Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 08/07/14 ve všech sekcích

  1. Tak jsem zpátky hoši, nakonec solidní účast deseti jedinců zaručila skvělou náladu a hlavně parádní svezení načipovaným RS-em Tdernuxe. Po řízení této jeho rakety musím říci, že rychlejší vůz jsem ještě neřídil, opravdu jede mu to naprosto neuvěřitelně. Taky se omlouvám Tdernuxovi za ty dvě kilča na okresce a ty dva manévry. Respektive ten poslední v Krušárně, jak na nás troubilo a svítilo to auto :D Snad už je Tdernuxovi a Panchovi lépe od žaludku a rozdejchali to (Pawouk měl celou cestu raději zavřené oči) Tdernuxi...díky
    1 bod
  2. A jo no vidíš.. Tak TADY to máš teda s "y"
    1 bod
  3. Tak jsem tak nejak vypozoroval, ze pokud jedu do prace cca 12 km, tak jizda co me bavi-pri dodrzovani limitu je za 6.5 l, pokud se trochu snazim, tak jedu za 5.5 l. Kdyz hodim eko mod a snazim se jeste vic, tak za 4.5 l. Rano je studeny motor, takze se zahratym motorem myslim bych byl jeste o cca 0.2-0.3 l uspornejsi. Samozrejme taky muzu jet tuto trasu za 9 l. Tim chci jenom rict, ze se zde na foru casto resi spotreba. Kazdy ridic ma uplne jiny styl jizdy. Takze debaty, ze tento motor bere tolik a tento tolik, mi prijdou jako zcestne. Je to o stylu jizdy.
    1 bod
  4. Zdravím Vás přátelé, jako nováček zde na fóru bych se s vámi rád podělil o pár informací které jsem nabyl při instalaci el. oken do svojí Fábie (r.v. 2002). Věřím, že můj příspěvek bude někomu přínosem a ti, kteří stále váhají s instalací el. oken v něm naleznou odpověď na otázky, které jsem já zde na fóru nenašel (možná jsem špatně hledal). První otázka byla jakým směrem se při cestě za el. okny vydat padlo nakonec rozhodnutí na cestu neoriginálních motorů napojených na originální ovladače. Proč ? Už při cestě za vystřelovacím klíčem jsem zvolil cestu neorigo tudíž jsem neviděl vážný důvod proč použít zrovna originální řešení. Druhá otázka byla zda udělat jen přední okna nebo hned všechna 4. Volba nakonec padla na všechna 4. Když už okna tak všechny . Ovladače: Nikde zde na fóru jsem nenašel jasný návod na to, jak upravit originální ovladače na neorigo motory. Našel jsem pouze odpovědi jak to teoreticky lze. Zakoupil jsem tedy ovladače a doufal že se povedou upravit. Už od začátku jsem počítal s tím, že nebudu ovladače upravovat na přímé ovládání motorů protože bych musel vést všechny silné vodiče pro ovládání ostatních oken do dveří řidiče a obávám se, že bych tam všechny nenarval. Úprava ovladačů nebyla vcelku složitá. U řidiče je většina tišťáku pokryta záporným pólem který slouží jak pro diody tak pro tlačítka. Přerušil jsem vedení k diodám a záporný pól jsem použil jako přívod + pro ovládací tlačítka. ( - pro diody jsem přivedl drátkem). Odvody z desky jsem použil ty které jsem zrovna našel. Signály jsem z ovladačů vyvedl drátky a ty jsem osadil CANON konektory k PC. (Jak jsem později zjistil není to vhodné řešení. Spojené konektory jsou příliš dlouhé a nevejdou se do zadních dveří pod plasty ovladačů) Motory: Volba padla na nejlevnější sady el. oken v e-shopu alarmtuning. Myslel jsem si, že pokud jdou motory připojit bez výměny stahovačky na přední okna, půjdou i na zadní. To byla ovšem chyba a jak jsem později zjistil, zadní okna mají manuální kliku napevno a navíc v jiném místě než elektro stahovačky! Už však nebylo cesty zpět takže jsem zakoupil použité zadní elektro stahovačky a doufal že na ně dostanu motory na přední okna. Doprá zpráva: pasují bez větších problémů. Ovládací relátka: Nad otázkou zapojení relátek jsem strávil docela dlouho. Z původního počtu 16 relátek jsem se po čase přemýšlení dostal na 12. Ovšem můj drahý otec moje schéma ještě zjednodušil až na finální počet 8 relátek pro 4 ona. U každého okna je tedy DPS na které sedí 2 relátka+pojistka. Vodiče: Jelikož v tomto neorigo řešení nemáme žádnou digitální komunikaci, musíme pro každou věc tahat vlastní vodič. Do řidičových dveří vede zhruba 15 vodičů a do ostatních pouze 5 (přívod +, -, ovládání od řidiče nahorů, dolů a + k podsvícení spínače) Náklady: Řidičův ovladač + poštovné 299 Kč Ostatní ovladače + kryt spolujezde + poštovné 470 Kč 2 sady el. oken + balíček pojistek 25A 2007 Kč (nad 2000 poštovné zdarma - proto balíček pojistek) Zadní el. stahovačky + poštovné 900 Kč Zadní kryty + kryt řidiče 175 Kč Relátka 161 Kč Ostatní materiál (diody, konektory,příchytky kabeláže atd.) 217 Kč Celkem: 4229 Kč. V nákladech nejsou započteny vodiče které jsem nekupoval. Pokud nemáte vyřešen přísun vodičů, nemůžete tuto částku považovat jako konečnou za montáž el. oken. Poznámky: Snažil jsem se částečně o to aby se to chovalo jako originál takže okna fungují až s klíčem a při otevření dveří nefungují. Součástí bylo i napojení na neorigo dálkové ovládání, které jsem dodělával už před rokem takže funguje i zavírání oken po zamknutí. Ovladače do zadních dveří jsou stejné jako LP takže jsem nesháněl extra do zadních ale koupil jsem 3ks LP ovladačů. Řidičův ovladač je stejný jako ze starého Superba a Octavie takže není nutno shánět přesně na Fabii. Moje otázky na Vás: Prozatím si nevím radu se zapojením odemykání/zamykání na panelu ovladače u řidiče. Neví někdo kde napojit signál na zamykání bez SAFE systému ? V manuálech jsem našel zamykání ukostřením pouze se SAFE systémem. A nakonec pár foteček z instalace. Druhá fotka jsou PZ dveře.
    1 bod
  5. Pokud nebudou prodejní čísla hovořit jasnou řečí (ziskovostí dle jejich představ) klidně tyto modely nechají zemřít.....
    1 bod
  6. Jestli to nebude spíš tím , že už se v Praze ponožky v sandálech nenosí !!
    1 bod
  7. vy**er se na cely shell, kup tam 100oktanovou Vervu nebo OMV a pak to res dal.. pokud to bude pretrvavat dal bych to do servisu a hotovo..stravis nad tim hodiny a hodiny casu.. pokud to dela tobe kazdej den, tak to bude delat i v servisu ne? Auto mas v zaruce, to chces kupovat cidla a nahodne to menit kdo ti co poradi?? ocividne v tom motoru neni neco OK, pokud uz menili hlavu tak bych jim to tam supl znovu, vubec bych se nad tim sam nezabyval.. pokud to budes reklamovat 3x muzes pak odstoupit od smlouvy a resit to dal... pripadne napis do Skodovky at se k tomu nekdo vyjadri... prece si to nebudes opravovat sam podle toho, co ti kdo poradi.. ???
    1 bod
  8. Jste asi jeli někam do zahraničí, kde chleba nekoupiš, že?
    1 bod
  9. Tady je nějak mrtvo. Upravil jsem svůj status = přijedu na Čaj o páté.
    1 bod
  10. ... to snad není jen o benzínu, čisté pumpy, funkční pistole, vcelku dobře propracovaný věrnostní program …. Kvalita benzínu v čase kolísá snad u všech….
    1 bod
  11. Vím. že lakýrníci používají t.z.v. voňavou gumu. Je to kotouč do vrtačky, nebo do flexi.
    1 bod
  12. VW toto rieši už od minulého roka ...dá sa prepojovacia hadička od 3.brzd.svetla so spätným ventilom a voda netečie
    1 bod
  13. I'm back, new pics 2014... 200.000 km ...
    1 bod
×
×
  • Vytvořit nový...