Hlavní panel
Oblíbený obsah
Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 04/07/16 ve všech sekcích
-
3 body
-
2 body
-
2 body
-
původně jsme měli být 22.-24.4. v Maďarsku (pro velký úspěch repete), ale přebukovali jsme si to na týden před tím, tedy 15.-.17.4., takže 23.4. vyrazíme do Polska a na zpátky, jak jinak než na placek ... takže Michale, můžeš mě a moju polovic, připsat na seznam a měl bych prosbičku, zda by mi mohl někdo koupit ty vaše vůně (teď si nemůžu vzpomenout, jak se to jmenuje, ty v té plechovce ... chjo ta skleróza ) do auta (2ks, do Čendy a do Anděly ) ... původně jsem si říkal, že bych to mohl mít od vás jako k narozkám, co budou v sobotu, ale ne, dělám si srandu , nebojte, kdo mi to koupí, tomu to zaplatím2 body
-
Jaký auto kamarád má... Rapidy MR16 už nemaj hydrauliku, nevim jak fábie... Ale tohle bych neřešil, hlavně bych to už nedělal. Kamarád takhle oddělal servo na starší octávce, když jsme ho táhli na laně a měl to chcíplý.. Podle toho co píšeš jsi to nedělal poprvý, když tak jistě víš že "to předtim nedělalo"...1 bod
-
Hoši děláte mi v tom bordel Takže Michal 3x višeň a Martin 1x višeň a 1x medvídky1 bod
-
A můžu mít já dotaz, proč tě trápí nějaké cinkáni při prudkém otáčení volantem v nenastartovaném autě ? Že tu někdo slyší trávu růst jakš takš beru, ale tohle už fakt ne Když to po nastartování zmizí a vše funguje tak proč se tim trápíš. Při nenastartovanym tam žádná pomoc neni, všechno běží hezky natvrdo, tak to prostě praská no... Uprímně by mě ani nenapadlo tohle zkoušet nebo řešit, prostě bych to nedělal Pokud o tom při jízdě nebo nastartovanym autě nevim...1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
Takže Michal 3x višeň a Martin 1x višeň a 1x vanilka,pokud nebude vanilka tak 2x višeň zítra tam zajedu A Davidovi napíšu na fb. Prachy stačí v Sedlišti1 bod
-
OK, tak jednu višeň a jednu Vanilku ... a pokud by to nebyla Vanilka, tak 2x višeň ... kapituloval jsem ... věřím vám, že je nej ... jinak kolik peněz a zda je chceš poslat na účet, nebo ti to bude stačit v Sedlišti?1 bod
-
Ondro pokud pujdes kupovat vem mi tri visne bo visen je nej. A pokud by si to chtel zaplatit do predu neni problem.1 bod
-
Nemá, u některých 2.0 TDI PD je to běžný provozní zvuk. Není dvoulitr jako dvoulitr. Bratranec má tuto "sanitku" na 2.0 TDI PD už asi 100 000 km (najeto 200 tkm) a turbo si vesele tlačí bez sebemenšího problému.1 bod
-
a co Bullets? předpokládám že když chtěl kupovat plechovky, že by dorazil, no na seznamu ho nevidím1 bod
-
1 bod
-
Celeston - říká Vám něco nešetřit na gumách? Proč si lidi pořizují "velká kola" a pak šetří na gumách? Stačí se podívat na Golfy, na mladý tunery.... na bazošu koupí obouchaný 17", 18", 19" a pak hledají gumu za litr.... Vždyť to je to nejdůležitější na autě ne?....1 bod
-
1 bod
-
Rychlou cestou, jak popravit dvouhmotový setrvačník, je podtáčení motoru, tedy jízda v opravdu nízkých otáčkách. Paradoxně k ní mnohdy nabádají palubní systémy, radící, jaký rychlostní stupeň má řidič zařadit. Jsou totiž nastaveny tak, aby automobil úspěšně prošel emisní zkouškou, bez ohledu na cokoli jiného. Zdroj: http://auto.idnes.cz/dvouhmotovy-setrvacnik-spojka-d31-/auto_ojetiny.aspx?c=A160331_121058_auto_ojetiny_fdv Heslo pro dnešní den: točit, točit, točit.........1 bod
-
Takže taktéž zkušenost včera byla nutnost jet trasa Plzeň - Ostrava - Plzeň. U Berouna jsem skejsnul 45 min v koloně a D1 nebyla taky nic moc. V kolonách jsem motor nevypinal (pořad se popojizdelo) a spotřeba dle počítače i tankování 6,3 l. Auto dostalo v době zajeti na prdel tak půjdu ve 2000 už na olej (jen pro můj klid v duši). Spokojenost 81kw i Dsg fungují fakt skvěle a věřím, že nebýt kolon jsem pod 6 litry při dálničním provozu.1 bod
-
asi..1660kg (sdrive) nebo 1725kg (xdrive), nevim, co mel, ale tipuju xdrive. No na prijezdu k Praze jsme zastavili na pumpe, signalizoval, at jedu taky....vylez a pta se "dobry den..mate to asi nejak upraveny ze jo?" a ja na to " no jo, mam no..." a aon.."ja ale taky...dyt tam mam upravu m performance...250kw,..450 Nm..." kroutil hlavou, nemoh tomu verit, tak, ta vaha a vyssi kroutak asi rozhodli.1 bod
-
1 bod
-
Tak odpovědi jsem se nedočkal, naštěstí mi Vaša kamerku nainstaloval a nakonfiguroval. Super práce. Více info když tak v mém vlákně. Cena dodělávky i s kamerou cca 1700Kč.1 bod
-
Nevim, nevim, zkusenosti Skoda mam s konfiguraci Octavia II 8 repro nebo Soundsystem. Novy Sounsystem v SIII Canton hraje urcite celkem schopne, ovsem prijde mi ukriceny na vyskach a stredech(hrani s korekcema mnoho neprinasi). U OII jak standard tak Soundsystem hral vice vyvazene. Basy jsou fajn a Subwoofer to slusne podbarvuje. Cele audio umi hrat hodne nehlas ale trochu z toho boli potom hlava. Zatim mam asi 3tis km takze to muze byt jeste neucesane. Zvlastni je prostorove vyvazeni zvuku, system sice pouziva stredovy radoby suround reproduktor pred oknem, ale prijde mi ze system nehraje tak prostorove hezky jako OII SS. Dost velky podil asi na tom bude mit umisteni stredobasovych menicu ve dverich, kdy tyto jsou spise v oblasti pantu dveri(vice vepredu), kdy u OII to bylo v oblasti zamku(vic dozadu) a tak nejak mi prislo ze hraji vic prostorove. Podruzny efekt ovsem byl, ze pokud jste vezli v aute nekoho dalsiho na sedadle spolujezdce, tak vam vzdy stinil pravy reproduktor. Mam pocit, ze audio se vzdy po case trochu ustalilo, ale kdo vi, je to subjektivni pocit (u audiofilskych reprosoustav tomu rikaji zahorovani systemu). Rozhodne pokud by si to nejak case nesedlo a nebudu schopen najit nejake slusne nastaveni korekci ekvalizeru budu se poohlizet po upgrade reprosoustav, zkusil bych nejdrive kvalitnejsi repro. Srovnani s ostatnmimi systemy Bose (nemyslim tim Bose u Renaultu), Harman Kardon(BMW) Bang and Olufsen, Infinity a dalsi je bezpredmetne. Je to o tridu jinde. Kdo mel nekdy Soundsystem od Skodovky rozebrany pochopi, ze plastove noname (dobra mozna Canton z Ciny) reproduktory vypadali levneni nez cokoliv co mate doma, vyrobni cena bude tak 10eur. 6.12. tak jsem dneska sedel vzadu behem jizdy a byl jsem prekvapen, bohuzel negativne jak spatny poslech je vzadu oproti predku. potom jsem si trochu hral s korekcemi a nastavevim predozadniho vyvazeni, az jsem se dostal k tomu ze si vlastne poslechnu a kouknu na to co je ve dverich nainstalovano dole, no a to je opravdu ostuda. Stredobas v zadnich dverich pujde jako prvni pryc.... to neni k poslechu...chlchlak skaredy...1 bod
-
Já moc nechápu, jak s tím motorem jezdíte na 4000 otáček. Tam se dostanu jen při předjíždění a podřazení na čtyřku. A totéž "dušení" při dvou tisících? Já normálně jezdím v rozsahu 1500 - 2000. Při 2000 řadím další stupeň. To samozřejmě pokud nepospíchám a nechám motor přirozeně rozjíždět. Při připojování na dálnici mi stačí to točit do 3000, podle délky připojováku. Mám práci hned u dálnice. Když na ní se studeným motorem najedu, pokud tomu nebrání provoz jedu cca 110 dokud se motor trochu nezahřeje, to je něco přes 2000 otáček. Berte to logicky. Studený motor má jen větší opotřebení, takže když budete drhnout pístem ve válci 4000 krát za minutu tak jej dvojnásobně opotřebováváte oproti tomu, kdybyste jeli se dvěma tisíci...1 bod
-
Tak jsem v rychlosti "spáchal" jednu poklici (měla malou kosmetickou vadu, tak je zní pokusnej králík). Nejsem žádnej lakýrník ani umělec, takže na provedení nehleďte, jde o myšlenku. Poklici jsem stříknul základem na plasty, pak jsem revell barvičkou napatlal toho indiána a nakonec to přestříknul bezbarvým lakem. Zblízka je to nic moc(jsem patlal a finální realizaci asi zadám nějakému odborníkovi), ale celkově si myslím že to nevypadá zle. Na léto mám černý liťáky, kde je taky indián ve stříbře, tak mi přišlo celkem fajn mít něco takovýho i na těch zimních plecháčích... Jinak poklička pasuje, jen je potřeba začít nasazovat od bezpečnostního šroubu bo je krapet širší. Takže co vy na to?1 bod