Hlavní panel
Oblíbený obsah
Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 03/13/15 ve všech sekcích
-
2 body
-
2 body
-
Jedni se snaží auto maximálně odhlučnit, druzí by si zase pouštěli motor i do repráků....no proti gustu....2 body
-
Učitelka se ve škole ptá dětí, jak si doma žijí. Malá Mařenka říká: "Já žiju pouze s mamkou, ale moje maminka je prostitutka a my doma máme tolik peněz, že si můžeme dovolit skoro všechno!" "To je nic," říká malý Jeník. "Můj tatínek je policajt a ten má tolik peněz, že když mu šlohnu tisícovku z peněženky, tak to ani nepozná. Tak dobře jsou teď placený státní policajti!" Učitelka se nakonec ptá: "A co ty, Jiříčku, jak si doma žijete vy?" A malý Jiříček odpovídá: "Paní učitelko, můj tatínek je šofér kamionu... a i my bychom měli kopu peněz, nebýt těch kurev a policajtů!"2 body
-
Cau narazil jsem na jedno hezké video kde je vidět jak to vlastně celé maká atd.mrkněte sami je to totožný motor jak v audině pasatu tak v našich supících :-)1 bod
-
To zní dobře Kluci šlape se vám době?.... Jo? To je dobře! Mě se taky dobře sedí, díky za optání I když šel bych s nimi, bo autem je tu super, ale nohy taky třeba protáhnout1 bod
-
Jirko pojedema tam dva a poceste tam se stavime pro bramboraky sebou a tam je u kostelika pockame a budeme zrat a delat jim chute1 bod
-
Co výšlap? Jo klidně ale v autě a po pedálech Ne vážně, to bych klidně šel, ale nevím, jak bych přežil sraz bez placku1 bod
-
1 bod
-
Jozzi,nasadit bryle ,uliznout ofinku a udělej si selficko. Galvi pak vyrobí nálepku.1 bod
-
Jasně, je zvědavá, kam to furt jezdíš a co tam děláš. Ono sice čaje jsou jednou za měsíc, ale ty doma asi jezdíš na ty čaje 1x za týden. A místo Clinta na čaji je z toho prsatá bloncka asistenční :-)1 bod
-
1 bod
-
Našel jsem toto: Z knihy Automobily Škoda Fabia-Fabia,Fabia Combi,Fabia Sedan MR 2004-třetí rozšířené vydání: "Kompresor klimatizace DENSO-6SEU 12C NEMÁ ELEKTROMAGNETICKOU SPOJKU-je stále v činnosti.Je to kompresor se šesti axiálními dutými písty s proměnným zdvihem podle naklonění kyvného kotouče,na němž jsou písty upevněny. Mírou na-klonění kyvného kotouče je dána velikost zdvihu.Ovládání kompresoru je zváno externí,čímž se rozumí ovládání pomocí dvoupolohového elmag. regulačního ventilu. Klesá-li řídící napětí přiváděné do regulačního ventilu od řídící jednotky,zvyšuje se sací tlak a velikost výtlačného tlaku klesá.tím se snižuje intenzita chlazení a hnacího výkonu.V poloze VYPNUTO pracuje kompresor i nadále,ale dopravuje jen asi 2% z celkového objemu chladícího média. Vycházím z tohoto, není to fabia III, ale myslím se nic nezměnilo. Ale kouknu do ETKY na přesný typ komresoru co má Fabia III.1 bod
-
Já mám již týden tu slabší variantu v HB a musím říct, že mně tento motor docela příjemně překvapil. Není to sice na žádné agresivní jízdy, ale i tak je auto dostatečně živé. Co se týče spotřeby, tak zatím po ujetí 300 km je cca 5,0l/100 km ve městě.1 bod
-
Hele - bydlím na Ústeckoorlicku v nadmořský výšce kolem 400 metrů nad mořem, ke tchýni do Starý Bolehlavi sjíždím až někam na 171metrů n. mořem. Cesta měří kolem 165 - 167km podle toho, kudy skutečně jedu. A naprosto pokaždý mám cestou "dolů" průměrnou spotřebu minimálně o půllitr menší než zpátky domů - spíš o 3/4 litru. A po D11 to švihávám naprosto běžně těch 150 tacho a po I/14 a I/11 nebo I/35 taky přes 100 tacho - podle GPSky je to kolem 133-135 dálničně a 92-95 "jednička" - neboli se taky rozhodně neloudám. Takže svojí ségře můžeš věřit - s vysokou pravděpodobností si nevymejšlí.1 bod
-
1 bod
-
Což je ve Tvém případě docela náročný úkol odhalit jak se doopravdy jmenuješ...1 bod
-
V Octávii3 úspěšně rozběhnuto originální přídavné topení...funkce shodné jako z výroby, ovládání přes dotykový displej, dálku, ovladač topení.1 bod
-
Myslíš to, že když vjedeš do temnoty se světly na auto, tak pohasnou stupnice přístrojů a svítí jenom ručičky?1 bod
-
Opel Corsa 1.0 85 KW 6.st.Sport Statické dojmy: Jsou ze dvou verzí-Sport na jízdě a Cosmo na saloně. Měkčené plasty na palubní desce,textilní výplně dveří.Sedadla velmi dobré vedení,jak Sport,tak Cosmo.Tam jsou sedadla s větším bočmím vedením.Materiály příjemné na dotek.Vpředu místa dost,vzadu za mnou také.Vzadu ISOFIX.Kufr docela velký. Jízdní dojmy: Moror tichý i při volnoběhu.Je to tříválec s turbem.Odhlučnění velmi dobré i na silnici 2 třídy.Řazení krátké plynulé dráhy.Brzdy s příjemným nástupem a brzdí velmi dobře.Odhlučení velmi dobré na špatném povrchu,včetně kanálů.Posilovač řízení přijemný.Jízda v zatáčkách velmi dobrá a podvozek také velmi dobré.Vyhřívaný volant moc dobrá věc.Jízdna probíhala na okresce 2 třídy a filtrovalo to pěkně.Odhlučnění nerovostí asi jak u FIII.Řekl bych,že to bylo stejné.Motor je tichý,jak při volnoběhu,tak vyšších otáčkách.Tahá už od nízkých otáček a pokud dobře řadíš,tak se ním jezdí dobře.Dynamika je velmi dobrá. Dodací lhůta do výroby je 2-3 měsíce.1 bod
-
1 bod
-
Není tomu tak. Jel jsem o víkendu trasu Praha - Norimberk a potom večer Norimberk - Praha, tedy cca 300 km na jednu cestu. Drtivou většinu cesty po dálnici 135 na tempomatu, vevnitř 4 lidi. Na cestě zpět jsem se koukal a průměrná rychlost byla 116 km/h (vyfocena bohužel nemám, tak musíte spoléhat na moji pravdomluvnost) a průměrná spotřeba 5.6L. Pod kapotou mám dvoulitr. Omlouvám se za offtopic, ale musím bránit čest nafty.1 bod
-
1 bod
-
tak další kufr akce 4 dospělí a 11měs. dcerka a víken na chalupě. pořád jsem házel věci do kufru a čekal jsem, že budu muset jet stejně se sundaným platem, ale všechno vešlo pod plato a ještě bylo pořád místo. na zadních sedadlech 2 dospělí a autosedačka Cybex Pallas 2 FIX a bylo to dost těsný, těch 80 km bylo tak akorát pro ty cestující vzadu, být to auto o 5 cm širší, tak je prostě dokonalý.1 bod
-
EKKARe jen nezapomeň, že když zlodějovi frkneš slzák do očí, tak pak tě zažaluje vo újmu na zdravý a bude chtět náhradu ušlího zisku-když špatně uvidí nebude moct krást bo by neviděl policajty, takže mu budeš platit.1 bod