Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 12/30/14 ve všech sekcích

  1. Lidi jsou vyžraný až dost. Samej vysokej cholesterol. Já jsem zasvětil svůj život boji a ochraně lidí před touto zkázou. Jak vidim prase, tak ho hned zlikviduji. To samé platí i o alkoholu.[emoji2]
    3 body
  2. a není levnější (a potažmo méně pracné) na to koupit poklice?
    2 body
  3. Čau lidi, mam dotaz proč tu tento motor ještě neni?? Na konfigurátoru škoda už je.... Máte někdo tento motor?? zkušenosti?díky
    1 bod
  4. Twl, podělaná zlodějská Evropa...
    1 bod
  5. Manželský pár se vydá do města na vánoční nákupy. Manželka se trochu zakoukala v butiku s hadříky a najednou zjistí, že manžel není s ní a že ho ani nikde nevidí. Tak vytáhne mobil, zavolá, mobil zvoní a zvoní, konečně manžel: "Haló?" "No prosim Tě, kde si, už jsem se bála, že se ti něco stalo, kde seš?" "Ale co by se mi asi tak mohlo stát. Hele pamatuješ se na ten zlatnickej krám, jak se ti tam před pěti lety líbil ten diamantovej náhrdelník a nemohli jsme si ho dovolit, a já ti slíbil že jednou bude tvůj?" Ženě se stáhne hrdlo, hrknou slzy do očí: "No samozřejmě si ten obchod pamatuju." "Nooo, tak já sedím v hospodě naproti." Baví se dvě šlapky: "Co chceš od Ježíška?" "Normálně 1500, jak od každýho." V metru: Dovolíte? Potřebovala bych vylízat. Exkurze na infekčním. Primář ukazuje na opancéřované dveře:"Tak za těmito dveřmi je náš nejtěžší pacient, má HIV, HBV, HCV, Treponemu, Ebolu a prasečí chřipku" "A co mu na to dáváte?" "Ále, různě, palačinky, pizzu, koláče...." "A to pomáhá?" "Ne, ale dobře se to strká pod dveřma."
    1 bod
  6. To dělá to samé co já a ještě to nefunguje na posledních jednotkách gateway.
    1 bod
  7. Myslíš do 120tis KČ a najeto do 200tis km asi že jo? Podivej se na bazos.cz, sauto a nebo třeba mobile.de
    1 bod
  8. jo, jo klíče v zrcádku - to je kultovní storry, je zajímavé kolika "známým" se to stalo Nejvtipnější na tom je, že do většiny zrcátek se ty klíče dát nedaj. Nadruhou stranu, když už to jde, tak jako úschova náhradních klíčů je to docela dobré.
    1 bod
  9. Ono tam půjde ještě o spotřebu (i v tom Německu s tou maximálkou), respektive o ekologii - víte kolik CO2 vypustíte do ovzduší při 200km/h .... no nevíte co, já taky ne, .... ale uričtě to bude víc než při 130km/h... Myslím, že se mnozí ještě dožijeme toho, že najedete na dálnici, zapnete autopilota, ten pojede jak jinak než podle předpisů, přehročení rychlosti maximálně při předjíždění a to jen krátkodobě.... a kdo si bude chtít zablbnout, tak si bude muset zaplatit holt jízdu na okruhu... ... takže buďme zatím rádi za to co je
    1 bod
  10. Dyť říkám. Vánoční stromeček s rolničkama. To je kvůli tomu, aby se lidi nepozabíjeli, když nebudou mít abs, esp a nedejbože posilovač řízení.
    1 bod
  11. Záběry z výrobního závodu ŠKODA AUTO Kvasiny, který v roce 2014 oslavil 80 let výroby automobilů. Záběry z výroby vozů v Kvasinách obsahující operace v lisovně, lakovně, montáži a závěrečné testování. Zobrazit celý článek
    1 bod
  12. Zrovna včera jsem si na 1.0 TSI vzpomněl, ještě než byly první informace o motorizacích Fabie, tak jsem se klepal aby Fabia tenhle skvost neměla už od začátku místo 1.2 TSI. Dle informací, co jsem tak početl na internetu (vím, není to nic moc), tak Fabia ho určitě dostane, resp. ono to dává rozum. Takže všem čekatelům nezbývá než popřát ať si počkají ten rok dva. Navigace se nedočkají určitě, parkovací kamery možná, adaptivního tempomatu asi ano, ale 1.0 TSI bude určitě, to bude ten poslední kamínek co bude autu chybět k totální odladěnosti . Navíc, po nějaké době je u ojetin poměrně běžné, že dřívejší ročníky konkrétní generace nějakého modelu na tom bývají lépe než exempláře vyrobené později. Dost často se v průběhu života modelu začne šetřit, třeba na antikorozní ochraně, plastech, komponentech podvozku a podobně. Nechci z toho narozdíl od "čekatelů" vůbec nic vyvozovat, spíš jenom demonstrovat že na každý jejich šibalský argument se dá vymyslet stejně validní protiargument A ještě ad výlevy pánů modrazem a wolfspitz. Fakt se divím, že je tady někdo trpí. Nedávno jsem jel s Fabií 1.4 MPI 44 kW trasu Hradec Králové - Olomouc za 6.1 a to jsem se rozhodně nijak neomezoval, spíš bych řekl, že jsem tomu slabému motoru dost často na té kopcovité trase šlapal na krk aby to vůbec jelo. Za zhruba stejnou dlouhodobou spotřebu jezdí známý s Fabií II 1.2 TSI. Testoval jsem jak Fiestu tak Corsu a jak motoricky tak spotřebou Fabia vyhrála na celé čáře. Hjundé a Dačiji jsem netestoval, v takové popelnici bych nejezdil ani kdyby byla celá ze zlata...
    1 bod
  13. Stringo: ne, není to konec našeho klubu, jen příště zvolím jinou motorizaci
    1 bod
  14. Tak nějak. Já jsem proto docela rád, že se D1 při té rekonstrukci nerozšířila na 3+3 pruhy, to by mě jeblo, jet 200 km do Brna s těma blbama. Naprosto stačí těch pár km u Prahy. Minule jsem takto "předjel" (jestli se to tak dá říct, protože já od nájezdu na 11 km až po Mirošovice jel pořád v pravém pruhu) dvě milostivé paní (či spíš slečny), které si to hasily úžasnou rychlostí 100-110 km/h v prostředním pruhu. Tak jsem při míjení použil klakson - obě dvě evidentně netušily, která bije (možná v tu dubu ani nevěděly, kde se to vlastně nacházejí) a jen vytřeštěným zrakem zíraly před sebe. Někdy si říkám, proč někteří lidé lezou za volant, když se ve skutečnosti bojí řídit.
    1 bod
  15. Ty jsi dobrý vypatlanec, ale to ti neříkám asi nic nového.
    1 bod
  16. Vzhledem k platnosti EU6 rozhodne nebude zmena s novym modelem. Pokud si vzpominam dobre tak zmena s novym MR 22KT/15. Obdobne dostane nove motory a radu dalsich zmen Rapid, vyroba Roomsteru do te doby skonci.
    1 bod
  17. Myslím, že stát za tebou v tu chvíli, kdy jsi nadával na ty učitelky s dětmi, tak bych neváhám a vylezl bych z auta a šel ti dát po hubě. A mám takovej pocit, že bych asi nebyl jediný...
    1 bod
  18. přesně tak, v okamžicích, kde inteligentní řidič sundá nohu z plynu, ANDi ukázkově přidá a pak se rozčiluje .. ale evidentně mu jeho "správné" chování nikterak nevymluvíme ..
    1 bod
×
×
  • Vytvořit nový...