Hlavní panel
Oblíbený obsah
Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 12/02/15 ve všech sekcích
-
Já tě chápu, že jsi naštvaný, já sám jsem se nějakých věcí u škodovky již nareklamoval, i když rosení světel zrovna ne. Takže zkušenosti mám dostatečné a ne zrovna dobré. Ale musíš pochopit, že to, co tady děláš = stěžování si skoro v každém příspěvku, což se dá nazvat tapetováním, tady nelze dopustit. Stačí to přece napsat jednou, ne? Dám ti jednu radu, založ si téma v sekci Váš Superb III, napiš tam něco o svém voze a pak si tam můžeš stěžovat, co hrdlo ráčí, nikdo z moderátorů tě tam za to nebude nahánět. Tady a i jinde máš na podobné příspěvky stop stav.7 bodů
-
Měl jsem pocit, že už jseš rozhodnutý pro Rio. A teprve včera ses šel podívat na Fabiu, ke které inklinuješ? Zajímavý postup. Jak píše rypicong, Druhá generace má jednak jinak tvarovaná sedadla a předvším je posazená výš. Podvozky jsou všechny tři rozvorem téměř identické. V první generaci je místa nejmíň, dvojka v některých ohledech podélně o něco větší než trojka.2 body
-
Já tedy s tím, že je v FIII kombi vzadu málo míst na nohy, nesouhlasím. Už jsem to tu někdy psal. Mám 185 a za sebe si sednu bez toho, abych narážel do sedadla před sebou. Faktem je, že někteří řidiči si pletou sedadlo s lehátkem. Pak ten problém asi může nastat. Kolikrát však jedeš s plným autem lidí? A kolikrát jsou všichni spolucestující takoví habáni, že se ani jeden z nich nevejde za tebe? Jistě, tento případ může nastat. Teď ale vznikne otázka, zda to za rozdíl ceny většího vozu stojí.2 body
-
Nevím, mě se na superbu nerosí vubec nic a nic mu není. A to má najeto téměř 100 tis. Jak tu bylo napsáno, ronění slz na foru ti nepomůže.Do jisté míry chápu, že jsi naštvaný, taky bych byl. Ale tímto jednáním ničeho nedocílíš. Já jsem kupříkladu s jednáním Škodovky spokojený. Zaplatila co zaplatit měla.. Snad se vám podaří postoj Škodovky zlomit, ale musíš postupovat jinak. Místo ztráty času tady stežováním napiš do škodovky.2 body
-
1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
To ja žral a pil pořad Hlavně moje řikala no nejvic fotek mame auto Auto tam a auto tam nemame město kde by auto nebylo vyfocene řikam aspon vidiš co je duležite1 bod
-
hezké Patriku, ze začátku to ale vypadalo, že jste na dovolené jen furt jedli1 bod
-
Serte už na to žradlo Moja dneska dodělala video dovolené a upla to kdyby chtěl někdo kouknout jak jsme si užívali v dnešním počasí ideálek. https://www.youtube.com/watch?v=9e9puAuHFPA1 bod
-
1 bod
-
Takže to shrneme, asi se všichni shodnem na tom, že při nezatíženém autě, rovině a konstantní rychlosti není problém jet 1300 - 1400 otáček. Jakmile plánujeme zrychlit, jsme naložení nebo se blíží stoupání, je lepší podřadit a rozjet se s nižším RS - už jen kvůli tomu, abychom extrémně nezatěžovali řetěz (u kola taky nebudete rvát do pedálu ale přehodíte si) nebo i kvůli spotřebě, protože třeba při zrychlení na 5. RS může jít do motoru víc paliva než když je méně zatěžován na 4. RS.To bychom museli ale znát ty měrné spotřeby. Extrémní namáhání řetězu a motoru se dá asi popsat jako ten divný zvuk, kdy lidé s citem vnímají, že se dané otáčky motoru nelíbí. Jezdít s tímto motorem všude ale jen kolem 2000 je taky hloupost, protože tak dosáhneme jen zbytečně vysoké spotřeby a pokud neplánujeme zrychlovat apod. není k tomu žádný logický důvod.1 bod
-
Tak dneska proběhlo nezdařené předání mé Fabky po srnce, umělci neuměli dopasovat kapotu se zbytkem auta... Ale v pátek to prý určitě bude!!! Tak snad budu schopen dojet1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
co je lepší není téma - přečti si vše znova, možná to pochopíš o co šlo... Ale pokud ti mám na tuto otázku odpovědět, tak řeknu že chci vybavené auto a tím Focus v Trendu není a za to mi o chlup větší prostor a lepší podvozek prostě nestojí. Vždy je pro mě lepší volba lépe vybavené auto nižší třídy, než auto vyšší třídy v základu...1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
No nekteri jedinci daleko dele a ja od doby co jsem koupil auto a hned pri prvni sanci jit na sraz. EDIT: Muj prvni sraz1 bod
-
Tento systém se u škodovek nazývá "Stabilizace jízdní soupravy" TSA a je součástí jednotky ESP, po novu ESC. V učebních pomůckách jsem bohužel nenašel žádné podrobnosti o jeho fungování, je tam jen obecný popis zásahu: Vozidlo s přívěsem se dostane do kritické situace z hlediska dynamiky jízdy mnohem snadněji, protože: - při rozkývání přívěsu (při nepřiměřené rychlosti nebo vlivem bočního větru) dochází k ovlivnění stability tažného vozidla, - tažné vozidlo poté svým pohybem zpětně ovlivní rozkývání přívěsu a dochází ke střídavému ovlivňování vozidla a přívěsu, což může vést ke smyku a ztrátě kontroly nad vozidlem. TSA stabilizuje jízdní soupravu ve dvou krocích: - nejdříve se střídavým zásahem brzd tažného vozidla stabilizuje přívěs, - pokud to nepostačuje, provede se stabilizace celkovým zabrzděním všech čtyř kol tažného vozidla a přívěsu pomocí nájezdové brzdy přívěsu, přičemž se automaticky rozsvítí brzdová světla.1 bod
-
nějaké počtení zde: http://www.fyldecoasttowing.co.uk/docs/ESP%20-%20how%20it%20works.pdf a zde videa https://www.youtube.com/watch?v=5aDTvql4OYk https://www.youtube.com/watch?v=VIMxVzUnBSA https://www.youtube.com/watch?v=yqeBXSpNwH81 bod
-
Ahojte, podobný problém som zaregistroval aj na svojej Rapidke, ale dlhodobým analyzovaním som prišiel na to, že keď sa prečisťuje filter pevných častíc, tak aj otáčky sú zvýšené (na volnobehu okolo 1000) a vtedy moja Rapidka na 4. a 5. rýchlostnom stupni cuká (pri 75 - 85 km rýchlosti). Pri vyšších otáčkach to už prestane. V servise mi tiež potvrdili, že keď sú zvýšené otáčky, tak vypaľuje ten filter. Keď nič nevypaľuje, tak moja Rapidka ide plynulo od nízkych otáčok a pri všetkých rýchlostných stupňoch. Pri vypaľovaní cítiť aj taký zvláštny zápach akokeby pripálená guma.1 bod
-
to zustalo puvodni, po oprave cerpadla a vymazani chyb to chodilo typek v servisu rikal, ze to je nacitam diagnostikou na auta a ne primo na topeni, ze uz to videl nekolikrat...1 bod