Hlavní panel
Oblíbený obsah
Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 01/05/16 ve všech sekcích
-
Ha ha. S prodavačem jsem hodil řeč a prý kinderauta protiúčtem neberou. Za to prodávají skládačky.4 body
-
Po delší době jsem si zaplatil na hodinku erWIN, tak se podělím o informace: Prezentace z technické servisní konference 10/2015: konf.zip Docela zajímavé informace o problémech a jejich případných řešení veškerých aktuálních škodovek. Vydané TPI k Fabii III: TPI.zip Schémata a montážní místa elektrických zařízení Fabie III: sch.zip Heslo k archivům: skodahome Snad se to bude někomu hodit3 body
-
Máš tam rezervačku do pátku a mašle na haupně zdarma. Já asi vemu něco jinýho, většího a do Phy ideál.2 body
-
Mám trošku dilema jestli pořídit Deimosy na zimu. Ty kola se mi samy o sobě tolik nelíbí ale zase ta cenovka...2 body
-
1 bod
-
Obecně je nějaká finanční rezerva při nákupu ojetiny rozumná - nikdy totiž nevíš, co se může pokazit. Rozvody bych nehrotil do doby, než se ozvou. Vyměnit ti je může každý servis, a díly nejspíš seženeš i mimo značkové servisy.1 bod
-
1 bod
-
Tak jsem dneska snad trošku pochopil jak je to s Google maps a ostatními v MirrorLink a Android auto. MirrorLink - tam Google maps nebudou fungovat, protože je Gůgl pro toto použití necertifikoval a asi necertifikuje ( důvod viz níže ) - jako navigace bude fungovat Sygic Car, ale pouze s mobily, kteří podporují MirrorLink - kompatibilita Škody zde http://compatibilitylist.skoda-auto.com/ - další certifikovaná zařízení http://www.pcdays.cz/2015/06/mirrorlink-certifikovana-zarizeni/ - co jsem pochopil tak v placené verzi Sygicu jsou i dopravní informace - jaké aplikace pod MirrorLinkem fungují jsou zde http://cs.skoda-auto.com/experience/mobile-apps/connectivity-apps Gůgl si totiž vymyslel projekt, který se jmenuje : Android auto - tam Google maps fungovat budou ( a jinde v zahraničí už fungují ), ale až se Gůgl uráčí lokalizovat aplikaci Android auto pro ČR1 bod
-
1 bod
-
Během jízdy se starám jen o nastavení teploty a funkci auto nevypínám nikdy. Pak je v autě nejlépe, nic se nerosí a pokud se tak stane tak to profouknu tím tlačítkem max. Naopak mám dnes velkej problém jezdit v autech s hloupou klimatizací. Nikdy nedosáhnu tepelného komfortu na té úrovni jaké v mých autech kde mám automatiku. A pokud se mi to podaří tak je to vykoupené naustálým přepínáním a hraním si s ovládacími prvky a stejně to přepínám až ve chvíli kdy cítím diskomfort. Automatika to dělá sama a většinou ještě dřív než cítím nějaký problém...1 bod
-
1 bod
-
Hošani, stačí mít image jako Kokta a budou se na vás samice lepit i když půjdete v trenýrkách s odpadky do popelnice... Nemám pravdu???1 bod
-
1 bod
-
Na motorky ale jdou a nemusej bejt drahý. Samozřejmě na Simsona žádnou neulovíš. Na velkejch mašinách jezděj totiž pořádný chlapáci, co se nebojej. Drahý auta mají i děti, stačí bohatej fotr1 bod
-
Omluva z nemocnice: Vážený pane Novotný, s potěšením Vám sdělujeme, že biopsie zrudlé části Vašeho penisu, prokázala, že se nejedná o rakovinu. Byla to jen rtěnka. Hluboce se omlouváme za amputaci.1 bod
-
Kdyz budes mit takove auto tak jich budes mit kazdy den jinou,holt na naftu moc nejdou1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
Samozrejme ze je to moje chyba mel jsem si to lepe pohlidat! Asi jsem mel od znackoveho servisu prehnane ocekavani nez jen "Vsak kontrolka hladiny uz nesviti tak je vse ok". To at delaji garaznici a ne servis kde platite i za dobry den.Ze tim delaji zakaznikovi jen potize je pouze jejich volba. Zvlastni strategie, kvuli korunovym polozkam prijit do budoucna o prijem ze servisu...1 bod
-
Asi je to strašidelnější jak jednička ale sere mě že to skončilo tak že je jisté další pokračování... Tady to vypadá stejně a dneska ráno jsme drifili i s trolejbusem1 bod
-
E1., neviem ci je nieco lepsie. Su tam Cree cipy, vykon dostatocnych 20W. Toto a parkovacky su jedine sady, ktore nemenim odkedy su v aute...nie je potreba Tu je jedna foto z rana, 5:40 cca. Nebyt policajtov, vyssieho umiestnenia a ze mi nesvieti pri dennom zadok, tak by sa s tym dalo mozno aj jazdit -- Z mobilu1 bod
-
Není, ani zdaleka ne. Klasika "čistě olověná" má maximální dosažitelný napětí pro 6ks článků 16,8V a pokud je legovaná vápníkem, tak až 17,2V. V tomhle stavu už ale články plynujou tak, že z nich elektrolyt vystřikuje jako z bahenní sopky (viditelný kapičky až 15-20cm nad otevřenej článek, drobnější aerosol samozřejmě mnohem vejš). Právě proto se při obyčejným nabíjení DOPORUČUJE nepřekračovat napětí 14,5V tak jak je to nastavený na regulátorech v autě, aby baterky nadměrně neplynovaly, nemusely se tak ani dolejvat a byly opravdu "co možná nejmíň údržbový". Baterie nabitá na konečný napětí 14,5V má v sobě přibližně 85% teoreticky dosažitelnýho maxima využitelný kapacity. Uvedený hodnoty napětí ale vykazuje jedině při průchodu nabíjecího proudu = s připojeným nabíječem, jak se nabíjení ukončí, potenciálová bariéra na rozhraní deska (elektroda) x elektrolyt zanikne, respektive její velikost se zmenší a napětí baterie se změní na přibližně 13,5V. Tenhle stav ale taky není stálej, trvá jen dokud se nedokončí rekombinace produktů nabíjecí elektrolýzy - pak napětí klesne pod 13V a pokud není baterka zatížená, postupně klesá spolu se samovybíjením - pokud se nedobíjí, tak postupně až k nule. U "čistě olověný" baterie samovybití pod hodnotu 12V z "plně nabitýho stavu" trvá bez dalšího zásahu asi 6 měsíců, u "kalciový" zhruba rok - podmínkou je čistota vršku, aby povrch neměl svod a teplota okolí kolem 20°C s malou relativní vlhkostí (aby se nerosila). Během doby se mezi plným nabitím a vybitím pod klidový napětí 12V baterie nejdelší dobu drží na hodnotě svorkovýho napětí 12,3V (čistý olovo) až 12,5V (kalciovka) - pokud na baterii bez odběru naměříme tohle napětí, nedá se bez hustoměru přesně určit % vybití, protože baterie si ho poměrně dlouhodobě udržuje v rozmezí přibližně 30% - 70%využitelný kapacity na základě elektrochemickejch konstant. Baterii s takovým klidovým napětím naměřeným v autě lze považovat za běžně použitelnou - její startovací schopnost jde posoudit jedině změřením napětí při zátěži proudem 100A a víc. Baterie s klidovým napětím menším než 12V se pokládá za prakticky vybitou (kalciová už pod 12,2V) a výrobci už u tak vybitý baterie negarantujou úspěšnej start. Podle měření má taková baterie skutečnou kapacitu přibližně 20% teoretickýho maxima a z osobní zkušenosti vím, že moderní vstřikovej motor se startérem s planetovým reduktorem taková baterka JEŠTĚ nastartuje - ale ne v mrazu pod -10°C a podobnejch extrémech. Dlouhodobý uložení v klidu ale podporuje transformaci drobně krystalizovanýho síranu na povrchu desek do jeho monolitický = hrubě krystalizovaný formy, která je minimálně rozpustná = desky se "zasulfátujou", schopnost produkovat proud při vybíjení nebo ho akumulovat při nabíjení se sníží, baterii se zvýší vnitřní odpor a i když při měření kapacity (relativně) malým proudem vykazuje dobrý hodnoty, její startovací schopnost klesá (snižuje se schopnost dodat vysokej proud při minimálním poklesu napětí) - proto není dobře kupovat dlouhodobě ležící baterku někde z "předloňskýho regálu", i když obchodník bude 1000x opakovat, že ta baterka je ve vynikající kondici, protože ještě nebyla použitá - ALE JE STARÁ. Úplně stejná baterka, která celou tu dobu (rok - rok a půl) jezdila v autě a byla podrobovaná pravidelnýmu cyklování vybíjením při startu a zpětným dobíjením při jízdě je v daleko lepším stavu než ta, co celou tu dobu strávila ve skladu, i kdyby ji obchodník každýho půl roku několik hodin dobíjel.1 bod
-
To mi připomnělo příhodu s Matizem v německém kempu - postupně jsem vyndal stan, bágly, moje MTB, ženy kolo, spacáky, karimatky... Jsme byli chvíli hvězdy kempu. Jeden Němec chvíli postával, koukal na auto, na věci, pak zase na auto a pak z něj vypadlo jediné slovo "Wie?" Že jsem v tom autě ještě cestou vezl kočárek, postýlku a krámy pro prcka na hlídání prarodičům, to už bych jim asi fakt nevysvětlil. Holt tenkrát věta "vem to, auto to uveze" tehdy prostě nebyla :-)1 bod
-
1 bod
-
spíš dnešní auta si fakt žijí vlastním životem.... njn kdybys měl start/stop, tak bys dostal lepší startér, alternátor a baterku pak to krásně vypnu diagnostikou a prodejkyně z toho byla udělaná, co si to tam ladím na notasu1 bod
-
1 bod
-
Takže Ke spotřebě-neřeším A dál Dneska jsem měl jet ráno dodávkou,která stála od 23.12 (!!!) vevnitř na skladě.Tak si to naložím a že vyjedu.Hovno.Ten debilní ital nenastartoval Takže pomohla až FIII ,která celou dobu stále venku Iveco nastartovalo až na potřetí i přes kable. No a když jsem nastartoval tak jsem zkoušet funkčnost ruční brzdy1 bod
-
1 bod
-
Si odcitujem sam seba Dnes upravene a odbrzdene u overeneho TDI fun-a.Osobne sme sa dohodli kvoli dsg na takej light uprave,co aj myslim celkom slusne klaplo.Ten chlap fakt vie co robi,diky 271,71nm a 135,35 ps su pekne a aj citelne parametre.Par dni pojazdim a zhodnotim.1 bod
-
Co mě poslední dobou vyloženě žere je, že si auto vesele startuje do rozsvícených světel. Většinou při startování auto přepne na denní svícení, ale už se mi párkrát stalo, že auto startovalo do potkávaček, které nebyly zrovna dvakrát levné. Zajímalo by mě, podle čeho usoudí, že bude nebo nebude startovat do světel. BTW mám pořád zapnutý režim AUTO. EDIT: Teď mě napadlo, cyp s žárovkama, ale kdo to bude měnit?!1 bod
-
Sygic ne, ale ta navigace, co má v sobě iphone, šlapala super. Zkoušeno přes carplay na kamarádově 6s.1 bod
-
Přesně tak, svižná jízda si vyžádá 6,5-8 litrů. Ale to už pak znamená držet 140 a předjet vše, co potkáš.1 bod
-
1 bod
-
Borec,čo jazdí tak nalepený, že nedokáže reagovať, môže spôsobiť nehodu tak či tak. Možno FA vychová šoférov tak, že sa nebudú lepiť na cyklistov a obiehať ich natesno.1 bod
-
Veľká vďaka pre ferda25 a jeho vzdialené kódovanie, je to borec , od včera + ESC Sport a off, som prekvapený čo všetko si FIII nechá "líbit"...1 bod
-
Signalizace nezapnutych pasu vypnout kodovanim jde, podrobnosti sice neznam, ale na youtube je video, kde se jim to podarilo. PS: Mas pravdu, ze je to tvuj zivot a pokud si smireny s tim, ze tukanec ve 30km/h s nejvetsi pravdepodobnosti neprezijes, tak Ok.1 bod
-
Já bych to dotáhl k dokonalosti a motor nevypínal vůbec, aby se mu náhodou něco nestalo... Nicméně teď vážně - jediné co možná budu řešit je, jak se chová S/S po velmi vysokém zatížení motoru, zatím jsem se to nikde nedočetl. Pokud podle teplotních čidel nechá motor chvilku dochladit, tak OK, pokud ne, tak pouze v těchto konkrétních případech ho budu vypínat. Ještě si dovedu představit vypnutí S/S u specifického mestského provozu (velmi kraťounké přískoky mezi křižovatkami, kde S/S nic neušetří, ale nenapadá mě, kde přesně by takový druh provozu byl). Nikdy mě ale nepřestane udivovat, kolik se kolem S/S vyrojí odborníků, kteří vědí co je pro motor dobré líp, než ti, kteří ho stavěli. To asi nemá smysl komentovat. Můj děda, když si kdysi koupil ojetou Lancii, tak taky tvrdil, že je potřeba ji na polní cestě na volnoběh zajet. Holt starého psa novým kouskům nenaučíš a pokud u stodvacítky byl vyšší počet startů zlo, logicky to přeci platí u FIII...1 bod