Hlavní panel
Oblíbený obsah
Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 01/29/14 ve všech sekcích
-
Zdarec hoši, dneska se mi stala srandovní věc, které jsem se nesmál. Při mírné akceleraci na čtyřku to začalo přerušovaně vynechávat, zátah byl takovej přerušovanej, jako když to táhne, povolí, táhne, povolí, jako když pracujete s plynem, ale já ho měl konstantní. Ale nebylo to sešlápnutí na plno. Potom to přestalo a už se to chovalo normálně. Nikde nic nesvítilo. Tak se obávám, aby to nebyla nějaká předzvěst Jo a taky jsem dolejval půlitr Vegetolu, po necelých 5tis....2 body
-
clint asi nema cas, protoze maka na nove RSko... a kokto, od tebe to spamovani sedi, ty si taky vsude...2 body
-
Jezdím už přes 30 let ,nikdy jsem neměl problém v tom,že bych musel byť jen intenzivně brzdit,protože bych snad neviděl dojížděné auto,předpokládám,že jsem zažil asi všechny možné i nemožné dopravní situace počínaje hustými lesy,řídkými lesy,východ slunce i západ slunce. Zato si velmi dobře pamatuji,jak nelibě někteří odborníci nesli povinnost 3.brzdového světla a zadní mlhovky.To jsou věci,bez kterých si asi většina z Vás ani auto neumí představit.Podle mnohých ale bylo v té době taky taková povinnost špatná a měla řadu odpůrců. Tím chci říct jenom jedno,každá novinka bude mít své příznivce i odpůrce,jenom kdyby ty argumenty proti byly alespoń pádné,ale nevidět dojížděné auto ,a NESNÍŽENÉ viditelnosti??Hmm,no bylo už řečeno,oční specialista. Koncová světla u denních jsou důležitá asi jako blikání doleva při projíždění kruhákem,přesto si Tito blikači myslí,že dělají něco pro bezpečnost provozu.2 body
-
Doporučuji návštěvu očního specialisty a výukového střediska pro řidiče (autoškola) Oční specialista ti pomůže s oční vadou. Autoškola v osvěžením zákona o provozu na pozemních komunikacích, obzvláště co se týče přizpůsobení rychlosti... Někdy může být i jízda krokem nepřiměřenou rychlostí, aneb když tam nevidím tak tam nejedu... Bude tam spadlý strom, budeš mít nablikáno, tak do něj vlítneš, protože nebyl osvětlený? Poslední dodatek 10W žárovka nebude nikdy vidět proti slunci, to jsou fyzikální zákony...2 body
-
možná jsme se špatně pochopili, já jsem myslel dlouhodobou spotřebu, ta je u mně aktuálně na hodnotě 11,7l/100km (jízda hlavně po Brně), co se týče denního počítadla, tak jsem schopen se klidnou jízdou mimo město vcelku bez problému pohybovat na hranici kolem 8l/100km. jsem zastánce benzínových motorů, nafta je mně nepříjemná svým "dunícím" projevem při zastavení na křižovatce...nejraději bych vystoupil . Uznávám, že na spotřebu TDI se těžko dostaneme, ale toto určitě každý z nás věděl, když si takový motor pořizoval. mimochodem můj švagr se mně vysmíval a srovnával svoji spotřebu s 2.0 TDI Toyota Avensis Verso...pořád říkal 5l/100.....za měsíc přišel s fakturou 45tisíc Kč za opravu vstřiků...od té doby se směju já vždy jsem na autech co jsem měl řešil spotřební věci jako kotouče, destičky, nápravy..benzínový motor mě zatím nezradil..ťuk, ťuk... měl jsem i méně než 8l/100...http://forum.skodahome.cz/topic/84190-motor-36-fsi/?p=18526081 bod
-
tak se stav a nebo zajed na sraz v praze a napichnem to zaklad ukaze vag a uvidis, kdyz nic neukaze mas aspon o duvod vic bejt nervozni1 bod
-
kokto. vsak on je urcite placenej VW. Aby nam to tady vsude zaspamoval a fora se zhroutila. Neni preci moc zadane sireni informaci hlavne tech negativnich o koncernovych vozech. jeste se podivej do seat clubu, audi, bentley, bugatti, lamborghiny a nakladaku Man, Scania tam vsude ho urcite najdes. :-)1 bod
-
tak snad to dopadne aspoň chvalitebně, když ne výborně. Ať udělal za volantem cokoliv, mám ho jako člověka prostě rád. Sympaťák každým coulem. Včera jsem se zrovna díval na "Rivalové" a to je hodně silnej motoristickej zážitek. Obdivuju ty chlapy1 bod
-
Omyl - prapůvodní myšlenka tématu je jak zprovoznit denní svícení... a ne proč svítit, či nesvítit. Nějak se to tady zvrhlo.1 bod
-
Chcem vidieť ako niekomu pomôže v silnom protisvetle 2x 10W žiarovka tlmená ešte farebným krytom zadného svetla. Ak sú také podmienky, že denné protisvetlo oslepuje, tam jednoducho žiadne obrysové svetlá nepomôžu.1 bod
-
Spíš jde o to, že při tomhle počasí jako je teď to může bejt i trochu nebezpečný, stačí aby ta voda chladem trochu "zhutněla" a než se ti u trysky procpe ven bordelem, co je na ní nasráno (hlavně sníh), tak už ti stěrače mažou sračku po okně a místo toho aby sis to před setřením namokřil to okno, tak si mydlíš sračky..1 bod
-
No jistě, co myslíš, že ŠA doporučila neoficiálně tomu servisu, vzít ventilek (číslo myslím odpovídalo ventilku z Fábky) a prostě ho tam narvat jak píšeš. Tím, že to má Rapid softwarově upraveno, stěrače začnou stírat též se zpožděním současně s výstřikem vody na sklo, tak člověk si trochu zvykne, ale fakt že to člověk musí ty 2s držet člověka stejně lehce deprimují.1 bod
-
1 bod
-
Já jsem se svíčkami s nájezdem mezi 50-60k jednoho dne nenastartoval.1 bod
-
Najprv je potrebné si uvedomiť, že prečo bolo denné svietenie zavedené, na čo slúži a kedy reálne pomáha. Potom by ste chápali, že prečo je zbytočné, aby svietili aj vzadu. Alebo sa vám už niekedy stalo, že ste za dobrých svetelných podmienok dobehli zozadu auto a nevideli ste ho? Ak je odpoveď kladná, tak zájdite k očnému, a to myslím úplne vážne. Pravidlá sú v tomto prípade nastavené dobre. Ak sú zhoršené svetelné podmienky, každý vodič musí zapnúť normálne svietenie. A nie náhodou nesvieti v Škodovke palubná doska, ak je zapnuté iba denné svietenie. Ak sa zhorší viditeľnosť, alebo sa zotmie, ani samotná prístrojová doska sa nedá dobre vidieť. Každého vodiča najneskôr v momente keď nevidí na prístroje trtkne, že treba zapnúť všetky svetlá. Problém je skôr s parkovacími svetlami v meste. Pri nich už palubná doska svieti a už sa mi niekoľkokrát stalo že som sa vozil po celej Bratislave v noci iba s parkovačkami. Uvedomil som to až keď som vypínal svetlomety, alebo keď som išiel von z mesta zrazu som nevidel lebo už nebolo verejné osvetlenie. Vtipné bolo, že pri jednej príležitosti som takto prešiel okolo štyroch policajných hliadok (je jeden úsek neďaleko môjho bydliska, kde dopraváci cez noc úspešne chytajú opilcov za volantom).1 bod
-
No jasně, všichni tady mají křišťálovou kouli... Diagnostika takového problému přes forum, když nikdo ze zdejšího osazenstva ten zvuk nemůže slyšet, je věštění. Nic jiného. A tvůj popis tomu také zrovna dvakrát nepomáhá. Vždy je potřeba uvést maximum podrobností. Z toho příspěvku je jasné jen to, že ti tam něco píská. Ono je rozdíl slyšet něco v kabině a něco přímo v motorovém prostoru. Píská to vlevo, vpravo, je to slyšet přímo v motorovém prostoru, nebo jen v kabině? To nikde nepíšeš. To se pak těžko radí...1 bod
-
Ano a máme tady další kapitolu o divném zvuku motoru . Musím si už z toho dělat prdel, už tu bylo hrckání, klapání, načítání cédéček v motoru, vrzání, atd. Rada je jednoduchá: především to radio vypni na furt a poslouchej. Jakmile se stane, že to pískání uslyšíš, sehni se a zatáhni za páčku otevírání haupny. Vylez a poslechni si, odkud to pískání přesně jde. Prostě nebuď línej, nepíská Ti celý motor, ale nějaká jeho část přeci ne? Nezlobte se na mě lidi, ale nad tímto jen kroutím hlavou1 bod
-
Dnes aktualizováno dle návodu od Nik221 a vypadá to, že DVD funguje. Objel jsem jen kolečko kolem baráku a video šlapalo. Díky ..:-)1 bod
-
Zdravím ,mám dotaz co konkrétně všechno je třeba udělat ( popř. vyměnit). A vypadá to po instalaci jako origo ? Ptal jsem se na to v servisu i známého elektrikáře a všichni tvrdily , že je to drahé a složité. Byla by nějaká bližší info popř. i cena ?1 bod