Hlavní panel
Oblíbený obsah
Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 04/19/16 ve všech sekcích
-
3 body
-
Ano. Jsou tací, kteří šetří přírodu a používají elektrický prkno. A zatím o kousek dál ji někdo musí vyrobit.3 body
-
Myslim ze kdybys koupil TSI rv 2012 - 2013 tak bys nemel mit zadny problemy. Osobne mam 1.2 tsi 2012 najeto 50k km a zadnej zvuk ani problem.2 body
-
Ondra,máme v praci ten pristrij co se daval na stěnu.chceš-levně.je to na mince,nemusíš mít žadnou kartu ani tarif.2 body
-
2 body
-
Hele, všiml sis obyčejné Fabie, nebo ne? Všiml a ještě jsi ji vyfotil. Splnilo to účel vyčnívat z davu? Splnilo. Tak co řešíš Odesláno ze smartphonu Sony Xperia™ Z3 přes Tapatalk2 body
-
Slušná demagogie, co bereš? Rozdíl je skutečně 5000 Kč. 1,2 TSI 81 kW 390 900 Kč vs 1,0 TSI 85 kW 395 900 Kč. Srovnávej srovnatelné.2 body
-
1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
Tomu já nerozumím. Já se do svých hadrů vejdu. Už 15 let. Hold držet si figuru je umění. ;-)1 bod
-
To la ferarri u nás taky furt zaclání připojené do zásuvky. Ještě neujelo ani metr a stálo to vagón uhlí.1 bod
-
1 bod
-
http://www.ebay.com/itm/Car-Turbo-Sound-Whistle-Muffler-Exhaust-Pipe-Auto-Blow-off-Valve-Simulator-S-XL/131784981419?_trksid=p2047675.c100011.m1850&_trkparms=aid%3D222007%26algo%3DSIC.MBE%26ao%3D1%26asc%3D36143%26meid%3Df8b79dc41dd345f1ba20bafe9dc0be61%26pid%3D100011%26rk%3D1%26rkt%3D10%26sd%3D111349043371 řešení pro tří válce a chrochtající ropy1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
lenže ja mám pocit že sa bavíme o leštiacich pastách, ktoré škrabance nevyplňujú, ale zbrúsia1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
Jo jo... Nejvíc jsou ty e-auta u elektráren, "jezdím s 0% emisemi" a je napíchnutý půl dne do zásuvky před vrátnicí kde když zvedneš hlavu, tak se valí z komínů kouř (ano dnes už jsou ty limity někde jinde, stále se ale spaluje uhlí a produkovat CO2 to bude vždycky) to mě pokaždé rozesměje...1 bod
-
funguje to hodně dobře(kdo to nezkusil, tak at se zdrží komentářů viď Miku.), při brždění do zákruty z 200km/h se auto tolik nekroutí, v zatáčce taky lépe drží... osobně by to potřebovala i nová oktavie RS,golf gti či R nebo leon cupra... cena je trošku mimo, ale co bychom chtěli u malo výroby. a všechny tyhle spešl díly jsou drahé. mě to tam přesně nesedlo a musel sem jednu díru rozšířit, ale vyrobce mě dal slevu 15 eur tak alespoň něco.1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
Tak to uz tu krytku nemusite dsvat vubec. Ta nerezova se blejska stejne jak ten origo kus zamku :-D1 bod
-
1 bod
-
Jojo. Všechno je kompromis. Já jezdil na Dunlop SP 01 a i když byly sjeté, tak paráda. Teď mám GY efencial grip performance a žádný zázrak. Top gumy byly nějaké srbské na superba2. Ve 110 si člověk připadal, že jede 180 na sněhu. Za 1100,- neberto, že?1 bod
-
Je z té nové práce uplně vyřízenej, američtí imperialisté ho odírají každým coulem, nepomohlo ani triko "I love Obama". Zjistil, že za stejné peníze, co měl v minulé práci, tady musí pracovat a ještě je sledovanej velkým bratrem. Na záchod má přesně odměřenou dobu a oběd musí stihnout do deseti minut. Nejhorší ale je, že po něm nejedou ani jeho nové kolegyně. Zjistily že smrdí korunou a utvrdily se v tom, když se podívaly, čím jezdí do práce1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
> .miras Ty nemáš email na prodejce, kde jsi auto objednával? Jestli jsi ho tedy již objednával. Jestli ne, tak na netu je prodejců ŠA hafo, včetně kontaktů, jen si vybrat.1 bod
-
drzim palce nech sa ti to podari urobit ak budes prerabat trubky tak si to mozes pekne prisposobit aby to vliezlo tam kam ma ponad napravu. ked budes mat po, by si mohol zavesit nejake fotky, mna by hlavne zaujimalo ci potrubie pekne vlezie do tunela pod podlahou lebo sa mi zda ze zvody maju viac naklonenu prirubu ako seriove.1 bod
-
1 bod
-
Ta sračka na čištění by se měla dostat i na výparník klimatizace. Při nanášení té pěny se musí stříkat a zároveň vytahovat ten šlauch ven. pokud tě to zajímá víc tak na F1 se to probíralo důkladnějc. Mě to čistí jednou ročně v servisu při prohlídce a je to v pořádku. Nic nesmrdí.1 bod