Hlavní panel
Oblíbený obsah
Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 08/20/15 ve všech sekcích
-
2 body
-
Nedá mi to a musím se taky přidat. Zajímalo by mě, jestli sem dá i nějaký video, až ho někdo sestřelí (třeba při předjíždění zprava). Pán řidič si totiž myslí, že nejlepší řidič je on a na to většinou každý debil dojde. Na silnici musí být člověk obezřetný a přemýšlet i nad tím, že se občas objeví něco, co sice není úplně O.K., ale musí to vzít prostě s úsměvem. Takových kokotů, co spěchají (mimochodem by mě zajímalo docela, kam pospícháš, asi máš brutální práci a musíš být všude včas) a pak se vysekají před cílem už bylo hodně. Myslím si, že to bude ten typ člověka, který má v sobě nějaký problém a nedokáže se vyjádřit jinak, než klaksonem za volantem auta. Asi párkrát dostal na držku a v autě se cítí v bezpečí. Otázka času, co vytroubíš někoho, komu se to nebude líbit a dostaneš po kebuli...2 body
-
2 body
-
2 body
-
1 bod
-
1 bod
-
Michale: at to má být užívejte pořádně dovči, tu se nevracej tu se jenom maká1 bod
-
To by neudělali. Z tebe by bylo hodně bordelu. Ty si něco mezi srncem a kancem a to je horší než mouchy na nárazníku a na skle.1 bod
-
Já si myslím, že tyhle nářky jsou zbytečné, kvalita je prostě pryč, nejen u aut, prostě všude. Člověk si nevybere. Dražší neznamená kvalitnější, jen nabízí více fičurin a pohodlí, technických vymožeností.1 bod
-
Děkuju Ekkarovi za služby tiskového mluvčího. Povyšuju ho tímto na vrchního nástěnkáře.1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
Sakra Michale, to mi nedělej, jen jsem se podíval na tu fotku účtu a dostal jsem hlad Ještě že si tu dal jen fotku účtenky a ne jídla1 bod
-
no nejde o to že by jsi je ušetřil, protože je stejně projezdíš, ale daleko více se kamkoli podíváš a rozhodně neřešíš výlet 100 - 200 kiláků na otočku, takže si za ušetřené lováče koupíš zážitky a ty ti nikdo nevezme . Určitě si nedokáži představit, jak se mi stalo teď během dvou měsíců (červen, červenec), že jsem najel 10 000 km ... na benzín pro mě něco nemyslitelného . Jose, asi jsi nenarazil na dobrého montážníka , páč jen značkový systém to nezachrání, je to hlavně o tom naladění a to každý neumí1 bod
-
Zdar piráti hlásím návrat z dovolenkového režimu a to už jsem od neděle v práci ale nebyl čas kouknout na ty vaše grily. Clint prej už oddělal dvouhmotu po 30tis?svojí spořivou jízdou.:-) Zítra opravdu nedorazím takže nemusíte zamykat auta:-)1 bod
-
Tak pivo na to kde to je tak je cena v pohodě. Ale jsem se tak přežral se ne nemůžu ani hýbat.1 bod
-
1 bod
-
A takto vypada Octava po znizeni pruzinami Eibach Pro Kit,mimochodom v Nemecku,Holandsku/u nich na skodafore som sa mimochodom inspiroval/,Rakusku sa jedna o original Skoda prislusenstvo,ktore je kryte zarukou SA,ale u nas a u Vas v CZ samozrejme u dealerov neznama polozka,aj ked som im dodal oficialne objednavkove cislo.Objednal som si a spravnost pruzin pre moju motorizaciu konzultoval priamo v Nemeckom Eibachu,kde boli mimochodom velmi ustretovy.Cena cca 250 eur s montazou a samozrejme geometriou je prima cena.S vysledkom som osobne velmi spokojny.Vzhlad bez debaty,konecne Octava aj trochu jazdi,zbytocne sa nenaklana,neutapa sa pri brzdeni,celkovo je z nej uplne ine,lepsie jazdiace a ovladatelnejsie auto.Komfort vdaka progresivnej charakteristike ozaj slusne zachovany,rozdiel postrehnutelny iba ozaj na nekvalitnej ceste.Trosku diskomfort pri parkovani,lebo cufak je uz hodne nizko,resp. su limitujuce tie deflektory vpredu pod naraznikom a treba davat ozaj pozor.Nevadi,vacsinou aj tak parkujem zadkom,alebo pozdlzne.Rezultat pred a po.1 bod
-
1 bod
-
rakem a ten známý ti namontuje inovovanou sadu a přelisuje rozvodové kolo na klikovce?A co ti tvůj mechanik řekne,až to začne za rok chrastit,což se bohužel může stát.Nevím to určitě,ale v autorizáku je v tom asi i výměna oleje.Je třeba si tohle všechno zjistit a pak se rozhodnout,možná zjistíš,že ten rozdíl bude nakonec menší.Já se opravami živím,ale z důvodu nutnosti výměny kola na klikovce bych si to sám nedělal,dávat nový řetěz na stará kola je nesmysl.1 bod
-
1 bod
-
Zdravím páni. Včera sme odstránili typickú závadu na felícii 1.3 (781.136) r.v.1996 - jednobodové vstrekovanie Bosch Monomotronic. Nefungoval otáčkomer. Len pri vyšších otáčkach motora ručička skočila na nejakých 4 tisíc. Je to konštrukčná vada plošného spoja: cestička plošného spoja od integrovaného obvodu k otáčkomeru je veľmi tenká a pri ploške, kde je matičkou prichytený otáčkomer, tá cestička praskne. Cestičku sme nahradili tenkým drátikom priletovaným priamo na vývod integrovaného obvodu a plošku na prichytenie otáčkomera. Takže odobrať celú prístrojovku z auta, to obnáša odpojiť náhon rýchlomeru, odpojiť všetky konektory. Odobrať dosku plošného spoja: odskrutkovať skrutky, ktoré držia dosku a opatrne vytiahnúť z konektorov jednotlivé prístroje: teplomer, palivomer, otáčkomer. Aby ste sa dostali k tým jednotlivým prístrojom, je samozrejme nutné odobrať z prístrojovej dosky aj predný prehľadný štít. Každý prístroj je k doske plošných spojov prichytený medenou matičkou, túto musíme samozrejme predtým uvoľniť. Palivomer a teplomer majú okrem tej matičky ďalšie dva kolíčkové piny - konektory, opatrne vytiahnúť. Otáčkomer má okrem tej matičky ďalšie tri kolíčkové piny.1 bod
-
Ma niekto vyhrievanie celneho skla ? Su potom viditelne droty ?1 bod
-
1 bod