Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 04/13/14 ve všech sekcích

  1. Jak říkám pádný důvod k prvnímu bodu očividně existuje, teda alespoň pro ty z nás, kteří si váží svých polovicek :-)
    1 bod
  2. Musím souhlasit s Koktou. OIII pěkná jen v combi, nejhezčí Octavie dle mého je OII před FL ve všech verzích (ne protože jí mám já, ale kvůli těm dotaženým detailům). LED pásek svítí dobře pokud nezačne svítit sluníčko a jen když do toho kouká člověk přímo (Clintův případ ve zpětném zrcátku), je to levné, jsou tam jen 2 LED z boků a nasvěcují světelný pruh, to ty 4 LED v OII FL RS jsou mnohem silnější a lepší, bylo to podle mě dělané narychlo... Interiér je prostě trošku jiné VW, nechápu proč se toho chytli, chybí mi tam ta odkládací schránka na palubce, jinak introš ujde a líbí se mi. Koncovky mi chybí taky, auto má mýt vidět koncovku (i obyčejnou) a ty RS jsou fakt strašný, sice u benzínu jsou oba výfuky aktivní, ale z koncovky kouká roura z výfuku, no prostě je to fakt odfláknuté a ať si Hravec a spol. myslí o Kabuňovi co chtějí a shlížejí k němu jako k modle, tak je to podle mě jenom namachrovanej pitomec překypující samochválou a sebevědomím... OIII je nedotažená ve spoustě věcí a měla ještě rok počkat a být dotažená alespoň po všech detailech co jsou vidět pouhým okem...
    1 bod
  3. S těma halogenama na O3, že vzali ty projektorové světla, to je trochu úlet a zpátečnický krok. No ale zase je tam únavovej asistent a asistent držení jízdních pruhů, čili Hravcova nezbytnost k dobře fungujícímu autu
    1 bod
  4. Ale u RS v benzínu to nejsou náhražky, to je jen u ropáka. Benzín má skutečně dvě funkční koncovky. O halogenech ve předu bych vůbec neuvažoval, xeny jsou samozřejmostí. Pásky LED se mi líbí a svítí dostatečně podle mého názoru, když je vidím za mnou Scouty se mi nikdy nelíbily, ty plasty jsou laciné a při menší kolizi bělají....Mám dojem, že i časem šisují na slunci, člověk to musí udržovat.
    1 bod
  5. Tak jsem vcera videl druhou pulku AMR a musim konstatovat ze to je pekna traparna. Jedine na co se tam da koukat je ta holka ovsem jen do te doby nez neotevre pusu. Navic ten vysilaci cas je uplne nestastny, v lete se jim na to nikdo koukat nebude i ti co se jim to libi. Jinak moderovat porad o autech za chvili budou opravdu vsichni.
    1 bod
  6. Řekl, že v Ostravě jsou jen havíří, což není problém a pak ještě kurvy, což v případě, že žena šéfa je z Ovy, problém je. Proto se ho zeptal kde fárá. Chtěl situaci zachránit tím, že chtěl říct, že jeho žena není kurva, ale havíř.
    1 bod
  7. Toho prodejce bych chtěl potkat - valit zákazníkovi do hlavy takovej klín, že potkávačky mají modrou kontrolku, to je brutus vojeb na přesdržku... By dostal takovou čočku, že by od něj pes kůrku nevzal!
    1 bod
  8. Zdarec chlapy, Ve čtvrtek jsem byl na firmě. Něco málo poladit a popasovat nárazník na auto. Tak snad se nám to podařilo. Pár fotek ze "zkoušky". Sorry za kvalitu, pouze mobilem. Zatím to je takový Frankenstein, ale to se časem vypiluje ...
    1 bod
  9. V priebehu môjho problému zo silentblokom som 2x písal o tomto probléme do ŠA SR,kde som sa ich pýtal,že kedy už konečne bude k dispozícii,lebo už naň čakám 4.mesiac,či to klepanie nemá vplyv na ďaľšie časti auta,na kompenzáciu z dlhého čakania atď. ŠA SR si dala tieto moje požiadavky preveriť priamo u výrobcu v MB a prišla im z Ml.Boleslavy odpoväď,kde vyberiem len jednu podstatnú časť a to je "Stanovisko výrobcu je, že predmetné klepanie nie je vec brániaca užívaniu vozidla a daný prejav ani neskracuje životnosť prevodovky, ide iba o zlepšenie užívateľského komfortu." Takže nabudúce,keď budem chcieť kupovať nové auto,tak si radšej vyberiem koňa s kočom-tam aspoň viem prečo to klepe.
    1 bod
  10. Dix1: No změna je jen ve vzhledu tlačítka, ne? Tzn. že když nemáš tlačítko vůbec, tak nemáš ani generátor.... Víš ještě o nějaký změnách? Od 14KT do 22 KT?
    1 bod
  11. Kluci, přecházím z Fiatu Grande Punto 1,2 65 HP na Rapida, protože už má 8 let, Rapid 105 HP se mi líbí, má silnější motor, 6 rychlostí, na délku prostornější interiér a dvojnásobný kufr. No a kdysi jsem měl 14 let 105-ku, pak Punto I, Grande Punto a teď čekám na Rapídka.
    1 bod
  12. máš na výběr ze tří možností: 1) zajet v Praze k Petrovi (motorpower) na brzdu a on Ti k tomu řekne svůj názor a určitě i dobře poradí, 2) to stejné platí i v případě MVoleska; i s ním se dá rozumně domluvit, 3) prdět na všechno a dojet na Moravu k TDiFunovi. Pak tu ale nemusíš rozumovat, protože si svým "rozhodnutím" sám nejsi jistý. To, že tu má TDiFun snad největší základnu ještě nutně neznamená, že musí být nejlepší. Tím nechci shazovat jeho práci, ale mně - jako Pražákovi - přijde totálně ujetý jet někam 400km kvůli něčemu, co jsou schopní udělat i kluci v Praze. Ale každý ať si dělá dle svého.
    1 bod
  13. Borci s 1.2 TSI, mrkněte se na toto: http://forum.skodahome.cz/topic/122543-porucha-motoru-pri-startu-12-tsi-preskocene-rozvody/page-4#entry1846224
    1 bod
  14. ja na myti seru,nejedu tam soutezit v krase
    1 bod
  15. haldex reaguje ihned... ale co... nemá cenu vás tady přesvědčovat, jenom blbec bude tvrdit, že je 4x2 lepší jak 4x4!
    1 bod
×
×
  • Vytvořit nový...