon polovicni. Nejkritictejsi je chvile po studenem startu nez napne tlak retez1 bod
-
To se do návodu prostě napsat musí, je to právničina a ochrana před spory. Myslím, že poškození motoru nehrozí. Elektronika by MĚLA být nastavená stejně tak, jako když člověk třeba v rychlosti 140 km/h zařadí omylem dvojku. K přetočení nedojde, protože se odpojí přívod paliva do motoru, což se stane i když dám nohu z plynu a brzdím jen motorem. Takže zkusíme to na první škytnutí, hned vypneme motor a dotankujeme, nevidím v tom problém. Dám vědět.1 bod
-
Moderni motor pod 2000ot neni podtocenej a ani nevibruje, takze toho bych se fakt nebal.1 bod
-
Jasne, v pohode Michal pozjistuje, a pak se rozhodnes co a jak. Preci jen bude to nejmladsi ucastnik srazu, tak o nej musi byt postarano Baja1 bod
-
ano 800kč stál repas zámku pravých zadních dveří.Musel se rozebrat i ten mechanismus zámku,který je zapouzdřený.Pod ním je plastové ozubené kolečko nebo váleček.A ten měl zanesené zuby bordelem.Vyčistilo se to a funguje dodnes.Akurát mi začínají pomalu blbnout zbývající dveře :-)1 bod
-
hoši nekritizujte si furt ty svoje auta. Člověk by řek, že z toho budete mít radost a vy furt hledáte nějaký mouchy No, ta kůže se teda malinko vytahuje, to je fakt. Být tam alcantara, nemá to chybu.1 bod
-
s tímhle souhlasím. Mezi výbojkama v cenovým rozsahu ca. 200 - 800,-Kč není asi jinej rozdíl, než ta cena. Ty originály začínají asi tak od dvou litrů. Ale já bych si tam sand i tu levnou dal, kdyby tam byl normální přístup, ale tohle je na mašli. Přístup je jak k penězům.1 bod
-
vies aky je jediny rozdiel medzi vybojkami za 600 a za 200 korun? 400 korun a nie v kvalite! Volil by som urcite bud top kvalitu alebo podstatne lacnejsiu cinu. urcite nie stred, lebo nebudes mat ani kvalitu a ani usetrene...1 bod
-
To bude tím, ono i když máš dojezd 0 Km tak v nádrži pořád pár litrů zbývá. Není to jen u Škody. Top Gear tuším kdysi dělal nějaký test, kdo kam dojede na plnou nádrž a Clarkson jel asi posledních 60 km s dojezdem 0 km.1 bod
-
1 bod
-
Ale jak řikám každý sraz co se stane v chatce ( teď čislo čtyři zrovna ) č.4 taky zustane v chatce číslo 4 :kol-28: :kol-28:1 bod
-
U mě problém taky vyřešen. Zahřeje se rychle a taky konečně topí dle mých představ. Dík, všem a zvlášť Martina V.1 bod
-
nepravidelny chod motoru ,co treba zvednout volnobeznou davku,kdyz seme koukaly na hodnoty tak kdyz byly pod 5mg tak to vzdycky houplo ,co se stane kdyz ji zvednem pokud to jde treba na 5,7mg treba ten chod bude v pohode ?jen taka teorie1 bod
-
Měl jsem v autě O2 FL čtyřramínko v kůži, teď jsem si tam dal 3r s perfo a musím říct, že rozdíl markantní minimálně 50 koní pod kapotou to přidalo a jak to auto najednou drží v zatáčkách!1 bod
-
1 bod