Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 12/26/14 ve všech sekcích

  1. Stale som rozmyslal kde sa mohli Kabanovci inspirovat pri dizajnovani palubovky ... mysim ze ...
    2 body
  2. Přátelé, ani jste se nepochlubili, co jste dostali k Vánocům Tedy kromě Petrrra, ten už se mi chlubil SZ, že dostal nový péro a 50 prázdných ticketů na sázení. Také prej knihy "100 triků jak vyhrát v ruletě" a "Štěstí v lásce, neštěstí ve hře". (knihu "Jak ošetřovat desetileté francouzské auto" prej ježíšek nesehnal, pač je to prej fiktivní četba)
    1 bod
  3. Nahrál jsem do telefonu fotky a z nich udělal výřezy konkrétní osoby.
    1 bod
  4. Jako sorry, ale z mé strany to není chytání za slovíčko a už vůbec to není stupidní hra. Někdo se tu zeptá jestli je dobré objednat F3 hned nebo počkat, já mu napíšu ať počká viz Rapid který měl na začátku plno dětských nemocí, ty na to reaguješ ( na dětské nemoci ), ale bohužel reaguješ na úplně něco jiného. Mícháš hrušky s jablkama. Jinak nechci se moc hádat, ale dojezd u řidiče měl Rapid od začátku ( neměl a nemá pouze při jízdě nahoru ), nepleteš si to náhodou s ovládáním okének vzadu z místa řidiče ? OK, palubkou jsi myslel něco jiného, ale i tak to nechápu, jaký je zásadní rozdíl mezi palubkou v Rapidu MR2013 ( nebo nyní soc. verzí ) a O3 ? jsou téměř totožné - designově Co se týče ceny, ano máš pravdu. Edit: nevím jaké plamenné příspěvky obhajující Rapid myslíš a od koho. Já pouze nesouhlasil s názorem, že kam se hrabe Rapid na F3 a že podvozek je katastrofa. Ani jsem nikde netvrdil, že Rapid je lepší. V celkovém kontextu je F3 o něco lepší, ale né v řádu tříd, jak tu někteří píšou. To je nesmysl, protože každé auto je jinak určené ( tím se i mění pro koho je co lepší ), obě to jsou ve své podstatě auta dělané na cenu a ničím výjmečná...
    1 bod
  5. Krasne sviatky vsetkym... -- Z mobilu
    1 bod
  6. Mal som s Bolerom menší funkčný problém, ktorý ma dosť sral a myslím si, že som ho vyriešil celkom rozumne, tak sa podelím o skúsenosti, možno sa to niekomu bude hodiť: Po kúpe Bolera som ho chcel primárne používať na 2 veci: Prvá vec: na SD kartu pekne nahromadím obľúbené albumy po priečinkoch a budem ich prehrávať - to funguje veľmi dobre až na trošku oneskorené reakcie pri veľkom množstve priečinkov, ale dá sa na to zvyknúť. Druhá vec: do jedného priečinka si dám veľké množstvo skladieb (500+) v tvare "Artist - Song" a budem si ich prehrávať pomocou funkcie MIX. Tu som narazil na problém: pri použití funkcie MIX z nejakého dôvodu rádio nepoužíva úplne random poradie ako tomu je u väčšiny hudobných prehrávačov, ale funguje na spôsob že ku aktuálne prehrávanej skladbe, pripočíta náhodne číslo (podľa pozorovania niečo medzi 1-10) a o toľko poradí v zozname prehrá nasledujúcu skladbu. Táto vec ma celkom dosť hnevala, najmä z dôvodu že pokiaľ má človek v priečinku 50 súborov s názvom Metallica, rádio pustí bez problémov aj 5-7 pesničiek Metallicy, čo je celkom na nervy. Ďalšou vecou čo ma hnevala je to, že z nejakého dôvod má rádio tendenciu random skladby opakovať. Rozmýšlal som ako to vyriešiť, lebo ma dosť sralo Nakoľko som čítal že u RCD 510 sú celkom problémy s playlistami, tak som rozmýšľal že v nejakom správcovi súborov jednoducho vložím random čísla pred názov skladieb, na základe ktorých by som si vytvoril úplne náhodne rozhodenie pesničiek, čo by bolo celkom funkčné riešenie, no nikdy v živote by som už na tej karte nenašiel pesničku ktorú by som chcel. Tak som sa teda odhodlal pustiť sa do boja s playlistami. Prvá vec čo som urobil je to, že celý obsah karty z rootu som hodil do jedného priečinka, pustil to vo Winampe, dal "random playlist" a uložil *.m3u playlist súbor na root karty. Išiel som do auta a ono to hralo Normálne som neveril vlastným ušiam a ušiam. No po chvíľke radosti som objavil problém, že niektoré skladby v playliste auto jednoducho ignoruje. Skladba je v danom playliste no po jej pustení ju rádio proste neprehrá. Zistil som, že tento problém sa deje vtedy, ak názov súboru obsahuje diakritiku. Takže som zasa išiel hore a zbavil som sa komplet všetkých znakov diakritiky a nahradil ich znakmi bez diakritiky. Znova som prepísal playlisty a predstavte si: ONO TO FUNGUJE A HRÁ Konečne mám skutočne náhodný zoznam skladieb. Ďalšou výhodou je že s playlistom rádio pracuje oveľa rýchlejšie, nakoľko je to len obyčajný textový dokument ktorý obsahuje cesty ku súborom uložených v inom priečinku. Program ktorým som sa zbavil hromadne diakritiky súboroch: http://www.1-4a.com/rename/ Programy na vytvorenie playlistu ktoré som skúšal a fungujú: Winamp (*.m3u *.pls) a Windows Media Player (*.m3u *.wpl) Takto teraz vyzerá moja karta: ROOT:\MIX\(tu sú jednotlivé *.mp3 súbory) ROOT:\Winamp_MIX.m3u ROOT:\WMP_MIX.m3u Myslím si že tento postup bude fungovať aj Colombusa (RNS 510) alebo aj u Amundsena (RNS 315), ale možno majú lepšie vyriešené prehrávanie skladieb v náhodnom poradí a nie je potrebné sa s tým takto babrať
    1 bod
  7. Já mám najeto 27tis a teď jsem dělal před týdnem druhou výměnu oleje a začalo to rachotit hned.U mě nemá vliv stáří oleje. Rachotí pravidelně každý 2-3 studený start? Tak nějak, prostě pravidelně.. Kašlu na to, čekám až přeskočí ať tam konečně narvu tu "V-osmičku".
    1 bod
  8. Co s tím? Nic ! Každý má nějaké zkušenosti a podle toho si vybírá.
    1 bod
  9. Presne tak jak pises, nedovedu si na seriovy Oktavce se seriovym vykonem predstavit brzdeni ze by se zkroutil naboj, to snad ani neni mozny, ten naboj je pekny kousek oceli. Schvalne jsem si jich nekolik poridil ze servisu kde je menili, a nikdy zkrouceny nebyly !!!, hazivost cela naboje vuci prumeru pro lozisko bylo do 0,01 mm, stejne jako novy . Pro objektivitu jsem meril jak tisicinovym uchylkomerem, tak 3D souradnicovym pristrojem , ktery meri i v desetitisicinach a vysledek byl stejny. A vule v lozisku toto krouceni neudela, zajedno je temer zanedbatelna, zadruhy i kdyz tam je , tak vuci kotouci je hlavne v radialnim smeru, nikoliv axialnim. A kdo tvrdi ze ma vuli velkou na loziskach, tak necht sem prosim da video s vykladem a ukazkou te vule , hlavne jak to meril a zjistil. Nejen ja, ale i ostatni se urcite velice radi pouci. Lozisko se proste meni az zacne hucet a i to ma vuli minimalni, vse jsem si merenim overil. Delal jsem oktavky ktery mely puky utrhany, tlumice vytekly, stabik vymackanej a nikdy zadny problemy s kroucenim nebyly, najednou se daji novy kotouce a po 2-3 tis km zacnou kopat. Podvozkem to asi sotva bude. Jeste je taky problem ze nekteri si daji kombinaci kotoucu a desek opravdu nevhodnou a tam uz je mozny ze ty kotouce, treba i dobry, prehrejou a zkrouti. Ale komu neni rady, tomu neni pomoci. Kdo chce menit podvozek , at si ho meni, kdo chce zkouset ruzny kombinace kotoucu a desek, tak at klidne zkousi, je to kazdyho vec :kol-32:
    1 bod
  10. Jojo pardon. Já to chtěl taky nějak naznačit, ale stejně sem už nikdo nechodí. Za chvilku bude u O1 mrtvo
    1 bod
  11. Je to prostě nesmysl měnit všechno. Logika věci. Jezdím, vše je ok, najednou měním kotouče a pak to začne kopat a já mám najednou vše špatné ?? Blbost, stačí lidský selský rozum. Další logika, měnit náboje, hážou..nedokážu si představit, jak normální jízdou může dojít ke "zkroucení" náboje, navíc když uvážím (je to ale nesmysl), že mám "zkroucený" náboj a dám na něj nový rovný kotouč, tak najednou je 2 tis.km klid a pak až ten kotouč začne vibrovat ? neměl by hned být "zkroucený" když jej dám na nerovnoměrný povrch, který při otáčení kolem své osy vibruje a háže? Proto tady ty sdělení výrobců ani neřeším, je to nesmysl typu "vyměntě žárovku, ale abychom měli jistotu, že bude vše oka, koupíme raději celé nové přední světlo"
    1 bod
  12. No za prvé, Áčka a Esa sů stejní zloději takže je jo jedno. Za druhé, nevěřím ani jenomu stav km a za třetí brach bych toho z Esa když už. Btw osobně bych se díval po 2.8 V6, je to spolehlivější a méně náročnej motor. Spotřeba je sice tak o 2 litry vyšší, ale je hlavně díky V6 kultivovanější. Toť můj názor...
    1 bod
  13. U superba je 12000 km uplne irelevantných. Otázkou je skôr ktorý má viac stočené :-D Ja pozerám na súčasný stav, nie na km... a neviem ako u vás, ale u nás na slovensku pojem "seriózny autobazár" neexistuje želám šťastnú ruku pri výbere, nech supík dlho slúži :-)
    1 bod
  14. 1 bod
  15. Stojí ženská na Nuselském mostu a chce skočit. Dojde k ní špinavý bezdomovec a povídá: "Paninko, než skočíte, co si ještě trošku užít?" Ženská se rozčílí a začne mu nadávat. Chlap se jen ušklíbne: "No, nevadí, já si počkám dole..." V předvánočním čase proběhl průzkum veřejného mínění o tom, jaký vánoční strom má stát v Praze na Václavském náměstí. Lidé si přáli různé druhy stromů. Zvláštní názorová shoda panovala mezi bezdomovci, kteří by nejradši jedli. Myška se prochází lesem a slyší z dálky: "Pomoc! Pomoc!" Jde po hlase, až dojde k jámě, do které spadl slon a nemůže se dostat ven… "Pomoz mi!" prosí slon. "Vydrž," odpoví myška, "hned jsem zpátky." Za pár minut se vrátí v Audi, přiváže k němu lano, druhý konec hodí slonovi a vytáhne ho z jámy. "Díky," řekne slon, "jsem tvůj dlužník." Pár týdnů nato se slon prochází a slyší volání o pomoc. Tentokrát spadla do díry myška a nemůže ven. Aby se jí odvděčil, rozhodne se slon, že ji zachrání. Stoupne si nad jámu, spustí do ní chobot a myška po něm vyšplhá ven. Z toho plyne ponaučení: Když máš velký chobot, nepotřebuješ Audi. Umře rockový bubeník, do nebe ho nepustí a tak musí do pekla. Otevře mu Belzebub a říká: - Upaluj rovně kolem pódia a do zkušebny číslo 5! Doběhne tam, otevře dveře a kouká s otevřenou pusou - v jednom rohu Jimi Hendrix s kytarou a vedle Kurt Cobain s Jim Morrisonem, za nimi opuštěné bicí. Rockeři křičí: - Kdes byl, čéče? Čekáme na tebe. Bubeník je v šoku a říká si: - Tohle že má být peklo? To je ráj na zemi! A sedá k bicím. Hendrix bere kytaru a povídá: - Tak, pánové, jedem! Tři, čty-ři: Jednu bílou orchidej...
    1 bod
  16. Jediný co je škoda že zadní mlhová svítí jen v levém vypadá to jak nemocný
    1 bod
  17. pekná spotreba , ukáž foto auta
    1 bod
  18. chlapci mne tiez odisiel termotstat, mal som tam znacku MAYLE ale po polroku KO, aku znacku by ste mi odporucili, kvalitnu ale nie origo, lebo ogiro stoji u nas 30 €? diki moc
    1 bod
  19. termostat nebo čidlo teploty... spíš termostat - nedovírá, takže se auto neohřeje na 90 °C
    1 bod
  20. Správné kódování: Navigace bez hlasového ovládání + možný mf volant nebo navigace s hlasovým ovládáním bez mf volantu 020000000100010100000000 Navigace s hlasovým ovládání s aktivací přes mf volant 020100000100010100000000 Pak krátce odpojit HF jednotku a připojit. Smáznout chyby a vše běhá jak má...jen ta jednu drobnou chybu v software, která se projevuje jen s mf volantem.
    1 bod
  21. Jo měl. Mám ho tam od cca 5000km a teď mam najeto cca 39000km.
    1 bod
  22. Mel jsem taky HID sadu 4600 svitilo to moc pekne a nikdo na me neblikal,ze bych ho oslnoval a jezdil jsem na polohu jedna ....kdyz jsem pujcil auto znamemu aby jel za mnou,abych vedel jak to sviti,tak musim rict,ze kdyby melo jet za mnou auto co ma tu sadu namontovanou,tak bych dlouho nevydrzel-je to hnus.....ne,ze by to primo oslnovalo,ale je kolem svetel velka zare a neni prijemne,kdyz to je za vama nebo jede nekdo proti vam.Sadu jsem prodal a namontoval origo.xenony i kdyz je naklapeni jen na kolecko a vse me to vyslo na 12300kc
    1 bod
×
×
  • Vytvořit nový...