Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 01/24/14 ve všech sekcích

  1. Jo pravda, na povrzavani interieru uz po 10 tisicich jsem zapomnel. O 3 pry neni v tomto Rapidu daleko.
    1 bod
  2. V Etce stále jen pro Spaceback i u MR 2014.
    1 bod
  3. Informace z Etky: Historie napínáků motoru 1.8 TSI pro vozy ŠA: 06H 109 467 N do 26.4.2010 06H 109 467 T od 27.4.2010 do 29.8.2011 06H 109 467 AB od 30.8.2011 do 4.3.2012 06H 109 467 K od 5.3.2012 Motor CDAA - doba montáže do OII 11/2008 - 04/2013. O novém napínáku není nikde nic. Já to chápu tak, že se tam baví o těch starších provedních ("T", případně "AB"). Káčko vypadá i vzhledově jinak. Téčko má takové zoubky, co se právě vylamují, alespoň co jsem měl možnost vidět na fotkách. Foto od kolegy p2p z OC (spodní napínák má být Káčko):
    1 bod
  4. Stringo: kde zijes. U Rapida se vicko s centralem nezamyka, tedy ac ho mam ve stredni vybave musim zamykat vicko klicem jak pred 20 lety u felicie.Ano u Spacebacka uz to je, ale u MR 2013 diky usporam u Rapida to nema. Nevim jak je to u MR 2014. Hold nekdy absorudni uspory. Treba Rapid nema zpetny ventyl na prednich ostrikovacich. Cena asi 60 kc. Kdyz stisknes packu musis ji tak 2s drzet nez zacne strikat voda. Sterace jsou softwarove upraveny ze zacnou stirat prave az soucasne s vystrikem vody. Tedy nejdou na sucho. Jen musis packu drzet jako jako idiot. Veci co mela uz moje Octa pred 12 lety. Hold dnes se setri na vsem a netyka se to jen Rapida.
    1 bod
  5. To Doktorone: Kuřácký doupě hadr
    1 bod
  6. Ja bych spose nez v cidlech hledal chybu v kabelech
    1 bod
  7. Copak já, ale to má servis/škodovka (potažmo koncern VW) jako univerzální odpověď na skoro jakýkoli problém. Bohužel.
    1 bod
  8. oficiálne na školeniach mali doporučované kryt premerať a pri akejkoľvek odchýlke tvaru meniť , normálne sa to mení a nie je problém s únikmi oleja ani iným... Osobne by som vymenil rozvod - reťaz , napínák , ložiskovú stenu , podľa stavu vodiace lišty , všetky skrutky a spodné viko a malo by to byť ok . Meniť olej rozumne v krátkom intervale
    1 bod
  9. jinak michale ptal ses natu individuální cenu ??? maji tam psané 'ŠKOLY A ORGANIZOVANÉ ZÁJEZDY MAJÍ INDIVIDUÁLNÍ CENY !!!' Já jen, že by to nebylo se špatné zeptat každá kačka dobrá :-) A co zbyde se dá použít na třeba alkohol :-) Jinak každý by měl dovezt trošku dřeva na oheň :-) edit: Když už tady někdo dával zámky atd. tak já dal rozhledn uale ta je 100 km daleko ale kdo má rád hory přírodu z lanovky tak sem našel zajimavou celkem :-) Stanice Hofmanky (1085 m n. m.) Přestupní stanice na Pancíř Stanice Pancíř (1214 m n. m.) Výhled na ALPY (při vhodném počasí) Rozhledna a Horská chata Pancíř s restaurací Jedná se vlastně o lanovku která vás vyveze na mezi stanici na další lanovku celkem to je celkem 2299 metrů jedním směrem takže fajn projížďka na lanovce :-) Já jen pro info kdyby něco :-) Já bych byl třeba pro tady to když už se někam vyrazí :-) Ale to je na všech Chápu, že každému se nelibí každý výlet například mě nějaký zámek :-) a tohle je 25 km od kempu jenom ... Za zmínku by možná stála i ta restaurace na Pancíři :-)
    1 bod
  10. A čemu se tady všichni divíte. Když to náš stát pořád dovoluje, tak takové vraky budou na našich silnicích pořád jezdit. V případě, že je auto na odpis, tak se mají okamžitě zlikvidovat veškeré doklady co k autu náleží. Ale protože se to tak neděje a státu je to jedno, tak na legalizacích vraků a uvedení zpět do provozu budou vydělávat: pojišťováci, policisté, zaměstnanci na STK, servis, který takovou opravu provede a nakonec autobazar, který auto prodá jako nebouraný a super stav. A kdo na tom bude nejhůř? Člověk co si to auto koupí a jeho rodina, kterou v něm poveze. V našem státě nemá lidský život žádnou cenu. Jsou přednější peníze a pro ty uděláme cokoliv bez ohledu na lidské životy.
    1 bod
  11. Tak bando. V restauraci bude výběr z deseti hotových jídel plus dvě polévky plus nějaké easy minutky to jest nějaký řízeček smažený a smažený sýr. Plus pro děti nevím jak jsou staré jdou i poloviční porce. Tak doufám,že to bude stačit. Jinak z hotovek tam bude přes svíčkovou gulášek španělského ptáčka po moravského vrabečka se zelíčkem až k rajské omáčče plus eště možná něco paní šéfová dá dohromady.
    1 bod
  12. 1 bod
  13. Kdo by to byl řekl že stačí otočit, selskej rozum by myslel že to vyjde nastejno.....holt odborník někdy lajka překvapí
    1 bod
  14. ještě že tu máme ten brainstorming a hlavně miklíska a Napalma
    1 bod
  15. Verze L&K bude vystavena na ženevském autosalonu 2014.
    1 bod
  16. Ten řetěz rachtá kvůli napínáku, kdy je za studena nízkej tlak oleje a on ho nestihne dopnout, když nastane tato situace s vytahaným řetězem tak přeskočí a je to v prdelce ( napínák měl být snad také modifikovanej, unavovala se v něm nějaká pružina či co). Problém je v tom, že když je pak řetěz vytahanej už třeba při jízdě, tak rachtat nemusí páč je napínákem dopínanej, ale jak se řetěz natahuje (známe z horských kol) tak čepy a mezery řetězu pro ozubené kolo vačky a klikovky jsou od sebe vzdáleny a řetěz přestává doléhat správně mezi zuby kola, to tak dlouho až přeskočí. Dnes jsou tam různé modifikace, jako návarek nad ozubeným kolem s řetězem, ten zabraňuje řetězu přeskočit. Ovšem co se stane když bude řetěz vytahanej s tímto návarkem? řetěz bude mít tendenci furt přeskakovat a tak se bude o tento návarek brousit až si třeba vybrousí takovou mezeru, že přeskočí stejně ( a piliny z obrusu nám padaj do olej. lázně v které je řetěz částečně uložen) . Nehledě na to, že vytahaným řetězem (známe opět z kola) dochází k obrusu zubů na ozubených kolech vačky a klikovky. Zatím co u vačky se dá vyměnit, u klikové hřídele nikoliv. Tak že když se novej řetěz nasadí na vyžvejkaný ozub. kola je to opět problém. To asi škoda předpokládá, že k tomu dojde až po životnosti vozu (tedy cca 250tis km). Protože tím návarkem řeší následek a né příčinu (konstrukci jako takovou). Ale vše jsou jen teorie a skutečnost může být jinak.
    1 bod
  17. Čuník... můj Red Baron, cca. 6 let zpátky...
    1 bod
  18. Tak jiz mam namontovano! Celkem za 8.500,-Kc Pager, Imobilizer, tajny vypinac + preruseny kabel do servisniho konektoru. Zatim spokojenost.
    1 bod
  19. Nenapsal jsi kolik má najeto ta FI RS a jak je stará. Taky jsi nenapsal kolik přibližně očekáváš, že najedeš za rok km. Zastávám stejný názor tady s kolegou, že RS si nekupuje někdo kdo s tím bude jezdit pianko. Spíše bych počítal s tím, že ta fabka měla tvrdší život. Já osobně bych šel do novýho auta - prostě nové je nové. Sám si ho zajedeš, máš tam plnou záruku apod. Co se motoru HTP týká, tak to je problém jedna strana na něj nedá dopustit, druhým zase při pohledu na tyto tři písmenka naskakuje husí kůže. Ovšem pokud budeš jezdit převážně po Brně a okolí myslím si, že by HTP klidně stačilo. Problém je v tom, že s autem roste chuť. Takže to za chvíli nebudou cesty jen po městě, ale i delší. Pak jizdy s kámošemi, na dovolenou s plným kufrem a už to pofičí a v tu chvíli zjistíš, že HTP je slabé, nebo spíše si sním nemůžeš dovolit to co se silnějším a agilnějším motorem jako je např. TSI. V dnešní době je to bohužel vše o spotřebě a nadále i bude. Ale někde tady na foru jsem četl zajímavý názor, že člověk by jsi měl koupit takové auto, které uživí (něco na tom pravdy bude). Kdysi jsem jezdil s FI HTP (47kw) - služební. Takže dostavála docela zabrat (dálnice, dlouhé trasy, městský provoz, atd..). Shrnu to asi takhle, když s ní člověk jezdil sám a nenaložen dalo se to, ale při předjíždění to chtělo mít větší rezervy. Průměrná spotřeba tam byla okolo 6,5l. Na dálnici spotřeba rapidně narůstala, neboť ot. se pohybovaly od 4 tis. výše. Svoje soukromé jsem si pořídil s motorem 1,4 16V (63 kW) a průměrně na delším trasách dosahuju spotřeby 5,5-6,0l. Nedávno jsem tu psal, že na trase Demanová - Ostrava jsem měl spotřebu cca okolo 5,0l (jízda dle předpisů) a to jsme tam byli dva dospělí + prcek a auto nabalené až po střechu (jen kočárek vážil 15 kg), ta spotřeba je včetně zapnuté klimatizace. Ve městě se pohybuju se spotřebou (dle projeté vzdálenosti) od 6-7 l (někdy i míň - dle hustoty provozu). Na dálnici mám odměřenou spotřebu okolo 7-8l dle zatížení vozidla (rychlost 130-140 tacho). Vybrat auto je docela těžké, ale to konečné rozhodnutí je vždy na tobě. Papírové spotřeby bych se nedržel, ta většinou neodpovídá realitě. Já osobně bych radši přihodil více za motor a oželil lepší výbavu, než naopak, ale to je pouze můj názor.
    1 bod
×
×
  • Vytvořit nový...