Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 01/23/14 ve všech sekcích

  1. Řepík:takových smutných věcí by se našlo víc, bohužel. Edit:navíc máš velký kufr a škrabku a to Škodovce evidentně stačí, aby nás ukojila:-)
    2 body
  2. Tak ono ten motorest neni široko v okolí jediné stravovací zařízení :-) Vždycky je z čeho vybírat :-) edit: jinak pokaždé oběd byl na 12:00 - 13:00 dříve určitě ne! Michale pozjišťuj to co a jak a pokud je problém nakrmit 30 krků vůbec nic se neděje na Šumavě je tolik restauraček, že někde se určitě nadlábnem :-) Nevím jak ostatní ale vždycky jsme dávali oběd polívku taky... potom někdo si dal pivo kdo mohl... dezert v podobě palačinek se zmrzlinou cca hodku po obede je samozřejmostí....
    2 body
  3. Podla doterajsich zisteni pretocenie ruciciek ide len s novsimi budikmi s koncovkou 861 alebo 871. Nie je to na Morave, ale je to relativne blizko - Senec/Pezinok/Bratislava, rad pomozem. - asistent dialkovych svetiel: neda sa - elektricke sedadla: daju sa, pripravim navod - deaktivacia AM pasma: da sa, pripravim navod - nastavit vlhkostne cidlo: da sa, koduje sa v jednotke klimatizacie a nie hore v cidle, pripravim navod - coming a leaving home na hmlovky bez xenonov: da sa, pripravim navod - aktivacia zadnych koncovych svetiel pri dennom svieteni: da sa, pripravim navod Laptimer ide aktivovat na kazdej OIII, ktora ma farebny maxidot a budiky s koncovym cislom 871. Polozka Expanded electronic diffrential lock sa objavuje v zozname len vtedy, ked auto XDS ma nakodovane. Fyzicky su jednotky bez a s XDS rovnake, rovnaky je aj ich software. Rozdiel je v kodovani, zatial nikto neprisiel na to, kde a co v kodovani ESP jednotky prepisat, aby sa XDS aktivovalo. S velkou pravdepodobnostou to ale nie je len o kodovani, ale aj o nahrati spravnej datovej sady platnej pre XDS do ESP jednotky.
    2 body
  4. Já mám strojárnu střední a dva roky ČVUT. A 21 let se tím živím. Ale i tak díky za uznání, potěší.
    1 bod
  5. Hravec: já mám jen rok "strojárny" na VUT , a navíc už je to dávno, to už se skoro nepočítá... Ale super, výsledek perfektní... jinak nápad to byl od Mikliska, tomu patří hlavní dík...
    1 bod
  6. přátelé, kamarádi jste fakt borci! mám Vás rád i toto fórum, včetně Pawouka.... nejste někdo, tipoval bych mikliska absolventem Mendlovky? klobou dolů jestli ano, doc. Červinka, doc. Pospec, ty kapacity Vás to určitě naučili.... otočil jsem vzpěry (popravdě hned se mi to nezdálo, protože jsem vzpěru měl na O II i O II FL, díval jsem se na kufr, se vzpěrama se vcelku kmarádím na O II jsem měl pružiny na kufru), ale když to ti kokoti to prodají bez návodu a mají všude fotky s otočenýma vzpěrama, namontoval jsem to podle nich: a výsledek po otočení vzpěr? zde je: ještě jednou - jsou to kokoti - ještě jednou děkuji - a tedy doporučuji - fungují! - ale: JE TŘEBA JE NAMONTOVAT OPAČNĚ NEŽ JSOU NA FOTKÁCH VŠECH SHOPŮ !!!
    1 bod
  7. to budou urcite zdvihatka ... je jich 16 a jedno stoji asi 350 kacek ....
    1 bod
  8. Je pěknej ten Golfík, ale designově dvacet let stejnej....čili nudnej, okoukanej a myslím si, že za dvacet let bude zase stejnej. Ale ten motůrek bych si dal do oktávky
    1 bod
  9. Nemůžu v konfigurátoru Rapida najít motor 1,2 MPI. Neví o tom někdo něco?
    1 bod
  10. No Štěpáne dle Radka kamioňáka je to cesta tak na 7 hodin a proto to Hanys takto prozatím zorganizoval víš.Možná že vyjedem až o půl 4
    1 bod
  11. Přinejhorším jim Michale skočíš do kuchyně pomoct. ;-)
    1 bod
  12. To nevim radsi sem to nepostel :-D
    1 bod
  13. Jo, když si koupíš origo náhradní žárovky od škody, dáš za tu krabičku sice taky 550.- ( s obsahem H15), ale alespoň budeš mít i ostatní žárovky. http://eshop.skoda-auto.com/cz/cs/b2c/bezpecnostni-vybava/sada-zarovek-pro-vozy-rapid-5ja052000x/0/1/6/43/1001
    1 bod
  14. To tady nebudeme řešit. A moje pošťouchnutí o manuálech je ukončeno smajlíkem, takže je to míněno přátelsky (protože se s zde s tímto setkávám již léta a často).
    1 bod
  15. No ten oběd nechme na 12 pač lidi jeste dopoledne dojíždějí že :-) ať mají taky prostor po příjezdu se seznámit atd. :-) A proč to nemají na webu jídelní lístek ? Jinak ja preferuju když mě v restauraci dají jídelní lístek a ja si vyberu z celeho lístku a ne jen ze 4 jídel
    1 bod
  16. Verze L&K bude vystavena na ženevském autosalonu 2014.
    1 bod
  17. Ten řetěz rachtá kvůli napínáku, kdy je za studena nízkej tlak oleje a on ho nestihne dopnout, když nastane tato situace s vytahaným řetězem tak přeskočí a je to v prdelce ( napínák měl být snad také modifikovanej, unavovala se v něm nějaká pružina či co). Problém je v tom, že když je pak řetěz vytahanej už třeba při jízdě, tak rachtat nemusí páč je napínákem dopínanej, ale jak se řetěz natahuje (známe z horských kol) tak čepy a mezery řetězu pro ozubené kolo vačky a klikovky jsou od sebe vzdáleny a řetěz přestává doléhat správně mezi zuby kola, to tak dlouho až přeskočí. Dnes jsou tam různé modifikace, jako návarek nad ozubeným kolem s řetězem, ten zabraňuje řetězu přeskočit. Ovšem co se stane když bude řetěz vytahanej s tímto návarkem? řetěz bude mít tendenci furt přeskakovat a tak se bude o tento návarek brousit až si třeba vybrousí takovou mezeru, že přeskočí stejně ( a piliny z obrusu nám padaj do olej. lázně v které je řetěz částečně uložen) . Nehledě na to, že vytahaným řetězem (známe opět z kola) dochází k obrusu zubů na ozubených kolech vačky a klikovky. Zatím co u vačky se dá vyměnit, u klikové hřídele nikoliv. Tak že když se novej řetěz nasadí na vyžvejkaný ozub. kola je to opět problém. To asi škoda předpokládá, že k tomu dojde až po životnosti vozu (tedy cca 250tis km). Protože tím návarkem řeší následek a né příčinu (konstrukci jako takovou). Ale vše jsou jen teorie a skutečnost může být jinak.
    1 bod
  18. xstorm: Nemůže to fungovat protože to v menu nemáš stejně jako já, neustále chlapci nedáváte pozor a pletete hrušky s jabkama položka "přiklopení při parkování" znamená že když zaparkuješ a zamkneš tak se sklopí zrcátka na dveře pokud tuto výbavu máš to o čem je tady pořád řeč je položka "natočení při zpátečce" takže xstorm, položku v menu nemáš = nefunguje to. Podívejte se pořádně na obrázek, pořád se to plete.
    1 bod
  19. Páni, prosím zpět ke světlům.
    1 bod
  20. Super aukce: http://aukro.cz/prodam-kolik-na-zabijeni-upiru-i3905848131.html (hlavně ty dodatky dole )
    1 bod
  21. Dlhe trasy, nie caste startovanie vydrzi remen dlhsie. Tak sa zariadte ked chodite len do teska na nakupy tak by som to nepretahoval. Ja som nenil na 120tkm a este by v pohode vydrazal. Ale preco riskovať.
    1 bod
  22. Domlouvají se tři přítelkyně, že připraví svým chlapům překvapení a oblečou se večer do sado-maso koženého oblečení, s botami na vysokém podpatku a černou maskou přes oci. Jedna měla snoubence,druhá milence a třetí manžela. Na druhý den se sejdou a vyměňují si svoje zkušenosti...... Snoubenka : Když mě uviděl, zamilovaně se na mě podíval,řekl že jsem žena jeho života a celou noc jsme se krásně milovali! Milenka: Když mě uviděl, okamzitě mě popadl a nemilosrdně mě šukal až do rána! Manželka: Když se vrátil z práce, zkoumavě se na mě podíval a říká: "Hej Zorro, co máme k večeři?"
    1 bod
  23. Zdravim, tak podarilo sa tie zvuky niekomu vyriesit? Mam pre zmenu O1 66kW ALH a presne ten isty problem ako balvan popisal v prvom prispevku, zacalo to uz asi pred dvomi rokmi ale nejak som to neriesil, kedze sa to ozvalo iba niekedy ale teraz je to uz pocut stale
    1 bod
  24. BOŽE! proč si komplikovat život?! Si srovnej dvě věci: 1. Použít zařízení a zapojení, které je pro tento účel už vymýšlené a v autě od výroby namontované, bez dalších přídavných kurvítek, které funguje přesně jak má, kdy zapojíš jen jeden, opravdu jen JEDEN, drát do spínače a svítíš (druhý samozřejmě na kostru). 2. Přidávat do auta další kurvítko, které může být zdrojem dalších poruch. Popravdě, mně se nelíbí žádné "denní" světla. Lonanek: Jasně, čím víc kurvítek, tím líp
    1 bod
×
×
  • Vytvořit nový...