K bodu 2) co psal v odpovědi p. Vaculík ze SM: pokud by byl problém v příliš studeném motoru, pak by stačilo vybavit motor přídavným ohřevem chl. kapaliny jako mají diesely a do topení elektrickou přídavnou vložku. A dál zajímalo by mě, jak jsou na tom z pronikáním benzínu do oleje TSIčka, prodávaná ve Skandinávii.... Tam musí být motor studený pořád.
Mymu byvalymu sefovi se vysypal manual v 60tis. Kdyz se ma neco pos--t tak se to proste pose--, Moje dalsi 1.4Tsi bude urcite tedy s DSG, uz mam toho manualu plny zuby. Uz se zase tesim jak budu v dubnu konfigurovat
u fotky škodovky, někdo komentoval takto Gábor Lehocky catapult seat, obviously .. what else?
Jinak zde přehled u O3 RS 169kw. http://www.skoda-auto.com/en/models/octavia-rs-230/
Mě by jen zajímalo, jak je možné, že se pronikání benzínu do oleje při tomto stylu provozování projevuje jen u některých kusů? U nás ve firmě máme 1.2 TSI různých ročníků a jsou provozovány jen takto = ve městě na krátké trasy (konkrétně třeba já jsem měl za minulý měsíc udělal cca 150 jízd o celkové délce cca 850 km a kolegové to mají obdobně) a nikdy nikdo s tímto problém neměl.
Je zajímavé, že soused TSI má, jezdí s ním každý den do práce 3+3 km, pak na nákup do města 4+4km, a žádný benzin mu nepřibývá v oleji. A to že 1,4 nejede, za tím si stojím, Já jsem bohužel ten blázen co si ji koupil, a dodnes z toho radost nemám.
Dnes zahlásil Lexus nízký tlak v pneu. Všech 5 kol 2,4. Tož jedu k pumpě a na štítku napsáno: 2.5 do 210km/h a 2,9 nad 210 km/h. Tak jsem to fouknul na 2.7. Co kdyby.[emoji33] [emoji23] [emoji23] [emoji23] [emoji23]
to je prave ono, reklamace. Jako u tehle totalne spotrebnich veci je dobra reklamace alfa omega! Prave zkusenost s reklamaci mam a proto bych nesel znovu do zadne sedivky a uz vubec ne do tohohle shopu...
Hele podle mých zkušeností ta vyšší řada od TAčko odznačená jako TATechnix - poznáš jí tak že má červený pružiny ( Stavitelný podvozek Škoda Octavia II ) - najede zhruba 60 - 100 tis km podle toho jakou máš neodpruženou hmotnost ( váhu kol / pneu a brzd ) a podle toho jak moc velký "prase" jsi.
Takže by ti takovýhle podvozek vydržel minimálne na 3 roky. Ohledně tvrdosti - každý stavik je tvrdý, ono to ani jinak udělat nejde, aby to fungovalo. Pohodlí ti zajistí jedině sportovní pružiny, který zas dovolí snížení max do 40mm.