Hlavní panel
Oblíbený obsah
Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 11/13/15 ve všech sekcích
-
Dle pravidel fór, je jasné, že negativní příspěvky vedou. Jsem rád, že někdo napíše i pozitivní reakci a já se rád přidám. Na své oktě jsem preventivně vyměnil co šlo, dal jí do garáže a jezdim feldou. Od té doby ani jedna závada a nemohu si stěžovat. Prostě spolehlivost sama. :-)4 body
-
V podstatě to tady jde shrnout do pár vět: Petrrr: Obama, Dodge Ram, 1,2TSI, Škoda nejhorší značka a autorizáky plné blbců a neumělů. Clint: Putin, Yamaha, diesel a benzín podle situace a nálady, Škoda je dobrá značka a autorizáky nejsou všechny jen špatné. Kokta: Koně, výkon, Seat Cupra, Audi, Golf a haldex Motosman: Luxus, Lexus, 1,8 TSI, Felicia, když do Škody - tak do servisu, když do servisu - tak draho, koleno....koleno......husa.....kachna. Pancho: RS, RS, RS, sportovní podvozek, koleno a steaky, oblíbená Škoda, houba na mytí, vosk a vysavač. Stringo: Nic, jen smích a záhadné bouračky.3 body
-
Tak si to shrnul a je zbytecne se tady jiz vyjadrovat. Ja tady pisi tisice slov, slozite vysvetluji hadam se a ono to jde takhle shrnout. Ted budu mit tolik volnyho casu jako Clint v praci. [emoji1]2 body
-
Dehty přímo miluju, zvlášť když jede těsně přede mnou a chce ukázat jak mu to jede. Za ty oblaka černýho smradlavýho kouře by se nemusela stydět ani parní lokomotiva. Nasát to pěkně do topení je hrozně příjemný.2 body
-
1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
nj, ale on asi myslel že u H stojí čistě garančka bez oleje bůra - jenom tipuju S olejem máš pravdu, já se zeptal u svýho prodejce jestli si můžu přinést olej a on že ne, tak jsem mu řekl že sbohem - čuměl jak puk. Poptal jsem jiné servisy a našel jsem s úplně jiným přístupem a celkem mě výměna s mým olejem vyšla na cca 1500Kč... Ale tohle téma sem nepatří Takže zpět ke konkurenci1 bod
-
1 bod
-
Výměna oleje 3 500 + prohlídka 1 700 a máš to za 5 200. Já měl výměnu oleje za 3 751 a jsem opravdu nas**** Příště si nesu vlastní olej s tím, že to budu dělat do té doby, než mi dají cenu o cca 50 Kč vyšší než na internetu, tedy max. 300 Kč za litr. To jsem ochotný jim ještě dát. Ale 800 Kč za litr? No kde to jsme?1 bod
-
Kdyby do sebe tady strejda Clint, synovec Kokta a senilní Petr nevjížděli a kdyby sem Motos s Panchem nedávali denně jejich jídelníček, tak je to tady mrtvé [emoji23]1 bod
-
Nic jsme si neudělali, jen se škádlíme, aby řeč nestála Musím ho trochu provokovat, aby nevyšel ze cviku Aby si nemyslel, že kinder je nejlepší auto pod sluncem. Furt ho tu vychvaluje, jak je s ním spokojenej a jak by si nikdy auto jiné značky nekoupil, tak ho musím trochu usměrnit, toho vopičáka fousatýho jednoho1 bod
-
Zrychlení jo, ale jak přijde kopec, tak se ti to zadejchá jak bába na kole :-D1 bod
-
Možná Clinte Ti pokazím celý víkend a bude se ti těžko spát ale 1,2 TSI - 77kw má větší zrychlení než 1,6 TDI - 77kw z 0-100 . Tedy pac a pusu posílá Petrrr.1 bod
-
Tohle píše Kuboň a má pravdu. Pro Petrrra to znamená, že jeho kinder možná už spráská na silnici i 1,6 TDI, což bylo do teď jen skutkem v říši fantazie ...takže důvod k oslavě1 bod
-
Petrrr: je to přesně jak jsi tehdy vyprávěl...., základku jsi vychodil po deseti letech, když děda z MěNV podmáznul ředitelku, na kosmonauta tě nevzali i přes to, že jsi v tělocviku dělal 4 hvězdy za sebou a automechanika jsi nedokončil, protože jsi hledal motor v žiguliku vzadu v kufru. Jediné, co ti nakonec zbylo je chodit s Vencou po nádraží a somrovat chleba se salámem. Až potom teta, co ti v neděli u oběda řekla, že jsi minimálně vzdělanej ti vnukla myšlenku o tvém pedagogickém minimu1 bod
-
Správně, až pojedu za tmy domů, tak zhasnu světla úplně aby si odpočinuly jak oči moje tak oči ostatních účastníků provozu.1 bod
-
To by mohl říct každý, možná jsi nevěděl nic a tady machruješ [emoji23] [emoji2] [emoji12]1 bod
-
jako pěkny, ale feldou fakt jezdit nebudu to nemá kw a já žiju jenom kilowatama jak říkál Petr z Ruska.1 bod
-
1 bod
-
Motosi: To se povedlo. To je pravá positivní sluníčková zkušenost majitele vozu ŠA.1 bod
-
Jakej pokus, člověk chce být optimistickej, změní i názor a taky špatně, tak já už tedy fakt nevím.1 bod
-
Já tomu koktovi vůbec nerozumím, jak může být někdo tak negativistickej fakt. To už je normálně extrém ( jak by řekl jeden zdejší člen). Jestli se ti to auto nelíbí, není nic jednoduššího než abys ho prodal a koupil třeba Santanu ze Španělska. My jsme tady fandové do aut ŠA, svých aut si nesmírně vážíme a nestrpíme aby si pořád ŠA urážel. Hold špatnej kus máš no, to se u ŠA stává tak 1 auto z milionu. My ostatní máme super auto a nemůžeme si jej vynachválit, já už bych neměnil ani za nic. Rapid to je auto za nejlepší prachy. A ostatní značky, to jsou prostě klumpy.1 bod
-
Presne tak.Daval som to na kazdy benzinak,ktory to z fabriky nemal a uplne bezproblemovo aj v 40tkach. Dokonca mam osobnu skusenost,ze mi montaz v sevise vyslovene neodporucali,ze sa bude ten benzinak v lete prehrievat a nakoniec ku koncu modelovej rady uvedeneho modelu ho tam presne na rovnaky benzinak davala priamo fabrika.1 bod
-
Fido_CZ:Nechápu jak ti mohl motor 1.2 tsi 81 kw který má ve fabii 0 - 100 za 9,4 s připadat zdechlý když jsi zvyklý na htp 47 kw kterej má 0 - 100 za 15,9 s Zatím se všichni shodují na tom že i 66kw verze je oproti htp pecka.1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
Kokto, už tu sračku prodej a jdi na Seat Cupra Mega Giga Supatrupa fórum... [emoji6]1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
"0" - svítí jen přední LED na 100% "Auto" - svítí vše na automatiku, projedeš tunelem, vše se rozsvítí, vyjedeš a vše pohasne a svítí zase jen přední Led(přes den) "Park-poziční" - svítí přední led na 50%cca a zadek Led svítí také ale s tím se moc nejezdí jen stojí. "poslední poloha" - vše naplno Myslím že je to tak u OIII i SIII, pokud se mýlím sorry. Proto chtěj lidi u polohy "0" aby jim svítil předek 100% i zadek. S tím jezdím většinu roku!1 bod
-
Oživuju toto téma..mám podobný problém..za jízdy ale i v klidu se mi rozsvěcuje a zhasíná kontrolka vadné žárovky..nastartuju auto, rožnu světla a jedu..kontrolka se rosvítí..po dvou třech dnech sama zhasne a pak se to stále opakuje..přitom všechny světla svítí..po důkladné kontrole i když kontrolka svítí i nesvítí..světla jsou prostě v pořádku..může to třeba dělat oxidace na kontaktu na některém ze světel?Upozorňuju, že jsem do žádného světla nevrtal ani neměnil žádnou žárovku..začalo to dělat z ničeho nic.. A je to OII PD rv.20051 bod
-
No jelikož pár tisíc km jsem s tím najel, tak mohu říct s jistotou, že nejhorší motor to určitě není. Má své klady, ale i mínusy. Co se týče spolehlivosti je relativně bezproblémový. Co se týče výkonu je na naše cesty dostatečný, i při plném obsazení se nemusíš bát předjíždět kdykoli potřebuješ (musíš to dostat nad 3 tis. otáček) narozdíl od 1.6 je zde prostě dostatečná výkonová rezerva. Spotřeba je zhruba stejná jak u 1.8T (10l), ale schází jí pro ideál právě to turbo. Já to dal do plynu, takže spotřebu neřeším. Je málo nových aut, kterým bych na silnici s přehledem nestačil, sporťák to samozřejmě není, ale to není s prominutím žádná škodovka (ani RS, na to jsou prostě jiné značky).1 bod