Hlavní panel
Oblíbený obsah
Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 10/25/15 ve všech sekcích
-
Mě taky těší když si něco vyrobím sám, ale musí to mít nějaký smysl. Třeba mám vetší zahradu, kde musím sekat trávu, tak abych nemusel každou chvíli po ní běhat se sekačkou, tak jsem si vyrobil traktůrek s mulčovačem. A tady smysl je, protože rotačkou jsem to sekal 5 hodin a se svým výtvorem to mám posekaný za hodinu a kousek.4 body
-
2 body
-
Že má Stringo podzim. Vpředu zimní a vzadu letní. Prostě přechodné období.[emoji16]2 body
-
2 body
-
DSG zcela urcite. Manual nema dnes uz naprosto zadne vyhody. Muset behem jedne jizdy 300x kvedlat jako pako nema vubec zadny realny prinos. Pevne verim, ze i v Evrope bude manual snad za nejake ty roky zcela eliminovan a zustane jen aparatem podivinu a archaickych nadsencu do kvedlani pakou jako v US. V patek jsem byl shodou okolnosti na dvou zkusebnich jizdach u dvou ruznych znacek a obe predvadecky byly v automatu. Neveril jsem svym ocim. Pred par lety by neco takoveho bylo zcela nemyslitelne. A to se jedalo o male vozy, zadne luxusni velka auta, kde je automat prece jen beznejsi.2 body
-
2 body
-
Pánové Laurin s Klementem nejspíš vyvíjejí v hrobě slušnou úhlovou rychlost Ale kombinace stříbrných vylepšení s tím masivním ofukem je lahůdková2 body
-
2 body
-
1 bod
-
Odpověď není až tak jednoduchá. Na rovině, bez zátěže by to problém být neměl. V momentě zátěže už ano. U dsg pak záleží, jak je vyladěný soft. Např S2 1.8 mi do kopce postupně naházel 6ku a podřadil až motor pomalu chcípal. Dle Škodovky nikde chyba nebyla. S2 3.6 to neudělá, dle mého díky objemu a jinému typu dsg. Proč se začala dávat dvouhmota je snad jasný.1 bod
-
Module 5F, Adaptace (186)-Car_Function_Adaptations_Gen2-menu_display_user_eco_rating zmenit z neaktivni na aktivni Jinak od 140 kmh je tam porad nula bodu, a neni to nijak propojene se spotrebou. Navic jsem si jeste vsiml, ze tam je taky rozdil s rychlosti reakce, ktera je vyrazne pomalejsi nez napriklad u Fordu.1 bod
-
To az za hodne dlouho, ale obecne samozrejme je trend ke zjednodusovani a snizovani potreby zasahu ridice. V opacnem pripade bychom se treba mohli vratit ke startovani na rucni pohon, rucnimu sytici, brzdam bez ABS a ja nevim cemu vseho.1 bod
-
Když musím pod auto strkat hlavu, tak nevěřím žádnýmu heveru, vždy pro sichr tam hodím ještě podpěru. To přirovnání s tím traktůrkem je OT, ale já to uvedl jen jako příklad kdy má smysl něco vyrábět a kdy ne.1 bod
-
Vše má své pro a proti. Já bych DSG nejraději vyhodil při popojíždění v kolonách. Zlatý hydro.1 bod
-
Takže ty než toto monstrum jak dobře poznamenal Voice vytáhneš, složíš a začneš zvedat auto tak jiní s hydraulikou za 500 z obchodu ze které auto nespadne ani z kopce budou mít vyměněné jedno kolo Ta hydraulika má jediný problém .. pokud stojíš na měkčím tak se kolečka zarývají do země a zvedák se propadá ale to bohužel nejde jinak při takové velikosti Nikdy se mě nestalo že by se převrátil. Stabilitu má perfektní a nikdy by mě nenapadlo zajístit kola nebo zamykat volant. Zařadím rychlost a zvedám . až sundám kolo tak ho hodím pod auto a dávám druhé A po pár zvednutích budeš sedřený tím zvedáním přes závit, závit zničený a nakonec ještě to nepůjde ani povolit zpět1 bod
-
Mám už druhé DSG sice ve Fabii ale komfort jízdy super. Takže určitě automat. Hlavně do superbu bych manuál zakázal he he..1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
No jinak v patek prezuto, Rapid ma zimni backory a bude mu teploucko. Hodinove drhnuti hlinikacu a jako nove jsou pripraveny na dalsi letni sezonu. No a s plechacema prichazi, jako vzdy, zhrubneni a mirnemu zvyseni zvuku motoru prochazejici do kabiny. Je to znatelne hned po prezuti nez si na to clovek zvykne.1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
Jakej mazec? Výměna pojistky je jako mazec? V návodu k použití je č.pojistky a schema pojistek. Najít příslušné číslo a vyměnit dle schematu. To umí moje šestiletá dcerka...1 bod
-
Ja mam v aute vsechno rad pod kontrolou, ale proste DSG je u auta stredni tridy povinnost. Je to docela velky priplatek, ale zprijemni to rizeni auta jako nic jineho. Navic auta s automatem maji mensi problemy s motorem, protoze automat nedela chyby typu chcipnuti nebo podtaceni.1 bod
-
Michale ty máš taky smůlu bo jsem už svou denní dávku "to se mi líbí" vyčerpal Davide,zkoušel si profarat internet? Já jsem dneska vysál a umyl Fabku,po obědě jí jdu naleštit A Galviho zabiju za ty včerejší drobky co dnes na tom světle ukázaly1 bod
-
1 bod
-
Je to jednoduché. Stačí odmontovať prístrojovú dosku, pohľadať konkrétnu ledku ktorá ti vadí. Potom jo stačí skrutkovačom alebo iným nástrojom odjeb... vlastne "zrušiť" z plošáku, dať späť prístrojovku a už ti určite nebude viackrát svietiť. P.s: Alebo stačí si prečítať manuál k autu.1 bod
-
tapece urcite nenapasujes, probuh dyt to je uplne jine auto, jina velikost i tvar dveri, to je absolutne bez sance.1 bod
-
1 bod