Hlavní panel
Oblíbený obsah
Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 11/25/14 ve všech sekcích
-
Jak sám Petrrr přiznal, cituji: "Tohodle medvěda jsem už prosázel, kdybych si ty prachy nechal, už jsem v něm jezdil Proto teď už musim zcela zákonitě vyhrát...."3 body
-
2 body
-
wolfspitz: tak ti nevím... přečetl jsem dosud o FIII vše, co o ni kde napsali, včetně srovnání s konkurencí, a vždy na tom FIII vyšla lépe, byť někdy těsně, nebo nerozhodně, ale ne hůře. Nevím kde čerpáš informace, ale nemůžu s tebou souhlasit, že by FIII v nějakém parametru v poměru s konkurencí utrpěla porážku. Třeba tvrdé plasty bych nehodnotil jako čirou nevýhodu. To může být pro někoho přínosné nebo dokonce požadované. Buď proto v souzení více objektivní1 bod
-
bezvadný podvozek u i20? Určitě né moc dlouho a když todle řikáš tak doufám že jsi s obouma jezdil :-) Motory lepší? Ano jen papírově :-) Exelentní jízdní parametry? Opakuju že doufám že jsi v obou jezdil!! Cena je vždycky u všech vozu lepší než ceníková a velké plus k FIII u které bude sleva mnohem lepší než konkurence! To díky strategii celé škody :-) Teda FIII považuji za lepší volbu než i20 :-) Wolfspitz zase si se ukázal, bohužel... p.s. FIII má vnitřní rozměry +/- stejné jako u i20, spíše pár mm hovoří pro FIII takže zase jsi neobjektivní....ale kdo to pozná ty mm/cm, důležité je, že tu zase plácáš nesmysly1 bod
-
To bude ono .... Otoč klíčkem do první polohy (aby se ti zaplo zapalování, ale nenaskočil motor) a zařaď zpátečku - pak se na to můžeš mrknout,zda obě svítí... nebo pak jedině ve dvou lidech, jeden se dívá, druhý sedí za volatem... jako ve filmu "Vrchní prchni", můžete při tom zkontrolovat i klakson1 bod
-
1 bod
-
Ďakujem Páni. Ja som včera špekuloval a špekuloval až nakoniec som sa rozhodol pre tú Vartu Silver Dynamic 77ah čo sem dnes pridal Doktorone všade odporúčajú pre 1,9Tdi 96kw 70ah až 77ah batériu ja som tam chcel dať tú 85ah aby som mal väčšiu istotu ale kašlem na to snáď bude táto postačujúca. A dúfam že sa vyrieši môj problém so štartovaním aj keď čaká ma oprava ešte vnútorného osvetlenia včera som čítal tu na fóre že skoro každý superb s tým má problém, a možno to aj súvisí s vybýjaním batérie.1 bod
-
1 bod
-
1. Necituj přímo předcházející příspěvek - porušuješ pravidla fora. 2. Kde je tvůj příspěvek? Kromě nesprávné citace tam nic jiného není.1 bod
-
Vidím, že se tu probírají už i slevy, tak jsem v tomto smyslu upravil název vlákna.1 bod
-
Já si stejně koupim Mergla od souseda, to je voňavka, už stojízase na polystyrenech a přikrytý plachtou1 bod
-
No jo, když on nevi jak se s takovým concernovým vozem jezdí. Nejprve, musí se kolem něj chodit po špičkách, nemlátit s dveřmi, auto musí být parkováno v teple, suchu, bez jiných negativních vnějších vlivů, musí se s ním jezdit pouze po absolutně nových silnicích s hladkým povrchem. V místě parkování několik nejvýkonnějších plašiček kun, olej měnit každých 5-10tis -samozřejmě v autorizovaném servise a stejně tak nejlépe při té výměně nechat vyměnit krom filtrů atd., rovnou i bezúdržbový rozvodový řetěz. Pak je třeba tankovat jen super nejkvalitnější čistý křišťálově benzín bez biosložek atd. ( Clint doporučuje zásadně Shell ). No když toto vše budeš dodržovat, auto ti bez problémů vydrží i 60tis km.1 bod
-
Petrrr: Ty jestli někdy vyhraješ, tak mě dřív porostou vlasy, Kokta bude prezidentem Volkswagenu a Pančo sežere tři divočáky k věčeři1 bod
-
1 bod
-
Jedinej kdo to možná trestá je Clint, všichni ostatní víme, že je to euro plechovka jako každá jiná1 bod
-
1 bod
-
Poslední verze taky nemusí být ta nej.... to je jedna varianta, u ŠA ne neobvyklá. Druhá je ta, že pedál může být klidně vyroben dřív (v PRCu), než tvoje auto (v ČR), takže klidně termín do 26.5.2014 mohl stihnout.1 bod
-
S bilou zatkou jsem ani nehnul, spis bych urval cely chladic. Takze jsem na cc-autodily.cz objednal vsechny dily (chladic HELLA, 2x tesneni, origo ochrannou mrizku a 10x prichytku mrizky) celkem za 3210 Kc a pustil se do vymeny. Krome naplneni jsem si vsechno udelal sam, prikladam par fotek pro inspiraci. (Jen z mobilu, ale pro predstavu staci. Stav bez chladice klimy jsem vyfotit zapomnel.) Naplneni (prace + chladivo) me vyslo na 610 Kc, celkem tedy "peknych" 3820 Kc.1 bod
-
1 bod
-
Stringo si nepotřeboval kupovat nový chladiče, si měl koupit ten přípravek a nalejt to do okruhu a měl bys to opravené, když to naleješ do rozprašovače a postříkáš s tím i ten spoiler, tak se taky zacelí, vyrostou nový držáky, mlhovky atd. vše jako před nehodou. Jinak je to Opel, měl si jít dělat drifty do Autosalonu a možná by si ji vyhrál. Hold nechopil ses příležitosti. Jako mohl jsem se také účastnit, ale já Opla nechci.1 bod
-
S tím pocitem sem to myslel tak že ten kdo hledá dobrou gumu ví proč to dělá a pozná rozdíl mezi lepší a horší takže to není o tom že když jí koupí třeba v D tak má jen pocit že má lepší pneu. Pneu může bejt vyrobená klidně v Číně a bude kvalitní ale každá určitě nebude stejně kvalitní, to platí všeobecně. Např. kovárny v Německu vyrábí základní materiál pro výrobu určitých dílů který zpracovávám a každá várka je jiná, jedna lepší, druhá "horší", třetí zase lepší atd. Pokud tu lepší nechají v Německu a horší nám dovezou tak jakej to má vliv na logistiku? Vozí nám pořád stejný množství a když třeba v Polsku ve fabrice vyrobí pneu Dunlop tak je vozí jen k nám nebo i do jiných států? Nemůžou tak roztřídit A a B a podle toho je rozvést? Jeden prodejce ti tvrdí že je jedno kde byla guma vyrobena, pořád je prý stejně kvalitní, takhle to jde? To bych neřekl, nikdy se nepodaří každý kus stejný, všeobecně, co dělají s těma "horšíma", zlikvidujou je? To že se u nás kupuje horší zboží, samozřejmě ne vše, není za nic přitažené, to se myslím ví a jen doufáme že se to zlepší. Netvrdím že každá guma, či jiné zboží koupené u nás bude B ale je to větší pravděpodobnost. Kdysi mě dojalo prohlášení kolem paliv, u nás ho známá značka prodává v horší kvalitě protože prý máme zastaralý vozový park (to je bohužel pravda), ale za tu horší kvalitu si účtuje stejnou, ne-li vyšší, cenu. Proč k nám přestali lidi z A jezdit tak masivně nakupovat a ládovat si pupky jako nějakou dobu po takzvané revoluci? Když si to spočítám tak o penězích to nebude. V obchodech nebo u pumpy je dnes vidíš jen zřídka, třeba paliva mají dnes průměrně dražší než my a obědy jak by smet, a přesto je tu už dnes nevidíš jako dřív. Když se nám proháněli po mým rodným městysu tak sem z prdele zahlásil "aby se to jednou neobrátilo" a teď když tam jedu v sobotu na nákup tak v tom městysu stojí dvě auta z rakouskou značkou a u nich v obchodě nestačím zdravit známý, u pumpy to samý A to i přesto že nám soudruzi tak pěkně upravili kurz € Omlouvám se za velký OT, když tak to klidně smažte, ale o pneu to je taky1 bod
-
1 bod
-
S tou spotřebou, co dosahují v testech se nedá objektivně vůbec počítat. Musíš počítat s tím, že novinářské verze aut jsou obvykle na největších kolech a ve vysokých výbavách a to je pravě stav, při kterém žádný výrobce aut spotřebu netestuje, nehledě na to, že ten novinář nemůže chtít papírovou spotřebu zajet s autem, ve kterém sedí poprvé a když moc tak půl dne. Takže nechci obhajovat výrobce, ale tak jak si to napsal se to příliš hodnotit nedá. Nicméně s tebou souhlasím v tom, že ty pidi motory si v reálu víc vezmou, protože jsou daleko citlivější na styl jízdy než třeba tebou uvedený osmiválec 4.7l, který parametrově a hodnotou točivého momentu je úplně někde jinde, jenže ruku na srdce, kdo by si v této době koupil obdobný motor - moc lidí to nebude. Je doba, kdy se auta tak rychle střídají, že staré poctivé atmosféry prostě vymizí, není potřeba, aby auto vydrželo 20 let a milion kilometrů... Bohužel.. Jinak abych ještě dodal já s TSI nemám sebemenší problém jezdit za papírové spotřeby, případně mimo město i za hodnoty o několik desetin litru nižší než udává výrobce a to s automatem a ne zrovna základní výbavou.. Takže tím jsem chtěl říct, že hlavní problém nesedící spotřeby nebude v motoru ale v něčem jiném.1 bod
-
1 bod
-
Houmr nedela ti ten motor neco podobneho jak se resi zde? http://forum.skodahome.cz/index.php?showtopic=461331 bod