Hlavní panel
Oblíbený obsah
Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 10/28/14 ve všech sekcích
-
Znáš to. Jdu k doktorovi, protože musí z něčeho žít. Ten mi napíše recept, protože i lékárník musí z něčeho žít. Já si v lékárně koupím léky, přijdu domů a hodim je do hajzlu, protože chci taky žít....6 bodů
-
Motos:To je v tomhle věku normální, uděláš si takové šuplíčky, jeden na ráno a jeden na večer, aby ses v těch prášíčkách vyznal3 body
-
Můj vrchol byl, že jsem si pořídil protektory na Omegu. Jen kvůli zákonům. Zimní mám na Octě z důvodu pojišťovny. Jinak jsem to nikdy neřešil. A to jezdím pravidelně v zimě do Krkonoš. W353, R25,Opel Omega a teď O2. S tou až k baráku. Jinak vždy objednán Zetor s radlicí.[emoji16]3 body
-
2 body
-
Petrrr: mýlíš se. Bývávalo. Dnes už sedím doma, popíjím Pálavu a komentuji co vidím v TV.2 body
-
myslim ze hlavu nerovnaly2 body
-
2 body
-
Syncy je podzim , bliži se 1.11 což znamena " jsme na plech " takže co kdybysme si udělali sraz termin : 14,15,16 listopad davam na vyběr, místo taky k diskuzi ja nabizim - Sedliště a to restauraci Lašskou jizbu (perfektni brambouraky) - Guty a to Gutskou Baštu ( tež fajně vaři akorat dojezd je občas zažitek )2 body
-
Tak mi dnes přišla odpověď. Dobrý den pane Trčko. Předem se omlouvám za pozdní odpověď, z důvodu účasti na zájezdu. Na Váš dotaz odpovídám následujícím způsobem.Ano, takové akce v našem areálu Mohelnických lomů probíhají za následujících podmínek: Dohodnout termín,oznámit počet vozidel,popřípadě jiné požadavky. Tuto akci pojmout jako společnou s jedním mluvčím jako organizátorem a stanovit pro účastníky stejné podmínky.Za jedno vozidlo a použití areálu požadujeme částku 200,-Kč splatnou v průběhu setkání.Případné doplnění informací odpovím na tel.602 529 609. S pozdravem Stratil Mir.2 body
-
2 body
-
Petrrt: daleko časově. Vzdálenost problém není. Já plánuji tak na den dva dopředu s 50% přesností.1 bod
-
Pancho, musis z tech disku obcas promaznout ty pornofilmy. Sousedku uz mi Clint taky slibil, ze ji neco udelame na strelnici v lese a prd. Clint jen umi slibovat. Jako to koleno treba.1 bod
-
1 bod
-
Aha, tajnej agent s teplou vodou. Copak Clint má raťafáka? Já myslel, že je jen žere.1 bod
-
Jasný, že s tím počítám. Ale je to daleko. A navíc jsem musel k doktorce, která je fakt dobrá a našla mi spoustu nemocí a ještě mi nic nezakázala.[emoji16]1 bod
-
1 bod
-
Pozvat vás můžu, ale cvaknete si to každej sám Přece nebudu hostit takové žebráky1 bod
-
Tak lepsi umrit s botama na nohou a z olovem v srdci nez se umrit v tom aute co ma vzadu lavici jak starej Wartburg1 bod
-
Jen ze ted nezavidim Panchovi. Az jeho duse odpociva v pokoji. On zapomnel na tvuj vrcajk, ten se mu stane osudnym. Pancho muzes mi tvoje RSo prodat za 50 tis pac uz ho nebudes potrebovat. Budes ty prachy mit na pohreb.1 bod
-
Furt si domu nekoho tahas a Pancho ma lepsi auto, navic se vice blyska a samice jdou vzdy po tech blyskavych perech, to je priroda. Ted se nemuzes divit ze ti Pancho jezdi za manzelkou. On uz i ten Vasik ti neni nejak podobnej.1 bod
-
1 bod
-
Hlavne Clint najede rano po 1km na dalnici a hned to smazi 150 aby co nejrychleji zahral motor Pak se divi ze mu to zere olej1 bod
-
ja ne to je nějaká S3, někde na foru sem to našel novej čiptuning do oktávek http://www.ebay.de/itm/FERRARI-ENZO-MOTOR-V12-660-PS-ENGINE-WITH-CARBON-AIR-INTAKE-/151405163610?pt=DE_Autoteile&fits=Make%3AFerrari|Model%3AEnzo+Ferrari&hash=item234073745a1 bod
-
To asi ani Clint nebude rozporovat, ale jestli jsem to celé dobře pochopil, tak jemu šlo o dálniční přesuny víceméně stabilní vyšší rychlostí.1 bod
-
Clinte - ted po prodlouzenem vikendu jsem koukal na prumernou spotrebu. Jezdil jsem plus minus to same co s OIIRS TDI, jezdil jsem i podobne rychle a mam rozdil ve spotrebe i kdyz primhourim oci 2,5 litru. Proste kdyz dupes na TSI tak je ten rozdil velmi markantni a to jsem jeste sem tam zrychloval pozvolneji, kdyzto u TDI jsem stal podlahu celou dobu. Ano, mozna na dalnici nebude ten rozdil tak markantni, ale jakmile jedu mym zpusobem, tak se ty nuzky spotreby mezi TSI a TDI rozeviraji. Ano, srovnavam rozdilne vozy, ale verim, ze kdybych mel moznost to same jet OIIIRS TDI vesel bych se do osmi s klidem, kdezto TSI jede docela pres deset1 bod
-
Žena dopije svoji ranní kávu a odchází z cukrárny, když si všimne podivného smutečního průvodu, který míří na blízký hřbitov. Dlouhý černý pohřební vůz, následuje 50 metrů za ním další dlouhý černý pohřební vůz. Za druhým pohřebním vozem jde žena s pitbulem na vodítku. Kousek za ní následuje asi 200 žen jdoucích za sebou v řadě. Žena nemůže odolat té zvláštnosti. Opatrně přistoupí k ženě se psem a říká: "Je mi opravdu líto vaší ztráty, a vím, že není vhodná chvíle, abych vás vyrušovala, ale nikdy jsem neviděla takový pohřeb. Čí je to pohřeb?" "Mého manžela." "A co se mu stalo?" Žena odpoví: "Můj pes ho napadl a zabil." Ptá se dál: "A kdo je v tom druhém voze?" Žena odpoví: "Moje tchyně. Snažila se pomoci mému manželovi, když v tom se pes obrátil proti ní." Mezi oběma ženami se rozhostilo dusné a zamyšlené ticho. "Můžu si půjčit toho psa?" "Postavte se do řady..."1 bod
-
Aha, já myslel, že to je do 12V zásuvky na čtení.. Clinte musíš si s Koktou domluvit skryté signály. Už delší dobu mám podezření, že občas za něj píše Žeryk.1 bod
-
1 bod
-
Tak já nevím, ale ta vazelína na bubny to snad autor ani nemyslí vážně! Nechápu proč každý rok matlat bubny mastným sráčem, když je lze jednou za 2-3 roky přetřít černým Hammeritem nebo Alkytonem, žádná zasraná mastnota, o jejíž nevzlínavosti vážně pochybuju, obzváště v oblasti ohřátých brzd. Už vůbec nemluví o tom co tomu řekne případný mechanik, který to dostane do ruky a má se v té mastnotě hrabat. Design absolutně žádný, přednost žádná, černý Alkyton alespoň vytáhne opticky hliníkáče.1 bod
-
Jak pise kolega HIZ - tempomat za me taky. Na delsi cesty luxus. V predchozim aute sem ho mel. Ted diky tomu ze sem bral skladovku tak nemam a tlucu se do hlavy. Dodelavka je raketa tak hold musim trpet.1 bod
-
Takže přidávám fotky aktuálně z Číny: RAPID v sociálním provedení v podzemním parkovišti nádraží rychlovlaku CRH v Hangshou (ne, se Zemanem jsem nejel... :-D ). Další dva jen viděni z jedoucího auta, oba byly v lepší výbavě s litými koly a "normálním" nárazníkem. Jinak zatím tady v Číně vyhrávají na body sourozenci od VW - Jetta a New Santana v poměru tak 3:50. Holt jich hodně začalo jezdit jako taxíky místo letitých VW SANTANA (=stařičký sedan VW Passat úplně té první generace). Tahle New Santana je nějakýho obyčejnýho referentíka ve firmě,kde jsem dneska byl.1 bod
-
To jo a servisni intervaly se protahnou na 50tis. Servis zazijes jen jednou pac pri 100tis to odvezes na plataku rovnou do srotu, kde zacvakas jeste eco likvidacni dan 20tis.1 bod
-
1 bod
-
Clinte nech si to patentovat. Rekuperace oleje. To bude pro Euro 8 idealni reseni. Jinak Clintovi huci uz jenom v tom turbu :D:D1 bod
-
No zkusit to můžeš, ale ŠA se pro tyto případy docela kvalitně kryje. 1. Se budou divit, jak to, že to nefunguje a mohutně řešit, 2. si vyžádají soubor, který nefunguje a vrátí ho s tím, že má mnohem vyšší bitrate než 320kb/s, tudíž opravdu nejde přehrát, 3. pokud budeš moc asertivní a vyhrožovat právníky, tak odkáží na poslední stranu návodu: případně se otočí na větě: Ale pokud dopadneš s reklamací nějak pozitivně, tak sem určitě napiš, ať ostatní vědí, jak postupovat. Držím palce a přeji pevné nervy...1 bod
-
1 bod
-
Ahojte nevím kam to zařadit a nikde sem tu článek nenašla Ehm ... chtěla bych aby mi z výfuku lítaly plameny při větších otáčkách a při přeřazení Mám Trubku od motoru až na konec a na konci laďák od DTM a jen si zastřílí ale plamen nikde :/ Jde to nějak udělat aby lítaly ? Děkuji za radu1 bod