Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 03/20/14 ve všech sekcích

  1. Twl, už to nehul. Absolutně nechápeš nic. Třeba zpřevodování ti nic neříká? A co ty zbylé otáčky do 1950? To je co? To je turbodíra - tam motor prostě netáhne. A ty další bludy nemá s tebou smysl řešit.
    3 body
  2. Tak za 58561km průměr 10,86. Je v tom Praha a dálnice. Žádné flákání a jízda na úsporu.
    2 body
  3. Na ty Rádiovské příspěvky aby měl člověk půl dne volno
    2 body
  4. Tento fakra samice úhlový konektor by měl jít strčit do rádia. Abys to udělal pořádně, tak na to musíš mít krimpovací kleště na anténní konektory za cca 670 Kč. V potřebné délce odizoluješ střední vodič a na něj nakrimpuješ tu malou středovou dutinku. Na koaxiální kabel navlečeš tu volnou trubičku. Celé to nasoukáš do té trubičky na konektoru tak, aby vhodně zkrácené stínění kabelu bylo kolem dokola z vnější strany trubičky. Tu středovou dutinku nalisuješ do otvoru v konektoru. Pak tu navlečenou trubičku posuneš až na doraz ke konektoru a krimpovacíma kleštěma ji slisuješ tak, aby stínění bylo pevně přichyceno ke konektoru. Otvor zaslepíš přiloženou kruhovou destičkou.
    2 body
  5. Sanku, nevybral sis dobrý příklad - 1.8 TSI sice při otevřené kapotě cvaká (mimochodem, tento zvuk vydávají snad všechny přímovstřikové benzínové motory), jenže v interiéru není vůbec nic slyšet. Řešit zvuk motoru při otevřené kapotě je poněkud mimo. V interiéru je daleko tišší než 1.2 a 1.4 TSI. Má třeba na rozdíl od nich také vyvažovací hřídele.
    2 body
  6. Viz http://forum.skodahome.cz/topic/121124-na-kolik-foukáte-zimáky/?p=1884749 - platí i pro léto
    1 bod
  7. Clinte jasne poradne mu ho protahni at vidi jak se taky jezdi a ne jen z garaze, umejt od prachu a zase do garaze. Ani bych se nedivil kdyby ten motor mel zlenivelej. Tak at jen saze litaji DPF at je do ruda rozpalenej a pavouci co tam vsude ma at se tresou. Jinak vezmi sebou Kinedril kdyby se mu udelalo spatne resp. mu ho dej uz pred jizdou nejlepe s necim na spani, pac prekrocis 2 tis otacek a uz bude blbe koukat.
    1 bod
  8. Jojo, on Supák je těžké auto a tam už nemá kromě té 3,6 V6 benzín nějak smysl. Tam je lepší vzít tu 125KW naftu. K tomu přetočení, čeče mám už indicie a vím o případu, kdy dotyčný přetočil 1,8 TSI u supa. Rval to co to dá, přeskočil řetěz....Škodovka mu nic nedala, řekli Good bye Adams a šel. Sám mi to známej povidal, že to přehnal.
    1 bod
  9. No co to tak ctu, tak jsem zmatenej jako lesni vcela a obcas mi prijde jako bychom se bavili o uplne jinych motorech nebo dokonce autech. Byt stringem kdyz to tak tady ctu tak si nakonec poridim Š120 a necham si ji u Kokty nachipovat a jedu domu do Dobran, v podstate to ma Stringo kousek . Stringo proste zapomen na vsechny ty zvasty tady, i na ty moje a s cistou hlavou az to budes resit si ty auta na vikend pujc, ano drobne niance clovek rozezna opravdu az za delsi dobu ale pro zakladni poronani mezi sebou popr. mezi tvoji puvodni to urcite staci. Ja jsem proste s TSI nadmiru spokojen v Rapidu ( sve jiste hraje roli i zprevodovani atd. 6st. manual) Sametovej chod, ochota zatacet (diky lehkemu predku) Nevim jak Radius ale radim mene, neni to potreba pokud si nehraji na relye. Obecny charakter zakladni si myslim je u vsech TSI stejny, to mi potvrdi urcite i Clint, ktery se svezl ano, rozdil je ve vykonech jednotlivych motorizaci ale ta zakladni specifika vsech TSI je stejna. Vsak i ta 1,2 TSI vychazi z 1,4 TSI. A ja pokud diesla tak jedine 2,0 a treba do Supa uz je to dle meho vhodnejsi volba, obzvlaste jednalo by se o 4x4. 3,6 FSI je ovsem stale to nejlepsi
    1 bod
  10. Dneska ty motory neujezdíš. Pokud dostávají to co mají. Pawouk: uvidíš, jak se sveze, zařve radostí a ropu vrhne ze skály v Šárce
    1 bod
  11. Asi si budu muset půjčit na ten víkend nějakou 1.8 TSi... už mě to sere, jak jsem závislej na Vaše dohadovací komentáře no dobře no, když už něco, tak ten nájezd můj roční je zralej na TDi, to by mě muselo TSi hodně překvapit spotřebou, schválně za kolik pojedu já
    1 bod
  12. koukam tema plne polopravd... Petrr: mel jsi oktu rozbitou - respektive zadreny turbo. Ja mel 66KW a zadnou diru jsem nemel. U 1950 te poslala ruka medveda dopredu (PS pod 1900 se stejne s tim motorem jet nedalo, uz drncel a ja nejsem rasista) a tahlo to az do 3tis, kde te pak zas ta sama ruka postrcila, tentokrat ale zepredu a na mem rally kopecku smrti jsem nikdy nemel motor vytocenej na vic jak 3500, protoze to nebylo nikdo potreba... jednou na rovince jsem to poslal do 4tis a ten zvuk byl jak u benzinu a to me vydesilo k smrti a od ty doby jsem tam uz nikdy nebyl a nikdy ani nebylo potreba, vzdy stacily ty 3tis, max 3200... ostatne spotreba nad 3tis = spotreba benzinu a je to uplne k nicemu. Ten trapnej obrazek co sem nekdo daval - kde diesel konci, benzin zacina, tak to delal clovek, co o motorech nema ani paru. Asi jako psat, kde parni stroj konci, tak elektrokolo zacina... je to stejne trapne a usmevne. Stingo: K tvemu dotazu, vsechno jsi si napsal sam, tak co chces slyset? Kdyz zaslapnes diesel 1.6 TDI na 5tku, tak te posle dopredu, Kdyz zaslapnes ve stejne rychlosti 1.4 TSI na 6tku, tak se proste krouti a nechce, pomalu to leze a kdyz se dostanes na 2500ot (mozna krapet min, beru v potaz 1.4TSI), tak to vystreli, ale pomalejs nez diesel... nema kroutak. Ja osobne jezdil s O1 TDI tech 1950 - 2100ot... kdyz bylo potreba predjet, jen jsem to ve 100km/h zaslap na petce a behem vteriny jsem vsechny predlitaval ve 120km/h... na kopecku jsem to posilal na 4 do 3tis a to same... no problemo... tohle bych si asi mohl dovolit az tak s 1.8TSI. S 1.4 TSI bych videl podrazovani na 3jku a posilani nekam ke 4tis (mozna i vic?)... U benzinu taky furt musis kvrdlat saltrpakou... neni to hold automat dieslu, kde mimo mesto jezdis jen na 5tku, ci dnes 6tku... a ve meste na 4tku a pokud chces dodrzet limity, tak na 3jku. Ja totiz beru v potaz to, ze vetsina z nas jezdi na optimalni otacky motoru a to v 80-90% doby jizdy, to jsou u modernich TDI lehce nad 1500ot a TSI dejme tomu taky.... normalni clovek pote bezne toci do 2tis ot... kdyz je potreba predjet, nema smysl diesl tocit vic nez 2500ot a benzin nez 3500ot. Kdyz si chci zaspasovat, tak diesel stejne podrzim na 3tis... a benzin si klidne poslu do 5ti.... Neverim tomu Stringo, ze jezdis s dieslem na 3tis a Clint pod 5tis ma otackomer pouze pri nastartovani... dejte si ruku na srdce a priznejte si to. Arlo hele kdyz mas 2 stejne vykony motory, tak mi prosimte vysvetli, jak je mozne ze benzin diesel dostihne... trocha teorie... nafta ujede, benzin bude postupne dotahovat, ale jen do ty doby, nez se diesel dostane na maximalni rychlost... pak se dostane i benzin (jo v realu je asi o par km vyssi), takze se dotahovani zpomali a myslim si ze celkova trasa, kdy by benzin naftu predjel by byla tak dlouha, ze by spis driv doslo palivo a benzin by chcipnul uplne... to si myslim ja... spis sis to vztahnul na realitu, kdy pri stejnem objemu ma benzin vyssi vykon a tam by to pak platilo Vibrace: psal jsem to tisickrat... radio jsem zacal poslouchat az od te doby, co jsem presedlal na benzin... ted je otazka, co kdo mysli tema vibracema... kdyz si vezmu Feldu, tak ta vibruje cela, zde nema smysl vest debatu.. kdyz moji Octu 2, tak ta vibruje minimalne stejne, jako stara Octa v dieslu... a to mluvim o volantu, vibrace kastle, ktere citim i na sedacce... mozna nevibruje saltrpaka, ta u O1 vibrovala (ale to poresil dvouhmotovej setrvacnik, takze u O2 je v klidu taky). Kdyz jsem jezdival po dalnici, motor nebyl temer slyset a to to byl diesel, nyni si radio musim zapnout a dat vic, jinak bych se z toho potentoval... stejne reaguje i pes, chuda cuba koukala, co se deje, nebyla na to vubec zvykla. Co jsem zkusil Clinta oktu, tak je fakt ticha... ale zase nelze brat, ze benziny jsou tichy hned vsechny!!!! Sluzebni okta 1.6TDI mi prijde velice ticha a motor slysim jen na volnobeh, kdyz stojim. Vibrace znovu jen na volnobeh a neni to nic, co by mne obtezovalo. Kdyz se na to nesoustredim, tak to nepostrehnu. U 1.4TSI po nastartovani jsem se lekl, neco v motoru rechtalo, pak to zaclo divne bzucet a po chvili klid... i pritelkyne zbystrila a rikala co se deje... tak ji rikam ze nic, to jen volnej retez a napinak... takze jak hlucne by to bylo s funkcnim retezem nevim. Ale co vim, tak na volnobeh byl chod motoru chvilema nepravidelnej a auto se taky otrasalo... opet nic, ceho by si clovek vsiml... kdyz se na to clovek nezameri, tak to nepostrehne. Na volnobeh jsem ten motor taky lehce slysel a nedej boze, kdyz jsem to zaslapnul, to ta 1.4 i protivne bruci a toho jsem si vsimal idkyz jsem si toho vsimat nechtel. Predjizdet se s tim samozrejme dalo jen s podrazenim, hold to nebyl diesel, kdy jsem proste dal jen plyn. Ale abych nezral, tak tech 90KW je znat a faro frci pekne, bylo i znat, ze kde diesel zdechl, tam benzin pokracoval... to je moc pekny... ale taky se bavime o 77KW a 90KW, takze opet vec, ktera je dle ocekavani. Bohuzel 1.2 TSI jsem nemel kde zkusit. Takze za mne jsou dostacujici oba motory, jak 1.6TDI, tak i 1.4TSI (a treba by stacil i 1.2TSI), ostatne co pisu potvrzuje i Maverick. Takze ja kdybych koukal po novem, tak bych se koukal jen po ekonomice provozu, kde u mne na prvnim miste bude stat na diesel bohuzel malej kilometrovej najezd, takze ackoliv se mi vic libi dynamika a charakteristika dieslu a potreba neradit, tak bych i presto sel do benzinu a neprohloupil bych. Kdyz se budem bavit o nalozenym aute, tak jasne kvuli kroutaku se to mene pozna na dieslu. Kdybych precipoval 1.6TDI na 90KW a nalozil obe fara az po strechu, tak ti rikam ze ta 1.4 by nejela a funela... a 1.6 by si jela dustojne. Kdyz se budem bavit o starych autech, tak jedine SDI... tyhle motory maj aspon kroutak a jedou dustojne, stejny protejsky v benzinu jsou tragy... Mel jsem 1.9 SDI Peugeota se 47KW a jezdil nasobne lip, nez aktualni Felicie 1.3MPI s 50KW... takze atmosfery maji smysl jen v dieslu a za tim si stojim, presvedci me jedine clovek, kterej pred sebe postavi napr. 2 Felicie, jedna bude 1.9 SDI 47KW a druha 1.3MPI 50 KW a predvede mi, ze ta benzinova jede lip.... samozrejme budu sedet s nim v aute a budeme jezdit bezne, zadny sprinty nebo zavody - to ja bezne nejezdim, ja bezne jezdim jako clovek, tj rychle a bezpecne. Kdyz bych tu odbocil k fabiim, tak je to tragedie u dieslu i u benzinu... diesel je uz i na mne hlucnejsi (ale da se) a TSI taky neni zrovna 2x moc tichy.... to turbo rachta az do kabiny a ten zvuk je relativne neprijemnej - fakt jak kolovratek. HTP si ve FL vede uz dustojne, pred FL je to horsi tragedie nez diesel. Tohle jsou vsechno veci, co jsem vypozoroval z vlastni zkusenosti s motorama, zadny nacteny zkusenosti. Proto mne celkem mrzi, ze nemohu posoudit 2litr diesel a 1.2TSI. Kazdopadne jsem ridil 2.0 TDI v O3 a ten motor mi prisel krasne tichouckej, vic mne obtezovaly tvrdy sedacky a citil jsem kazdej kaminek pod kolem. Jestli to byly vetsi kola, sportovni podvozek nebo jen typicka charakteristika O3 nevim. Vybava je Elegance.
    1 bod
  13. Ne vždy to tak je, měl jsem bouli na vnitřní straně a důvod byl ze po pár tkm rupnul kord. Reklamace uznána a stalo se mi to 3x u Goodyear EfficientGrip a vždy vnitřní strana a přední kola... Borec v servise říkal že se nějak nepovedla série při výrobě.
    1 bod
  14. Sanek81: když třeba zastavíš, máš vypnuté rádio, slyšíš zvuk motoru? Cítíš vibrace do volantu? U 1,6 TDI slyšíš a cítíš, volant se chvěje. U 1,8 TSI motor neslyšíš a volant necítíš. Už se mi někdy stalo, že jsem, ho chtěl nastartovaný natočit
    1 bod
  15. Arlo má pravdu v tom, že ty doby, kdy měla nafta navrch jsou pryč, jenže to spousta lidí stále neví. Ano, vzpomeňme si na dobu, kdy silnice brázdily traktory SDI, kterým to každej atmosf. benzín z fleku natřel. Nafťáci kouřily a nejely. jediná deviza byla spotřeba a lidi využívali známých, co jezdili v JZD traktory, nebo náklaďáky, kradla se nafta a byla levnější než benzín. Pak k nám přišla nová éra přeplňovaných motorů a do dieslů se začaly dávat turba. každej, kdo měl TDI byl maxi king a vysmátej předjížděl na dálnici všechny benzíny. každej chtěl TDi, stala se z něj modla. Auto jelo jak z praku a nežralo. Co na tom, že se klepalo jak drahej pes a zvuk mělo zemědělského traktoru. Vesměs každá oktávka, co mě předjížděla byla TDI. No a pak přišla další éra, automobilky (některé) začaly dávat turba i do benínů a v tu chvíli se karta obrátila. Výhoda nafty tedy už je jen jediná, tou je o cca 1,5 litru nižší spotřeba. To je vše. Nicméně s tím souvisí spousta dalších nevýhod, vyšší ručení, dražší servis (filtry) a DPF. To, že stejně výkonná nafta ujede na začátku stejně výkonnému bezínu se mi nezdá, myslím, že neujede.
    1 bod
  16. ale jo holky tam bejvaj pěkný, ale jinak je to tam jen samá škodofka :D
    1 bod
  17. na fotke je polo ale to neznamena ze sa na nom metestuju technologie pre skodu ... moze to byt mula ... ta spodna cast naraznika nesedi a tento tvar naraznika polo po FL nema .... faktom ale je ze taky tvar spodku naraznika ale ma Jetta ....
    1 bod
  18. Stanmar:jasně,nic proti,jsou i výjimky,někdo prostě kombajn využije/potřebuje. Už jsem to byl provětrat trošku dál, auto narváno báglama, ale, že bych si povzdechl po kombíku, tak to ne!
    1 bod
  19. OK. Hudba by snad ani nevadila,taky si rád poslechnu něco na max. volume,ale v těch prostorách to není zrovna vhodné. Jsme rádi že máme nějaké místo pro srazy s parkováním,protože k mekáči na jižní spojce se už v tomto počtu nevejdeme. Už v tom Baumaxu byla i PČR - ochranka z nás měla asi strach. Takže asi tak. Rozumní škodovkáři jsou samozřejmě vítáni
    1 bod
×
×
  • Vytvořit nový...